Krijg je daar tegenwoordig al 6 maanden voor?quote:Op zondag 15 december 2013 18:24 schreef Tyron het volgende:
[..]
hij schold met kanjer en deed gemeen
ik sta gewoon volledig achter de fok1 policyquote:Op zondag 15 december 2013 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wat een jodenstreek. Oh wacht....
Toen heb je toch wel even je tetten laten zien?quote:Op zondag 15 december 2013 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
Komen speciaal mijn cola nog nabezorgen, krijg ik er 1 gratis
Sukkels
nee 2 maanden, kreeg 4 maanden extra voor kloonquote:Op zondag 15 december 2013 18:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Krijg je daar tegenwoordig al 6 maanden voor?
hoe klaus die 40 man kapot maakte was wel baas hequote:Op zondag 15 december 2013 18:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja![]()
Straks laatste van TVD kijken
nee weet je hoe koud het is?quote:Op zondag 15 december 2013 18:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Toen heb je toch wel even je tetten laten zien?
Klausquote:Op zondag 15 december 2013 18:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
hoe klaus die 40 man kapot maakte was wel baas he
tyler is een mongoolquote:Op zondag 15 december 2013 18:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Klaus![]()
Ow en TylerGodver lekker ding godver
Waarvan akte.quote:Op zondag 15 december 2013 18:26 schreef mrstylo het volgende:
[ afbeelding ]
Ben jaloers op zijn baard.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
tyler is een mongool
vind hem ook niet echt in de serie passen tbh
quote:Op zondag 15 december 2013 18:30 schreef mrstylo het volgende:
Haha. Adames heeft PSV topic geopend. Krijgt nu om de minuut een DM om de OP te updaten.
Neequote:Op zondag 15 december 2013 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee weet je hoe koud het is?
wij hebben daar wat op bedachtquote:
Als men gewoon naar mij gaat luisteren, ik had gewoon gelijk.quote:Op zondag 15 december 2013 18:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat clublied op de SC heeft geholpen Mexicano . Gefeliciteerd
Ik heb nooit anders beweerd, maar oke. Gefeliciteerd Doublepain.quote:Op zondag 15 december 2013 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als men gewoon naar mij gaat luisteren, ik had gewoon gelijk.
GGMM
quote:Op zondag 15 december 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij hebben daar wat op bedachttepels insmeren met vaseline en dan.worden ze niet koud en.dus ook.niet stijf
Smeren jullie dan elkaars tepels in?quote:Op zondag 15 december 2013 18:41 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wij hebben daar wat op bedachttepels insmeren met vaseline en dan.worden ze niet koud en.dus ook.niet stijf
Ik ga ook op meisjesvoetbal, denk ik.quote:
ik heb nog niks gehad, misschien zijn ze bang om mij te benaderenquote:Op zondag 15 december 2013 18:30 schreef mrstylo het volgende:
Haha. Adames heeft PSV topic geopend. Krijgt nu om de minuut een DM om de OP te updaten.
Is inmiddels 3. Maar ik zal voor Jimbo blijven strijden.quote:Op zondag 15 december 2013 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet, kreeg 2 maanden en toen ging ie naar 6 maanden vanwege "klonen" schijnbaar
Heb je gelijk in. Jij zei het al. Ook gefeliciteerdquote:Op zondag 15 december 2013 18:42 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Als men gewoon naar mij gaat luisteren, ik had gewoon gelijk.
GGMM
Altijd al gedacht dat je een kutje hadquote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga ook op meisjesvoetbal, denk ik.
waarom kreeg die 2 maanden danquote:Op zondag 15 december 2013 18:23 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
weet niet, kreeg 2 maanden en toen ging ie naar 6 maanden vanwege "klonen" schijnbaar
Ik ben trots op je. Ik kan enkel mijn medeleven uiten.quote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is inmiddels 3. Maar ik zal voor Jimbo blijven strijden.
StrijdeN... vanwaar je keuze voor Dundee United en niet Newcastle United?quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ben trots op je. Ik kan enkel mijn medeleven uiten.
Dus RIP AAN DE NABESTAANDEN.
Dundee United
wij.zoeken nog damesquote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik ga ook op meisjesvoetbal, denk ik.
Ik ben er geloof ik niet helemaal bijquote:Op zondag 15 december 2013 18:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
StrijdeN... vanwaar je keuze voor Dundee United en niet Newcastle United?
En bedankt voor je onvoorwaardelijke steun.
Dundee.
Hij heeft geen ban dankzij jouw TR?quote:Op zondag 15 december 2013 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Is inmiddels 3. Maar ik zal voor Jimbo blijven strijden.
Ja. En omdat hij sommige mensen minder graag mag.quote:Op zondag 15 december 2013 18:53 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft geen ban dankzij jouw TR?
Je zal maar in de kou hebben moeten staan voor die aidsquote:Op zondag 15 december 2013 18:53 schreef Adames het volgende:
samenvatting Fey - Gro gaat van de 6e naar de 63e minuut.
Spannende wedstrijd
Newcastle United
Jij bent er ook niet helemaal bij héquote:Op zondag 15 december 2013 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. En omdat hij sommige mensen minder graag mag.
[..]
Je zal maar in de kou hebben moeten staan voor die aids
Dundee United
ook wel respect voor de ajax supporters, kan je om 9 uur in de bus gaan zitten richting leeuwarden om zo'n pot te zien.quote:Op zondag 15 december 2013 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. En omdat hij sommige mensen minder graag mag.
[..]
Je zal maar in de kou hebben moeten staan voor die aids
Dundee United
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |