Nou ja, TS denkt blijkbaar dat ze alleen maar vetten verbrand. Dat gaat nog vies tegenvallen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ze 1kg per week wil afvallen, dat is toch geen 27000 kcal?
edit: ah ja, met die 33% moet ze wel 3x zoveel ja
tuurlijk welquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef Zolder het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat er landen zijn waar de gemiddelde mens dommer is dan een primaat
Laat je niet gek maken. Ik heb mijn Whey tot een maand of twee geleden altijd met halfvolle melk gedronken, ook tijdens het cutten. Aan je laatste posts te zien weet je echt wel waar je het over hebt (de informatie klopt, vandaar).quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:10 schreef MaidensTower het volgende:
Met een portie Whey (110 kcal) en halfvolle melk (150 kcal) word ik niet dik. Het draait om het totaalplaatje. Ik zit nu bijv op 750 kcal en heb dus een shake op, 4 sneetjes volkorenbrood met 30 gram halvarine en 40 gram rosbief plus nog 5 lychees. Ik zit bijna op de helft van wat ik mag eten (1.800 kcal) wil ik wekelijks minstens een halve kg afvallen.
What 8% bijna?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:52 schreef KimJong-un het volgende:
What 35% bijna?
mijn vet percentage is 8% (ja zwaar afgetraind)
Smerig gewoon zo dik!
geniet ervan, geen dame die er geil van wordt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
What 8% bijna?
mijn vet percentage is 3% (ja zwaar afgetraind)
Smerig gewoon zo dik!
Oh vertrouw mij maar dat als ik 150 kg death lift squad de ladies op een rij staan om m'n stats.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:34 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
geniet ervan, geen dame die er geil van wordt.
7-10% daarentegen![]()
https://www.google.nl/sea(...)men%252F%3B610%3B705
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh vertrouw mij maar dat als ik 150 kg death lift squad de ladies op een rij staan om m'n stats.
Fijne post!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken. Ik heb mijn Whey tot een maand of twee geleden altijd met halfvolle melk gedronken, ook tijdens het cutten. Aan je laatste posts te zien weet je echt wel waar je het over hebt (de informatie klopt, vandaar).
OT: He duurt idd lang om "gezond" af te vallen. Ik ben afgelopen zomer zo'n drie maanden bezig geweest met een kilo of vijf, omdat ik geen spiermassa wilde verliezen. Het was zeker de moeite waard, omdat ik geen noemenswaardige spiermassa heb verloren. Ik ben ook nergens meer dan 5% aan kracht verloren.
Dus: ja het duurt lang, maar het loont! Doorzetten dus!
Kijk eens aan, zo moet 't!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:52 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Fijne post!Bedankt.
Het is idd heel lastig om je spieren te behouden terwijl je vet wil verliezen. Het eist kennis en inzichten. Je kan niet zomaar wat uitproberen. Alleen moet je continu scherp blijven, want voor je het weet word je zwak en ga je snacken. Stabiele glucosewaarde, vezelinname, vochtinname, voeding aanvullen met groenten en elke maaltijd moet bestaan uit de juiste E/K/V-verhouding. It ain't easy. Als je even de overzicht kwijt bent stopt je proces. En dat had ik voordat ik deze topic opende. Maar ik ben weer op track.
Vandaag heb ik boodschappen gedaan: groenten, magere vleeswaren en zuivel. Net even alle afwas weggewerkt. Zo verder opruimen, wasjes draaien. Het zijn die kleine obstakels die invloed hebben. Bijv geen kip willen bakken, omdat de koekenpan vies is en je geen zin hebt om te afwassen. Of geen kwark/brood in huis etc etc. Het vergt veel discipline om die basis dingen op orde te krijgen en houden wil je volhouden.
Mijn keukenweegschaal staat iig op het aanrecht
Niets kan mis gaan zo.
K/e/v verhouding per maaltijd maakt niet uit. Als je die targets elke dag maar haalt + je kcal. Hoe je dat doet maakt opzich niet uit. Go on.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:52 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Fijne post!Bedankt.
Het is idd heel lastig om je spieren te behouden terwijl je vet wil verliezen. Het eist kennis en inzichten. Je kan niet zomaar wat uitproberen. Alleen moet je continu scherp blijven, want voor je het weet word je zwak en ga je snacken. Stabiele glucosewaarde, vezelinname, vochtinname, voeding aanvullen met groenten en elke maaltijd moet bestaan uit de juiste E/K/V-verhouding. It ain't easy. Als je even de overzicht kwijt bent stopt je proces. En dat had ik voordat ik deze topic opende. Maar ik ben weer op track.
Vandaag heb ik boodschappen gedaan: groenten, magere vleeswaren en zuivel. Net even alle afwas weggewerkt. Zo verder opruimen, wasjes draaien. Het zijn die kleine obstakels die invloed hebben. Bijv geen kip willen bakken, omdat de koekenpan vies is en je geen zin hebt om te afwassen. Of geen kwark/brood in huis etc etc. Het vergt veel discipline om die basis dingen op orde te krijgen en houden wil je volhouden.
Mijn keukenweegschaal staat iig op het aanrecht
Niets kan mis gaan zo.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:16 schreef MaidensTower het volgende:
TT klopt niet. Wat een mongool ben ik
goed bezigquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
dinsdag uurtje kt, uurtje gefietst, woensdag uurtje gefietst, uurtje yoga, gisteren uurtje gefietst, uurtje kt, morgen 2 uurtjes kt, uurtje cardio. Goed? Vandaag ff rustavond.
Niks geen dieet, ik eet 'normaal'. Maar haters.....quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan eet je niet zoveel als dat je denkt.
amper 2000kcal ectodieetje waarschijnlijk
Voor vrouwen zit het wel effe iets anders in elkaar dan voor mannen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn vetprocentage is maar 28%
TS is een dikkere fattie.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef TheLostArtofGivingaFuck het volgende:
je kunt je ook inschrijven voor de Miss World verkiezing , val je als 1e af
Dank jequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk eens aan, zo moet 't!![]()
Zelf zou ik het nooit zo perfect aan kunnen pakken. Ik zorg gewoon dat ik m'n eiwitten en vetten binnenkrijg, en de juiste hoeveelheid calorieën. De rest prop ik vol met waar ik maar zin in heb.
Volgens mij klopt dat niet. Je lichaam kan maar zoveel verwerken op een momentquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef Atemno het volgende:
[..]
K/e/v verhouding per maaltijd maakt niet uit. Als je die targets elke dag maar haalt + je kcal. Hoe je dat doet maakt opzich niet uit. Go on.
Ik heb op m'n pc een excel sheet waar ik alles bijhoud. Kcal/e/k/v. Ik zorg ten eerste dan ik genoeg eiwitten binnenkrijg, veelal whey en vlees. Vetten en koolhydraten komen meestal wel goed zonder er al te veel op de letten. Ik heb geen formele macro verhouding waar ik me aan houd, maar kom meestal wel uit rond de 40e/40k/20v.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:31 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Dank je
Ik heb vanavond iets gemaakt bestaande uit:
75 gr basmati, 100 gr kip, el olijfolie, 100 gr kastanje champignons, pikant kipkruiden, peper.
Het was verukkelijk. Straks toetje: magere kwark met zoetstof en kaneel + 2 appels uit de oven.
Ik vind mezelf best creatief
Hoe krijg jij alles binnen?
Hier ben ik het helaas niet mee eens.quote:Op zaterdag 14 december 2013 19:34 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dat niet. Je lichaam kan maar zoveel verwerken op een moment
Pas maar op voor het jojo-effect.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:35 schreef MaidensTower het volgende:
13 dec: 73,5 kg
20 dec: 72,5 kg
27 dec: 71,5 kg
3 jan: 70,5 kg
10 jan: 69,5 kg
17 jan: 68,5 kg
24 jan: 67,5 kg
31 jan: 66,5 kg
7 feb: 65,5 kg
14 feb: 64,5 kg
21 feb: 63,5 kg
28 feb: 62,5 kg
Toch maar 11 weken.
Daarna ga ik wel verder met KT icm onderhoud.
Ik ben gewoon begonnen met excel omdat het me makkelijk leek, en ik toendertijd niet wist dat er al allerlei programma's en apps voor zijn. Ik heb sindsdien wel gekeken naar de andere middelen die er zijn, maar heb er (nog) geen kunnen vinden waarbij ik alle dingen kan die ik wil kunnen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef MaidensTower het volgende:
Hm hm hm bedankt voor je uitgebreide reactie.
Ik had eerst ook 40/40/20, maar ik hou van koolhydratenHeb het naar mijn eigen wens aangepast.. Net als jij begin ik ook met de eiwitten, daarna vetten en vul de rest aan met khdr.
Ik vraag mij nu af waarom je Excel gebruikt. Zelf gebruik ik Eetmeter en die berekent alles voor mij uit.
Verder studeer ik Voeding & diëtetiek, maar ben nog een junior en wil het eerst op mezelf toepassen
Wat wil je allemaal dan? Eetmeter is perfect en betrouwbaar. Beter dan MyFitnessPalquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:29 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik ben gewoon begonnen met excel omdat het me makkelijk leek, en ik toendertijd niet wist dat er al allerlei programma's en apps voor zijn. Ik heb sindsdien wel gekeken naar de andere middelen die er zijn, maar heb er (nog) geen kunnen vinden waarbij ik alle dingen kan die ik wil kunnen.
Is dit een voortzetting van de TT?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:20 schreef MaidensTower het volgende:
Hm hm hm bedankt voor je uitgebreide reactie.
Ik had eerst ook 40/40/20, maar ik hou van koolhydratenHeb het naar mijn eigen wens aangepast.. Net als jij begin ik ook met de eiwitten, daarna vetten en vul de rest aan met khdr.
Ik vraag mij nu af waarom je Excel gebruikt. Zelf gebruik ik Eetmeter en die berekent alles voor mij uit.
Verder studeer ik Voeding & diëtetiek, maar ben nog een junior en wil het eerst op mezelf toepassen
Wat betekent dat?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:36 schreef Aeqvitas het volgende:
Ik ben een rasechte hardgainer en ram me in bulking season vol met alles wat je maar kan verzinnen. Een normaal eetpatroon zorgt voor een natuurlijke en eenvoudige cut. Ben echter wel binnen een paar maanden 65kg als ik niet op let.
Ik ben een allochtoon. Laat mijquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:36 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Is dit een voortzetting van de TT?
Dat ik me misselijk wil etquote:
Dat ik me misselijk moet eten wil ik aankomen. Dat is onhandig als je aan moet komen - bulken - maar makkelijk als je af wilt vallen - cutten.quote:
Waar kom je vandaan dan?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:41 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben een allochtoon. Laat mij
Haha, oké, bedankt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:43 schreef Aeqvitas het volgende:
[..]
Dat ik me misselijk wil et
[..]
Dat ik me misselijk moet eten wil ik aankomen. Dat is onhandig als je aan moet komen - bulken - maar makkelijk als je af wilt vallen - cutten.
Laat hen ook maar. Ze proberen je gewoon op de kast te jagen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:41 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik ben een allochtoon. Laat mij
Ik merk het.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Laat hen ook maar. Ze proberen je gewoon op de kast te jagen.
Nee hoor, juist niet.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:01 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Laat hen ook maar. Ze proberen je gewoon op de kast te jagen.
Dat is toch veel duurder? Ik kan dat niet betalenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ben toevallig vandaag begonnen met een verandering van mijn eetpatroon. Be naar de natuurwinkel gegaan om dingen (in eerste instantie broodbeleg) te kopen zonder toegevoegde suikers en wil zo geleidelijk aan mijn hele eetpatroon verbeteren - met veel minder suiker.
Zit op dit moment op 1.80m en zo'n 73kg (niet zo lang geleden gecutquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:03 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Ik merk het.
Wat zijn jouw stats en doelen?
Cutten is niet hetzelfde als afvallen, bulken niet hetzelfde als dom aankomen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef vaarsuvius het volgende:
Waarom gebruik je niet gewoon de woorden 'aankomen en afvallen' ?
Werkt de bezwering dan niet?
Heb er zojuist even naar gekeken. Is het ook mogelijk om zelf de voedingswaarden voor een bepaalde product in te voeren? Ik ben namelijk al diverse producten tegengekomen waarbij Eetmeter totaal verschillende waarden geeft dan die ik van de verpakking heb gehaald.quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:32 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Wat wil je allemaal dan? Eetmeter is perfect en betrouwbaar. Beter dan MyFitnessPal
Nou ja, ik ben een man, dus ik mag hopen dat we er een beetje verschillend uitzien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef MaidensTower het volgende:
We zijn even lang en wegen even veel haha
Denk dat jij er veel beter uitziet dan ik haha.
Goed bezig!
Defineer normaalquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:20 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Niks geen dieet, ik eet 'normaal'. Maar haters.....
[ afbeelding ]
Ik vin 1.80m / 73kg voor een man vrij weinigquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef MaidensTower het volgende:
We zijn even lang en wegen even veel haha
Denk dat jij er veel beter uitziet dan ik haha.
Goed bezig!
Dikzakken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vin 1.80m / 73kg voor een man vrij weinig
73kg maar ja? Ik had je zeler wel een kilo if 5 zwaarder geschatquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zit op dit moment op 1.80m en zo'n 73kg (niet zo lang geleden gecut). Ben van plan om licht te bulken tot in mei (hoop dan op ongeveer 80kg te zitten), en daarna weer een beetje te cutten tot een acceptabel vetpercentage.
Mijn doel vind ik vrij moeilijk te bewoorden. Ik wil eigenlijk gewoon 's morgens in de spiegel kunnen kijken en zoiets hebben van "zo kerel, ziet er goed uit."![]()
Een centimeter of 45 in m'n armen en een taille van minder dan 80cm lijkt me wel een mooi streven. Uiteraard moet de rest er in verhouding ook goed uitzien.
Manlets...quote:
quote:
Het valt me zelf ook vaak op dat mensen die er ongeveer hetzelfde uitzien als ik een paar kilo zwaarder zijn. Ik snap niet waarom.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef fathank het volgende:
[..]
73kg maar ja? Ik had je zeler wel een kilo if 5 zwaarder geschat
Ok.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik standaard al geen manlet
Mja, ging over een ander danquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok.
Ik las hier net 1.80m en 80kg. Dat is wel manlet.
Christmas micracles zoals ze dat in Amerika noemen.quote:
Ok, da's wel prima. Ik ben 1.85m en ik weeg ongeveer 75kg. Daarmee ben ik al geen ecto. Als je dan nog eens 5cm korter bent en ruim 5kg zwaarder, ben je of manlet of vadsig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, ging over een ander danIk ben 1,87m, 73kg leek me wat aan de lichte kant voor iemand van 1,80m
Hm, maar met 1.85/75kg ben je ook vrij 'slank' toch? Geen grove bouw bedoel ik dus. Kolenschoppen, brede schouders en zoquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, da's wel prima. Ik ben 1.85m en ik weeg ongeveer 75kg. Daarmee ben ik al geen ecto. Als je dan nog eens 5cm korter bent en ruim 5kg zwaarder, ben je of manlet of vadsig.
Normaal postuur.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hm, maar met 1.85/75kg ben je ook vrij 'slank' toch? Geen grove bouw bedoel ik dus. Kolenschoppen, brede schouders en zo
Ligt er een beetje aan geelman. Ik ben (heb me toevallig van de week nog moeten laten meten op blote voeten) 191.8 precies en ik weeg 96.5 kilo (na de Kerst & Oud en Nieuw wel weer over de 100quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, da's wel prima. Ik ben 1.85m en ik weeg ongeveer 75kg. Daarmee ben ik al geen ecto. Als je dan nog eens 5cm korter bent en ruim 5kg zwaarder, ben je of manlet of vadsig.
Misschien ben je machogespierd, Frank?!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan geelman. Ik ben (heb me toevallig van de week nog moeten laten meten op blote voeten) 191.8 precies en ik weeg 96.5 kilo (na de Kerst & Oud en Nieuw wel weer over de 100) maar vadsig... Niet echt.
Ah, kan goed dat ik gewicht verkeerd inschat dan. Ik heb een vrij breed skelet, dus incl brede handen (kolenschoppen), grote (brede) voetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |