daar kan je hier in de buurt best wat mee verdienen!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:28 schreef Pandaplint het volgende:
Alsof ik een geit aan het slachten ben
Rob is geen Kiss fan. Detroid rock city kan nog net vindt hijquote:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:31 schreef Againzender het volgende:
[..]
Rob is geen Kiss fan. Detroid rock city kan nog net vindt hij
Ok en de laatste minuten via de site van 3FM aangezien het nog niet op YT staat. EkstraWeekend.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo, even alles teruggekeken op Youtube. Mooie laatste uitzending. Bedankt guys.
Ben momenteel nog even wat fragmentjes aan het knippen voor op de site. De afscheidsspeeches van Gerard en Michiel staan er o.a. al op, en het laatste kwartier integraal in video.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:43 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Zo, even alles teruggekeken op Youtube. Mooie laatste uitzending. Bedankt guys.
Goed bezig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben momenteel nog even wat fragmentjes aan het knippen voor op de site. De afscheidsspeeches van Gerard en Michiel staan er o.a. al op, en het laatste kwartier integraal in video.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben momenteel nog even wat fragmentjes aan het knippen voor op de site. De afscheidsspeeches van Gerard en Michiel staan er o.a. al op, en het laatste kwartier integraal in video.
Als jullie nog suggesties hebben wat er qua audio iig nog geknipt zou moeten worden, laat maar weten.quote:
niet knippen. hele uitzending integraal online gooien met beeld en geluidquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:59 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Als jullie nog suggesties hebben wat er qua audio iig nog geknipt zou moeten worden, laat maar weten.
Voor dit jaarquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:59 schreef Qunix het volgende:
Eind van het programma? Stenders stopt er ook mee (stilzwijgend?)![]()
![]()
nee joh, laatste van het jaar!quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:59 schreef Qunix het volgende:
Eind van het programma? Stenders stopt er ook mee (stilzwijgend?)![]()
![]()
Aah nice, even de video bekijken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 00:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had het ook vooral met Tjibsma te doen. Vond het zo sneu.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:25 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Nou, het laatste kwartier teruggekeken. Toch nog een traantje weg moeten pinken. Die oprechte emotie van die 4.![]()
Veenstra![]()
Gerard![]()
Domiengod![]()
Maar vooral Tjitse![]()
je zei trokquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:34 schreef minthy het volgende:
![]()
Zo te lezen ben ik op tijd weggezapt, ik trok het rond 21:30 al niet meer
Ik ben sowieso al een emotioneel wrak wanneer ik andere mensen oprecht zie huilen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 01:34 schreef minthy het volgende:
![]()
Zo te lezen ben ik op tijd weggezapt, ik trok het rond 21:30 al niet meer
Kloptquote:
Idem hier. Maar de sluizen gingen al vrij vlot open hier, beter om dan even iets anders te gaan doenquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:35 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ik ben sowieso al een emotioneel wrak wanneer ik andere mensen oprecht zie huilen.Maar dit was zo puur, zo echt...
![]()
YouTube en 3fm.nlquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:51 schreef BobW het volgende:
Kan ik ergens Ekstra Weekend terugkijken?
quote:Op zaterdag 14 december 2013 11:02 schreef The_Dean het volgende:
Niet te geloven dat het voorbij is. Maar wat hebben we genoten.
schering en inslag bij die socialewerkplaatsluiquote:
Bij mij doet zijn facebook het ook niet.quote:
Wanneer ga je mij eens live zien?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:10 schreef rubbereend het volgende:
zo'n fantastisch nummer Hide You
Kosheen
oja, live gezien natuurlijk
Ja... Ernstig genoeg wel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:26 schreef 3rdRock het volgende:
zit ik nu serieus naar 2 dj's te lusiteren die wattenstaafjes in hun oor steken om te kijken of het in hun keel gaat kriebelen? VAN MIJN BELASTINGCENTEN!
ah, dan heb ik het toch goed gehoordquote:
Is dit Tamara?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:34 schreef Zaktabak het volgende:
Pitbull en Ke$ha gaan SR-hitje worden. EatSleepRaveRepeat kan de uitgezaaide gehoorkenker krijgen. Timber FTW.
Vast niet, die strooit niet met nare ziektes.quote:
Dat daarbuiten gelaten ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Vast niet, die strooit niet met nare ziektes.
maarja toen waren de fietsbanden ook nog van houtquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:46 schreef minthy het volgende:
Op m'n 10e had ik nog nooit van het woord dildo gehoord, laat staan dat ik het uit kon leggen...
zet je webcam maar aanquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Wanneer ga je mij eens live zien?
Rotzak...quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja toen waren de fietsbanden ook nog van hout
Nee, je hebt wat goed te maken. Zie eerste quote.quote:
SPquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:50 schreef Zaktabak het volgende:
Go home you little dildo! "Don't call my little brother a dildo!!"
en haal die vinger eens van de lensquote:
als ik nou eerst mn piemel laat zien op de webcam, is het dan goed?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Rotzak...
[..]
Nee, je hebt wat goed te maken. Zie eerste quote.
Hi ha hooooquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:50 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
en haal die vinger eens van de lens
ik hoop dat je een groothoeklens hebtquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als ik nou eerst mn piemel laat zien op de webcam, is het dan goed?
Neuh...quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Maakt dat verschil in wat je ziet dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 13:50 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik maak het wel even via DM goed, momentjequote:
Een beetje ongepast, maar goed. Ik vergeef jequote:Op zaterdag 14 december 2013 13:55 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik maak het wel even via DM goed, momentje
quote:
En Whamquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:09 schreef minthy het volgende:
Chris Rea in de MT50
Edit; TomTom erdoorheen![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nog even en ik kom in de stemming ook
Ja hoor, al kreeg ik het op een gegeven moment wat lastig. Zappen en de kerstboom opzetten hielpen aardig!quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
Hoe is het hier? Zijn jullie al over het EW verlies heen?
Donequote:Op zaterdag 14 december 2013 15:26 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Meldt je dan maar hier: FEE / [Anti Feestdagen Topic] Kerst is voor homo's #3
Wat voor kleur kerstboom?quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:28 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hoor, al kreeg ik het op een gegeven moment wat lastig. Zappen en de kerstboom opzetten hielpen aardig!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:29 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat voor kleur kerstboom?Correct! Met paars, geel, goud, meer groen, bruinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Goed voor de beeldvormingquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Correct! Met paars, geel, goud, meer groen, bruin
Tof. Dan is die van mij maar saaiquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Correct! Met paars, geel, goud, meer groen, bruin
Nee.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
Huilend onder de kerstboom.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:24 schreef Dagoduck het volgende:
Sandra van Nieuwland valt best mee in vergelijking met dit.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Wat een aidsprogramma als er zulke nummers uit voorkomen
Ik wil het geen aidsprogramma noemen maar een gezonde mix van gonnoroe en aambeien. En toch kijk ik het.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord. Wat een aidsprogramma als er zulke nummers uit voorkomen
Precies.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:57 schreef remcoP het volgende:
[..]
Sandra van Nieuwland valt best mee in vergelijking met dit.
Alleen omquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil het geen aidsprogramma noemen maar een gezonde mix van gonnoroe en aambeien. En toch kijk ik het.
Er zal toch iets zijn waardoor je het leuker vindt om te kijken naar dat aidsprogramma dan om het niet te doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:59 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik wil het geen aidsprogramma noemen maar een gezonde mix van gonnoroe en aambeien. En toch kijk ik het.
Fok!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:21 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Er zal toch iets zijn waardoor je het leuker vindt om te kijken naar dat aidsprogramma dan om het niet te doen.
Wat is ermee?quote:Op zaterdag 14 december 2013 09:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
De halve lijst van SvhJ al gezien?
de dildo's ook btwquote:Op zaterdag 14 december 2013 13:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maarja toen waren de fietsbanden ook nog van hout
Ik vind het echt een kutlijst en Right Action, I Love It en White Noise had ik hoger verwacht.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Uh, niks opzich. Vind alleen dat sommige nummers aardig laag staan.
Precies. En CHVRCHES, Jacco Gardner, enz enz.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het echt een kutlijst en Right Action, I Love It en White Noise had ik hoger verwacht.
I Love It was ook van vorig jaar eigenlijk, die ligt niet zo vers meer in het geheugen. Net als Kodaline, ik vind het een boutnummer, maar als die in september was uitgebracht in plaats van eind oktober vorig jaar had hij veel hoger gestaan.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het echt een kutlijst en Right Action, I Love It en White Noise had ik hoger verwacht.
Of Thrift Shop. Anderen zijn kansloos ja.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Precies. En CHVRCHES, Jacco Gardner, enz enz.
Ben benieuwd naar de nummer 1. Can't Hold Us, Get Lucky of Blurred Lines.
Zo fucking voorspelbaar eigenlijkquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Of Thrift Shop. Anderen zijn kansloos ja.
Toch niet man.quote:
Nee, mallerd.quote:
Ah zo.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, mallerd.
Het ging agendatechnisch allemaal niet. Zij moest bij haar familie zijn en ik bij de mijne vandaag.
Nu al een topshow.quote:
Troll niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:11 schreef Pino112 het volgende:
Om 23.50u pas de nummer 1Damnit, dan slaap ik al.
Morgen vroeg uit de veren?quote:
Nee, de hele week al vroeg uit de veren + vrij laat erin.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Morgen vroeg uit de veren?
Ik zei veren xd
Nouja, je kunt morgen ook uitslapen natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, de hele week al vroeg uit de veren + vrij laat erin.
xD
Ja vorige weken za- op zondag sliep ik 10 uurquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja, je kunt morgen ook uitslapen natuurlijk.
Jij vindt dat van Get Lucky, dat is ook een beetje treurig natuurlijk.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:16 schreef Pino112 het volgende:
M&S Song van het Jaar vindenKanjer.
Meer de hype dat Michiel hem had enzo, en als je hem niet 2842028x per dag hoort is ie nog wel te doen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vindt dat van Get Lucky, dat is ook een beetje treurig natuurlijk.
Ik vind dat bij alles van M&S, buiten dan nog dat het allemaal een eenheidsworst is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:21 schreef alors het volgende:
Ik vind Lover Of The Light weinig mis mee, behalve dat hij natuurlijk kapot is gedraaid.
Youth op ergens in de 40quote:
Deze is ook een stuk slechter.quote:
Jammer joh.quote:
Kan primaquote:
Alsof je naar een doodnormale 3FM-uitzending luistert. Dacht dat 3v12 altijd wat meer alternatief was.quote:
Ja song vh jaar is laatste 3 jaar echt tekenend kut gewordenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:52 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alsof je naar een doodnormale 3FM-uitzending luistert. Dacht dat 3v12 altijd wat meer alternatief was.
Welk nummer van de Foo Fighters?quote:
Franz Fquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Welk nummer van de Foo Fighters?
Die nummers van Franz van de laatste plaat zijn wel priem hoor.quote:
Timo20 vindt dit geen leuke post.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Degraderen ermee, eindelijk opgerot.
Ohja, dit idd.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:03 schreef alors het volgende:
Nou ik ga De Kwis kijken, ik geloof dit wel.
Ja, doet Annemiek nu toch ook?quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:19 schreef Zaktabak het volgende:
Barend en Wijnand gaan een deel van de 3voor12 SvhJ presenteren??
Annemiek snap ik, maar Barend en Wijnand? Dat zijn commercieële rakkers van de NCRV die liever de Avondploeg hadden willen zijn.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:20 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, doet Annemiek nu toch ook?
Roos loopt gewoon ergens bier te tanken.
Uiteraard origineel.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:24 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het origineel toch wel? Of een van de mislukte Nederlandse kuffers?
Ik ga even vragen waar m'n papa is.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit liedje ken ik niet, ik hoor enkel dat het Stromae is.
Ken m echt niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:47 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ga even vragen waar m'n papa is.
Macklemore had ik wel meer van verwacht eigenlijk. Get Lucky wint denk ik wel.quote:
Ik kan me zo niet bedenken welke 12 of 13 platen beter zijn dan Can't Hold Us.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Macklemore had ik wel meer van verwacht eigenlijk. Get Lucky wint denk ik wel.
Lies, Blurred Lines, Pompeii, Get Lucky komen sowieso nog wel. En wat van AM denk ik.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik kan me zo niet bedenken welke 12 of 13 platen beter zijn dan Can't Hold Us.
Lies van CHVRCHES? Staat op 77.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lies, Blurred Lines, Pompeii, Get Lucky komen sowieso nog wel. En wat van AM denk ik.
Oh, gemist. Ton of Love komt nog lijkt me.quote:
M&S?quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Meer kan ik me niet voorstellen overigens.
Al 2x langs geweest, lijkt me sterk dus.quote:
Ja maar die vind ik niet beter dan Can't Hold Us.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Al 2x langs geweest, lijkt me sterk dus.
Another Love is er ook nog inderdaad. En supersoaker, let her go, jake bug, crystal fighters, major lazer..
Ik vind bijna niets beter dan Macklemore.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja maar die vind ik niet beter dan Can't Hold Us.
Precies.quote:Op zaterdag 14 december 2013 22:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind bijna niets beter dan Macklemore.
Wilbert gaat hier dus wel heen, maar niet naar EW.twitter:wilbertmutsaers twitterde op zaterdag 14-12-2013 om 22:31:06Wat n heerlijke muziekavond in Paradiso bij 3voor12's Song van het Jaar, goede bands, mooie lijst, leuke mensen. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |