quote:Op zondag 15 december 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
Spatie betaalt de bruiloft, dat is al een zorg minder.
Lief van hem he.quote:
ik zorg voor de drankquote:Op zondag 15 december 2013 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Is toch leuk voor een keertje? Dan komen wij ook gezellig.
Nou kijk eens aan!quote:
waar heb jij het overquote:Op zondag 15 december 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je handschrift is vervelend gelijkmatig
#woahquote:Voordat je reageert
Sof, wil je met mij trouwen?
haha gekke tjackiequote:
neequote:
quote:
alles goed?quote:
joah gaat wel. met jou?quote:
Gaat ook wel.quote:
topickillerquote:
wat heeft jimbo gedaanquote:Op zondag 15 december 2013 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb dan ook minder dan niks toe te voegen.
Buiten #FreeJimbo om dan (En #FreeJanCees)
Ja, meestal met mij.quote:
ik houd wel van jequote:Op zondag 15 december 2013 18:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, meestal met mij.![]()
Reden is simpel: ik ben niet zo geliefd.
Niks. Hij kreeg eerst een ban van 2 maanden wegens rellen, vervolgens beweren ze bij Fok dat hij heeft gekloond. Maar dat is niet zo.quote:
Wat hebben m'n boys JC en Jimbo gedaan?quote:Op zondag 15 december 2013 18:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Niks. Hij kreeg eerst een ban van 2 maanden wegens rellen, vervolgens beweren ze bij Fok dat hij heeft gekloond. Maar dat is niet zo.
#FreeJimbo
Geen idee man. Misschien was Tjacka boos?quote:Op zondag 15 december 2013 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat hebben m'n boys JC en Jimbo gedaan?
quote:Op zondag 15 december 2013 18:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Niks. Hij kreeg eerst een ban van 2 maanden wegens rellen, vervolgens beweren ze bij Fok dat hij heeft gekloond. Maar dat is niet zo.
#FreeJimbo
check dm.quote:Op zondag 15 december 2013 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat hebben m'n boys JC en Jimbo gedaan?
3 maanden inmiddels. Ik kom net van het crisiscentrum vandaan en commandant Jimbo roept op tot rust tot er meer duidelijkheid is.quote:Op zondag 15 december 2013 18:06 schreef Muto het volgende:
[..]
#FreeJimbo
Hij heeft 6 maanden.quote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 maanden inmiddels. Ik kom net van het crisiscentrum vandaan en commandant Jimbo roept op tot rust tot er meer duidelijkheid is.
Er staat dan ook inmiddels + nog een stuk tekstquote:
Godver wat was het slecht trouwens.quote:Op zondag 15 december 2013 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er staat dan ook inmiddels + nog een stuk tekst![]()
Het is dat je vandaag al genoeg hebt geleden onder de kou.
quote:
slak.quote:
Ik ook. Zal ik iets leuks vertellen?quote:
film kijkenquote:
ja doe maarquote:
ben nog steeds frans aan het 'leren'quote:
vanavond boer zoekt vrouw.quote:
sluit FOK! af zodat je fatsoenlijk leertquote:Op zondag 15 december 2013 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ben nog steeds frans aan het 'leren'
OMG JAquote:
nah geen zin inquote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
sluit FOK! af zodat je fatsoenlijk leert
begrijpelijk, Frans is een kutvak, zou liever Duits hebben gehadquote:
no homo?quote:Op zondag 15 december 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)57711&type=2&theater
lol wtf
heb ik volgend jaar waarschijnlijkquote:Op zondag 15 december 2013 18:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
begrijpelijk, Frans is een kutvak, zou liever Duits hebben gehad
ik dacht ook soms van: ehm guys......quote:
beetje gay welquote:Op zondag 15 december 2013 18:19 schreef supersof het volgende:
https://www.facebook.com/(...)57711&type=2&theater
lol wtf
Duits vond ik over het algemeen makkelijker, alleen of het nou vrouwelijk of mannelijk was had ik moeite meequote:Op zondag 15 december 2013 18:21 schreef supersof het volgende:
[..]
heb ik volgend jaar waarschijnlijk
nja had je gewoon regeltjes voor. -ung, -e en nog paar uitgangen waren vrouwelijk. het woorden onzijdig. De rest gewoon gokken op mannelijkquote:Op zondag 15 december 2013 18:24 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Duits vond ik over het algemeen makkelijker, alleen of het nou vrouwelijk of mannelijk was had ik moeite mee
weet het niet exact meerquote:Op zondag 15 december 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nja had je gewoon regeltjes voor. -ung, -e en nog paar uitgangen waren vrouwelijk. het woorden onzijdig. De rest gewoon gokken op mannelijk
of in woordenboek opzoekenquote:Op zondag 15 december 2013 18:25 schreef supersof het volgende:
[..]
nja had je gewoon regeltjes voor. -ung, -e en nog paar uitgangen waren vrouwelijk. het woorden onzijdig. De rest gewoon gokken op mannelijk
Prima billen, maar dit is neit echt aantrekkelijkquote:Op zondag 15 december 2013 17:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
om eerlijk te zijn vind ik dat er totaal niet uitzien
nee?quote:Op zondag 15 december 2013 18:31 schreef Jhali het volgende:
hallo hallo
ik heb wat gemist hoorde ik wel
watdan?quote:Op zondag 15 december 2013 18:31 schreef Jhali het volgende:
hallo hallo
Waarom?quote:
hnnnnnngquote:
lekker nummerquote:
quote:
Je moet echt overal van op hoogte zijn hequote:Op zondag 15 december 2013 18:31 schreef Jhali het volgende:
hallo hallo
oh dat. En nee. Ik wil het je wel sturen. Zolang je het pas opent als je boven de pot hangtquote:
Leuk toch. Net GTST hier.quote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet echt overal van op hoogte zijn he
Slecht nummer.quote:
Nee, heel saai en koud. 1-0 gewonnen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was feyenoord leuk? Wat hebben ze gedaan?
ja ik had al een beetje details gehoord van hoe het eruitziet inderdaadquote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dat. En nee. Ik wil het je wel sturen. Zolang je het pas opent als je boven de pot hangt
Mag ik het ook zien?quote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dat. En nee. Ik wil het je wel sturen. Zolang je het pas opent als je boven de pot hangt
Dan ben je een klootzak lr.quote:Op zondag 15 december 2013 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra ik het land heb overgenomen is er op de staatstv geen ruimte voor Yvonne Jaspers
Oh balenquote:Op zondag 15 december 2013 18:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Slecht nummer.
[..]
Nee, heel saai en koud. 1-0 gewonnen.
Inderdaad. Hoe is het?quote:
Eens, (heb hem een keer irl ontmoet..)quote:Op zondag 15 december 2013 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is wel over de top homo hoor. Zo praat ie ook. En zijn kapsel
homofoob gespotquote:Op zondag 15 december 2013 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
I know. Heb m wel vaker gespot met uitgaan, maar zou m wel doen hoorquote:Op zondag 15 december 2013 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |