quote:
Nou was toch zoquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:11 schreef Jhali het volgende:
[..]
godverdommegezonde obsessie heb je wel
ja heel jngquote:
Bans zijn overratedquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:12 schreef Jhali het volgende:
volgens mij was ik toen een van de weinigen zonder ban of in ieder geval met een korte ban want ik kan het me niet meer herinneren
nee lag me iets bij over een rel met luiers en va en etsu en dv dat een beetje de druppel was maar ik wil nu geen mensen aan gaan wijzenquote:
Rel met luiers ? u heeft mijn aandacht. Ga verderquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee lag me iets bij over een rel met luiers en va en etsu en dv dat een beetje de druppel was maar ik wil nu geen mensen aan gaan wijzenwas inderdaad de schuld van ons allemaal
Nee dat was na de zomer tochquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef xcachet het volgende:
Vms ging jou stalken. Dus weer rellen. Oke vms ook zijn schuld.
nee dat was al na jng volgensmijquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef xcachet het volgende:
Vms ging jou stalken. Dus weer rellen. Oke vms ook zijn schuld.
the usual, vrouwengezeikquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
waarom zijn de mensen hier boos
wat is er loos
no one knowsquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef 2Happy4U het volgende:
waarom zijn de mensen hier boos
wat is er loos
neequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:14 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Rel met luiers ? u heeft mijn aandacht. Ga verder
Dit had je dus niet hoeven zeggenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:13 schreef Jhali het volgende:
[..]
nee lag me iets bij over een rel met luiers en va en etsu en dv dat een beetje de druppel was maar ik wil nu geen mensen aan gaan wijzenwas inderdaad de schuld van ons allemaal
quote:
beiden gelijk dusquote:
Godverdomme, wat een verschrikkelijk vervelend karakter trekje heb je .quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |