Iets met simpel en vlag en wimpelquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:58 schreef n00b13 het volgende:
Wat zei die koeman nou?
Ze lachten er doorheen.
Hou het simpel, met vlag en wimpel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:58 schreef n00b13 het volgende:
Wat zei die koeman nou?
Ze lachten er doorheen.
Godverdomme.quote:
Kan iemand daar een meme van maken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hou het simpel, met vlag en wimpel.
quote:
het begint vandaag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:00 schreef tralalala het volgende:
Net laten ze de heletijd zien dat de finale vanavond is en dan zenden ze het hele weekend nog darten uit?
Is nooit live.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:00 schreef tralalala het volgende:
Net laten ze de heletijd zien dat de finale vanavond is en dan zenden ze het hele weekend nog darten uit?
Ik stel me kwetsbaar opquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
dat je dat hier durft toe teven.
quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ohja, daar ga ik ook even heen
Nu word ik nooit meer serieus genomen, maar dat geheel terzijde
Kom iedereen heeft zijn zwakheden. Of het nou darts is of VOHquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik twijfel nu om je te unfollowen Karina
Vier mannen aan een stamtafel in de dorpskroeg die over VI praten. Oftewel koffietijd voor mannen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:02 schreef n00b13 het volgende:
Misschien kunnen we een VI International beginnen.
Dan gaan we achteraf over VI praten.
Nou vooruit, omdat je er eerlijk voor uitkomtquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom iedereen heeft zijn zwakheden. Of het nou darts is of VOH
Ik ben altijd eerlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:04 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Nou vooruit, omdat je er eerlijk voor uitkomt
uhh neequote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Kom iedereen heeft zijn zwakheden. Of het nou darts is of VOH
Laten we Danny hierover inlichten. Die vind dit vast een goed idee voor reclameinkomsten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vier mannen aan een stamtafel in de dorpskroeg die over VI praten. Oftewel koffietijd voor mannen.
Geen slecht idee.
Goed idee !quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:03 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vier mannen aan een stamtafel in de dorpskroeg die over VI praten. Oftewel koffietijd voor mannen.
Geen slecht idee.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:30 schreef ikweethetookniet het volgende:
Gijp drinkt zich net niet het ziekenhuis in
René van der Gijp gaat graag uit eten en daar hoort dan ook een drankje bij.
Wanneer je aan René vraagt of hij veel leuke dingen heeft gedaan met zijn geld, vertelt hij dat 'ie steeds vaker uit eten gaat. Daar kan Gijp zo drie- of vierhonderd euro aan uitgeven.
Samen met Hugo Borst en Nico Dijkshoorn gaan ze van twee uur 's middags tot twee uur 's nachts lol maken en wijntjes drinken met ijs erin. Ze drinken tot ze net niet met de ziekenwagen naar huis hoeven.
"De volgende dag ben ik hele stukken van de film kwijt. Daar heb ik lol in", vertelt de voetbal-analist in Metro.
http://www.telegraaf.nl/p(...)g_een_wijntje__.html
Oei
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)be4-3d4d465dc5db.mp4
quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Danke.quote:Op vrijdag 13 december 2013 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik ga hem straks even terugkijken, ik heb hem al opgeslagen.quote:
Ik kan alvast verklappen dat Wilfred een nieuwe bijnaam introduceert voor Mighty Mike.quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga hem straks even terugkijken, ik heb hem al opgeslagen.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kan alvast verklappen dat Wilfred een nieuwe bijnaam introduceert voor Mighty Mike.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dat Michaels populariteit indien mogelijk nog groter zal maken.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]Dan moet hij wel deze kleding dragen eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik denk dat dat Michaels populariteit indien mogelijk nog groter zal maken.
In dartsen is niks te gek.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
tenksquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:46 schreef Adames het volgende:
[..]
FC Dartmundquote:
Hier heb ik het zonder problemen binnengehaald, ligt aan jouw providerquote:Op zaterdag 14 december 2013 01:05 schreef Kenju het volgende:
Op Spotnet de HD-versie...
Blijf toch hopen dat iemand met een HDD-recorder eens wat welwillendheid toont en hem via een torrentje het web op slingert. De NZB moet namelijk wel gerepareerd worden...
Klopt, is gewoon de gratis server van Ziggo. Maar na binnenhalen van overige blocks werkte het gewoon. Koste alleen iets meer tijdquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:40 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Hier heb ik het zonder problemen binnengehaald, ligt aan jouw provider
Er was een tijdje dat het pas de dag erna werd online gezet maar nu meestal de avond zelf. Gelukkig want op een gewone TV is de MP4 niet echt aangenaam om te bekijken. En tja, ikzelf merk het ook, ik heb wel een HDD-recorder maar dat is van mijn provider dus het is technisch onmogelijk om het over te zetten, tenzij je via een DVD-recorder het beeld opneemtquote:Op zaterdag 14 december 2013 11:26 schreef Kenju het volgende:
[..]
Klopt, is gewoon de gratis server van Ziggo. Maar na binnenhalen van overige blocks werkte het gewoon. Koste alleen iets meer tijd
Hoop dat hij het blijft doen, maar ik denk dat het een toevallige meevaller was. Het is namelijk wel eens vaker gebeurt dat het zo snel online stond. Eigenlijk moet iemand hier gewoon zijn HDD-recorder aan het werk zetten. Maar zo'n 'providing' community zijn de 'VI-Hooligans' niet.
Ja, hier ben ik het wel mee eens. Zoals het bij vele cultprogramma's het geval is is, heeft VI echt toegewijde fans. Zie ook de publieksprijzen die gewonnen zijn. Of de prachtige imitaties door vele users in deze topicreeks uiteraard.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
VI Hooligans niet providing?Alle hoogtepunten ooit van alle uitzendingen ooit staan op Youtube... Af en toe wordt er wat verwijderd door RTL maar daar kunnen wij niets aan doen.
Van HDD Recorders heb ik geen verstand, maar als Kenju daar klaarblijkelijk wel wat van af weet moet hij het zelf maar aanbieden.
Het kan zijn dat hij er niet de mogelijkheden voor heeft, maar dan moet je niet aankomen met drogredenen als dat wij niet "providing" zouden zijn. De users die wat bijklussen voor SigaarSnor en de anderen doen altijd hun best elk VI nieuwtje dit topic in te brengen.
Er was weer zo'n blaag die de meest gore onzin op tafel gooide, dan wil ik nog wel eens reageren.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:34 schreef Ties02 het volgende:
Oh johannes is weer op zijn pik getrapt
quote:
lekker man!quote:Op vrijdag 13 december 2013 23:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik ga hem straks even terugkijken, ik heb hem al opgeslagen.
quote:
Het deed mij denken aanquote:Op zaterdag 14 december 2013 15:44 schreef Ties02 het volgende:
Doet me denken aan dit fragment
Hier 2:15
Keiharde diss van Wilfriet weer
Kun je de snorharen van Johan tellenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is de meerwaarde van een programma als VI in HD overigens?
Escha in HDquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het deed mij denken aan
Van Marwijk heeft met zijn assistenten om de tafel gezeten en daar is een hele goede opstelling uit gekomen.
Genee: Welke?
Derksen: Dat weet ik niet.
De mensen achter Sigaarsnor zijn natuurlijk de ontzettend grote uitzondering die de regel bevestigt. Maar jullie zijn natuurlijk niet de hele community. Het is vooral eenrichtingsverkeer vanuit jullie naar derest.quote:Op zaterdag 14 december 2013 14:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
VI Hooligans niet providing?Alle hoogtepunten ooit van alle uitzendingen ooit staan op Youtube... Af en toe wordt er wat verwijderd door RTL maar daar kunnen wij niets aan doen.
Helaas heb ik er geen liggen, anders zou er inderdaad iedere avond er eentje beschikbaar zijn, zo snel mogelijk na de uitzending. Maar als we bijv. iemand wat konden doneren die het vervolgens voor zijn rekening neemt, zou dat bijv. een aardige oplossing zijn.quote:Van HDD Recorders heb ik geen verstand, maar als Kenju daar klaarblijkelijk wel wat van af weet moet hij het zelf maar aanbieden.
Ik kijk het op een 46" televisie. Soms zelfs op een 65" als ik het in mijn bioskamer kijk. Dan wil je gewoon minimaal 720p of 1080i (qua uitzending maakt het momenteel niet veel uit).quote:Op zaterdag 14 december 2013 16:01 schreef Littlerabbit het volgende:
Was trouwens dit vergetenquote:Op zaterdag 14 december 2013 16:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het deed mij denken aan
Van Marwijk heeft met zijn assistenten om de tafel gezeten en daar is een hele goede opstelling uit gekomen.
Genee: Welke?
Derksen: Dat weet ik niet.
"Ja, dan gaat dit niet op"quote:
Mijn nieuwe favoriete VI filmpjequote:Op zaterdag 14 december 2013 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Straks VI nog maar een keer kijken. Dit is mij allemaal ontgaan.
Ahh, vet. Dat wordt een verslag plaatsen achterafquote:Op zondag 15 december 2013 17:55 schreef satecl het volgende:
Heerlijk man. Gister 25 geworden. Me vrouwtje was al een tijdje met een cadeau bezig, zei ze. Erg benieuwd dus. Heeft ze via haar werk iemand leren kennen die bij RTL werkt. Dus uiteindelijk gekregen als groot fan van VI:
Diner, exclusieve rondleiding door de studio voor de uitzending, en uiteindelijk de uitzending bijwonen.
Niks mis mee. Een wereldwijf heb ik!
Gefeliciteerd! Echt hooligancadeau dit,quote:Op zondag 15 december 2013 17:55 schreef satecl het volgende:
Heerlijk man. Gister 25 geworden. Me vrouwtje was al een tijdje met een cadeau bezig, zei ze. Erg benieuwd dus. Heeft ze via haar werk iemand leren kennen die bij RTL werkt. Dus uiteindelijk gekregen als groot fan van VI:
Diner, exclusieve rondleiding door de studio voor de uitzending, en uiteindelijk de uitzending bijwonen.
Sooowww koekoekquote:Op zondag 15 december 2013 17:55 schreef satecl het volgende:
wat is het toch voorspelbaarquote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef Falco het volgende:
Morgen wordt de eerste vraag van Genee tegen Derksen "Is het lek nu boven bij PSV?"
Vrouwtje, vriendinnetje, chickie, de liefste, Sophie.. wat maakt het uit... *pats* klootzak!quote:Op zondag 15 december 2013 18:01 schreef Neuroscience het volgende:
Leuk voor je. Maar 'me vrouwtje'...
Ik mis deze compilatie'tjesquote:
quote:Op zondag 15 december 2013 21:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik mis deze compilatie'tjes
Waar hangt die veerboot uit joh
Leuk man.quote:Op zondag 15 december 2013 17:55 schreef satecl het volgende:
Wat is daar niet erg handig aan? Ik vond het een bazenopmerking hoor. Lekker dat blondje, dat toch al de uitstraling heeft van een diva die denkt dat elke gozer haar knap vindt, even op haar plaats gezetquote:
Als het bruggetje dicht is kan het bootje er niet door heen. Ja toch pik? Ha, bootje. Mooi man.quote:Op zondag 15 december 2013 21:01 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ik mis deze compilatie'tjes
Waar hangt die veerboot uit joh
"Eens een VI Hooligan, altijd een VI Hooligan behalve als je geroyeerd wordt"?quote:Op maandag 16 december 2013 01:43 schreef Mortaxx het volgende:
Je weet wat ze zeggen over VI Hooligans he
Nee die lopen altijd wegquote:Op maandag 16 december 2013 01:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
"Eens een VI Hooligan, altijd een VI Hooligan behalve als je geroyeerd wordt"?
Die Hansie Hansie komt ook vaak op televisie hé. Zag hem laatst nog dat grappige journaal presenteren.quote:
Wereldberoemd in Nederland die Hansiequote:Op maandag 16 december 2013 10:24 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Die Hansie Hansie komt ook vaak op televisie hé. Zag hem laatst nog dat grappige journaal presenteren.
Na zo'n weekend als dit is Kieft wel leuk. Ajax was kut, Feyenoord was kut, PSV scoort ineens aan de lopende band en meteen lees/hoor je overal dat het lek boven is. Mooi zo'n Kieft dan die daar moe van wordt. Lekker zeikenquote:Op maandag 16 december 2013 13:08 schreef Lavenderr het volgende:
Ook leuk , Hansie.
Op gelijke hoogte met Kieft wmb.
Maar het liefste heb ik Boskamp.
Nou zeg, die was zeker irritantquote:Op maandag 16 december 2013 13:10 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Na zo'n weekend als dit is Kieft wel leuk. Ajax was kut, Feyenoord was kut, PSV scoort ineens aan de lopende band en meteen lees/hoor je overal dat het lek boven is. Mooi zo'n Kieft dan die daar moe van wordt. Lekker zeiken![]()
Ongetwijfeld komt er ook weer gezeik op de maniertjes van Maher, die liep ook weer een partij irritant te doen na z'n eerste goal zeg.
Daarom Kieftquote:Op maandag 16 december 2013 13:13 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou zeg, die was zeker irritant
Ditquote:Op maandag 16 december 2013 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom Kieft
Zo'n Maher ook hé, die ziet dan een voorzet dat doel in waaien, want ja, dat was het toch, een voorzet? En die rent dan 3 keer dat hele veld rond, gaat voor de camera naar zichzelf staan wijzen. Dat slaat toch nergens op René? Deed jij dat weleens als je gescoord had? Nee hé? Ik word daar zo moe van.... zorg eerst eens dat je 10 wedstrijden op rij belangrijk bent met een goal of een assist, en dan praten we verder.
Kieftquote:Op maandag 16 december 2013 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Daarom Kieft
Zo'n Maher ook hé, die ziet dan een voorzet dat doel in waaien, want ja, dat was het toch, een voorzet? En die rent dan 3 keer dat hele veld rond, gaat voor de camera naar zichzelf staan wijzen. Dat slaat toch nergens op René? Deed jij dat weleens als je gescoord had? Nee hé? Ik word daar zo moe van.... zorg eerst eens dat je 10 wedstrijden op rij belangrijk bent met een goal of een assist, en dan praten we verder.
En gewoon enthousiast juichen, pure euforie. Geen gekkigheidquote:
Hansie Hansie gaat on tourquote:Op maandag 16 december 2013 17:37 schreef Ajacied422 het volgende:
We gaan ook horen van Hans wat zijn toekomstplannen zijn. SBS6 zonder interlandvoetbal kan natuurlijk niet.
En angst. Denk dat dat ook meespeelt bij de spelers. Kijk hoe Sneijder reageerde op Lowie.quote:Op maandag 16 december 2013 17:44 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bash of waarheid?
Megalomane gek die Louisquote:Op maandag 16 december 2013 17:44 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bash of waarheid?
Die heeft geen plaat voor z'n kop maar drie appartementenblokken!quote:Op maandag 16 december 2013 17:44 schreef Cavaliers het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bash of waarheid?
quote:
O, is dat een nieuw filmpje van je?quote:
Nee, redelijk oud zelfs.quote:Op maandag 16 december 2013 20:22 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
O, is dat een nieuw filmpje van je?
VI is een hypequote:
Kan nog net een wijntje pakkenquote:Op maandag 16 december 2013 20:28 schreef Grifte het volgende:
Tentamen af, net op tijd voor VI thuis. Broekie uit, biertje erbij
verkapt feliciteer mijquote:Op maandag 16 december 2013 20:32 schreef wdn het volgende:
Oh fuck
I ben op dezelfde dag jarig als Manolev?
\oquote:
Oh fuck toch nog vergeten.quote:Op maandag 16 december 2013 20:32 schreef wdn het volgende:
Oh fuck
Nee, hoor. Maar Karina heeft beloofd om te zingenquote:
Van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 16 december 2013 20:32 schreef wdn het volgende:
Oh fuck
Ik zong hardop hoorquote:Op maandag 16 december 2013 20:33 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee, hoor. Maar Karina heeft beloofd om te zingen
quote:Op maandag 16 december 2013 20:32 schreef wdn het volgende:
Oh fuck
van harte poespasquote:Op maandag 16 december 2013 20:32 schreef wdn het volgende:
Oh fuck
Je bent de 2de die dat zegtquote:
Aantrekkelijke kerel ook.quote:Op maandag 16 december 2013 20:36 schreef wdn het volgende:
Suurbier was een bikkel
Alleen toen kreeg je nog geen rode kaarten
de Leeuwquote:Op maandag 16 december 2013 20:36 schreef Cavaliers het volgende:
Lukoki is altijd kut. Kan er niks van. Wegdoen, Adje halen.
ja een of ander wijf die zichzelf had geschoten in de schoolkantinequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |