kankerhoer!quote:
Soms kan je wel een object doorduwen door flink kracht te zetten met je volgende stootworp waardoor beide gaten gevuld wordenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:36 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Heb je wel eens in twee gaatjes tergelijk gegooid ?
HEE JIMBEAU DOE EENS EVEN NORMAAL JAquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kankerhoer!Niemand mag hondjes trappen
Ja, ook hier geld de gouden regel, als je maar hard genoeg stoot, past het vanzelf.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Soms kan je wel een object doorduwen door flink kracht te zetten met je volgende stootworp waardoor beide gaten gevuld worden
quote:
quote:
quote:
Arme Ezellquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
kankerhoer!Niemand mag hondjes trappen
moet je maar geen hondjes trappenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef Jhali het volgende:
[..]
HEE JIMBEAU DOE EENS EVEN NORMAAL JA
Indien je rekening houdt met de eerder benoemde factoren uiteraard.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:38 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ja, ook hier geld de gouden regel, als je maar hard genoeg stoot, past het vanzelf.
ondertussen is dit gesprek aan de hand en niemand geeft een neukquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indien je rekening houdt met de eerder benoemde factoren uiteraard.
Ik ga straks slapen denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
PreciesAls ik depressief wil worden blijf ik wel in de SC hangen vanavond
Sjoelen is een serieuze bezigheid. Zonder voorlichting en kennis van de gevaren welke het met zich meebrengt kan het helemaal misgaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
ondertussen is dit gesprek aan de hand en niemand geeft een neuklach me dood om jullie
Een beetje spuug op de baan doet wonderenquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Indien je rekening houdt met de eerder benoemde factoren uiteraard.
okquote:
precies, sjoelbak overdraagbare aandoeningen enzoquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjoelen is een serieuze bezigheid. Zonder voorlichting en kennis van de gevaren welke het met zich meebrengt kan het helemaal misgaan.
Ik ga koffie drinken, zo terug.
Slapen.quote:
Precies voor dat jet het weet heb je een SOA. (Sjoel onder (de) agillespees)quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Sjoelen is een serieuze bezigheid. Zonder voorlichting en kennis van de gevaren welke het met zich meebrengt kan het helemaal misgaan.
Ik ga koffie drinken, zo terug.
Eh, heb tot 12 uur geslapen.quote:
Geen sjoelbak aanwezig.quote:
Haha ja echt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:39 schreef Jhali het volgende:
[..]
ik geloof niet dat ze dat gedaan heeft
quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:41 schreef Jhali het volgende:
[..]
precies, sjoelbak overdraagbare aandoeningen enzo
mn garp, wat doe jequote:Op zaterdag 14 december 2013 19:41 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Precies voor dat jet het weet heb je een SOA. (Sjoel onder (de) agillespees)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |