quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef laziness het volgende:
Ik heb echt een klein luilakje.
Ik stimuleer hem dus juist om het zelf te doen. En hij blijkt prima zelf zijn rits dichte kunnen doen of zijn sokken en broek aan.
Die taalvoorbeelden zijn interessant om te lezen!
Ik zie nu dat Olivier inderdaad snel is en keurig spreekt zoals het kdv zegt maar ik had geen vergelijkingsmateriaal dus neem het ter kennisgeving aan.
Gisteren zat O. kerstkaarten te bekijken. Zegt ie terwijl hij naar een kaart wijst 'Dat is bloedserieus mama'.
Ik dacht enkel WTF![]()
daar gebruik ik de auto's op straat voor, die zijn elke dag buiten voorhanden, thomas de trein nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:52 schreef pessie het volgende:
Troeta, kleuren hebben we hier mbv thomas de trein gedaan: thomas is blauw, James is rood, Henry is groen... En nu kent hij ik denk 10 kleuren. Ook zonder het ezelsbruggetje van de thomas treintjes.
als Geert een goede bui heeft , kan hij zich zelf volledig aankledenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar sokken en broek? Het is nog niet eens in me opgekomen om hem dat te laten proberen
Ja, al begeleid ik hem werk in het onderlangs knippen. Maar goed, gewoon aan blijven kijken dus. Zowel mijn broer als mijn zwager zijn linkshandig, en ze schrijven allebei onleesbaar. Hoop toch dat als hij linkshandig blijkt zijn schrift wel te lezen blijkt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan hij met een gewone schaar overweg?
Als hij alles met links doet kan het natuurlijk best dat hij linkshandig is, maar dat wil niet zeggen dat hij ook rechtsonhandig moet worden
dan wordt hij later artsquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:55 schreef pessie het volgende:
[..]
Ja, al begeleid ik hem werk in het onderlangs knippen. Maar goed, gewoon aan blijven kijken dus. Zowel mijn broer als mijn zwager zijn linkshandig, en ze schrijven allebei onleesbaar. Hoop toch dat als hij linkshandig blijkt zijn schrift wel te lezen blijkt.
Hij trok steeds zijn sokken uit en dan moest ik ze aantrekken. Dat was ik beu en toen kon hij het zelf bleek. Dus toen probeerde ik wat hij nog meer kan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:53 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar sokken en broek? Het is nog niet eens in me opgekomen om hem dat te laten proberen
Hierrt is thomas altijd voorhanden. Aldus peuterquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
daar gebruik ik de auto's op straat voor, die zijn elke dag buiten voorhanden, thomas de trein niet
Ah, tsja, dat doet die van mij ook niet, ik ben nu al bang voor de puberteit, hij is nu zo makkelijk dat het straks wel een drama moet wordenquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Hij trok steeds zijn sokken uit en dan moest ik ze aantrekken. Dat was ik beu en toen kon hij het zelf bleek. Dus toen probeerde ik wat hij nog meer kan.
Gemak dient de mens niet waar
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:56 schreef laziness het volgende:
[..]
Hij trok steeds zijn sokken uit en dan moest ik ze aantrekken. Dat was ik beu en toen kon hij het zelf bleek. Dus toen probeerde ik wat hij nog meer kan.
Gemak dient de mens niet waar
in dat geval moet ik het straks wel heel makkelijk krijgen hahahahaquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, tsja, dat doet die van mij ook niet, ik ben nu al bang voor de puberteit, hij is nu zo makkelijk dat het straks wel een drama moet worden
quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:59 schreef As1981 het volgende:
Hier loopt yaro het liefst naakt. Sokken gaan direcr uit. Maar het liefst ook zijn broek en onderbroek. Die laatste probeer ik meestal toch aan te laten.
Nou, ik kleed em uit dus ik gooi z'n kleren in de was. Maar als ik hem vraag was in de machinmachine/wasmand te doen, doet hij dat graag.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:00 schreef DJMO het volgende:
[..]
in dat geval moet ik het straks wel heel makkelijk krijgen hahahaha![]()
oh, en hoe doen jullie kids het met vuile was? die van mij (allebei!!) doen na het uitkleden hun vuile was in de wasmachine danwel de wasmand in de badkamer. ik hoorde van mijn begeleider bij Parlan dat dat best wel bijzonder is?? Ik weet niet beter, heb ze zo opgevoed dus tja..
Ik hoor allemaal verhalen over dat is niet eerlijk mama en stil zijn mama, niet zingen mama, jij bent mijn vriend niet meer etc van anderen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ah, tsja, dat doet die van mij ook niet, ik ben nu al bang voor de puberteit, hij is nu zo makkelijk dat het straks wel een drama moet worden
Oh nou hier wel hoor. Het zijn fases maar soms grrrrr.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:03 schreef laziness het volgende:
[..]
Ik hoor allemaal verhalen over dat is niet eerlijk mama en stil zijn mama, niet zingen mama, jij bent mijn vriend niet meer etc van anderen.
Die van mij zegt dat niet hoor! Ik vind hem heel redelijk. Weinig drama's.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |