Ja, Joh, wat denk je? ik ken jou niet eigenlijk, je zus ook niet..en je familie nog minder.... hoe moet ik dat weten?? (rent als een gillende bouwvakker rond als een gebouw instort)quote:Op zondag 15 december 2013 00:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja joh wat denk je. Mijn zus heeft een eigen zaak die is nu ook hartstikke druk.
quote:Op zondag 15 december 2013 00:56 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, Joh, wat denk je? ik ken jou niet eigenlijk, je zus ook..en je familie nog minder.... hoe moet ik dat weten?? (rent als een gillende bouwvakker rond als een gebouw instort)
Nou, euhm, ik werk voor een firma vooral goed in bouwmaterialen... en winter is daar niet zo goed voorquote:Op zondag 15 december 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]Zo bedoel ik het niet malle. Ik bedoel dat het bij alle bedrijven een paar weken voor de kerst altijd heel druk is.
OK die niet inderdaadquote:Op zondag 15 december 2013 00:59 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nou, euhm, ik werk voor een firma vooral goed in bouwmaterialen... en winter is daar niet zo goed voor
Ik ben nu wel erg benieuwd welke knuppel je wilt lenenquote:Op zondag 15 december 2013 00:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest opeens heel dubbelzinnig denken bij die knuppel lenen
Niet bij alle !!! Hangt een beetje van de branche af... Sommige bedrijven (veel ICT-bedrijven) gaan 3 weken op "end of year freeze"quote:Op zondag 15 december 2013 00:57 schreef Karina het volgende:
[..]Zo bedoel ik het niet malle. Ik bedoel dat het bij alle bedrijven een paar weken voor de kerst altijd heel druk is.
Ja daar zat ik dus opeens aan te denkenquote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik ben nu wel erg benieuwd welke knuppel je wilt lenen
Of ze zijn juist heel druk met jaarafsluiting. Dat was bij ons tenminste altijd.quote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet bij alle !!! Hangt een beetje van de branche af... Sommige bedrijven (veel ICT-bedrijven) gaan 3 weken op "end of year freeze"
ongeacht de knuppel. is voor lukas... de rest, mag je zelf hebbenquote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja daar zat ik dus opeens aan te denken
jij komt ook met ons chattenquote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet bij alle !!! Hangt een beetje van de branche af... Sommige bedrijven (veel ICT-bedrijven) gaan 3 weken op "end of year freeze"
Ik hoef niks van je hoorquote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef Burner82 het volgende:
[..]
ongeacht de knuppel. is voor lukas... de rest, mag je zelf hebben
Finance afdeling zeker?quote:Op zondag 15 december 2013 01:01 schreef Karina het volgende:
[..]
Of ze zijn juist heel druk met jaarafsluiting. Dat was bij ons tenminste altijd.
ik ben al tijd geblesseerd... kheb wel vakantie.... maar ga gewoon werken (A) ik mag eindelijk weer.. bouw ik meteen overuren op, die ik weer op kan nemen..quote:Op zondag 15 december 2013 01:00 schreef chufi het volgende:
[..]
No Offence, maar je lijkt me nogal, euh, vrouw. Lukas leek me nogal euh, jongen... No offence verder, maar ik dacht dat het wel al beetje duidelijk was?quote:Op zondag 15 december 2013 01:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik hoef niks van je hoorNo offense verder.
Ja die moeten altijd kijken of ze geld over hebben om te besteden of niet .. De rest van een bedrijf is daar dan vaak weer afhankelijk van ... het komende jaarquote:
Uh ja dat was me al duidelijk schatquote:Op zondag 15 december 2013 01:05 schreef Burner82 het volgende:
[..]
No Offence, maar je lijkt me nogal, euh, vrouw. Lukas leek me nogal euh, jongen... No offence verder, maar ik dacht dat het wel al beetje duidelijk was?
Thnx honeybunquote:Op zondag 15 december 2013 01:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh ja dat was me al duidelijk schat
ik zie hetquote:Op zondag 15 december 2013 01:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Zit hier vanaf de 3e post of zo hoor
Ach ja ... Maakt ook niets meer uit nu ...quote:
in januari komt das superstarquote:Op zondag 15 december 2013 01:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Ach ja ... Maakt ook niets meer uit nu ...
En anders volgend seizoen verder
Kick a *** sep 2014 ***
Mooiquote:
Alleen wachten op het nieuwe seizoenquote:
We hebben er aardig op los gespammed ja, voor een 1e topic dat begon halverwege de finalequote:Op maandag 16 december 2013 16:51 schreef ato het volgende:
Ja maar jullie chats waren gezellig :-)
Heb ik af en toe met Anounymousz :-)
ik vind het nummer van Michael prins ook mooi..
Jupquote:
Leermomentjequote:Op maandag 16 december 2013 17:04 schreef Karina het volgende:
[..]
We hadden vanaf het begin moeten kijken en niet alleen de finale
jawel hoor. The Voice is alleen steeds gelijk met VI dan schakel ik daarna pas in. Kan makkelijk het duurt nu toch tot 11 uur. En bij HgT ben ik er ook elke week bijquote:Op maandag 16 december 2013 17:06 schreef ato het volgende:
karina jij volgt die talentenshows niet meer zo he, ik zie je niet meer bij the voice etc
Is goed. Hopelijk zit RTL tegen die tijd dan in het basis digitale pakket van UPC, kijkt wel zo makkelijk.quote:Op maandag 16 december 2013 17:07 schreef Burner82 het volgende:
[..]
LeermomentjeIk zag het per ongeluk tijdens het zappen
Ik ga het wel in de gaten houden wanneer het weer gaat beginnen
8 Januari volgens RTLquote:Op maandag 16 december 2013 17:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Is goed. Hopelijk zit RTL tegen die tijd dan in het basis digitale pakket van UPC, kijkt wel zo makkelijk.
Mijn voorkeur voor Lukas heb ik volgens mij niet echt onder stoelen of banken geschoven in dit topicquote:Op maandag 16 december 2013 17:10 schreef ato het volgende:
Ik ben nieuwsgierig misschien toch te nieuwgierig. jij valt ook op mannen Burner?
Oh dan zel het er nog niet inzittenquote:Op maandag 16 december 2013 17:11 schreef Burner82 het volgende:
[..]
8 Januari volgens RTL
http://www.rtl.de/cms/sendungen/superstar.html
Ja VI is Voetbal International.quote:Op maandag 16 december 2013 17:12 schreef ato het volgende:
Die Sam Baily UK was wel een succesverhaal he? Ik vind en vond haar wel goed!
vi is voetbal Intenationaal?
Ik ben teleurgesteld dat Wudstik en Cheyenne niet meer meedoen in The voice.
Gezellig, kunnen we ruzie maken om de leuke jongensquote:Op maandag 16 december 2013 17:13 schreef ato het volgende:
Hahaha ok, 8 januari ik hou het in de gaten..
Ik val ook op mannen..
Veel homo's hierquote:
Alleen van ato tot nu toe... Alsie jou leuk vind, maken wij toch geen kans meerquote:Op maandag 16 december 2013 17:17 schreef Karina het volgende:
Damn veel concurrentie zul je bedoelen
Nee dan weet je al hoe laat het isquote:Op maandag 16 december 2013 17:18 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Alleen van ato tot nu toe... Alsie jou leuk vind, maken wij toch geen kans meer
Ik ben er ook bijquote:
Ga maar eens naar het homo-topicquote:Op maandag 16 december 2013 17:20 schreef ato het volgende:
Ja volgens mij zijn wij de enige homo's hier op Fok, Burner.
Die altijd standaard homograppen ook..
al jaren...... volgens mij al voordat ik hier kwam.. En loop toch al tijdje rond hierquote:
Ben er tijdje geweest... maar enige onenigheid met een aantal andere (1 in het bijzonder) heeft ervoor gezorgd dat ik er nooit meer komquote:
In alle SC is wel eens een keertje wat aan de hand.quote:Op maandag 16 december 2013 17:26 schreef ato het volgende:
Oh jee, je raadt het mij niet echt aan denk ik
Je mag het helemaal zelf weten... Ik sta zelfs nog in de OPquote:Op maandag 16 december 2013 17:26 schreef ato het volgende:
Oh jee, je raadt het mij niet echt aan denk ik
Als ik daar binnenkom is er sowieso wat aan de handquote:Op maandag 16 december 2013 17:27 schreef Karina het volgende:
[..]
In alle SC is wel eens een keertje wat aan de hand.
Ach heb je toch een paar weken lol gehadquote:Op maandag 16 december 2013 17:28 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Als ik daar binnenkom is er sowieso wat aan de handen zoniet meteen, dan wel binnen paar weken
Nah, over en uit voor mijquote:Op maandag 16 december 2013 17:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Ach heb je toch een paar weken lol gehad
Blame Yvonne.... stond eerst in GCquote:Op maandag 16 december 2013 17:31 schreef Karina het volgende:
[..]
als het niet meer leuk is gewoon wegblijven idd.
Gek trouwens dat die SC in ONZ staat.
Misschien waren er daar al te veel? Of jullie zaten onzin te pratenquote:Op maandag 16 december 2013 17:31 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Blame Yvonne.... stond eerst in GC
hehe, nou, als er geen rellen zijn, is het vooral onzin ja... zoals bij iedere slowchatquote:Op maandag 16 december 2013 17:32 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien waren er daar al te veel? Of jullie zaten onzin te praten
Ik zie nu pas dat je nog maar 1 bent.... in februari pas 2... schattigquote:
Rellen zijn soms wel leukquote:Op maandag 16 december 2013 17:33 schreef Burner82 het volgende:
[..]
hehe, nou, als er geen rellen zijn, is het vooral onzin ja... zoals bij iedere slowchat
Nah, dit ging te ver en te hard... Die kerel heeft me gewoon echt gekwetst...quote:Op maandag 16 december 2013 17:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Rellen zijn soms wel leukals je er zelf niet bij betrokken bent dan.
ja dat bedoel ik, als je er zelf niets mee te maken hebt is het soms wel 'leuk' om te volgen maar als het persoonlijk wordt niet meer.quote:Op maandag 16 december 2013 17:36 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Nah, dit ging te ver en te hard... Die kerel heeft me gewoon echt gekwetst...
Ik vergeef en vergeet veel, maar dat niet. Dus daar heen gaan, binnen paar dagen ben ik hem weer zo zat... dat het toch weer rellen is
Mwoa, dat was voor niemand meer leuk hoor (A) daar zorgde we wel voorquote:Op maandag 16 december 2013 17:38 schreef Karina het volgende:
[..]
ja dat bedoel ik, als je er zelf niets mee te maken hebt is het soms wel 'leuk' om te volgen maar als het persoonlijk wordt niet meer.
Is het ook, dat laatstequote:Op maandag 16 december 2013 17:41 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Mwoa, dat was voor niemand meer leuk hoor (A) daar zorgde we wel voor
Maar ik ben er al een paar jaar klaar mee
Met sommige nog contact buiten Fok om, dat is toch leuker
Smakelijkquote:Op maandag 16 december 2013 17:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Is het ook, dat laatsteMensen zijn op een forum toch vaak anders dan IRL. Meestal leuker
Ik ga eten trouwens
hoiquote:
quote:Op maandag 16 december 2013 19:09 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
hoi
heb je nog gedroomd over lukas?
ik ben de weddingplannerquote:
Mooiquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel joh anders had ik hem niet eens kunnen reeksenDruk maar op het pijltje voor de TT.
Deze was al gereeksd joh, je maakt me helemaal in de warquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:33 schreef Burner82 het volgende:
Dit is toch nog niet vol? Karina?
[..]
tegelijk nieuw topic aanpakken... dan krijg je datquote:Op dinsdag 17 december 2013 16:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh nu zie ik hetJa deze doe ik wel dicht dan, waarom heb je deze geopend eigenlijk
Ow was dat het ik heb niet naar de datum/tijd gekeken. Nou ja dit is gewoon deeltje 2. Zet ik er ook nog even bij trouwens in de TT.quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:38 schreef Burner82 het volgende:
[..]
tegelijk nieuw topic aanpakken... dan krijg je dat(was tegelijk aangemaakt met 1e topic in deze reeks geloof ik
)
quote:Op dinsdag 17 december 2013 16:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow was dat het ik heb niet naar de datum/tijd gekeken. Nou ja dit is gewoon deeltje 2. Zet ik er ook nog even bij trouwens in de TT.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |