abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134449491
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 18:50 schreef Omentuva het volgende:
Gerechtigheid hier: boete van 90 euro voor een auto die een ingang van een appartementencomplex bijna compleet blokkeert. :)
Hoe krijg je het geregeld? Ik heb er bij mij thuis ook last van namelijk... Aso-vriend van aso-buurvrouw twee deuren verder parkeert altijd in de keerlus terwijl er plaats zat is op de parkeerplaats, maar daarvoor moet hij misschien wel 50 meter lopen. Maar goed, ze begrijpen sowieso niet wat sociaal wenselijk gedrag is, aangezien ze ook algemene ruimtes als opslagruimte gebruiken en twee maanden hebben ze een zak in hun voordeur gehad in plaats van een voorruit omdat die (waarschijnlijk bij een echtelijke ruzie) gesneuveld was.
Don't let my username fool you...
pi_134453038
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 14:28 schreef Metalfreak het volgende:

[..]

Hoe krijg je het geregeld?

Geen idee. Ik was om 7:30 de deur uit en kwam zo'n 11u later weer terug, en in de tussentijd was die auto er. Hoorde van benedenbuur dat ie er al een paar uur stond (sinds 14:00 iig). Ik gok dat er gebeld is naar 0900 8844 - dit is geen wijk waar de politie veel langskomt. Dat is aan de andere kant van de grote weg hiero. :7

quote:
Ik heb er bij mij thuis ook last van namelijk... Aso-vriend van aso-buurvrouw twee deuren verder parkeert altijd in de keerlus terwijl er plaats zat is op de parkeerplaats, maar daarvoor moet hij misschien wel 50 meter lopen. Maar goed, ze begrijpen sowieso niet wat sociaal wenselijk gedrag is, aangezien ze ook algemene ruimtes als opslagruimte gebruiken en twee maanden hebben ze een zak in hun voordeur gehad in plaats van een voorruit omdat die (waarschijnlijk bij een echtelijke ruzie) gesneuveld was.
Au. Je mag het niet zeggen, maar je zou wensen dat er een vrachtwagen nét even iets te ruim door die keerlus gaat. :+
"Friendship is like wetting your pants. Everyone can see it, but only you can feel its warmth."
pi_134455272
Geachte mevrouw in uw volkswagen Passat achter mijn Renault RX4. Ik waardeer het zeer dat u zich zo wil inzetten voor het bevorderen van de doorstroming van het verkeer. Dat u daarbij kiest om mij te informeren dat u 70 kilometer per uur op een 80 kilometer middels uw lichten (Ik kan melden dat zowel u reguliere als uw groot licht het goed doen), en middels het oprijden naar mijn bumper als ware u een hitsige hond, was wellicht iets minder aardig.

Helaas dien ik u te melden dat mijn auto niet uitgerust is met de veel gevraagde en populaire optie "door de voor u rijdende vrachtauto heen rijden".

Met vriendelijke groet,
De alsnog op tijd aangekomen Renault rijder.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_134455448
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 17:10 schreef Ordos20 het volgende:
Geachte mevrouw in uw volkswagen Passat achter mijn Renault RX4. Ik waardeer het zeer dat u zich zo wil inzetten voor het bevorderen van de doorstroming van het verkeer. Dat u daarbij kiest om mij te informeren dat u 70 kilometer per uur op een 80 kilometer middels uw lichten (Ik kan melden dat zowel u reguliere als uw groot licht het goed doen), en middels het oprijden naar mijn bumper als ware u een hitsige hond, was wellicht iets minder aardig.

Helaas dien ik u te melden dat mijn auto niet uitgerust is met de veel gevraagde en populaire optie "door de voor u rijdende vrachtauto heen rijden".

Met vriendelijke groet,
De alsnog op tijd aangekomen Renault rijder.
Beetje remmen/sproeiers voluit knallen.
pi_134457096
Pasgeleden is de weg bij ons langs de wijk aangepast omdat er te veel werd geraced sinds de vorige(onzinnige) aanpassing. Je mag er 50, maar 100 kon gemakkelijk. Dus hebben ze er drempels neergelegd en kot er binnenkort een inhaalverbod.
Dat is maar goed ook: Ik reed net met netjes 50 km/u op een nette afstand achter iemand anders, komt er iemand achter mij rijden op nog geen meter afstand. Ik besloot dus om dan maar extra rustig over de drempels te gaan(met 40 km/u dus.. ) Vond die niet leuk. Na de 1e set drempels haalde hij mij in(met miniem snelheidsverschil) waardoor hij net voor de 2e set drempels weer voor mij zou kunnen komen te rijden. Hij vond het echter nodig om mij enorm af te snijden en vol op de remmen te gaan voor de 2e set drempels. (waardoor hij met 30 km/u over de drempels ging. )
Het was dat ik die afslag moest hebben en al het gas had losgelaten, anders had ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mijn voorbumper zijn achterbumper laten kussen. Nu heb ik hem alleen even op een concert getrakteerd.

Ter illustratie: tussen de 2 sets met drempels zit hooguit 200 meter.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_134457587
Wat een crap weer gisteren. Was iemand bezig met een tractor om een sloot uit te baggeren, tractor stond aan de tegenligger kant. Wet van de sterkste geldt dan want ik kon mooi wachten tot alle koekblikken achter de tractor vandaan kwamen. Ook al had ik de toegang enigzins belemmerd door breed te staan, ze bleven doordrukken en scheve gezichten trekken -O- Soms wou ik dat ik een .50 op de motor had. >:)

Ik zwijg maar effe over een muts die van rechts kwam en vol de binnenbocht nam richting mijn kant op. Voorrang oke, maar niet op die manier. :N
  donderdag 19 december 2013 @ 22:40:30 #107
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_134469457
Vandaag weer bijna een Fiat Pinda op m'n voorbumper. Reed achter de persoon aan, vervolgens nadat hij schijnbaar een straat in wilde, maar die miste, vol op de rem en gelijk achteruit. Het is dat ik oplette en ook gelijk achteruit ging en m'n reeds gemonteerde schipshoorn gebruikte, anders was zijn verzekering niet blij.
pi_134471695
Of net voor het einde van een 2-baans weg zie je sommige toch nog even 2 a 3 auto's inhalen voor het einde van de voegstrook. Dat zijn echt helden.
pi_134479542
Heb zo'n hekel aan die fietsers die even snel afstappen en dan het zebrapad op stormen 'omdat ze dan voorrang hebben' :( Net ook weer. Twee fietsers op het fietspad parallel naast me. Ik ben 5 meter van het zebrapad en opeens slaan ze af het zebrapad op. Of ik maar even keihard in de ankers wil gaan.
pi_134479757
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:01 schreef Marco001 het volgende:
anders had ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mijn voorbumper zijn achterbumper laten kussen. Nu heb ik hem alleen even op een concert getrakteerd.

Ter illustratie: tussen de 2 sets met drempels zit hooguit 200 meter.
Het lullige is dat jij dan volgens de verzekering fout zit 'omdat je niet genoeg afstand hebt gehouden'. Lekker is dat.
pi_134479820
Dat weet ik zo nog niet.. Bekend met het eendjesarrest?

Wel weer 1 reden extra waarom ik graag een dashcam wil. Dan is het namelijk wel goed duidelijk wie de schuldige was.
Alleen jammer dat een fatsoenlijke cam zo duur is. (70,- voor een full HD, die ik dan ook op de mountainbike kan gebruiken)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_134596958
Sorry bestuurders op de A10 en A2 vanmorgen rond 05:45 dat ik jullie wakker maakte met mijn groot licht omdat jullie, lekker op de automatische piloot, in de middelste rijbaan reden :@
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 23 december 2013 @ 09:35:10 #113
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_134597071
Gisteravond weer meerdere mensen met dagrijverlichting zien rijden zonder normale verlichting (en dus geen licht achter). Wat is dat toch met die fabrikanten, hoe moeilijk is het om dagrijverlichting naar dimlicht te laten schakelen onder een bepaalde hoeveelheid daglicht?
  maandag 23 december 2013 @ 09:42:39 #114
16454 eNaSnI
Zie signature
pi_134597165
quote:
13s.gif Op maandag 23 december 2013 09:35 schreef BigSmurf het volgende:
Gisteravond weer meerdere mensen met dagrijverlichting zien rijden zonder normale verlichting (en dus geen licht achter). Wat is dat toch met die fabrikanten, hoe moeilijk is het om dagrijverlichting naar dimlicht te laten schakelen onder een bepaalde hoeveelheid daglicht?
Dit is inderdaad zeer herkenbaar en die bestuurders zijn zich meestal van geen kwaad bewust dat ze van achteren niet zichtbaar zijn. Gelukkig nog geeneen geraakt w/
<a href="http://www.google.nl/search?q=utfs" rel="nofollow" target="_blank">UTFS!!</a>
pi_134597421
quote:
13s.gif Op maandag 23 december 2013 09:35 schreef BigSmurf het volgende:
Uberhaupt snap ik dagrijverlichting totaal niet, wat is er mis met je normale verlichting aan zetten? 8)7
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_134597449
Dat staat natuurlijk niet stoer.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  maandag 23 december 2013 @ 10:02:24 #117
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_134597470
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dat staat natuurlijk niet stoer.
Vroeger was je stoer als je permanent met je mistlampen aan reed, tegenwoordig is dat de dagrijverlichting. :')
pi_134597617
Ik moet toegeven dat het mezelf ook al een paar keer overkomen is dat ik met de dagrijverlichting reed ipv normale verlichting aan. Het probleem is gewoon dat het dashboard volledig verlicht is en je verlichting aan de voorzijde van je auto ziet. In combinatie met de straatverlichting valt dan niet op dat de lichtvlek afwijkt van de normale lichtvlek.

Die 3 factoren gecombineerd leiden ertoe dat je niet door hebt dat je van achteren dus compleet onzichtbaar bent.

Dan heb je dus nog mensen die seinen door 1x kort te knipperen waardoor je dus het idee hebt dat ze over een hobbel rijden met verkeerd afgestelde verlichting en duurt het vrij lang tot je door hebt dat ze eigenlijk aan het seinen zijn op jou.

Ik denk dat het al flink zou schelen als de dashboard verlichting niet meer automagisch aan gaat met de dagrijverlichting maar dat die pas aan gaat met het dimlicht.
  maandag 23 december 2013 @ 10:17:06 #119
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_134597728
Dat zou al flink schelen inderdaad. Maar wat mij betreft gaat bij alle auto's gewoon met het starten van de motor automatisch dimlicht aan, permanent. Ik rij altijd automatisch met volledige verlichting op maximale gevoeligheid, dus dimlicht springt al aan wanneer de zon achter de wolken gaat.
pi_134598091
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 10:17 schreef BigSmurf het volgende:
Dat zou al flink schelen inderdaad. Maar wat mij betreft gaat bij alle auto's gewoon met het starten van de motor automatisch dimlicht aan, permanent. Ik rij altijd automatisch met volledige verlichting op maximale gevoeligheid, dus dimlicht springt al aan wanneer de zon achter de wolken gaat.
Automatische verlichting is ook een partij irritant. Rijd je onder een brug door springt gelijk die kerstboom aan aan de achterzijde. Moet ik weer kijken of die niet toevallig remt ipv automatische verlichting heeft.
  maandag 23 december 2013 @ 13:15:02 #121
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_134603155
Echt, dat vind ik altijd zo'n nutteloze functies: automatische verlichting of automatische ruitenwissers. Alsof je zelf dat hendeltje niet even kunt bedienen. Zo'n automatische systemen werken echt nooit op exact het moment dat jij dat zou willen.

Zelf rijd ik overigens ook ALTIJD met normaal dimlicht aan, zou geen enkele reden kunnen verzinnen om ze uit te zetten eigenlijk.
  maandag 23 december 2013 @ 13:20:17 #122
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_134603357
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:15 schreef Metalfreak het volgende:
Alsof je zelf dat hendeltje niet even kunt bedienen.
Veel mensen kennelijk niet, dus...
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_134603444
Van die idioten die niet schijnen te begrijpen waarom er op sommige plekken witte kruizen op het wegdek staan, om dan vervolgens doodleuk een zijstraat of uitrit compleet te barricaderen :r

Of van die mensen die, wanneer je zelf voor zo'n vlak stopt omdat je er niet in één keer overheen kunt, achter je gaan toeteren en seinen daar je door moet rijden :')!
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 23 december 2013 @ 13:26:41 #124
35098 Metalfreak
Maar bijt niet
pi_134603625
quote:
0s.gif Op maandag 23 december 2013 13:20 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Veel mensen kennelijk niet, dus...
Nee, maar nu vertrouwen ze wel op hun systemen, misschien nog wel gevaarlijker...
pi_134604920
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 07:44 schreef eP2e het volgende:

Fuck-up van mezelf vandaag, per ongeluk m'n groot licht aangezet (in de stad), vond het al wat vreemd dat er tegenliggers zo vriendelijk naar me zaten te zwaaien, totdat er een met zijn groot licht knipperde, oeps, sorry :@

Was jij dat?
Wil je dat nooit meer doen?!geintje

Gisteren rond 3 uur 's nachts een rare nacht. Score: 1 achtervolging en 1 dronken persoon op de A20, te voet welteverstaan. Er waren al auto's erachter gaan rijden met alarmlichten aan.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')