Doen ze goedquote:Op zondag 15 december 2013 18:53 schreef Adames het volgende:
samenvatting Fey - Gro gaat van de 6e naar de 63e minuut.
Spannende wedstrijd
Newcastle United
Niks mis met dit accounttwitter:JennieJune twitterde op zondag 15-12-2013 om 19:01:59Day drinking is my favorite thing to do but still being drunk the next morning is like boring sex that won't end
http://t.co/u3ko8iUtnM reageer retweet
quote:Op zondag 15 december 2013 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niks mis met dit accounttwitter:JennieJune twitterde op zondag 15-12-2013 om 19:01:59Day drinking is my favorite thing to do but still being drunk the next morning is like boring sex that won't end
zullen haar tieten echt zijn?quote:Op zondag 15 december 2013 19:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ja, zeker die beentattoos zien er nogal kindelijk uit.quote:Op zondag 15 december 2013 19:15 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
https://twitter.com/JennieJune/media
Alleen jammer van die tattoo's
Neequote:Op zondag 15 december 2013 19:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zullen haar tieten echt zijn?
twitter:JennieJune twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 23:38:50Did it hurt? When you fell from someones butt into the toilet water you piece of shit. reageer retweet
Ja, daarom idd.quote:Op zondag 15 december 2013 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
Wel diepzinnige teksten, maar dat is natuurlijk ook waarom Davy haar volgt.
quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 19:36 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Glaasje whisky, laatste uurtjes van het weekend
Smerige tattoosquote:Op zondag 15 december 2013 19:22 schreef AFCNiels het volgende:
Wel diepzinnige teksten, maar dat is natuurlijk ook waarom Davy haar volgt.twitter:JennieJune twitterde op dinsdag 10-12-2013 om 23:38:50Did it hurt? When you fell from someones butt into the toilet water you piece of shit. reageer retweet
NOG 5 DAGEN WERKEN EN DAN 6 WEKEN VRIJquote:Op zondag 15 december 2013 19:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
NOG 4 DAGEN WERKEN EN DAN 1 WEEK VRIJ
Haha arbeiderquote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef Caland het volgende:
Lekker full time werken in de vakantie.
Je krijgt wel extra geld in de dagen rond kerst zeker?quote:Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef Caland het volgende:
Lekker full time werken in de vakantie.
ASO!quote:Op zondag 15 december 2013 19:43 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
NOG 5 DAGEN WERKEN EN DAN 6 WEKEN VRIJ
Neuh. Werk wel de komende twee zondag. 200%quote:Op zondag 15 december 2013 19:45 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Je krijgt wel extra geld in de dagen rond kerst zeker?
Haha Caland krijgt normaal gesproken maar 75 euro per dagquote:Op zondag 15 december 2013 19:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Neuh. Werk wel de komende twee zondag. 200%
Is toch effe 150 euro verdienen met een dagje werken. Dikke prima.
Ach, nu de centen pakken en dan straks kort achter elkaar zuipweekendjes Budapest en Londen.quote:
Iets meer dan een tientje netto per uur ja. Ken bijbaantjes die slechter betalen.quote:Op zondag 15 december 2013 19:47 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Haha Caland krijgt normaal gesproken maar 75 euro per dag
wat voor werk doe jequote:Op zondag 15 december 2013 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets meer dan een tientje netto per uur ja. Ken bijbaantjes die slechter betalen.
Ah netto en een bijbaan, dat verklaart een hoopquote:Op zondag 15 december 2013 19:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Iets meer dan een tientje netto per uur ja. Ken bijbaantjes die slechter betalen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee mongool. Jij had darts toch wel gekeken.quote:Op zondag 15 december 2013 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Altijd prettig dat er darts is. Heb je weer een excuus om het niet te kijken.
Nou nou nou nou.quote:Op zondag 15 december 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee mongool. Jij had darts toch wel gekeken.
rustquote:Op zondag 15 december 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan geen bier meer zien. Door dit weekend ga ik zeker weer een jaar eerder doodquote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nou nou nou nou.
Drink nog een glaasje
Klaasen kan ook al dartenquote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens, de wedstrijden voor vanavond
Chisnall - Henderson
Voorronde
Barneveld - J. Lewis
Dolan - Winner Voorronde
Caven - Klaasen
Daar heb je toch gelijk in. Tegenwoordig moet je oppassen dat je niet zapt op het verkeerde moment. Als je even pech had, miste je 2 negendarters in een uur.quote:Op zondag 15 december 2013 19:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is Davy Klaassen.quote:Op zondag 15 december 2013 19:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Klaasen kan ook al darten![]()
[ afbeelding ]
hahahaha ik las negerdartersquote:Op zondag 15 december 2013 19:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Daar heb je toch gelijk in. Tegenwoordig moet je oppassen dat je niet zapt op het verkeerde moment. Als je even pech had, miste je 2 negendarters in een uur.
Gisteren in het klokgebouw was het voor iemand ook al einde oefeningquote:Op zondag 15 december 2013 19:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan geen bier meer zien. Door dit weekend ga ik zeker weer een jaar eerder dood
Leuk feestje wel?quote:Op zondag 15 december 2013 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren in het klokgebouw was het voor iemand ook al einde oefening
thanksquote:Op zondag 15 december 2013 19:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Rens, de wedstrijden voor vanavond
Chisnall - Henderson
Voorronde
Barneveld - J. Lewis
Dolan - Winner Voorronde
Caven - Klaasen
enne?quote:Op zondag 15 december 2013 19:59 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Gisteren in het klokgebouw was het voor iemand ook al einde oefening
Geen idee, ik was er niet bij.quote:
quote:Bezoeker feest Klokgebouw Eindhoven overleden
Bij een feest in Eindhoven is zondagochtend een man onwel geworden en overleden.
NU.nl/Hans van Hamersveld
Bezoeker feest Klokgebouw Eindhoven overleden Fotoserie Video
Dat heeft de politie bevestigd.
Een woordvoerster zei nog niet te weten wat er precies is gebeurd. "We onderzoeken de oorzaak. Dat kan van alles zijn." Ook over de identiteit van de man is nog niets bekend.
geo4kant heeft vandaag nog niet gereageerdquote:Op zondag 15 december 2013 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee, ik was er niet bij.
[..]
Jawel. Ik maakte me ook al ongerust.quote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef Adames het volgende:
[..]
geo4kant heeft vandaag nog niet gereageerd
Drugs are bad mmmkayquote:Op zondag 15 december 2013 20:01 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Geen idee, ik was er niet bij.
[..]
quote:Op zondag 15 december 2013 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoezo? Da's gewoon een random boer die niet in de SC post. Laat hem maar branden in de hel.
Beste feestjes altijd.quote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
Ik was vrijdag westergasfabriek. Alsof je de drugs bij een pakje kauwgom kreeg
Nah. Volgens mij gaat hij dan nog wel eens naar wedstrijden.quote:Op zondag 15 december 2013 20:03 schreef Adames het volgende:
[..]
op zo'n middag geband worden, het zit hem niet mee
Gashouderquote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
is inderdaad in volle bloeiquote:Op zondag 15 december 2013 20:02 schreef Caland het volgende:
Mooi altijd ja.quote:Op zondag 15 december 2013 20:05 schreef Mansjester het volgende:
[..]
GashouderMet oud en nieuw weer
Was wel goed te doen ja. Toffe locatie ook wel al sta ik liever in die gashouder.quote:
quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch blijft het ironisch, een gashouder in Amsterdam.
oud en nieuw vier ik bij iemand thuis. overal reteduur en retedruk. en de fijnere artiesten zijn hier toch niet te vindenquote:Op zondag 15 december 2013 20:06 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Al ben ik er nooit geweest (op oud en nieuw).. Sowieso is oud en nieuw in Nederland overrated.
Niks mis mee maar niet voor het stappen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Keta is helemaal het ding in Amsterdam blijkbaar.
Ik probeer altijd in het buitenland te zijn. Berlijn is echt tof.quote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef Adames het volgende:
[..]
oud en nieuw vier ik bij iemand thuis. overal reteduur en retedruk. en de fijnere artiesten zijn hier toch niet te vinden
Nee vind dat ook een beetje apart op feestjes maar ach.quote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis mee maar niet voor het stappen.
quote:Op zondag 15 december 2013 20:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Toch blijft het ironisch, een gashouder in Amsterdam.
Keta is te vreemdquote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Niks mis mee maar niet voor het stappen.
oh lekker danquote:Op zondag 15 december 2013 20:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Keta is helemaal het ding in Amsterdam blijkbaar.
Ik vind het wel leuk, maar ik heb het alleen geprobeerd als ik al in twijfelachtige staat was, vroeg in de morgen op afters ergens thuis.quote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Keta vind ik echt wazig kutspul
Voelde net alsof ik van Mars kwamquote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga me dan altijd fucking eenzaam voelen. Echt niet goed gewoonquote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voelde net alsof ik van Mars kwamIk heb het al 2 jaar nog thuis liggen, maar heb echt niet de behoefte om het nog een keer te doen
Je moet het een beetje leren waarderen.quote:Op zondag 15 december 2013 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stuur maar op.quote:Op zondag 15 december 2013 20:12 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Voelde net alsof ik van Mars kwamIk heb het al 2 jaar nog thuis liggen, maar heb echt niet de behoefte om het nog een keer te doen
Nep gevoel. Al jaren op uitgekeken.quote:Op zondag 15 december 2013 20:13 schreef Mansjester het volgende:
Gewoon een pilletje, gaat altijd goed en is leuk
Ik kan het nog steeds wel waarderen. Als je het max paar keer per jaar doet blijft het wel speciaalquote:Op zondag 15 december 2013 20:14 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Nep gevoel. Al jaren op uitgekeken.
Sossa. Of trippen met acid.
Dat is ook dik overrated. Half uurtje en je moet weer opnieuw.quote:Op zondag 15 december 2013 20:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds wel waarderen. Als je het max paar keer per jaar doet blijft het wel speciaal
En sos begin ik niet aan, lijkt me echt kut en overrated
Wat zal jij het dan kut vinden om bier te drinken zeg.quote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook dik overrated. Half uurtje en je moet weer opnieuw.
Lekker toch.quote:Op zondag 15 december 2013 20:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat is ook dik overrated. Half uurtje en je moet weer opnieuw.
Dit ja.quote:Op zondag 15 december 2013 20:17 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat zal jij het dan kut vinden om bier te drinken zeg.
Sos is lekker man, overrated is niet het juiste woord. Wel riskant.quote:Op zondag 15 december 2013 20:15 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik kan het nog steeds wel waarderen. Als je het max paar keer per jaar doet blijft het wel speciaal
En sos begin ik niet aan, lijkt me echt kut en overrated
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |