Nou danquote:
KSST laat ze even, het word net interresantquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
Let bygones be bygones.
Als iedereen zich daar nu eens aan zou houden en niet steeds weer van die gemene misselijke sneren uitdeelt of alles oprakelt zou het een stuk leuker toeven zijn hier.
ik ken Lavenderr niet, maar ze lijkt me een intelligente vrouwquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
Let bygones be bygones.
Als iedereen zich daar nu eens aan zou houden en niet steeds weer van die gemene misselijke sneren uitdeelt of alles oprakelt zou het een stuk leuker toeven zijn hier.
Ja, Jhali.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Lavenderr het volgende:
Let bygones be bygones.
ik ken er geenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:19 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoop van wel.
[..]Die opmerking van mij was ook niet serieus.
dat is een feitquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:18 schreef Jimbo het volgende:
[..]
ik ook maar voor al die kindjes hier waren was het zoveel gezelliger en minder gecompliceerd
verklaard waarom ze mod isquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:19 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken Lavenderr niet, maar ze lijkt me een intelligente vrouw
jaquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:19 schreef Jimbo het volgende:
[..]
KSST laat ze even, het word net interresant
ja ikquote:
In het echt maak ik geen relquote:
keertje afspreken dan?????quote:
hij is nog nieuw en onervaren.quote:
okquote:
misschien?????quote:
6 maanden geleden maakte je geen drama dus ik geloof je wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:22 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik hoopte dat ik er eentje was, maar dat zal want niet omdat vrouw.
Tjacka heeft een slechte dag. Dat kan zelfs de beste gebeuren.quote:
wanneer??????quote:
Deze man weet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef Muto het volgende:
[..]
Tjacka heeft een slechte dag. Dat kan zelfs de beste gebeuren.
Nu echt weg. xx.
geen idee??????quote:
spoedig??????quote:
Nee, doorgaanquote:
nou zeg dat welquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Nee, doorgaan
hup hup hup Tsjaka is een stuk !
Hebben jullie al zoenfotos online staan ?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu bloos ik hoor. Ik vind jou ook lief.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Hebben jullie al zoenfotos online staan ?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:25 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nu bloos ik hoor. Ik vind jou ook lief.
Krijg ik een oorkonde?quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:23 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
6 maanden geleden maakte je geen drama dus ik geloof je wel.
ga vreemd met haar moederquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:27 schreef Jimbo het volgende:
Pff mn meissie is 30min thuis en is nu weer naar een verjaardag
Ik ga nu schijten, beter is er weer ruzie of rellen als ik terugkom, jullie moeten mn avond maar vermaken
Ondertekend en wel, in een hoesje, kan je het aan je muur hangen zodat iedereen het kan bezichtigen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |