quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:51 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, vlucht maar voor Sof en mij. Eerst ons op straat uitschelden voor sletjes en bitchen en nu dit.
Gvd hahaha lach hardop op de fietsquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:51 schreef Ezell het volgende: [..] Ja, vlucht maar voor Sof en mij. Eerst ons op straat uitschelden voor sletjes en bitchen en nu dit.
![]()
Dus sof en ezel zijn hoertjesquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gvd hahaha lach hardop op de fiets![]()
ik in de treinquote:Op zaterdag 14 december 2013 17:54 schreef xcachet het volgende:
[..]
Gvd hahaha lach hardop op de fiets![]()
Dus jullie hadden inderdaad een moddergevecht gehouden?quote:
Met gesmolten chocoladeletters in plaats van modder, ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Dus jullie hadden inderdaad een moddergevecht gehouden?
Gefilmd?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Met gesmolten chocoladeletters in plaats van modder, ja.
Ik heb mijn kaartjes al besteld.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:04 schreef Ezell het volgende:
[..]
De film komt over een week uit in 3D.
Muto is een beetje ongesteld. De rest kan jouw class niet handelen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef Tyron het volgende:
[..]
kachel hoezo vinden ze me nergens aardig wat heb ik misdaan
'K heb dat niet gezegd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:54 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dus sof en ezel zijn hoertjes
motdatkosten?
Ja, ziet er hartstikke leuk uit. Wie heeft dat gemaakt?quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die UI's in de OP wel leuk gedaan.
oh.quote:
Dankje, eindelijk iemand die me kudoows geeftquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:12 schreef GGMM het volgende:
Ik vind die UI's in de OP wel leuk gedaan.
JA HOI, JIMBO HIERquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ziet er hartstikke leuk uit. Wie heeft dat gemaakt?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Dankje, eindelijk iemand die me kudoows geeft
Ik had er ook een hakenkruis van kunnen maken, maar die bewaar ik voor in VBL SCquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wat loop je er weer een drama van te maken zeg.
drama queenquote:
Ik kijk er naar uit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik had er ook een hakenkruis van kunnen maken, maar die bewaar ik voor in VBL SC
okquote:
Dankjewelquote:
Ik werd er eigenlijk wel nat vanquote:
quote:
Die nobuddie ken ik niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan mag zij ook wel eens liever tegen jhali doen.
Grapje dat zei ik nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan mag zij ook wel eens liever tegen jhali doen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd in de VBL verkiezingen
Wees blij.quote:
Bijna, nu ga ik jou er ook even in zetten natuurlijk. Zo werkt het in de politiek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb jij je stemmen al uitgebracht?
Hallo Muto.quote:
Liever dat ie opeens met een tuin op zn buik lag.quote:
Ik vind deze verkiezingen ook erg veel weg hebben van vriendjes-politiek ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna, nu ga ik jou er ook even in zetten natuurlijk. Zo werkt het in de politiek.
[..]
Hallo Muto.
Beste nieuwkomer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind deze verkiezingen ook erg veel weg hebben van vriendjes-politiek ja.
Waar ga je op mij stemmen dan?
Doe normaal flikkerquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Liever dat ie opeens met een tuin op zn buik lag.
Lik mn lange_lansquote:
T is godverdomme geen kerstquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:53 schreef GGMM het volgende:
Doe eens normaal tegen elkaar. Laten we het gezellig houden.
Oh wacht, dit is m'n sc niet.
Doe nou niet, dalijk krijgen we weer zn 'die heb ik niet - wel nietus post ze dan'- discussiequote:
Oke, sorry.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe nou niet, dalijk krijgen we weer zn 'die heb ik niet - wel nietus post ze dan'- discussie
Nee hoor, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe nou niet, dalijk krijgen we weer zn 'die heb ik niet - wel nietus post ze dan'- discussie
Ik waarschuw je slechtsquote:
okquote:
Het ligt aan jou hoor dat het hier de laatste dagen zo kut is.quote:
Zeg dat nou niet, laat em gewoon wegblijvenquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:57 schreef xcachet het volgende:
[..]
Komt wel goed. Je moet je nog even een beetje inburgeren in deze SC.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Asus laptop gekocht hopelijk weer even klaar nu fucking 1000 euro lichter wilde 400 euro uitgeven.
welke heb jequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
Asus laptop gekocht hopelijk weer even klaar nu fucking 1000 euro lichter wilde 400 euro uitgeven.
EEN ASUS ZEGT IE TOCH!quote:
Zo zeg, dat is een hoop geldquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
ja, een rode, een witte, een blauwe, een zwarte en een zilveren.quote:
Waarom niet apple?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:01 schreef Elan het volgende:
ik ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:02 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, ik heb er ooit ook een gehad en die was iets van 500
Ja, wij ook.quote:
Ben mobiel omdat de wifi nog niet luktquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:01 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo zeg, dat is een hoop geld![]()
Pic?
omdat appel de pure kanjer van de computer industrie isquote:
Van de meetquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben mobiel omdat de wifi nog niet lukt![]()
het is wel een i7 met 6gb en 15 inch.
JNG is hier dan ook een verhuist jimbeau.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:00 schreef Jimbo het volgende:
nou jongens en meisjes, nu weer lief doen he
T lijkt hier godverdomme wel een schoolplein
Nou, gefeliciteerd. je hebt je huis gevonden.quote:
JNGquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:04 schreef xcachet het volgende:
[..]
JNG is hier dan ook een verhuist jimbeau.
eh, ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nou, gefeliciteerd. je hebt je huis gevonden.
Verwacht je nu een lintje of iets
Sowieso heb je meer aan degene die je nu hebtquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja die zijn ook mooi maar 2100 euro bij MM beetje para.
Zo hey, top!quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Ben mobiel omdat de wifi nog niet lukt![]()
het is wel een i7 met 6gb en 15 inch.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Cachet heeft dat soort foto's van jou?
dankjewelquote:
alsjebliefquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:05 schreef Ezell het volgende:
[..]
Cachet heeft dat soort foto's van jou?
Ja man heb ook geen iPhone dinges, die verkoper zelf zei letterlijk dat Apple overrated wasquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:05 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sowieso heb je meer aan degene die je nu hebt
Groot gelijk, overpriced troepquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man heb ook geen iPhone dinges, die verkoper zelf zei letterlijk dat Apple overrated was.
no shitquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja man heb ook geen iPhone dinges, die verkoper zelf zei letterlijk dat Apple overrated was.
nee, applequote:
Ohquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:04 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja die zijn ook mooi maar 2100 euro bij MM beetje para.
Wat een slechte verkoper. Acer is zeker in de mode?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:07 schreef Elan het volgende:
[..]
True truequote:
Eindelijk een verkoper met verstand wil je zeggen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een slechte verkoper. Acer is zeker in de mode?
acerquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:10 schreef xcachet het volgende:
[..]
Wat een slechte verkoper. Acer is zeker in de mode?
Ja jhali.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:04 schreef Jimbo het volgende:
[..]
JNG
Pub was nog ok, maar JNGer is een reden waarom die op slot gegaan is
quote:
Nou was toch zoquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
godverdommegezonde obsessie heb je wel
ja heel jngquote:
Bans zijn overratedquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:12 schreef Jhali het volgende:
volgens mij was ik toen een van de weinigen zonder ban of in ieder geval met een korte ban want ik kan het me niet meer herinneren
nee lag me iets bij over een rel met luiers en va en etsu en dv dat een beetje de druppel was maar ik wil nu geen mensen aan gaan wijzenquote:
Rel met luiers ? u heeft mijn aandacht. Ga verderquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee lag me iets bij over een rel met luiers en va en etsu en dv dat een beetje de druppel was maar ik wil nu geen mensen aan gaan wijzenwas inderdaad de schuld van ons allemaal
Nee dat was na de zomer tochquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef xcachet het volgende:
Vms ging jou stalken. Dus weer rellen. Oke vms ook zijn schuld.
nee dat was al na jng volgensmijquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef xcachet het volgende:
Vms ging jou stalken. Dus weer rellen. Oke vms ook zijn schuld.
the usual, vrouwengezeikquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
waarom zijn de mensen hier boos
wat is er loos
no one knowsquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
waarom zijn de mensen hier boos
wat is er loos
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rel met luiers ? u heeft mijn aandacht. Ga verder
Dit had je dus niet hoeven zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee lag me iets bij over een rel met luiers en va en etsu en dv dat een beetje de druppel was maar ik wil nu geen mensen aan gaan wijzenwas inderdaad de schuld van ons allemaal
quote:
beiden gelijk dusquote:
Godverdomme, wat een verschrikkelijk vervelend karakter trekje heb je .quote:
okee sof ik bepaal zelf wel wat ik zegquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit had je dus niet hoeven zeggen
om te neuken jaquote:
Waarom zeg je dan okeequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
okee sof ik bepaal zelf wel wat ik zeg
aan de ene kant vind ik vrouwen seksueel aantrekkelijker maar aan de andere kant hebben mannen minder vaak doelloze ruziesquote:
okee ik zal dat ene waar t vanmiddag over ging wel even uitleggen danquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een verschrikkelijk vervelend karakter trekje heb je .
Wel van alles aankaarten maar nergens bij in de details gaan. Houd dan gewoon je bek of leg uit
Ook goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
okee ik zal dat ene waar t vanmiddag over ging wel even uitleggen dan
Verschrikkelijk kut roddelwijf ben je ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
okee ik zal dat ene waar t vanmiddag over ging wel even uitleggen dan
Jullie zijn zelf net zo slecht.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Verschrikkelijk kut roddelwijf ben je ook
het ging niet over iemand, het ging over iets dat mij is overkomen toen ik 13 was maar het was me teveel moeite om aan hem uit te leggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Verschrikkelijk kut roddelwijf ben je ook
jij bent vast singlequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
om te neuken ja
om naar te luisteren ...
Een vrouw vinden die niet zo dramatisch doet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
aan de ene kant vind ik vrouwen seksueel aantrekkelijker maar aan de andere kant hebben mannen minder vaak doelloze ruzies
wat moet ik doen?
Hij wordt geboren tochquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen
over een paar dagen is het jaarlijkse evenement waar jezus voor ons sterft
vrede op aarde
houd op aub
bestaan die?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij bent vast single
[..]
Een vrouw vinden die niet zo dramatisch doet.
ik ben een oude user en ik snap het niet eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef Jimbo het volgende:
ja ja fight fight fight maar de nieuwe users willen uitleg !
Jij ook.quote:
Sterker nog, al een paar jaar samenwonendquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij bent vast single
[..]
Een vrouw vinden die niet zo dramatisch doet.
dat was met pasen volgens mijquote:
ik ook maar voor al die kindjes hier waren was het zoveel gezelliger en minder gecompliceerdquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een oude user en ik snap het niet eens
preach itquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
Let bygones be bygones.
Als iedereen zich daar nu eens aan zou houden en niet steeds weer van die gemene misselijke sneren uitdeelt of alles oprakelt zou het een stuk leuker toeven zijn hier.
Ik hoop van wel.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sterker nog, al een paar jaar samenwonend
Misschien moet je internet niet zo serieus nemen
Nou danquote:
KSST laat ze even, het word net interresantquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
Let bygones be bygones.
Als iedereen zich daar nu eens aan zou houden en niet steeds weer van die gemene misselijke sneren uitdeelt of alles oprakelt zou het een stuk leuker toeven zijn hier.
ik ken Lavenderr niet, maar ze lijkt me een intelligente vrouwquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
Let bygones be bygones.
Ja, Jhali.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
Let bygones be bygones.
ik ken er geenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoop van wel.
[..]Die opmerking van mij was ook niet serieus.
dat is een feitquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook maar voor al die kindjes hier waren was het zoveel gezelliger en minder gecompliceerd
verklaard waarom ze mod isquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken Lavenderr niet, maar ze lijkt me een intelligente vrouw
jaquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
KSST laat ze even, het word net interresant
ja ikquote:
In het echt maak ik geen relquote:
keertje afspreken dan?????quote:
hij is nog nieuw en onervaren.quote:
okquote:
misschien?????quote:
6 maanden geleden maakte je geen drama dus ik geloof je wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ik er eentje was, maar dat zal want niet omdat vrouw.
Tjacka heeft een slechte dag. Dat kan zelfs de beste gebeuren.quote:
wanneer??????quote:
Deze man weet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Tjacka heeft een slechte dag. Dat kan zelfs de beste gebeuren.
Nu echt weg. xx.
geen idee??????quote:
spoedig??????quote:
Nee, doorgaanquote:
nou zeg dat welquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, doorgaan
hup hup hup Tsjaka is een stuk !
Hebben jullie al zoenfotos online staan ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu bloos ik hoor. Ik vind jou ook lief.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hebben jullie al zoenfotos online staan ?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu bloos ik hoor. Ik vind jou ook lief.
Krijg ik een oorkonde?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
6 maanden geleden maakte je geen drama dus ik geloof je wel.
ga vreemd met haar moederquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef Jimbo het volgende:
Pff mn meissie is 30min thuis en is nu weer naar een verjaardag
Ik ga nu schijten, beter is er weer ruzie of rellen als ik terugkom, jullie moeten mn avond maar vermaken
Ondertekend en wel, in een hoesje, kan je het aan je muur hangen zodat iedereen het kan bezichtigen.quote:
Ja. Ben je nu jaloers?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:31 schreef Jhali het volgende:
zijn jullie nog naar de film geweest met rodawa? :s :s
Mag je niet mee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef Jimbo het volgende:
Ik ga nu schijten, beter is er weer ruzie of rellen als ik terugkom, jullie moeten mn avond maar vermaken
Ik ga ook een ernstig deprimerend weekend tegemoet. Wellicht kunnen wel sjoel tactieken over de DM uitwisselen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef Jimbo het volgende:
Ik wil niet mee, wat heb ik daar te zoekenquote:
als het nu een paar jaar geleden was kon je je nummer naar die balk onderin bij TMF smsen. helaas.quote:
ik heb fokkie zijn stem nog nooit gehoordquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je fokkie bellen
Zwoele stem, ditdat
Ik probeer altijd zo strak mogelijk mn sjoel in het gaatje te proppen, en jij ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ga ook een ernstig deprimerend weekend tegemoet. Wellicht kunnen wel sjoel tactieken over de DM uitwisselen.
Geen ideequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik wil niet mee, wat heb ik daar te zoeken
ik ook nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb fokkie zijn stem nog nooit gehoord
ey ezell, heb je weer gehuppeld vandaag?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan moet je fokkie bellen
Zwoele stem, ditdat
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ey ezell, heb je weer gehuppeld vandaag?
zit ik daar op een vrouwen verjaardag, met een stel in de hoek gepropte mannen die zwaar onder de plak zitten en mee moesten. Leuk manquote:
Ik probeer de opening eerst goed te analyseren voordat ik mij klaarmaak voor de penetratie. Door warm dan wel koud weer of zelfs andere aspecten kan het desbetreffende gat zowel uitrekken als inkrimpen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ik probeer altijd zo strak mogelijk mn sjoel in het gaatje te proppen, en jij ?
Hmm, nee oke. Blijf dan maar thuisquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:35 schreef Jimbo het volgende:
[..]
zit ik daar op een vrouwen verjaardag, met een stel in de hoek gepropte mannen die zwaar onder de plak zitten en mee moesten. Leuk man
Je hebt zijn nummer, dus uhm, het kan wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb fokkie zijn stem nog nooit gehoord
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
ey ezell, heb je weer gehuppeld vandaag?
Heb je wel eens in twee gaatjes tergelijk gegooid ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:35 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik probeer de opening eerst goed te analyseren voordat ik mij klaarmaak voor de penetratie. Door warm dan wel koud weer of zelfs andere aspecten kan het desbetreffende gat zowel uitrekken als inkrimpen.
Ze schopte een hondquote:
waarom?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Ezell het volgende:
[..]
Je hebt zijn nummer, dus uhm, het kan wel.
[..]nee, ga weg
Preciesquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Hmm, nee oke. Blijf dan maar thuis
kankerhoer!quote:
Soms kan je wel een object doorduwen door flink kracht te zetten met je volgende stootworp waardoor beide gaten gevuld wordenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb je wel eens in twee gaatjes tergelijk gegooid ?
HEE JIMBEAU DOE EENS EVEN NORMAAL JAquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kankerhoer!Niemand mag hondjes trappen
Ja, ook hier geld de gouden regel, als je maar hard genoeg stoot, past het vanzelf.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms kan je wel een object doorduwen door flink kracht te zetten met je volgende stootworp waardoor beide gaten gevuld worden
quote:
quote:
quote:
Arme Ezellquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kankerhoer!Niemand mag hondjes trappen
moet je maar geen hondjes trappenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
HEE JIMBEAU DOE EENS EVEN NORMAAL JA
Indien je rekening houdt met de eerder benoemde factoren uiteraard.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, ook hier geld de gouden regel, als je maar hard genoeg stoot, past het vanzelf.
ondertussen is dit gesprek aan de hand en niemand geeft een neukquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indien je rekening houdt met de eerder benoemde factoren uiteraard.
Ik ga straks slapen denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
PreciesAls ik depressief wil worden blijf ik wel in de SC hangen vanavond
Sjoelen is een serieuze bezigheid. Zonder voorlichting en kennis van de gevaren welke het met zich meebrengt kan het helemaal misgaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
ondertussen is dit gesprek aan de hand en niemand geeft een neuklach me dood om jullie
Een beetje spuug op de baan doet wonderenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indien je rekening houdt met de eerder benoemde factoren uiteraard.
okquote:
precies, sjoelbak overdraagbare aandoeningen enzoquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjoelen is een serieuze bezigheid. Zonder voorlichting en kennis van de gevaren welke het met zich meebrengt kan het helemaal misgaan.
Ik ga koffie drinken, zo terug.
Slapen.quote:
Precies voor dat jet het weet heb je een SOA. (Sjoel onder (de) agillespees)quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjoelen is een serieuze bezigheid. Zonder voorlichting en kennis van de gevaren welke het met zich meebrengt kan het helemaal misgaan.
Ik ga koffie drinken, zo terug.
Eh, heb tot 12 uur geslapen.quote:
Geen sjoelbak aanwezig.quote:
Haha ja echt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze dat gedaan heeft
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
precies, sjoelbak overdraagbare aandoeningen enzo
mn garp, wat doe jequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Precies voor dat jet het weet heb je een SOA. (Sjoel onder (de) agillespees)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |