Die nobuddie ken ik niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan mag zij ook wel eens liever tegen jhali doen.
Grapje dat zei ik nietquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:46 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan mag zij ook wel eens liever tegen jhali doen.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:46 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb op je gestemd in de VBL verkiezingen
Wees blij.quote:
Bijna, nu ga ik jou er ook even in zetten natuurlijk. Zo werkt het in de politiek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Heb jij je stemmen al uitgebracht?
Hallo Muto.quote:
Liever dat ie opeens met een tuin op zn buik lag.quote:
Ik vind deze verkiezingen ook erg veel weg hebben van vriendjes-politiek ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijna, nu ga ik jou er ook even in zetten natuurlijk. Zo werkt het in de politiek.
[..]
Hallo Muto.
Beste nieuwkomer.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:50 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik vind deze verkiezingen ook erg veel weg hebben van vriendjes-politiek ja.
Waar ga je op mij stemmen dan?
Doe normaal flikkerquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Liever dat ie opeens met een tuin op zn buik lag.
Lik mn lange_lansquote:
T is godverdomme geen kerstquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:53 schreef GGMM het volgende:
Doe eens normaal tegen elkaar. Laten we het gezellig houden.
Oh wacht, dit is m'n sc niet.
Doe nou niet, dalijk krijgen we weer zn 'die heb ik niet - wel nietus post ze dan'- discussiequote:
Oke, sorry.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe nou niet, dalijk krijgen we weer zn 'die heb ik niet - wel nietus post ze dan'- discussie
Nee hoor, maak je geen zorgen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:55 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Doe nou niet, dalijk krijgen we weer zn 'die heb ik niet - wel nietus post ze dan'- discussie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |