Ja , het indelen van het wegennet voor auto's. zo heb je de benzinepartitie en de diesel partitie, verdeeld in sectoren zoals volkswagen, peugot, mercedes enz.quote:
Peugot?quote:Op zondag 15 december 2013 11:39 schreef longinus het volgende:
[..]
Ja , het indelen van het wegennet voor auto's. zo heb je de benzinepartitie en de diesel partitie, verdeeld in sectoren zoals volkswagen, peugot, mercedes enz.
ja sorry , mijn frans is niet zo goedquote:
Je Nederlands ook niet, anders had je geweten dat merknamen met een hoofdletter geschreven wordenquote:Op zondag 15 december 2013 11:45 schreef longinus het volgende:
[..]
ja sorry , mijn frans is niet zo goed
en landsnamen, wel opletten hequote:Op zondag 15 december 2013 11:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Je Nederlands ook niet, anders had je geweten dat merknamen met een hoofdletter geschreven worden
Je gaat aan een aantal dingen voorbij:quote:Op zondag 15 december 2013 11:35 schreef longinus het volgende:
Die vervuilende bakken moeten gewoon gaan betalen, ze belasten immers ook de schone auto's dus niet zeuren.
heel simpel; verwerk de mrb in de brandstofprijs.quote:Op zondag 15 december 2013 12:33 schreef goed_volk het volgende:
Partitie
Anyway, er zou een belasting moeten komen relateert aan het verbruik én de uitstoot. Dus meer kilometers, meer betalen. Een schonere auto kan dan weer korting opleveren.
En mensen aan de grens gaan dan natuurlijk netjes in Nederland tanken?quote:Op zondag 15 december 2013 13:11 schreef marc0871 het volgende:
[..]
heel simpel; verwerk de mrb in de brandstofprijs.
en dan natuurlijk wel berekend naar een middenklasser, tegen een gemiddelde kilometrage.
zo betalen kleinere, zuinigere auto's die minder rijden, minder dan de grote, benzineslurpende bakken, die een ton per jaar doen.
resultaat; de vervuiler betaalt.
Dat doen en deden de grensbewoners al niet. Per saldo hetzelfde. Om dan te moeten wachten tot de EU zover is .....quote:Op zondag 15 december 2013 13:20 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
En mensen aan de grens gaan dan natuurlijk netjes in Nederland tanken?
Dan moet je zoiets Europees invoeren, anders werkt het niet.
Hoeveel wil je de brandstofprijs verhogen? Serieuze vraag.quote:Op zondag 15 december 2013 13:32 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Dat doen en deden de grensbewoners al niet. Per saldo hetzelfde. Om dan te moeten wachten tot de EU zover is .....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |