PSV huilt al kk langquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
momentopnames, over het algemeen huilt ie
En Benficaquote:
Hoezo boos? Is mijn gewoontequote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Oh gaan we met ziektes smijten![]()
U mad y u mad?
Napoli is best te doenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:22 schreef RensAjacied het volgende:
Napoli lijkt mij een kut tegenstander.
Nee, want dan moet je finalist worden voor t wat oplevert. Gewoon prijzengeld omhoog.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarom moeten de finalisten ook een CL-ticket voor volgend seizoen krijgen.
Mooi team man,Spurs.Denk alleen dat ze de Europa League niet echt serieus nemenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:23 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Normaal wel maar Spurs is in baggervorm en napoli neemt dit nie serieus.
Finalisten zeker van de CL en de halve finalisten naar de voorronde...dan gaan die Italiaanse en Engelse ploegen zich echt wel inzetten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:24 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Nee, want dan moet je finalist worden voor t wat oplevert. Gewoon prijzengeld omhoog.
Voor de UEFA coëfficiënt is de EL beterquote:
Ja en blijft de groepsfase nog steeds kutquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Finalisten zeker van de CL en de halve finalisten naar de voorronde...dan gaan die Italiaanse en Engelse ploegen zich echt wel inzetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:26 schreef RensAjacied het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef ejfaar het volgende:
Wanneer kapt iedereen met die overdosis aan gifjes?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ze denken als we meedoen stopt hetquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef muzas het volgende:
Ik lach echt harder dan noodzakelijk om de volharding van mexicanobakker
Op een gegeven moment komt er een modquote:
Mooi was dat toen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
straks staat er overal tubgirl ipv van die gif
Doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:27 schreef ClapClapYourHands het volgende:
straks staat er overal tubgirl ipv van die gif
Ja nu sloop je het legendarische topic weerquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Nu is het wel leuk geweest jongens. Met die kutgifjes.
Nu ben ik het ook wel zat ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Op een gegeven moment komt er een mod
Aanpakken die hap!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef Karina het volgende:
Nu is het wel leuk geweest jongens. Met die kutgifjes.
Legendarische actie jaquote:
Volgens mij heb ik DIE niet gesloopt jongenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:28 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja nu sloop het legendarische topic weer
Was jij bij dat legendarische topic?quote:
Ik had dan toch wel FFUU.png verwacht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:29 schreef Abed het volgende:
Geef gifjes meer.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lurkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was jij bij dat legendarische topic?
Dat was echt LE-GEN-DA-RISCH. Toen ging de .gifbeker echt helemaal leeg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was jij bij dat legendarische topic?
Dat is een jpg. Toch geen bewegende beelden gekkie. Vrouwen snappen ook nietsquote:
Die snapt er niet heel vel van, nee.quote:
Dom, zoals gewoonlijk.quote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:34 schreef Grifte het volgende:
Nu nog aan een massaverkrachting deelnemen en hij komt op gelijke hoogte
Welke naam?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even een vraag gestuurd naar de heren.
Als ie komt dan zal ik het wel melden.quote:
OK ben benieuwdquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als ie komt dan zal ik het wel melden.
Leuk!quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Even een vraag gestuurd naar de heren.
Hoe kun je zo'n monumentale afbeelding vergetenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:37 schreef muzas het volgende:
Godverdomme ik googlede dat 'tubgirl'
Was dat al weer helemaal vergeten. Had het verdrongen
Weet nu weer waarom.
Het rugbyplaatje was echt het hoogtepunt van die avond.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n monumentale afbeelding vergeten
Eerder de naam.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:40 schreef regiliopeace het volgende:
[..]
Hoe kun je zo'n monumentale afbeelding vergeten
Lelijk wijfquote:
quote:
quote:
Zij weet hoe het moet:quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Komt eerder door de niet zo charmante foto denk ik hoor.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag er beter uit.
Ja zij is leukquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zij weet hoe het moet:
[ afbeelding ]![]()
Oortjes ook, lieverd?quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag er beter uit.
SOOWWWquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:44 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[ afbeelding ]
Deze zag er beter uit.
Wat betreft voetbal.quote:
In de Kuip zitten nog meer Feyenoordsupporters jaquote:
Cavaliers ook.quote:
Zeau, die is raak.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:49 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de Kuip zitten nog meer Feyenoordsupporters ja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AFCA!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel heel pijnlijk.
Sjezusquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:51 schreef RensAjacied het volgende:
Leuk voor die boeren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'De Japanners juichen, het net beweegt, maar de vis is niet gevangen.' http://www.youtube.com/watch?v=hzHKKo1oKD0
Murdoch vindt dit niet leukquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
'Nederland moet nog wennen aan de nieuwe zender'quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:51 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
We motten gewoon niets van die arrogante kutamerikaan hebben.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
'Nederland moet nog wennen aan de nieuwe zender'
Terwijl er 55.000 man kijkt naar de herhaling van de herhaling van de herhaling van The Simpsons.quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
'Nederland moet nog wennen aan de nieuwe zender'
Geel voor iemands enkel brekenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:55 schreef Shreyas het volgende:
Als hij voor deze actie geen tien weken schorsing krijgt is het Belgisch voetbal niet meer serieus te nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |