okee sof ik bepaal zelf wel wat ik zegquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:14 schreef supersof het volgende:
[..]
Dit had je dus niet hoeven zeggen
om te neuken jaquote:
Waarom zeg je dan okeequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
okee sof ik bepaal zelf wel wat ik zeg
aan de ene kant vind ik vrouwen seksueel aantrekkelijker maar aan de andere kant hebben mannen minder vaak doelloze ruziesquote:
okee ik zal dat ene waar t vanmiddag over ging wel even uitleggen danquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Godverdomme, wat een verschrikkelijk vervelend karakter trekje heb je .
Wel van alles aankaarten maar nergens bij in de details gaan. Houd dan gewoon je bek of leg uit
Ook goedquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
okee ik zal dat ene waar t vanmiddag over ging wel even uitleggen dan
Verschrikkelijk kut roddelwijf ben je ookquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Jhali het volgende:
[..]
okee ik zal dat ene waar t vanmiddag over ging wel even uitleggen dan
Jullie zijn zelf net zo slecht.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Verschrikkelijk kut roddelwijf ben je ook
het ging niet over iemand, het ging over iets dat mij is overkomen toen ik 13 was maar het was me teveel moeite om aan hem uit te leggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:16 schreef supersof het volgende:
[..]
Verschrikkelijk kut roddelwijf ben je ook
jij bent vast singlequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef Jimbo het volgende:
[..]
om te neuken ja
om naar te luisteren ...
Een vrouw vinden die niet zo dramatisch doet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:15 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
aan de ene kant vind ik vrouwen seksueel aantrekkelijker maar aan de andere kant hebben mannen minder vaak doelloze ruzies
wat moet ik doen?
Hij wordt geboren tochquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef 2Happy4U het volgende:
mensen
over een paar dagen is het jaarlijkse evenement waar jezus voor ons sterft
vrede op aarde
houd op aub
bestaan die?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij bent vast single
[..]
Een vrouw vinden die niet zo dramatisch doet.
ik ben een oude user en ik snap het niet eensquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef Jimbo het volgende:
ja ja fight fight fight maar de nieuwe users willen uitleg !
Jij ook.quote:
Sterker nog, al een paar jaar samenwonendquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:17 schreef Ezell het volgende:
[..]
jij bent vast single
[..]
Een vrouw vinden die niet zo dramatisch doet.
dat was met pasen volgens mijquote:
ik ook maar voor al die kindjes hier waren was het zoveel gezelliger en minder gecompliceerdquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben een oude user en ik snap het niet eens
preach itquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
Let bygones be bygones.
Als iedereen zich daar nu eens aan zou houden en niet steeds weer van die gemene misselijke sneren uitdeelt of alles oprakelt zou het een stuk leuker toeven zijn hier.
Ik hoop van wel.quote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Sterker nog, al een paar jaar samenwonend
Misschien moet je internet niet zo serieus nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |