Oh ja oudequote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh ja oudeDat is eerst.
Alhoewel nieuwe kan ook, kunnen we eerst het begin zien van DWDD daarna is toch meestal eerst een kutonderwerp.
Waarom?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:41 schreef Stickertje het volgende:
Jammer, dat ding had helemaal uit elkaa rmoeten vallen in jorts handen
Nee dat niet maar ik vind het wel een leuke kerel. Humor, intelligent. En hij ziet er altijd goed uit. Qua kleding.quote:
Joost Vullings ofzo. Heb hem nog nooit gezienquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:41 schreef OProg het volgende:
Is deze tafelheer?
Zo nee: wie was deze ook alweer?
Qft2.quote:
Er missen nog wel meer DWDD-grootheden: o.a Prem, Halina en Frenkiequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Zit Knol niet in deze legendarische uitzending?
Ze is best leuk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef marcodej het volgende:
Waarom ziet zij eruit als een frigide bibliothecaresse?
hahahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef Specularium het volgende:
Deze jongen kan zo meespelen in Spangas.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef Mani89 het volgende:
Kuthipster rot op met je baggermuziek.
Eens.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef Max23 het volgende:
Deze tafel is een stuk minder boeiend dan de vorige
Zonder die bril kon het er nog wel eens heet aan toe gaan!quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:49 schreef marcodej het volgende:
Waarom ziet zij eruit als een frigide bibliothecaresse?
Ik ken volgens mij wel een ander liedje van hem., maar geen idee welke dat ook alweer is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef OProg het volgende:
Zal wel aan mij liggen maar dit heb ik helemaal gemist.
Dit is geen hipstermuziek hoorquote:
Ik zou d'r wel downloaden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zonder die bril kon het er nog wel eens heet aan toe gaan!
Met die bril ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zonder die bril kon het er nog wel eens heet aan toe gaan!
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:51 schreef luxerobots het volgende:
Claudia! Kan die afbeelding er weer inkomen?
Knol liet net haar favoriete fragment zien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Zit Knol niet in deze legendarische uitzending?
Nogal ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
De Zwarte Pietendiscussie was juist een absoluut dieptepunt.
Ze willen er nu een dier van makenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef Stickertje het volgende:
Amerika![]()
Daar is nu een mini discussie aan de gang omdat de kerstman racistisch is, omdat hij blank is
We moeten Amerika idd niet als cultureel voorbeeld zien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef Stickertje het volgende:
Amerika![]()
Daar is nu een mini discussie aan de gang omdat de kerstman racistisch is, omdat hij blank is
echt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef superniger het volgende:
[..]
Ze willen er nu een dier van maken
Dat waren jouw tweets.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:53 schreef marcodej het volgende:
De Zwarte Pietendiscussie was juist een absoluut dieptepunt.
Opgeblazen, was een mening van een blogje dat het maar een dier moest worden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef Stickertje het volgende:
Amerika![]()
Mooi altijd. Iemand die nog sneller praat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef Karina het volgende:
Pleij is wel een van de weinige die Matthijs er niet tussen laat komen
Ze lijkt nu op dat mens uit Sesamstraat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Sylvana moet d'r gezicht ff normaal houden gvd
Gerda Havertong jonguhquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ze lijkt nu op dat mens uit Sesamstraat.
Pino?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Pino is alleen blauw ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
En die daarnaast klinkt als die andere uit Sesamstraat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Diederik is omgebouwd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:58 schreef luxerobots het volgende:
Diederik Jekel zit elke dag bij de McDonalds.
Dan nog, ze kunnen waarschijnlijk dag zeggen tegen de kerst zoals ze dat kennen. Een meisje is 5 dagen geschorst van de school omdat ze 'merry christmas 'zei ipv 'happy holidays'. Joden klagen om de versiering waardoor die niet meer op mag worden gehangen op vliegvelden en sommige scholen verbieden de kleuren rood en groen in December.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Opgeblazen, was een mening van een blogje dat het maar een dier moest worden.
NWS / "Kerstman moet dier worden in plaats van blanke man"
Fuck yeah.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan nog, ze kunnen waarschijnlijk dag zeggen tegen de kerst zoals ze dat kennen. Een meisje is 5 dagen geschorst van de school omdat ze 'merry christmas 'zei ipv 'happy holidays'. Joden klagen om de versiering waardoor die niet meer op mag worden gehangen op vliegvelden en sommige scholen verbieden de kleuren rood en groen in December.
Conservatief christelijk Amerika is inderdaad vrij goed in het in de slachtofferrol kruipen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dan nog, ze kunnen waarschijnlijk dag zeggen tegen de kerst zoals ze dat kennen. Een meisje is 5 dagen geschorst van de school omdat ze 'merry christmas 'zei ipv 'happy holidays'. Joden klagen om de versiering waardoor die niet meer op mag worden gehangen op vliegvelden en sommige scholen verbieden de kleuren rood en groen in December.
Daarom heeft ze ook geld zat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
Die Van Galen is een commerciële hoer
Dat denk ik ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:04 schreef Karina het volgende:
Volgens mij merk je dat trouwens gewoon al hoor je niks.
Nic0 tijdens DWDD!quote:
Helaas.quote:
Nogal ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Dit was wel heel erg debiel inderdaad, die schaatsers
vanwege een mandela grap dacht ik.. heeft hij zijn twitter voor opegehvenquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Jawel, ik kijk gewoon of het oude of het nieuwe stukje, kan best.
Iets met de hoofdpiet toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
vanwege een mandela grap dacht ik.. heeft hij zijn twitter voor opegehven
Het is altijd eerst de oude aflevering en daarna de nieuwe. Elk duurt iets van 10 minuten. Dus eigenlijk hoef je maar 1 deel te kijken.quote:
Gewoon om de dag kijken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Het is altijd eerst de oude aflevering en daarna de nieuwe. Elk duurt iets van 10 minuten. Dus eigenlijk hoef je maar 1 deel te kijken.
Ik geef gewoon een goed advies.quote:
Alsof je niet gelijk de nieuwste aflevering wilt zien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef gewoon een goed advies.
Je wil ook dolgraag DWDD zien.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alsof je niet gelijk de nieuwste aflevering wilt zien.
De mtv prijzen voor films zeker nooit gezien?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef marcodej het volgende:
De MTV Awards zijn de meest irrelevante awards ooit.
Is muziektelevisie ook niet gewoon zo dood als wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:13 schreef marcodej het volgende:
De MTV Awards zijn de meest irrelevante awards ooit.
Hadden ze toch goed gezien bij het NOS Journaal dat Jinek niet serieus te nemen wasquote:
Jup.. Nederland - belgie word de finale zo te horenquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:17 schreef Van_Poppel het volgende:
Ze zijn zo te horen al wereldkampioen
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |