quote:Op zondag 15 december 2013 17:33 schreef supersof het volgende:
Spatie betaalt de bruiloft, dat is al een zorg minder.
Lief van hem he.quote:
ik zorg voor de drankquote:Op zondag 15 december 2013 17:32 schreef supersof het volgende:
[..]
Is toch leuk voor een keertje? Dan komen wij ook gezellig.
Nou kijk eens aan!quote:
waar heb jij het overquote:Op zondag 15 december 2013 17:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je handschrift is vervelend gelijkmatig
#woahquote:Voordat je reageert
Sof, wil je met mij trouwen?
haha gekke tjackiequote:
neequote:
quote:
alles goed?quote:
joah gaat wel. met jou?quote:
Gaat ook wel.quote:
topickillerquote:
wat heeft jimbo gedaanquote:Op zondag 15 december 2013 18:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb dan ook minder dan niks toe te voegen.
Buiten #FreeJimbo om dan (En #FreeJanCees)
Ja, meestal met mij.quote:
ik houd wel van jequote:Op zondag 15 december 2013 18:05 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, meestal met mij.![]()
Reden is simpel: ik ben niet zo geliefd.
Niks. Hij kreeg eerst een ban van 2 maanden wegens rellen, vervolgens beweren ze bij Fok dat hij heeft gekloond. Maar dat is niet zo.quote:
Wat hebben m'n boys JC en Jimbo gedaan?quote:Op zondag 15 december 2013 18:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Niks. Hij kreeg eerst een ban van 2 maanden wegens rellen, vervolgens beweren ze bij Fok dat hij heeft gekloond. Maar dat is niet zo.
#FreeJimbo
Geen idee man. Misschien was Tjacka boos?quote:Op zondag 15 december 2013 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat hebben m'n boys JC en Jimbo gedaan?
quote:Op zondag 15 december 2013 18:06 schreef Muto het volgende:
[..]
Niks. Hij kreeg eerst een ban van 2 maanden wegens rellen, vervolgens beweren ze bij Fok dat hij heeft gekloond. Maar dat is niet zo.
#FreeJimbo
check dm.quote:Op zondag 15 december 2013 18:06 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Wat hebben m'n boys JC en Jimbo gedaan?
3 maanden inmiddels. Ik kom net van het crisiscentrum vandaan en commandant Jimbo roept op tot rust tot er meer duidelijkheid is.quote:Op zondag 15 december 2013 18:06 schreef Muto het volgende:
[..]
#FreeJimbo
Hij heeft 6 maanden.quote:Op zondag 15 december 2013 18:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
3 maanden inmiddels. Ik kom net van het crisiscentrum vandaan en commandant Jimbo roept op tot rust tot er meer duidelijkheid is.
Er staat dan ook inmiddels + nog een stuk tekstquote:
Godver wat was het slecht trouwens.quote:Op zondag 15 december 2013 18:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er staat dan ook inmiddels + nog een stuk tekst![]()
Het is dat je vandaag al genoeg hebt geleden onder de kou.
quote:
slak.quote:
Ik ook. Zal ik iets leuks vertellen?quote:
film kijkenquote:
ja doe maarquote:
ben nog steeds frans aan het 'leren'quote:
vanavond boer zoekt vrouw.quote:
sluit FOK! af zodat je fatsoenlijk leertquote:Op zondag 15 december 2013 18:17 schreef supersof het volgende:
[..]
ben nog steeds frans aan het 'leren'
OMG JAquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |