Hoe krijg je het geregeld? Ik heb er bij mij thuis ook last van namelijk... Aso-vriend van aso-buurvrouw twee deuren verder parkeert altijd in de keerlus terwijl er plaats zat is op de parkeerplaats, maar daarvoor moet hij misschien wel 50 meter lopen. Maar goed, ze begrijpen sowieso niet wat sociaal wenselijk gedrag is, aangezien ze ook algemene ruimtes als opslagruimte gebruiken en twee maanden hebben ze een zak in hun voordeur gehad in plaats van een voorruit omdat die (waarschijnlijk bij een echtelijke ruzie) gesneuveld was.quote:Op dinsdag 17 december 2013 18:50 schreef Omentuva het volgende:
Gerechtigheid hier: boete van 90 euro voor een auto die een ingang van een appartementencomplex bijna compleet blokkeert.
Geen idee. Ik was om 7:30 de deur uit en kwam zo'n 11u later weer terug, en in de tussentijd was die auto er. Hoorde van benedenbuur dat ie er al een paar uur stond (sinds 14:00 iig). Ik gok dat er gebeld is naar 0900 8844 - dit is geen wijk waar de politie veel langskomt. Dat is aan de andere kant van de grote weg hiero.quote:
Au. Je mag het niet zeggen, maar je zou wensen dat er een vrachtwagen nét even iets te ruim door die keerlus gaat.quote:Ik heb er bij mij thuis ook last van namelijk... Aso-vriend van aso-buurvrouw twee deuren verder parkeert altijd in de keerlus terwijl er plaats zat is op de parkeerplaats, maar daarvoor moet hij misschien wel 50 meter lopen. Maar goed, ze begrijpen sowieso niet wat sociaal wenselijk gedrag is, aangezien ze ook algemene ruimtes als opslagruimte gebruiken en twee maanden hebben ze een zak in hun voordeur gehad in plaats van een voorruit omdat die (waarschijnlijk bij een echtelijke ruzie) gesneuveld was.
Beetje remmen/sproeiers voluit knallen.quote:Op donderdag 19 december 2013 17:10 schreef Ordos20 het volgende:
Geachte mevrouw in uw volkswagen Passat achter mijn Renault RX4. Ik waardeer het zeer dat u zich zo wil inzetten voor het bevorderen van de doorstroming van het verkeer. Dat u daarbij kiest om mij te informeren dat u 70 kilometer per uur op een 80 kilometer middels uw lichten (Ik kan melden dat zowel u reguliere als uw groot licht het goed doen), en middels het oprijden naar mijn bumper als ware u een hitsige hond, was wellicht iets minder aardig.
Helaas dien ik u te melden dat mijn auto niet uitgerust is met de veel gevraagde en populaire optie "door de voor u rijdende vrachtauto heen rijden".
Met vriendelijke groet,
De alsnog op tijd aangekomen Renault rijder.
Het lullige is dat jij dan volgens de verzekering fout zit 'omdat je niet genoeg afstand hebt gehouden'. Lekker is dat.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:01 schreef Marco001 het volgende:
anders had ik met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid mijn voorbumper zijn achterbumper laten kussen. Nu heb ik hem alleen even op een concert getrakteerd.
Ter illustratie: tussen de 2 sets met drempels zit hooguit 200 meter.
Dit is inderdaad zeer herkenbaar en die bestuurders zijn zich meestal van geen kwaad bewust dat ze van achteren niet zichtbaar zijn. Gelukkig nog geeneen geraaktquote:Op maandag 23 december 2013 09:35 schreef BigSmurf het volgende:
Gisteravond weer meerdere mensen met dagrijverlichting zien rijden zonder normale verlichting (en dus geen licht achter). Wat is dat toch met die fabrikanten, hoe moeilijk is het om dagrijverlichting naar dimlicht te laten schakelen onder een bepaalde hoeveelheid daglicht?
Uberhaupt snap ik dagrijverlichting totaal niet, wat is er mis met je normale verlichting aan zetten?quote:Op maandag 23 december 2013 09:35 schreef BigSmurf het volgende:
Gisteravond weer meerdere mensen met dagrijverlichting zien rijden zonder normale verlichting (en dus geen licht achter). Wat is dat toch met die fabrikanten, hoe moeilijk is het om dagrijverlichting naar dimlicht te laten schakelen onder een bepaalde hoeveelheid daglicht?
Vroeger was je stoer als je permanent met je mistlampen aan reed, tegenwoordig is dat de dagrijverlichting.quote:Op maandag 23 december 2013 10:01 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dat staat natuurlijk niet stoer.
Automatische verlichting is ook een partij irritant. Rijd je onder een brug door springt gelijk die kerstboom aan aan de achterzijde. Moet ik weer kijken of die niet toevallig remt ipv automatische verlichting heeft.quote:Op maandag 23 december 2013 10:17 schreef BigSmurf het volgende:
Dat zou al flink schelen inderdaad. Maar wat mij betreft gaat bij alle auto's gewoon met het starten van de motor automatisch dimlicht aan, permanent. Ik rij altijd automatisch met volledige verlichting op maximale gevoeligheid, dus dimlicht springt al aan wanneer de zon achter de wolken gaat.
Veel mensen kennelijk niet, dus...quote:Op maandag 23 december 2013 13:15 schreef Metalfreak het volgende:
Alsof je zelf dat hendeltje niet even kunt bedienen.
Nee, maar nu vertrouwen ze wel op hun systemen, misschien nog wel gevaarlijker...quote:Op maandag 23 december 2013 13:20 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Veel mensen kennelijk niet, dus...
Was jij dat?quote:Op donderdag 19 december 2013 07:44 schreef eP2e het volgende:
Fuck-up van mezelf vandaag, per ongeluk m'n groot licht aangezet (in de stad), vond het al wat vreemd dat er tegenliggers zo vriendelijk naar me zaten te zwaaien, totdat er een met zijn groot licht knipperde, oeps, sorry![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |