abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:53:20 #26
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134272424
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef laziness het volgende:
Ik heb echt een klein luilakje.
Ik stimuleer hem dus juist om het zelf te doen. En hij blijkt prima zelf zijn rits dichte kunnen doen of zijn sokken en broek aan.

Die taalvoorbeelden zijn interessant om te lezen!
Ik zie nu dat Olivier inderdaad snel is en keurig spreekt zoals het kdv zegt maar ik had geen vergelijkingsmateriaal dus neem het ter kennisgeving aan.

Gisteren zat O. kerstkaarten te bekijken. Zegt ie terwijl hij naar een kaart wijst 'Dat is bloedserieus mama'.
Ik dacht enkel WTF :o :?
:o

Maar sokken en broek? Het is nog niet eens in me opgekomen om hem dat te laten proberen :@
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 december 2013 @ 21:53:26 #27
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134272427
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:52 schreef pessie het volgende:
Troeta, kleuren hebben we hier mbv thomas de trein gedaan: thomas is blauw, James is rood, Henry is groen... En nu kent hij ik denk 10 kleuren. Ook zonder het ezelsbruggetje van de thomas treintjes.
daar gebruik ik de auto's op straat voor, die zijn elke dag buiten voorhanden, thomas de trein niet :+
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_134272466
Ze kan hier prima sokken en broek aan trekken...alleen shirts is drama...
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 december 2013 @ 21:54:46 #29
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134272475
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar sokken en broek? Het is nog niet eens in me opgekomen om hem dat te laten proberen :@
als Geert een goede bui heeft , kan hij zich zelf volledig aankleden :P sterker nog, meestal moet er eerst een half uur strijd aan vooraf gaan voor ik hem mag (lees: voor ik hem hardhandig help) z'n kleding aan te doen :')
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

zaterdag 14 december 2013 @ 21:55:09 #30
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_134272492
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kan hij met een gewone schaar overweg?
Als hij alles met links doet kan het natuurlijk best dat hij linkshandig is, maar dat wil niet zeggen dat hij ook rechtsonhandig moet worden ;)
Ja, al begeleid ik hem werk in het onderlangs knippen. Maar goed, gewoon aan blijven kijken dus. Zowel mijn broer als mijn zwager zijn linkshandig, en ze schrijven allebei onleesbaar. Hoop toch dat als hij linkshandig blijkt zijn schrift wel te lezen blijkt.
pi_134272510
Sofie is dan weer totaal niet bezig met zindelijkheid en zelf aankleden doet ze ook niet aan.
Zindelijkheid laten we ook nog even op z'n beloop, zeker nu met de verstopping.

Getallen had Sofie al even, als iemand in de lift naar een andere verdieping gaat vertelt Sofie ons ook naar welke verdieping de ander gaat.

Ik vind het echt weer steeds leuker worden.
*poef* nu is het weg
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 december 2013 @ 21:55:55 #32
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134272519
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:55 schreef pessie het volgende:

[..]

Ja, al begeleid ik hem werk in het onderlangs knippen. Maar goed, gewoon aan blijven kijken dus. Zowel mijn broer als mijn zwager zijn linkshandig, en ze schrijven allebei onleesbaar. Hoop toch dat als hij linkshandig blijkt zijn schrift wel te lezen blijkt.
dan wordt hij later arts :Y

(al die doktershandschriften zijn onleesbaar :P )

pi_134272533
Ik heb daar nooit op gelet of hij nu een voorkeur heeft voor rechts of links. Wist niet dat dat nu al was.

En aankleden dat is nog een ver van zijn bed show. Ach hij is voorlopig nog geen vier.
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:56:54 #34
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_134272551
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij trok steeds zijn sokken uit en dan moest ik ze aantrekken. Dat was ik beu en toen kon hij het zelf bleek. Dus toen probeerde ik wat hij nog meer kan.
Gemak dient de mens niet waar :+
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:57:08 #35
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134272559
Ik moest vd week trouwens wel heel erg om hem lachen; ik was ziek :r lag in bed en toen N 's middags thuiskwam en Soneal wakker werd haalde hij hem uit bed en legde hem bij mij in het grote bed, hij vond echter dat Soneal z'n wang wat rood was en vroeg mij er naar te kijken, maar vrij donker in de kamer, en het was de wang aan de andere kant dus Soneal vond het al met al een hoop gezeur om niets en was geïrriteerd.

N was echter die middag ook naar de kapper geweest, en vroeg aan Soneal of hij wat aan hem zag, zegt Soneal: "Je wang is rood".

:')
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:57:36 #36
259886 pessie
pi_134272596
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:53 schreef DJMO het volgende:

[..]

daar gebruik ik de auto's op straat voor, die zijn elke dag buiten voorhanden, thomas de trein niet :+
Hierrt is thomas altijd voorhanden. Aldus peuter :')

En zelf aankleden! Ik vind het al heel wat dat Nathan zelf z'n broek naar beneden en omhoog trekt voor een zelfstandig toiletbezoek :@
Sokken vind hijzelf drama.
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:57:59 #37
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_134272616
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:56 schreef laziness het volgende:

[..]

Hij trok steeds zijn sokken uit en dan moest ik ze aantrekken. Dat was ik beu en toen kon hij het zelf bleek. Dus toen probeerde ik wat hij nog meer kan.
Ah, tsja, dat doet die van mij ook niet, ik ben nu al bang voor de puberteit, hij is nu zo makkelijk dat het straks wel een drama moet worden :X
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_134272671
Hier loopt yaro het liefst naakt. Sokken gaan direcr uit. Maar het liefst ook zijn broek en onderbroek. Die laatste probeer ik meestal toch aan te laten.
  zaterdag 14 december 2013 @ 21:59:37 #39
259886 pessie
pi_134272680
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:56 schreef laziness het volgende:

[..]

:o Nathan trekt ook steeds z'n sokken uit!
Dit forum is wel heel handig... Vanaf morgen mag hij zelf z'n sokken weer aantrekken
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 14 december 2013 @ 22:00:31 #40
147316 crew  DJMO
#trut
pi_134272712
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ah, tsja, dat doet die van mij ook niet, ik ben nu al bang voor de puberteit, hij is nu zo makkelijk dat het straks wel een drama moet worden :X
in dat geval moet ik het straks wel heel makkelijk krijgen hahahaha _O-

oh, en hoe doen jullie kids het met vuile was? die van mij (allebei!!) doen na het uitkleden hun vuile was in de wasmachine danwel de wasmand in de badkamer. ik hoorde van mijn begeleider bij Parlan dat dat best wel bijzonder is?? Ik weet niet beter, heb ze zo opgevoed dus tja.. :@

zaterdag 14 december 2013 @ 22:00:40 #41
259886 pessie
pi_134272719
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:59 schreef As1981 het volgende:
Hier loopt yaro het liefst naakt. Sokken gaan direcr uit. Maar het liefst ook zijn broek en onderbroek. Die laatste probeer ik meestal toch aan te laten.
:D
Nathan loopt vaak met z'n broek op z'n enkels. Hoort bij de ontdekkingsfaaaaaaase denk ik dan ;)
pi_134272775
Grappig om te lezen!!
Ze trekt hier zelf haar sokken en maillot aan..broek ook. Ik moet bij broek en maillot beetje helpen maar ze kan het goed zelf...ook schoenen trekt ze zelf aan. Meestal verkeerd om :D
Shirtjes moet ik aantrekken en daar heeft ze hekel aan..
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:02:53 #43
259886 pessie
pi_134272825
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:00 schreef DJMO het volgende:

[..]

in dat geval moet ik het straks wel heel makkelijk krijgen hahahaha _O-

oh, en hoe doen jullie kids het met vuile was? die van mij (allebei!!) doen na het uitkleden hun vuile was in de wasmachine danwel de wasmand in de badkamer. ik hoorde van mijn begeleider bij Parlan dat dat best wel bijzonder is?? Ik weet niet beter, heb ze zo opgevoed dus tja.. :@
Nou, ik kleed em uit dus ik gooi z'n kleren in de was. Maar als ik hem vraag was in de machinmachine/wasmand te doen, doet hij dat graag.
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:03:46 #44
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_134272852
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik hoor allemaal verhalen over dat is niet eerlijk mama en stil zijn mama, niet zingen mama, jij bent mijn vriend niet meer etc van anderen.
Die van mij zegt dat niet hoor! Ik vind hem heel redelijk. Weinig drama's.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_134272886
Ik vind het ook niet erg hoor. Alleen als hij zonder onderbroek wijdbeens gaat liggen. Echt geen gezicht :D

Was in de machine? Mijn kind heeft sowieso een hekel aan opruimen. Hij geeft dan meestal aan dat het toch echt te moeilijk is of dat hij te moe is.
Spullen pakken voor zijn broertje doet hij dan weer wel <3
pi_134272944
Jij bent mijn vliendje he mama? Papa ook, en Luukkie ook O+

Soms is het stomme mama, maar dan is het ook stomme lieve mama.

Ze kan best soms heel boos zijn hoor. Vanmiddag stond ze bij oma ook nog wel even op de gang.
*poef* nu is het weg
pi_134272980
Uhmm niks djmo.Maar Roy kan zijn eigen ook nog niet uitkleden.
en sowieso maak ik Roy ook niet wegwijs van de was moet in de machine of mand. 8-)
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  zaterdag 14 december 2013 @ 22:07:07 #48
259886 pessie
pi_134273002
Nathan is met de mamamamamamama x1000 fase begonnen :X
pi_134273022
Sofie is dol op opruimen. Echt van wie ze dat nou weer heeft? Van de week lag ze in bed, en we bespraken nog even de dag. Ik vraag dan nog wat ze het allerleukste vond die dag: Dat we met z'n dlietjes op gingen luimen mama, dat was het allerleukst!!!
*poef* nu is het weg
pi_134273044
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 22:03 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik hoor allemaal verhalen over dat is niet eerlijk mama en stil zijn mama, niet zingen mama, jij bent mijn vriend niet meer etc van anderen.
Die van mij zegt dat niet hoor! Ik vind hem heel redelijk. Weinig drama's.
Oh nou hier wel hoor. Het zijn fases maar soms grrrrr.
Op dit moment moet ik moet ik hem zo vaak waarschuwen. Dus vanmiddag werd het even te veel en viel ik uit. Ik voelde me daar zo rot over dat ik echt moest huilen. Mijn moeder waser op dat moment dus legt yaro uit wat er gebeurd en hij moest me een knuffel geven enzo. Dus hij komt naar me toe, mama dat is niet lief dat jij me op de gang heb gezet, zeg sorry. Toen moest ik stiekum wel weer lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')