Nou ja, ik ben een man, dus ik mag hopen dat we er een beetje verschillend uitzien.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef MaidensTower het volgende:
We zijn even lang en wegen even veel haha
Denk dat jij er veel beter uitziet dan ik haha.
Goed bezig!
Defineer normaalquote:Op zaterdag 14 december 2013 19:20 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Niks geen dieet, ik eet 'normaal'. Maar haters.....
[ afbeelding ]
Ik vin 1.80m / 73kg voor een man vrij weinigquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:16 schreef MaidensTower het volgende:
We zijn even lang en wegen even veel haha
Denk dat jij er veel beter uitziet dan ik haha.
Goed bezig!
Dikzakken.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:21 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vin 1.80m / 73kg voor een man vrij weinig
73kg maar ja? Ik had je zeler wel een kilo if 5 zwaarder geschatquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:11 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Zit op dit moment op 1.80m en zo'n 73kg (niet zo lang geleden gecut). Ben van plan om licht te bulken tot in mei (hoop dan op ongeveer 80kg te zitten), en daarna weer een beetje te cutten tot een acceptabel vetpercentage.
Mijn doel vind ik vrij moeilijk te bewoorden. Ik wil eigenlijk gewoon 's morgens in de spiegel kunnen kijken en zoiets hebben van "zo kerel, ziet er goed uit."![]()
Een centimeter of 45 in m'n armen en een taille van minder dan 80cm lijkt me wel een mooi streven. Uiteraard moet de rest er in verhouding ook goed uitzien.
Manlets...quote:
quote:
Het valt me zelf ook vaak op dat mensen die er ongeveer hetzelfde uitzien als ik een paar kilo zwaarder zijn. Ik snap niet waarom.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:23 schreef fathank het volgende:
[..]
73kg maar ja? Ik had je zeler wel een kilo if 5 zwaarder geschat
Ok.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ah, dan ben ik standaard al geen manlet
Mja, ging over een ander danquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:30 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok.
Ik las hier net 1.80m en 80kg. Dat is wel manlet.
Christmas micracles zoals ze dat in Amerika noemen.quote:
Ok, da's wel prima. Ik ben 1.85m en ik weeg ongeveer 75kg. Daarmee ben ik al geen ecto. Als je dan nog eens 5cm korter bent en ruim 5kg zwaarder, ben je of manlet of vadsig.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:31 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Mja, ging over een ander danIk ben 1,87m, 73kg leek me wat aan de lichte kant voor iemand van 1,80m
Hm, maar met 1.85/75kg ben je ook vrij 'slank' toch? Geen grove bouw bedoel ik dus. Kolenschoppen, brede schouders en zoquote:Op zaterdag 14 december 2013 21:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, da's wel prima. Ik ben 1.85m en ik weeg ongeveer 75kg. Daarmee ben ik al geen ecto. Als je dan nog eens 5cm korter bent en ruim 5kg zwaarder, ben je of manlet of vadsig.
Normaal postuur.quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:34 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hm, maar met 1.85/75kg ben je ook vrij 'slank' toch? Geen grove bouw bedoel ik dus. Kolenschoppen, brede schouders en zo
Ligt er een beetje aan geelman. Ik ben (heb me toevallig van de week nog moeten laten meten op blote voeten) 191.8 precies en ik weeg 96.5 kilo (na de Kerst & Oud en Nieuw wel weer over de 100quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:33 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ok, da's wel prima. Ik ben 1.85m en ik weeg ongeveer 75kg. Daarmee ben ik al geen ecto. Als je dan nog eens 5cm korter bent en ruim 5kg zwaarder, ben je of manlet of vadsig.
Misschien ben je machogespierd, Frank?!quote:Op zaterdag 14 december 2013 21:36 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan geelman. Ik ben (heb me toevallig van de week nog moeten laten meten op blote voeten) 191.8 precies en ik weeg 96.5 kilo (na de Kerst & Oud en Nieuw wel weer over de 100) maar vadsig... Niet echt.
Ah, kan goed dat ik gewicht verkeerd inschat dan. Ik heb een vrij breed skelet, dus incl brede handen (kolenschoppen), grote (brede) voetenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |