Wat is dit nou weer voor domme conclusiequote:
Gaat wel. Ik ben een beetje nukkig vandaag.quote:
Was een grapje, en kloptquote:Op zondag 15 december 2013 18:41 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor domme conclusieBen totaal niet homofobisch. Maar die gast is beetje heel erg over de top en camerageil.
Ik ga 'm meteen inlijsten brbquote:Op zondag 15 december 2013 18:41 schreef Jhali het volgende:
een xcachet tt die ze niet zelf gemaakt heeft![]()
Oh niet alleen zijn rol. Zoek maar op ranking the stars ferry en dan zo'n filmpje over zijn kapselquote:Op zondag 15 december 2013 18:42 schreef Jhali het volgende:
[..]
Was een grapje, en kloptMaar is ook deel van zijn rol hé.
Neequote:Op zondag 15 december 2013 18:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben er nu en dacht dat je hier woonde
Ik zal kijkenquote:Op zondag 15 december 2013 18:43 schreef xcachet het volgende:
[..]
Oh niet alleen zijn rol. Zoek maar op ranking the stars ferry en dan zo'n filmpje over zijn kapsel
quote:Op zondag 15 december 2013 18:07 schreef Muto het volgende:
[..]
Geen idee man. Misschien was Tjacka boos?
Wat als ik het programma wel een doorstart laat maken met jou als presentatrice?quote:
Ik doe graag schaamteloos aan persoonsverheerlijking maar dat gaat wel verquote:Op zondag 15 december 2013 18:43 schreef Jhali het volgende:
[..]
Maak zo'n kekke lijst in je fobo met al de aan jou toegewijde TT's.
Soort zoekt soort hehequote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef Jhali het volgende:
[..]
Ik zal kijkenEen vriend van mij kent hem ook via uitgaan enzo, best wel raar dat al die homo's hem gewoon kennen
Daar kan ik veul beter over oordelen.quote:
Ik heb een hele zwoele stem. Dat zal de kijkcijfers wel trekken ja.quote:Op zondag 15 december 2013 18:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat als ik het programma wel een doorstart laat maken met jou als presentatrice?
Ik moet wel om de 5 minuten geëerd worden door de deelnemers uiteraard.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar kan ik veul beter over oordelen.
quote:
quote:
quote:
Nee.quote:Op zondag 15 december 2013 18:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Daar kan ik veul beter over oordelen.
Nouja, ik val op vrouwen EN heb haar irl gezien.quote:
ik heb al twee maanden niet gekotstquote:Op zondag 15 december 2013 18:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt wel vaak een kater he? Je moet toch vaker drinken denk ik.
#trotsquote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb al twee maanden niet gekotst
Jij beweert dat ik niet kan oordelen over vrouwen?quote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ik val op vrouwen EN heb haar irl gezien.
tien jaarquote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik nog nooit. Door alcohol.quote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat Cachet geen stukje voor jou heeft geschrevenquote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Nouja, ik val op vrouwen EN heb haar irl gezien.
Ik denk dat mijn ouders en nog wat generaties alcoholist waren in hun vrije tijd.quote:Op zondag 15 december 2013 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee, je bent wel beter in het oordelen over mannen.quote:Op zondag 15 december 2013 18:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij beweert dat ik niet kan oordelen over vrouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |