Nou ja, TS denkt blijkbaar dat ze alleen maar vetten verbrand. Dat gaat nog vies tegenvallen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:53 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat ze 1kg per week wil afvallen, dat is toch geen 27000 kcal?
edit: ah ja, met die 33% moet ze wel 3x zoveel ja
tuurlijk welquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:04 schreef Zolder het volgende:
[..]
Je maakt mij niet wijs dat er landen zijn waar de gemiddelde mens dommer is dan een primaat
Laat je niet gek maken. Ik heb mijn Whey tot een maand of twee geleden altijd met halfvolle melk gedronken, ook tijdens het cutten. Aan je laatste posts te zien weet je echt wel waar je het over hebt (de informatie klopt, vandaar).quote:Op zaterdag 14 december 2013 15:10 schreef MaidensTower het volgende:
Met een portie Whey (110 kcal) en halfvolle melk (150 kcal) word ik niet dik. Het draait om het totaalplaatje. Ik zit nu bijv op 750 kcal en heb dus een shake op, 4 sneetjes volkorenbrood met 30 gram halvarine en 40 gram rosbief plus nog 5 lychees. Ik zit bijna op de helft van wat ik mag eten (1.800 kcal) wil ik wekelijks minstens een halve kg afvallen.
What 8% bijna?quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:52 schreef KimJong-un het volgende:
What 35% bijna?
mijn vet percentage is 8% (ja zwaar afgetraind)
Smerig gewoon zo dik!
geniet ervan, geen dame die er geil van wordt.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:32 schreef voederbietel het volgende:
[..]
What 8% bijna?
mijn vet percentage is 3% (ja zwaar afgetraind)
Smerig gewoon zo dik!
Oh vertrouw mij maar dat als ik 150 kg death lift squad de ladies op een rij staan om m'n stats.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:34 schreef KimJong-un het volgende:
[..]
geniet ervan, geen dame die er geil van wordt.
7-10% daarentegen![]()
https://www.google.nl/sea(...)men%252F%3B610%3B705
quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Oh vertrouw mij maar dat als ik 150 kg death lift squad de ladies op een rij staan om m'n stats.
Fijne post!quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Laat je niet gek maken. Ik heb mijn Whey tot een maand of twee geleden altijd met halfvolle melk gedronken, ook tijdens het cutten. Aan je laatste posts te zien weet je echt wel waar je het over hebt (de informatie klopt, vandaar).
OT: He duurt idd lang om "gezond" af te vallen. Ik ben afgelopen zomer zo'n drie maanden bezig geweest met een kilo of vijf, omdat ik geen spiermassa wilde verliezen. Het was zeker de moeite waard, omdat ik geen noemenswaardige spiermassa heb verloren. Ik ben ook nergens meer dan 5% aan kracht verloren.
Dus: ja het duurt lang, maar het loont! Doorzetten dus!
Kijk eens aan, zo moet 't!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:52 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Fijne post!Bedankt.
Het is idd heel lastig om je spieren te behouden terwijl je vet wil verliezen. Het eist kennis en inzichten. Je kan niet zomaar wat uitproberen. Alleen moet je continu scherp blijven, want voor je het weet word je zwak en ga je snacken. Stabiele glucosewaarde, vezelinname, vochtinname, voeding aanvullen met groenten en elke maaltijd moet bestaan uit de juiste E/K/V-verhouding. It ain't easy. Als je even de overzicht kwijt bent stopt je proces. En dat had ik voordat ik deze topic opende. Maar ik ben weer op track.
Vandaag heb ik boodschappen gedaan: groenten, magere vleeswaren en zuivel. Net even alle afwas weggewerkt. Zo verder opruimen, wasjes draaien. Het zijn die kleine obstakels die invloed hebben. Bijv geen kip willen bakken, omdat de koekenpan vies is en je geen zin hebt om te afwassen. Of geen kwark/brood in huis etc etc. Het vergt veel discipline om die basis dingen op orde te krijgen en houden wil je volhouden.
Mijn keukenweegschaal staat iig op het aanrecht
Niets kan mis gaan zo.
K/e/v verhouding per maaltijd maakt niet uit. Als je die targets elke dag maar haalt + je kcal. Hoe je dat doet maakt opzich niet uit. Go on.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:52 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
Fijne post!Bedankt.
Het is idd heel lastig om je spieren te behouden terwijl je vet wil verliezen. Het eist kennis en inzichten. Je kan niet zomaar wat uitproberen. Alleen moet je continu scherp blijven, want voor je het weet word je zwak en ga je snacken. Stabiele glucosewaarde, vezelinname, vochtinname, voeding aanvullen met groenten en elke maaltijd moet bestaan uit de juiste E/K/V-verhouding. It ain't easy. Als je even de overzicht kwijt bent stopt je proces. En dat had ik voordat ik deze topic opende. Maar ik ben weer op track.
Vandaag heb ik boodschappen gedaan: groenten, magere vleeswaren en zuivel. Net even alle afwas weggewerkt. Zo verder opruimen, wasjes draaien. Het zijn die kleine obstakels die invloed hebben. Bijv geen kip willen bakken, omdat de koekenpan vies is en je geen zin hebt om te afwassen. Of geen kwark/brood in huis etc etc. Het vergt veel discipline om die basis dingen op orde te krijgen en houden wil je volhouden.
Mijn keukenweegschaal staat iig op het aanrecht
Niets kan mis gaan zo.
Nee hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:16 schreef MaidensTower het volgende:
TT klopt niet. Wat een mongool ben ik
goed bezigquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:54 schreef MaidensTower het volgende:
[..]
dinsdag uurtje kt, uurtje gefietst, woensdag uurtje gefietst, uurtje yoga, gisteren uurtje gefietst, uurtje kt, morgen 2 uurtjes kt, uurtje cardio. Goed? Vandaag ff rustavond.
Niks geen dieet, ik eet 'normaal'. Maar haters.....quote:Op zaterdag 14 december 2013 12:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Dan eet je niet zoveel als dat je denkt.
amper 2000kcal ectodieetje waarschijnlijk
Voor vrouwen zit het wel effe iets anders in elkaar dan voor mannen.quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Mijn vetprocentage is maar 28%
TS is een dikkere fattie.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:23 schreef TheLostArtofGivingaFuck het volgende:
je kunt je ook inschrijven voor de Miss World verkiezing , val je als 1e af
Dank jequote:Op zaterdag 14 december 2013 18:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kijk eens aan, zo moet 't!![]()
Zelf zou ik het nooit zo perfect aan kunnen pakken. Ik zorg gewoon dat ik m'n eiwitten en vetten binnenkrijg, en de juiste hoeveelheid calorieën. De rest prop ik vol met waar ik maar zin in heb.
Volgens mij klopt dat niet. Je lichaam kan maar zoveel verwerken op een momentquote:Op zaterdag 14 december 2013 18:38 schreef Atemno het volgende:
[..]
K/e/v verhouding per maaltijd maakt niet uit. Als je die targets elke dag maar haalt + je kcal. Hoe je dat doet maakt opzich niet uit. Go on.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |