Goede keuze, hoor.quote:Op zaterdag 14 december 2013 18:20 schreef ranja het volgende:
shit per ongeluk gestemd... wilde luisteren maar klikte op de stem-link
sssstquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
ranja stemde op de niet-meisjes
quote:
Sure! Het moet alleen geen chaos worden, dus ik hou een beetje controle.quote:Op zaterdag 14 december 2013 23:02 schreef belsen het volgende:
[..]![]()
Maar we mogen je wel suggesties DM'en?
De mijne heb je binnen.quote:Op zondag 15 december 2013 01:15 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Sure! Het moet alleen geen chaos worden, dus ik hou een beetje controle.
Ze hebben nu al vier keer zoveel stemmen dan The Plan.quote:Op maandag 16 december 2013 17:54 schreef Stranger het volgende:
Is dit een test om te zien of mensen blind tegen BZN stemmen?
Ik klikte verkeerdquote:Op vrijdag 20 december 2013 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sommige mensen kunnen er dus beter wél even over nadenken
Vooral dat laatste is natuurlijk goed bedacht. Hij weet dat hij op de fiets moet, dus als die meid mee moet, moet dat wel passen. Dus hij is eerst stoer, maar kent toch twijfels.quote:Uh ik ken je nog niet maar je lijkt op Barbie
En het zou kunnen liggen aan die 5 Bacardi
Maar ik denk dat het ligt aan je mooie face
Aan die mooie en o zo grote reet
En ik hoop dat je past op mn bagagedrager
Heling, maar met een onverwacht goede bijkomstigheid.quote:Vanavond een donnie uitgegeven
De best bestede donnie van m'n leven
Want als ik die junk geen money had gegeven
Dan kon je nu niet achterop
heb dat album ooit nieuw op de kop getikt voor 1,99 EUR, beste prijskwaliteitsverhouding ooit.quote:Op maandag 16 december 2013 19:33 schreef methodmich het volgende:
Haha, mooie inderdaad. Hier ga ik zeker voor The Plan trouwens. Fantastisch nummer van een leuke plaat. Moet hem binnenkort maar weer eens draaien. Mooie bijkomstigheid van dit topic, dat je weer eens wat ontdekt.
Bij twijfel gaan voor de plaat die ik altijd mee hum. Simon dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 15:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Allereerst: het topic begint te lopensteeds iets meer stemmers en reacties. En ook heb ik al behoorlijk wat voorstellen gekregen via DM/PM, waarvoor dank! U komt allen aan de beurt. Suggesties blijven natuurlijk altijd welkom.
Verder: ik denk dat we Gers al wel uit zijn lijden kunnen verlossen. Hij mag van U slechts bij Spinvis achterop zitten.
Game on: het is voor sommigen nu vakantie, voor meerderen een vrij weekend, dus even de zorgen de zorgen laten.
Wat mij brengt bij deze zorgeloze deuntjes.
Poll: Welke track vind je beter?
• Hepcat - No Worries
• Simon Webbe - No Worries
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dit dus.quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:12 schreef pipster het volgende:
Tja ska of een nog wel aanstekelijk hitsingeltje, dan toch maar dat laatste.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 17:12 schreef pipster het volgende:
Tja ska of een hitsingeltje, dan toch maar ska
the Plan. Fijne live band. In 2002 gezien in de CBGB's. Zweedse avond daar, erg veel jonge Au Pair meisjesquote:Op maandag 16 december 2013 19:33 schreef methodmich het volgende:
Haha, mooie inderdaad. Hier ga ik zeker voor The Plan trouwens. Fantastisch nummer van een leuke plaat. Moet hem binnenkort maar weer eens draaien. Mooie bijkomstigheid van dit topic, dat je weer eens wat ontdekt.
Niet verkeerd....quote:Op maandag 23 december 2013 09:43 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
the Plan. Fijne live band. In 2002 gezien in de CBGB's. Zweedse avond daar, erg veel jonge Au Pair meisjesin het overwegend zweeds publiek
De liedjes eerst luisteren en dan op de blauwe artiest-titel naar keuze klikken.quote:
onder de youtubelinks:quote:
Dan klik je op de uitslagafbeelding lijkt mequote:Op maandag 23 december 2013 16:56 schreef Blogman het volgende:
Maar als ik daar op klik, dan krijg ik gewoon dat plaatje in een nieuwe tab van mijn browser..
Leukquote:Op maandag 23 december 2013 09:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
immerdebestebob wilde zo op het einde van het jaar graag terugblikken op 2013.
Dat kan natuurlijk!
• Arctic Monkeys - 2013
• Primal Scream - 2013
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:15 schreef ranja het volgende:
Tja, in dit geval toch Wayne Fontana...
Het is wel weer duidelijk dat de eckten Primal Scream stemmenquote:Op dinsdag 24 december 2013 22:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Met uitzondering van Gers en waarschijnlijk The Plan heb ik tot nu toe hetzelfde gestemd als belsen.
quote:Op dinsdag 24 december 2013 18:15 schreef ranja het volgende:
Tja, in dit geval toch Wayne Fontana...
Dan moet je even die blauwe lettertjes aanklikken, ik kan het niet meer voor je doenquote:Op donderdag 26 december 2013 20:58 schreef Grutsk het volgende:
Hoi n00bie, ik ga sowieso voor Wayne Fontana!
Hou van die ouderwetse stijl.
Oh ja, dom. Gedaanquote:Op donderdag 26 december 2013 22:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dan moet je even die blauwe lettertjes aanklikken, ik kan het niet meer voor je doen
quote:
Nee, Two Door Cinema Club, met 84%.quote:Op zondag 29 december 2013 16:48 schreef methodmich het volgende:
Jackson Browne bij de vorige, 100 %. En bij deze inzending toch Caribou, maar dan met 58 %.
maar ook als antistem tegen die veel te populaire Two Door Cinema Clubquote:Op maandag 30 december 2013 17:17 schreef methodmich het volgende:
Tuurlijk ranja! Al is het maar omdat het ook de songtitel van een nummer van een andere leuke band is.
Dat mag natuurlijk ook. Als er maar een stem op Caribou komt.quote:Op maandag 30 december 2013 18:11 schreef ranja het volgende:
[..]
maar ook als antistem tegen die veel te populaire Two Door Cinema Club
Dit.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef ranja het volgende:
Het gaat nu om de 2 die door N00bie gekozen zijn toch, wat maakt het uit dat je er meer kent
Als we dat bij alle liedjes gaan doen schiet het z'n doel wel voorbij volgens mij.
Deze.quote:
Idd. Sommige titels zijn heel vaak gebruikt en zouden voor een 2e of zelfs een 3e 'battle' kunnen gaan, maar als al die opties hier al rondgestrooid worden, zal ik dat niet snel doen.quote:Op maandag 6 januari 2014 11:05 schreef ranja het volgende:
Het gaat nu om de 2 die door N00bie gekozen zijn toch, wat maakt het uit dat je er meer kent
Als we dat bij alle liedjes gaan doen schiet het z'n doel wel voorbij volgens mij.
LL tuurlijkquote:Op donderdag 9 januari 2014 20:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
The Silhouettes walsen werkelijk over Rachèl heen. Dat wordt crying at the discotheque, vrees ik..
Owjee, wat nu? Heule zwarte muziek in de nieuwe opgave. Laten onze FOKkers zich uit hun comfortzonde trekken? Let's do it!
• Herbie Hancock - Doin' It
• LL Cool J - Doin' It
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Dit is gewoon een lekkere funky groove, niks geen gepiel.quote:Op vrijdag 10 januari 2014 10:44 schreef pipster het volgende:
Nou dan toch maar liever LL, en bij lange na geen goed nummr van hem. Maar toch liever dat dan 8 minuten gepiel hoor!
Geen idee, al is de tegenstand ook niet erg sterk natuurlijk.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 21:18 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Toch nog 2 stemmen voor André Pronk, hoe is 't mogelijk.
Show us what you got when the motherfucking beat dropsquote:
BLIEPBLAPBLOEP!quote:Op zondag 12 januari 2014 23:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Show us what you got when the motherfucking beat drops
quote:Op zondag 12 januari 2014 23:26 schreef Arn0 het volgende:
The Breeders. Toch wel een indieklassieker.
Dat dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat is een klassieker.quote:Op woensdag 15 januari 2014 19:36 schreef methodmich het volgende:
Joan Osborne, puur uit jeugdsentiment.
Sterker nog, het ís een 60s eastytune dingquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:52 schreef ranja het volgende:
Stem voor The Free Design, doet erg denken aan die 60s easytune dingen. April March heeft ook wel wat nummers die een beetje in deze stijl zijn.
Oh het is echt zo oudquote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:56 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Sterker nog, het ís een 60s eastytune dingnaja, sunshine pop heet het eerder, geloof ik.
Inspiratie voor Stereolab bijvoorbeeld.
Stereolab heeft zelfs nog een nummer naar ze vernoemd.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 17:27 schreef ranja het volgende:
[..]
Oh het is echt zo oudwist ik niet, dacht dat het retro was
Dan ben ik helemaal blij dat ik voor hun gestemd heb
Weekenddipje, komt vast goed! Ik kan bijvoorbeeld nu niet extra stemmen op de PC op mijn werk.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 16:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik moet ook niets zeggen over hoge stemaantallen, het valt gelijk stil
Ik dacht dat die al lang geweest was... vorige week? of die week daarvoor?quote:Op zondag 19 januari 2014 19:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Aiaiaiai...hij komt er weer aan..hoe nu toch de meest deprimerende dag van het jaar door te komen...![]()
quote:
Nee, morgen is de dag.quote:Op zondag 19 januari 2014 19:59 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik dacht dat die al lang geweest was... vorige week? of die week daarvoor?
Maar duidelijk New Order natuurlijk
Alleen After Tonight is te behappen.quote:
dit dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:48 schreef pipster het volgende:
Makkie, Blur dus. Prince met deze plasticpop doet het echt niet bij mij.
Ik heb met je meegedaan, ook een beetje strategisch (ken die Fokkers wel zo'n beetje)quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:41 schreef ranja het volgende:
Toch gewoon Prince gekozen. Heerlijk gitaartje en sfeertje toch.
Mooi nummer van Prince, maar niet een van zijn betere.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:03 schreef belsen het volgende:
Mooi nummer van Prince, maar niet een van zijn betere.
Mooi nummer van Blur, wel een van hun betere.
Dus Blur.
zoiets jaquote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:28 schreef Burnett het volgende:
Mooi nummer van Prince, maar niet een van zijn betere.
Mooi nummer van Blur, wel een van hun betere.
Dus toch Prince...
Inderdaad. CSN&Y: te zoet, te lullig, te nietmeernu. Madness blijft een klassieker met een tekst die je raakt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:05 schreef ranja het volgende:
[..]
zoiets ja
en voor de nieuwe gewoon Madness.
LIEF!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze editie is ter ere van het stulpje in Los Eindjeles dat vanaf nu bewoond gaat worden door ons aller friekin_ en Citizen_ErasedHousewarming door te stemmen. We wensen jullie vele fijne jaren toe aldaar!
• CSN&Y - Our House
• Madness - Our House
Tussenstand:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Deze editie is ter ere van het stulpje in Los Eindjeles dat vanaf nu bewoond gaat worden door ons aller friekin_ en Citizen_ErasedHousewarming door te stemmen. We wensen jullie vele fijne jaren toe aldaar!
• CSN&Y - Our House
• Madness - Our House
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Fokkin' all over the world!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
• CSN&Y - Our House
• Madness - Our House
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Sterk argument!quote:Op zondag 26 januari 2014 14:03 schreef Berkery het volgende:
Madness, omdat Crosby, Stills, Nash & Young nooit in de Young Ones zaten.
Het gaat over mij. Ik mag dat.quote:Op zondag 26 januari 2014 23:04 schreef donroyco het volgende:
Mensen die de pollpost helemaal quoten
You tell 'em! En Blogman heeft sowieso altijd problemen met quote/edit-knopjes..quote:
quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:28 schreef belsen het volgende:
HAIM, omdat ik muziek als Little Steven haat.
quote:
*wordquote:Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef Gehenna het volgende:
Bruce vind ik niet geweldig, dit nummer al helemaal niet, maar van dat aandachtshoertje wordt ik wel een beetje onpasselijk
Idem dito. Goed popliedje.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:12 schreef ranja het volgende:
Tja, dit soort nummer van Bruce doet me echt niks, dan toch maar voor het popliedje gekozen.
Nee, maar ik ben nooit voor Bruce...quote:Op maandag 3 februari 2014 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mijn stiekeme Bruce stem viel toch op?
Dat is zeker. Wij hebben ook zo'n bal in het krachthonk bij de voetbal. Regelmatig wordt daarop een parodie van Miley uitgevoerd, maar dan zie ik toch liever de echte Miley.quote:Op maandag 3 februari 2014 20:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Miley ziet er idd wel uit alsof ze er zin in heeft.
Nou dat iddquote:Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef Gehenna het volgende:
Bruce vind ik niet geweldig, dit nummer al helemaal niet, maar van dat aandachtshoertje wordt ik wel een beetje onpasselijk
mannen met hoge stemmetjesquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:49 schreef methodmich het volgende:
En ranja, waarom zou je Suede niks moeten vinden?
Okee, ja. Had het kunnen weten. Maar Suede is desondanks wel erg tof hoor!quote:
Maar dat ligt meer aan Incubus, dan aan The Cars.quote:
+1quote:
Ik hoorde dat de Incubus uit de bocht was gevlogen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:25 schreef methodmich het volgende:
Toch lijken The Cars dit ook wel gewoon te winnen. Of komt er nog een inhaalmanoeuvre van Incubus?
Hetzelfde hier, toch nog een soort van zwak voor de band, al vond ik hun werk van voor dit nummer eigenlijk iets toffer, wat ze hierna gemaakt hebben vond ik dan weer veel minder.quote:
En niet op tijd op de R.E.M. getrapt?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 16:27 schreef donroyco het volgende:
[..]
Ik hoorde dat de Incubus uit de bocht was gevlogen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |