abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:08:41 #51
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134273061
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:03 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik hoor allemaal verhalen over dat is niet eerlijk mama en stil zijn mama, niet zingen mama, jij bent mijn vriend niet meer etc van anderen.
Die van mij zegt dat niet hoor! Ik vind hem heel redelijk. Weinig drama's.
Die van mij verbiedt mij in de auto ook om mee te zingen, nou weet ik dat ik behoorlijk vals zing, maar dat hij nu al doet alsof hij in de jury van TVOH zit baal ik wel van.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_134273079
Kan je Sofie niet hier langs sturen kj?
pi_134273095
Als ik zing zet R haar vinger op mijn mond en zegt SSHHH :P
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_134273096
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:08 schreef Leandra het volgende:

[..]

Die van mij verbiedt mij in de auto ook om mee te zingen, nou weet ik dat ik behoorlijk vals zing, maar dat hij nu al doet alsof hij in de jury van TVOH zit baal ik wel van.
Ik hoorde een tijdje geleden; mama doe maar niet zingen, dan worden de leeuwen gedrietig :')
*poef* nu is het weg
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:10:02 #55
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134273117
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:08 schreef As1981 het volgende:

[..]

Oh nou hier wel hoor. Het zijn fases maar soms grrrrr.
Op dit moment moet ik moet ik hem zo vaak waarschuwen. Dus vanmiddag werd het even te veel en viel ik uit. Ik voelde me daar zo rot over dat ik echt moest huilen. Mijn moeder waser op dat moment dus legt yaro uit wat er gebeurd en hij moest me een knuffel geven enzo. Dus hij komt naar me toe, mama dat is niet lief dat jij me op de gang heb gezet, zeg sorry. Toen moest ik stiekum wel weer lachen.
Ah gossie, maar wel grappig dat hij het op die manier opvat.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:10:35 #56
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134273139
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:09 schreef kaatjejannie het volgende:

[..]

Ik hoorde een tijdje geleden; mama doe maar niet zingen, dan worden de leeuwen gedrietig :')
OMG... horen ze je in de dierentuin helemaal? :o
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:10:54 #57
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_134273147
Ik krijg mijn meisje heel gemakkelijk mee naar boven, dan zeg ik gewoon. Kom, we gaan even de was doen... ;)

Ze kan zelf dr broek en shirt aantrekken, dr sokken heeft ze geen geduld voor. :') Uitkleden kan ze vaak helemaal zelf...

Praten kan ze gewoon goed, steeds langere zinnen. Steeds meer een verhaaltje, ze kan ook overleggen met ons.... De L kan ze niet goed zeggen, ze noemt zichzelf nu A nine en tot voor kort gewoon Nine.

Ze zegt bijv... 'Even kijken of oma komt, nee mama auto oma is er niet, oma thuis/aankleden, dan naar Nine toe. Goed idee!!'

Ze is heel zelfstandig, wil graag dingen zelf doen en zelf kunnen. Maar heeft weinig geduld om iets te oefenen, dus daar ben ik nu wel mee bezig. Lukt iets niet, dan heeft ze nog steeds de neiging om het van tafel af te vegen.... :X
pi_134273204
Wat worden ze allemaal groot he!! Sarah ligt sinds deze week in een groot bed en heeft een groeisprintje gehad en ik moet erzelf vaak bij nadenken dat ze nog geen 3 is.. Het lijkt wel of ze in alles ook veel sneller is, maar dat komt misschien wel door het voorbeeld van haar grote zus.
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:13:17 #59
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134273222
quote:

[..]

_O-

Mijn peuter bezet het lawaai speelgoed van z'n zusje uit aals hij TV kijkt. "Kan niet horen mama" :')
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:13:57 #60
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_134273241
Ja, wij gaan ook over naar een groot bed, zijn nu een beetje op zoek. Maar ook willen we haar naar peuteropvang gaan doen en ik wil met zindelijkheid bezig vanaf Jan.
Zo weer even wat veranderingen, maar eens kijken hoe het allemaal loopt en uitpakt.
pi_134273256
Ach as dat lijkt me ook moeilijk.
ook wel weer heel lief dat hij ervan onder in de indruk was.

over theater gesproken,wij gaan begin januari naar Kaatjes tralalaatjes. De grote liefde van Roy O+ we hebben een speciaal plekje zodat hij in zijn buggy kan blijven zitten.

en volgende week als de weergoden ons goed gezind zijn gaan we naar winter plopsaland. :D
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_134273277
Nu kan ik er ook om lachen hoor. Op dat moment alleen niet echt.

En dat "goed idee" hoor ik hier ook veel.
Yaro is ook heel standvastig. Zegt hij oma ik kom logeren is dat een goed idee? Dan zegt mijn moeder bv nee dat is nu niet handig want ik moet morgen werken. En dn net zo lang zijn vraag blijven herhalen tot hij een antwoord krijg die hij wil horen :D
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:15:14 #63
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134273302
Juud, een bed zonder zijkant is wel handig met zindelijkheid.

Ik sluit af, drukke nacht voor de boeg. Welterusten!
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:15:36 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134273313
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:12 schreef MamaPurk het volgende:
Wat worden ze allemaal groot he!! Sarah ligt sinds deze week in een groot bed en heeft een groeisprintje gehad en ik moet erzelf vaak bij nadenken dat ze nog geen 3 is.. Het lijkt wel of ze in alles ook veel sneller is, maar dat komt misschien wel door het voorbeeld van haar grote zus.
Ik denk wel dat dat van invloed is, een oudste kind of enige kind in huis heeft nou eenmaal geen voorbeeld om zich aan op te trekken, daarbij moet dat kind ook alle communicatie van de verzorgers hebben, en die zal anders zijn dan van een grote broer of zus.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:18:01 #65
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_134273428
quote:

[..]

:D Ik mag wel zingen, op commando. Eigen initiatief wordt niet gewaardeerd :{w
Oude (on)bekende.
pi_134273454
Leuke uitjes Bar.

En MP jou dame is ook echt groot. Ik vertelde over haar vanavond en zei ook automatisch dat ze drie was en toen dacht ik nee dat kan niet zeis jonger dan yaro.

En die invloed van een grote broer is hier ook wel erg merkbaar bij Kyan. Die vind alles fantastisch wat Yaro doet en ziet hem echt als zijn grote voorbeeld.
pi_134273487
Maar kunnen jullei kindjes dan ook spijkerbroeken goed aandoen en het knoopje dicht? Mex trekt wel eens zelf zijn pyamabroekje aan, maar een spijkerbroek lukt hem echt niet.
Jas en schoenen uit doet hij tegenwoordig al wel zelf en gooit het dan voor d ekapstok neer, want aan het haakje ophangen lukt nog niet zo goed.
Vuile was gooit hij van de trap af, heeft pappa hem geleerd. :{

Leuke dingen in het vooruitzicht Bar!

As, jammer dat je zo boos moest worden, het is ook gewoon lastig. Lief dat hij je kwam knuffelen.

Mex zet mij ook wel eens op de gang, ik speel het altijd wel mee, volgens mij maakt dat wel indruk bij hem.
pi_134273491
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:14 schreef _Bar_ het volgende:
Ach as dat lijkt me ook moeilijk.
ook wel weer heel lief dat hij ervan onder in de indruk was.

over theater gesproken,wij gaan begin januari naar Kaatjes tralalaatjes. De grote liefde van Roy O+ we hebben een speciaal plekje zodat hij in zijn buggy kan blijven zitten.

en volgende week als de weergoden ons goed gezind zijn gaan we naar winter plopsaland. :D
Leuk!! wij gaan ook naar Plopsa in februari!! ben echt benieuwd wat ze er van vindt!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_134273529
Hier mag ik ook niet zingen trouwens.
Zelf zingt ze wel, heb ik laatst een filmpje van gemaakt, zingt ze 'taapje taapje heb je witte wolf' liet ik gaat dat filmpje zien zegt ze 'nee is niet taapje, is taapje' ze heeft dus niet door dat zij het zelf niet goed zegt maar als ze mij of zichzelf op film hoort dan weet ze wel dat het niet goed is..
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_134273570
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:19 schreef bitterend het volgende:

[..]

Leuk!! wij gaan ook naar Plopsa in februari!! ben echt benieuwd wat ze er van vindt!
Wij gaan nu voor de 3de keer dit jaar.
Roy vind het geweldig.
pi_134273601
O+ we gaan naar Hasselt trouwens!

Ze kan alleen jogging broeken aan trekken hoor!
pi_134273649
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:22 schreef bitterend het volgende:
O+ we gaan naar Hasselt trouwens!

Ze kan alleen jogging broeken aan trekken hoor!
wij naar de panne indoor is te intens voor Roy.
we slaan majaland op de topdrukte ook altijd over.
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:26:49 #73
217224 Juud79
Ik zie rond in de wereld
pi_134273757
Nee, knoop dicht lukt nog niet hoor, rits ook niet echt.

Ik ben nog nooit naar het theater geweest met mijn uk, vond dat tot nu toe nog niet nodig, en het afgelopen jaar was het sowieso geen optie met het kleine ventje erbij.

Ik ben zelf erg van voorstellingen bezoeken (totdat ik kindjes kreeg ging ik echt enorm vaak) dus ben zeker van plan dat ook een paar keer per seizoen met de kindjes te gaan doen.

Zandkasteel zou ze geweldig vinden.....maar bijv Woezel en Pip ook.
pi_134274859
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:08 schreef As1981 het volgende:

[..]

Oh nou hier wel hoor. Het zijn fases maar soms grrrrr.
Op dit moment moet ik moet ik hem zo vaak waarschuwen. Dus vanmiddag werd het even te veel en viel ik uit. Ik voelde me daar zo rot over dat ik echt moest huilen. Mijn moeder waser op dat moment dus legt yaro uit wat er gebeurd en hij moest me een knuffel geven enzo. Dus hij komt naar me toe, mama dat is niet lief dat jij me op de gang heb gezet, zeg sorry. Toen moest ik stiekum wel weer lachen.
Ik zou hem dan dus kort houden. Niet de hele tijd waarschuwen, maar ook een vervolgactie. Anders heeft het geen gevolg voor hem en gaat hij Door omdat jij toch geen vervolg erop uitvoert. Dus max 2x waarschuwen bijvoorbeeld en bij de 3e keer op de gang. En bij de tweede waarschuwing dan zeggen dat je hierna niet meer waarschuwt, maar dat je hem op de gang zet als hij het weer doet.

Eva kan zichzelf aan- en uitkleden, maar dan moet ik wel dr drukkers van dr shirt open maken.
Praten gaat ook steeds beter. Hoewel de woorden nog niet altijd kloppen: "oli - antje inne tos" olifantje in het bos. Ach dat komt wel.
Kleuren kan ze benoemen. Hoeveel weet ik zo niet, maar de gewone alledaagse kleuren. Dus niet pimpelpaars enzo. Hell, ik zou nog niet eens weten hoe pimpelpaars eruit ziet.
Ze heeft zichzelf lange tijd Eja genoemd, maar dat is nu netjes Eva. Ze weet nu ook haar tweede naam E achternaam. We zijn haar dat soort dingen wel aan het leren want je weet maar nooit ...
pi_134274948
Nee knoop van de broek lukt nog niet. Gympen bijvoorbeeld ook niet. Schoenen met klittenband wel.

[ Bericht 1% gewijzigd door danic op 15-12-2013 09:06:08 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')