quote:
Je moet echt overal van op hoogte zijn hequote:Op zondag 15 december 2013 18:31 schreef Jhali het volgende:
hallo hallo
ik heb wat gemist hoorde ik wel
oh dat. En nee. Ik wil het je wel sturen. Zolang je het pas opent als je boven de pot hangtquote:
Leuk toch. Net GTST hier.quote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet echt overal van op hoogte zijn he
Slecht nummer.quote:
Nee, heel saai en koud. 1-0 gewonnen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef xcachet het volgende:
[..]
Was feyenoord leuk? Wat hebben ze gedaan?
ja ik had al een beetje details gehoord van hoe het eruitziet inderdaadquote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dat. En nee. Ik wil het je wel sturen. Zolang je het pas opent als je boven de pot hangt
Mag ik het ook zien?quote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
oh dat. En nee. Ik wil het je wel sturen. Zolang je het pas opent als je boven de pot hangt
Dan ben je een klootzak lr.quote:Op zondag 15 december 2013 18:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zodra ik het land heb overgenomen is er op de staatstv geen ruimte voor Yvonne Jaspers
Oh balenquote:Op zondag 15 december 2013 18:35 schreef Muto het volgende:
[..]
Slecht nummer.
[..]
Nee, heel saai en koud. 1-0 gewonnen.
Inderdaad. Hoe is het?quote:
Eens, (heb hem een keer irl ontmoet..)quote:Op zondag 15 december 2013 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
Hij is wel over de top homo hoor. Zo praat ie ook. En zijn kapsel
homofoob gespotquote:Op zondag 15 december 2013 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
I know. Heb m wel vaker gespot met uitgaan, maar zou m wel doen hoorquote:Op zondag 15 december 2013 18:38 schreef xcachet het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |