Dat wel, maar iets meer body is ook wel handig als VM. Nu oogt hij nog een beetje als een iel mannetje.
Maar dat compenseert hij met goede positionering waardoor je vaker het duel kan ontwijken. En verdedigend in die rol moet hij natuurlijk vooral goed omschakelen en druk zetten.
Winnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013
Op zondag 15 december 2013 18:30 schreef Tyron het volgende: Typisch psv fans weer he, winnen een keer (staan negende) en roepen meteen dat ze kampioen worden.
jaja was toen zeker ook bij die witte zakdoekjes zo
Soms ben je grappig, maar deze keer mislukt dit helaas.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Op zondag 15 december 2013 18:32 schreef HL_Dog43 het volgende: Och de neusjes zijn weer eens blind. Oh wacht...neusjes... Blind ...JA JA DOORDACHT JA! Goffedomme
Hilarisch grapje ook van Adames, de platte kar meteen benoemen na 1 overwinning.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you Give me all your money and I'll make some origami honey I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ik denk dat dit PSV geen kampioen kan worden. Kan dat gifje in de OP niet een keer aangepast worden? Naar de 1-5 van Maher ofzo.
Dat wel, maar iets meer body is ook wel handig als VM. Nu oogt hij nog een beetje als een iel mannetje.
Mwah, bijv. Cocu had ook geen body hoor. En Sneijder heeft wel wat body, maar het maximum qua fysieke kracht is voor een klein licht ventje als hij ook snel bereikt.
Mwah, bijv. Cocu had ook geen body hoor. En Sneijder heeft wel wat body, maar het maximum qua fysieke kracht is voor een klein licht ventje als hij ook snel bereikt.
Sneijder is een VM?
Op zondag 15 december 2013 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende: Ik denk dat dit PSV geen kampioen kan worden. Kan dat gifje in de OP niet een keer aangepast worden? Naar de 1-5 van Maher ofzo.
je wordt geen kampioen als je negende staat inderdaad
Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef HL_Dog43 het volgende: ZIE JE? Er word wat over een ajacied gezegd en GGMM is er als de kippen bij om het te verwijderen!
Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef HL_Dog43 het volgende: ZIE JE? Er word wat over een ajacied gezegd en GGMM is er als de kippen bij om het te verwijderen!
Op zich niet gek toch als het om een doodsverwensing gaat? Mag toch hopen dat hierbij clubvoorkeur geen rol speelt.
Op zondag 15 december 2013 18:33 schreef Mexicanobakker het volgende: Ik denk dat dit PSV geen kampioen kan worden. Kan dat gifje in de OP niet een keer aangepast worden? Naar de 1-5 van Maher ofzo.
Waarom veranderen? Kan er prima bij... Overigens is die van Willems natuurlijk mooier. Technisch, maar is natuurlijk ook tegen Ajax...
Op zondag 15 december 2013 18:56 schreef Zorro het volgende: Lui als ik ben denk ik "ik kijk wel op TT 101, daar staat de laatste tijd wat PSV gedaan heeft".
STAAT ER NIKS! En da laatste tijd deden ze dat steeds zo handig.
Op zondag 15 december 2013 18:56 schreef Zorro het volgende: Lui als ik ben denk ik "ik kijk wel op TT 101, daar staat de laatste tijd wat PSV gedaan heeft".
STAAT ER NIKS! En da laatste tijd deden ze dat steeds zo handig.
Verdorie, moet ik nog helemaal naar 818 en zo
De gasten die dat maken zijn overduidelijk tegen PSV ja, verliezen ze, in grote letters op teletekst 101, bij een enorme overwinning hoor je niks. Triest.
Graag zie ik komende week op het internet van elke droeftoeter (denk aan ene Eus) die Cocu de grond in heeft geboord een uitgebreide analyse over deze overwinning. Ben ook benieuwd of hij bij VI nog uitgelachen zal worden.
De gasten die dat maken zijn overduidelijk tegen PSV ja, verliezen ze, in grote letters op teletekst 101, bij een enorme overwinning hoor je niks. Triest.
Graag zie ik komende week op het internet van elke droeftoeter (denk aan ene Eus) die Cocu de grond in heeft geboord een uitgebreide analyse over deze overwinning. Ben ook benieuwd of hij bij VI nog uitgelachen zal worden.
1 zwaluw maakt nog geen zomer .
Klopt, maar ik zie gewoon niet in waarom iemand belachelijk moet worden gemaakt als het tegen zit met een onervaren selectie.
Trouwens: Derksen Gijp Genee Boskamp & De ontelbare stukjes-tikkers En in meer of mindere mate wat er aanschuift bij Studio Voetbal:
Ze kunnen allemaal niets en hebben een ander nodig om op te hemelen of belachelijk te maken teneinde te kunnen scoren. Triest is een groot woord, maar binnen het voetbal sla ik mensen die zelf presteren of dat hebben gedaan hoger aan.
Klopt, maar ik zie gewoon niet in waarom iemand belachelijk moet worden gemaakt als het tegen zit met een onervaren selectie.
Trouwens: Derksen Gijp Genee Boskamp & De ontelbare stukjes-tikkers:
Ze kunnen allemaal niets en hebben een ander nodig om op te hemelen of belachelijk te maken teneinde te kunnen scoren. Triest is een groot woord, maar binnen het voetbal sla ik mensen die zelf presteren of dat hebben gedaan hoger aan.
Als een topclub slecht presteert dan levert dat gewoon kijkcijfers op. Hoge bomen vangen veel wind. Ik zou mij als PSV fan zorgen maken als er juist geen aandacht meer was bij een nederlaag.
Als een topclub slecht presteert dan levert dat gewoon kijkcijfers op. Hoge bomen vangen veel wind. Ik zou mij als PSV fan zorgen maken als er juist geen aandacht meer was bij een nederlaag.
Het is kut voor jullie dat het jullie overkomt en leedvermaak voor de anderen, maar Ajaxfans hebben dit in de 7 jaren droogte al meegemaakt en Feyenoord heeft het nog langer. Shit happens.
- Mazzel bij de eerste goal die zomaar binnenvalt - De Ridder mist penalty op een cruciaal moment - Penalty die jullie kregen was een schwalbe - Rode kaart Utrecht onterecht - Scheids floot constant in jullie voordeel, kleine overtredingen etc.
-Blessuretijd was minimaal 10 minuten, komen jullie ook goed mee weg.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- Mazzel bij de eerste goal die zomaar binnenvalt - De Ridder mist penalty op een cruciaal moment - Penalty die jullie kregen was een schwalbe - Rode kaart Utrecht onterecht - Scheids floot constant in jullie voordeel, kleine overtredingen etc.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Allemaal even lachen.
Goede edit trouwens, ik vind je een prima user.
SPOILER
Ja, ik was de PI vergeten. Voordat mensen denken dat ik het meen
HMF zou dit menen.
Jij bent HMF dus niet.
dan zouden er ook wat meer hoofdletters in hebben gestaan
Beetje overdreven klef gedoe. Alsof ze naar iedereen willen uitstralen hoe erg ze achter de ploeg staan
Beetje overdereven ja
Jij noemt dit een huldiging? Ik vind het wel wat hebben, wat de fans op dit moment doen.
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
Morgen effe op de koffie bij Schaars. Gewoon om me te bedanken voor mijn seizoenskaart. En even bij te keuvelen. Zo zijn wij met de spelers tegenwoordig!
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende: We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
En Bouma ook niet. Maar hebben allemaal wel meer body. Verder is het afwachten of Hendrix kan opbouwen.
Ik denk op hun 18e ook nog niet hoor. Hij kan daarin nog best groeien. Centrale verdedigers zijn meestal ook niet zo jong als ze voor de leeuwen gegooid worden. Die gaat er wel komen. Ben ik niet zo bang voor. Hij kan in ieder geval veel compenseren met zijn inzicht.
Op zondag 15 december 2013 20:40 schreef Shreyas het volgende: Goede uitoverwinning, alleen jammer dat jullie dit niet tegen Feyenoord hebben kunnen doen.
Die waren niet zo overtuigt dan Utrecht. Die spierballenpraat voor de wedstrijd was lachwekkend.
Daarover praten Co Adriaanse, Jan Mulder, Ronald Waterreus en die ene journalist vanavond dus kijk allemaal naar Studio Voetbal om kwart over tien op Nederland één gr gr Jack van Gelder.
Wat Hendrix goed doet is dat hij steeds aanwijzingen aan het geven is. Straalt rust uit en is positioneel goed. Als ik kijk hoe hij in verscheidene situaties reageert ten opzichte van andere jongens, is hij wellicht ook een van de meest volwassen spelers uit de groep. En dat is natuurlijk raar.
Wat Hendrix goed doet is dat hij steeds aanwijzingen aan het geven is. Straalt rust uit en is positioneel goed. Als ik kijk hoe hij in verscheidene situaties reageert ten opzichte van andere jongens, is hij wellicht ook een van de meest volwassen spelers uit de groep. En dat is natuurlijk raar.
Beter dan Strootman wordtie jonge. Volgend jaar naar Bayern.
Als je kijkt naar het juichen van Maher na zijn mislukte voorzet die erin krulde en Locadia, tsja... Echt volwassen zijn die twee niet nee.
Komt natuurlijk een hoop frustratie mee van dit seizoen. Het is op zich nog wel te begrijpen maar devolgende keer maar weer gewoon normaal juichen. Al deed Maher ook al een beetje raar tijdens het vieren van het doelpunt tegen Feyenoord. Beetje de Verronaldisering van het voetbal, dat egocentrische.
Of juist wel, kan er een ervaren man bij zonder dat je een van je assistenten moet ontslaan of degraderen.
quote:
Op zondag 15 december 2013 23:27 schreef Bonkers. het volgende: Wel een gunstige manier om zonder 'gezichtsverlies' een ervaren assistent aan te kunnen stellen.
Dat wel ja.
Maar wie wil vd Weerden nou hebben. Faber heeft zich tenminste een beetje bewezen als hoofdtrainer.
Klopt, daarom zou ik het ook jammer vinden als Faber vertrekt. Volgens mij zien ze bij PSV ook wel veel in hem. En ik zou ook niet zo snel een ervaren assistent kunnen bedenken trouwens.
Klopt, daarom zou ik het ook jammer vinden als Faber vertrekt. Volgens mij zien ze bij PSV ook wel veel in hem. En ik zou ook niet zo snel een ervaren assistent kunnen bedenken trouwens.
Ernie Brandts uit Tanzania ophalen.
Is alleen maar gunstig voor Faber om zich door te ontwikkelen als trainer, mocht hij ooit weer bij PSV terugkeren. En zoals hierboven ook al is gezegd, de ideale manier om zonder gezichtsverlies een ervaren vervanger voor hem aan te stellen.
Is alleen maar gunstig voor Faber om zich door te ontwikkelen als trainer, mocht hij ooit weer bij PSV terugkeren. En zoals hierboven ook al is gezegd, de ideale manier om zonder gezichtsverlies een ervaren vervanger voor hem aan te stellen.
Komt natuurlijk een hoop frustratie mee van dit seizoen. Het is op zich nog wel te begrijpen maar devolgende keer maar weer gewoon normaal juichen. Al deed Maher ook al een beetje raar tijdens het vieren van het doelpunt tegen Feyenoord. Beetje de Verronaldisering van het voetbal, dat egocentrische.
Ik snap de frustratie ook wel, al lijkt het ook verdacht veel op gekrenkte ego'tjes. Even afwachten inderdaad hoe het de komende wedstrijd zal zijn. Maar liever weer gewoon normaal ja.
Ik snap de frustratie ook wel, al lijkt het ook verdacht veel op gekrenkte ego'tjes. Even afwachten inderdaad hoe het de komende wedstrijd zal zijn. Maar liever weer gewoon normaal ja.
Het zou beter hebben gestaan als ze de doelpunten als team zouden vieren in plaats van dat "ikke-ikke-ikke" van Adam, en die Locadia was helemaal erg Kan al weken niet op 2 meter in open doel scoren, nu maakt ie een keer een goal en meteen praatjes.
Beetje nederigheid zou ze beter staan, na de resultaten van de afgelopen 2 maanden...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende: ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg PieAir Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Ik weet niet wie de verslagen schrijft op de website van FC Utrecht, maar dat is me toch een amateur:
quote:
Overrompelend begin PSV startte bijzonder sterk en kwam al in de derde minuut op voorsprong. Nadat de Utrechtse verdediging een corner van PSV had afgeslagen, pompte Memphis Depay de bal weer het strafschopgebied in. De bal kwam precies op het hoofd van de met zijn rug naar het doel staande Adam Maher. Zijn kopbal verdween in de verre hoek van het doel.
Op zondag 15 december 2013 18:30 schreef Tyron het volgende: Typisch psv fans weer he, winnen een keer (staan negende) en roepen meteen dat ze kampioen worden.
Laat ze toch. ze mogen toch wel een keer blij zijn met een (notabene) royale overwinning.
Ik denk op hun 18e ook nog niet hoor. Hij kan daarin nog best groeien. Centrale verdedigers zijn meestal ook niet zo jong als ze voor de leeuwen gegooid worden. Die gaat er wel komen. Ben ik niet zo bang voor. Hij kan in ieder geval veel compenseren met zijn inzicht.
Van De Boer weet ik het niet. Maar Bouma had die schouders toen ook al. En bij 18-jarige leeftijd zie je in de regel wel welke kant het fysiek op gaat. Het wordt gewoon geen sterke vent. Tenzij hij het erbij gaat trainen, maar de vraag is of je dat moet willen.
Ik weet niet of je iets moet willen compenseren met een sterk punt. Ik denk dat hij gewoon een ander type speler moet zijn. Als hij in de verdediging moet staan, moet hij gewoon naast een grote sterke vent staan die het fysieke werk kan opknappen.
Van De Boer weet ik het niet. Maar Bouma had die schouders toen ook al. En bij 18-jarige leeftijd zie je in de regel wel welke kant het fysiek op gaat. Het wordt gewoon geen sterke vent. Tenzij hij het erbij gaat trainen, maar de vraag is of je dat moet willen.
Ik weet niet of je iets moet willen compenseren met een sterk punt. Ik denk dat hij gewoon een ander type speler moet zijn. Als hij in de verdediging moet staan, moet hij gewoon naast een grote sterke vent staan die het fysieke werk kan opknappen.
Dan zijn we het daarover eens. Hij moet naast een type Jaap Stam geposteerd worden.
Dan zijn we het daarover eens. Hij moet naast een type Jaap Stam geposteerd worden.
Helaas mogen we aan een dergelijk type niet echt denken. Ja, van een veel lager niveau. Zoveel lager dat we niet eens meer kunnen spreken van eenzelfde type...
Op maandag 16 december 2013 21:42 schreef Cavaliers het volgende: Sierd over Brenet: ''Die loopt als een koning, die 5. Kijk eens, met die enorme passen. Zo, ook daar nog even langs, en dan geven als Rijkaard.''
Dat heeft J0rdiiii goed gezien.
Je hebt hem toch wel vaker zien spelen? Had aan het begin van dit seizoen lange tijd een basisplaats als rechtsback bij het eerste, maar maakt nu hier als linksback ook een goede indruk.
Je hebt hem toch wel vaker zien spelen? Had aan het begin van dit seizoen lange tijd een basisplaats als rechtsback bij het eerste, maar maakt nu hier als linksback ook een goede indruk.
Nee, dit is de allereerste keer dat ik Brenet zie spelen. Vertel me meer...
Het woordje ook suggereert iets dat feitelijk gezien onjuist is.
Het woordje ook suggereert iets dat feitelijk gezien onjuist is.
Dit. Brenet is gewoon zwaar onder PSV-niveau. Paar aardige potjes gespeeld, maar vooral heel veel waardeloze. Is niet voor niets gepasseerd door Arias, wat ook geen geweldenaar is.
Op maandag 16 december 2013 21:48 schreef tompsv18 het volgende: Maar goed, Tamata gewoon wegdoen in de winterstop. Brenet kan ook prima als back-up fungeren voor Willems.
en op rechts dan?
DeLuna vindt me dik ;( Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende: pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Gewoon back-up voor de rechts en linksback. Komt maar zelden voor dat zowel Arias en Willems niet kunnen spelen lijkt me. En anders heb je Hendrix ook nog.
Gewoon back-up voor de rechts en linksback. Komt maar zelden voor dat zowel Arias en Willems niet kunnen spelen lijkt me. En anders heb je Hendrix ook nog.
goed idee, de selectie nog smaller maken
Dit. Brenet is gewoon zwaar onder PSV-niveau. Paar aardige potjes gespeeld, maar vooral heel veel waardeloze. Is niet voor niets gepasseerd door Arias, wat ook geen geweldenaar is.
Ik snap niet waarom Brands hier al twee jaar achteraan zat. Heeft veel overtredingen nodig om zijn fouten te corrigeren en qua opkomen en voorzetten is ie net zo slecht als Manolev. Koppen kan ie helemaal niet.
Beter dan Tamata nog minuten laten maken, dat kan echt niet meer.
ja prima maar ik zie het probleem niet van Tamata houden. Voor geval van nood. Hendrix is ook al back up voor het middenveld.
Jozefzoon als competitievervalsing zien Daarnaast moeten alle andere ploegen ook tegen de beloftes spelen. Wat een gejank.
Mooiste is nog dat deze vent na Dord-PSV zei dat jong PSV ''niet goed genoeg is''. Nu, x maanden later, is jong PSV er nóg jonger op geworden met structureel Vloet en Leemans in de basis (en vandaag ook) Bakkali, en nu is het plots competitievervalsing.
Mooiste is nog dat deze vent na Dord-PSV zei dat jong PSV ''niet goed genoeg is''. Nu, x maanden later, is jong PSV er nóg jonger op geworden met structureel Vloet en Leemans in de basis (en vandaag ook) Bakkali, en nu is het plots competitievervalsing.
Inderdaad. Hij staat gewoon zijn eigen falen goed te praten.
sowieso zonder de vier nieuwe teams hadden ze nog competitie van 16 teams over waarbij het wachten was tot de volgende om ging vallen. Nee een seizoen als vorig jaar was zonder competitievervalsing
sowieso zonder de vier nieuwe teams hadden ze nog competitie van 16 teams over waarbij het wachten was tot de volgende om ging vallen. Nee een seizoen als vorig jaar was zonder competitievervalsing
Men had er ook over na kunnen denken om de regels mbt promotie wat te versoepelen. Op deze manier is de competitie natuurlijk compleet verkracht ten behoeve van wat kijkcijfers (wat ook vies tegenvalt overigens)
Pff, als je op je 22 nog niet dat niveau bent ontstegen ben je niet meer dan goed voor de reservebank.
En dat is geen bash naar PSV hoor, groot gelijk dat die erin stappen. Vind het alleen echt schandalig hoe de KNVB de eerste divisie definitief de nek heeft omgedraaid.
wat een gehuil ja. tegen jong ajax was het ook competitievervalsing, maar dan de andere kant op: werden A-junioren erbij gehaald. Had die toen ook maar zijn bek open getrokken.
Op dinsdag 17 december 2013 14:34 schreef Caland het volgende: En dat is geen bash naar PSV hoor, groot gelijk dat die erin stappen. Vind het alleen echt schandalig hoe de KNVB de eerste divisie definitief de nek heeft omgedraaid.
Op dinsdag 17 december 2013 14:34 schreef Caland het volgende: En dat is geen bash naar PSV hoor, groot gelijk dat die erin stappen. Vind het alleen echt schandalig hoe de KNVB de eerste divisie definitief de nek heeft omgedraaid.
Ik blijf het ook nog steeds een beetje vaag vinden. Maar de ploegen hebben daarover toch ook moeten stemmen? Hoe zat dat dan precies?
Ik blijf het ook nog steeds een beetje vaag vinden. Maar de ploegen hebben daarover toch ook moeten stemmen? Hoe zat dat dan precies?
Als ze tegen stemden dan zou Fox waarschijnlijk geen geld er in pompen. Iets anders kan ik mij niet voorstellen. Gewoon onder druk voor moeten stemmen dus.
Ach het is toch ook om te lachen hoe opportunistisch het allemaal is. Toen de beloften ploegen het in het begin van de competitie slecht deden hoorde je niemand klagen en was het allemaal prima vanwege extra inkomsten van FOX. Nu beginnen ze allemaal te draaien en punten te pakken en beginnen de clubs te klagen en zich te roeren.
Deels is de kritiek natuurlijk wel te begrijpen. Het is lullig als je eerste staat en je moet tegen een versterkte Jong-ploeg, terwijl je concurrent op 2 de week erna tegen een veredeld A-juniorenploegje van dezelfde club moet. Maar zeg zoiets niet na een verliespot tegen Jong PSV dat helemaal niet zo versterkt was.
Hiljemark is qua voetbaltalent misschien niet bovengemiddeld, maar dit is wel zijn grote pluspunt. Hij is echt een leider en een aanjager. Belangrijk om zo iemand in je ploeg te hebben.
Op woensdag 18 december 2013 07:55 schreef Lemming22 het volgende: Hiljemark is qua voetbaltalent misschien niet bovengemiddeld, maar dit is wel zijn grote pluspunt. Hij is echt een leider en een aanjager. Belangrijk om zo iemand in je ploeg te hebben.
Het is alleen lastig hoe lang mensen zijn leiderschap pikken zolang hij voetballend weinig toevoegt. Ik blijf het namelijk op het veld een grijze muis vinden die makkelijk vervangbaar is.
EINDHOVEN - Ernest Faber, assistent-trainer van Phillip Cocu, heeft besloten bij PSV te blijven. Roda JC had gepolst of Faber geïnteresseerd was de nieuwe hoofdtrainer in Kerkrade te worden. Maar daar heeft de Eindhovenaar vanaf gezien.
„Ernest blijft bij PSV. PSV is een nieuwe weg ingeslagen en Ernest wil daar deel van blijven uitmaken”, laat zijn zaakwaarnemer Kees Ploegsma weten. Faber leek aanvankelijk de grootste kandidaat om Ruud Brood bij Roda JC op te volgen.
Het is alleen lastig hoe lang mensen zijn leiderschap pikken zolang hij voetballend weinig toevoegt. Ik blijf het namelijk op het veld een grijze muis vinden die makkelijk vervangbaar is.
Dat dacht ik van Johann Vogel en Timmy Simons ook. Hiljemark is een prima speler, die echt in dienst van het elftal speelt. Dat hij wel degelijk techniek heeft en kan ballen konden we een glimps van zien in de wedstrijd tegen NEC ( assist op (onterecht ) afgekeurde goal van Locadia ) en zijn doelpunt tegen Ajax ( met vooraf de goeie loopactie ).
Ik vind Zoet eigenlijk maar wat zwakjes keepen de laatste tijd. Voor mijn gevoel doet Tyton niet onder voor hem, al is zijn huidige vorm moeilijk in te schatten natuurlijk. Wat vinden jullie?
Zoet vind ik laatste wedstrijden inderdaad minder keepen. Moment tegen Bulthuis, hij duwt de bal als het ware de goal in. In Europa had hij ook een paar momentjes. En natuurlijk zijn uitrap... dramatisch als hij een bal weg wil trappen.
Hiljemark en Hendrix wisselen hele goede acties met verschrikkelijk domme en slechte af. De ene keer draait die hiljemark goed weg en geeft hij een splijtende pass. 4 seconden later springt de bal van z'n voet en heeftie 5 seconden nodig om een bal aan te nemen.
Wel gewoon met 2 werkers ala hiljemark/Hendrix op het middenveld spelen. We hebben lang niet de kwaliteit om op techniek balbezit te houden. Afjagen en hopen op een bevlieging van depay of maher.
Die locadia heeft me trouwens ook een belabberde techniek zeg. Kreeg tegen utrecht een keer een lange hoge bal perfect aangespeeld. Met een fatsoenlijke aanname kon hij alleen door naar de goal. Maar hij laat die bal 5 meter wegschieten waardoor alles weg is. Dat was echt zo verschrikkelijk slecht.
PSV staat dertien punten achter op koploper Vitesse, maar volgens Dick Advocaat is de rol van de Eindhovenaren in de titelrace nog niet uitgespeeld.
Advocaat was tot afgelopen zomer werkzaam bij PSV. De Hagenaar moest de Eindhovenaren naar de landstitel leiden, maar de Brabanders eindigden als tweede in de Eredivisie. Dit seizoen is de titel nog verder weg voor Advocaat' opvolger Phillip Cocu. De voormalig assistent van de huidige coach van AZ bivakkeert met PSV in de middenmoot.
Cocu moet de strijd niet opgeven, zegt Advocaat. De 66-jarige oefenmeester steunt zijn collega. "Het kan ook zijn dat ze nog eerste worden. Ik heb vorig seizoen geen enkel probleem gehad met de meeste van die jongens. Gasten als Jürgen Locadia en Memphis Depay moest je echt naar binnen trekken na de training", zei de coach van AZ tegen De Telegraaf.
"Phillip Cocu moet je ook gewoon de tijd geven. Dat is zó'n integer persoon. Het is echt een goede trainers- en spelersgroep. Het moet echt een keer gaan lopen. In deze tijd met die sociale media ontstaat er snel een breed, scheefgetrokken beeld van ze", aldus Advocaat.
De Kleine Generaal en AZ staan op de zevende plaats in de Eredivisie, één punt boven nummer negen PSV. AZ speelt zaterdagavond in eigen huis tegen sc Heerenveen. PSV ontvangt ADO Den Haag zondagavond in het Philips Stadion. Na dit weekend begint de winterstop in de Eredivisie.
Ik zie Ajax het niet meer weggeven. En Vitesse lijkt ook vrij stabiel. Verder kan je nog prima derde worden