En ze moeten niet scheurenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is wel beter over het algemeen ja.
Dat komt omdat het nepleer was, ik ben zo'n arme sloeber die een echte niet kan betalen. En ik vraag me ook af hoe mooi zo'n echte zit want volgens mij zit er weinig rek in.quote:
twitter is ook een hype.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Hyves... ook nooit gehad.
Ik sla alle hypes gewoon over.
Ik heb gewoon helemaal geen mobiel. Ik ben ook een reliek uit de oudheid.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik om te gluren bij anderen. Onder een pseudoniem.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Nee, gaat het niet redden.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Wat is er mis met Nokia. Die Lumia is toch redelijk populair?
Jupquote:
Te weinig gebruikers om succesvol te worden. En te weinig gebruikers omdat het niet succesvol is.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees daar bijna alleen maar goede dingen over eigenlijk.
Er was eens... Een Nookijaquote:Op donderdag 12 december 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees daar bijna alleen maar goede dingen over eigenlijk.
Hoiquote:Op donderdag 12 december 2013 19:41 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Er was eens... Een Nookija
Avond.
Je voelt je vooral erg oud als je op je eigen leeftijd zoekt en iedereen afkeurt.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Tinder, doe ik ook niet. Lijkt me ontzettend slecht voor je zelfvertrouwen.
dit dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:43 schreef Palomar het volgende:
net of je geen screenshot kunt maken van dat snap chat
Zijn wachtwoord was 12346quote:
Staat tegenwoordig in de voorwaarden. En ook dat plaatjes 24 uur op je telefoon blijven staan (onder een andere bestandsnaam). Het is echt een enorme wassen neus, dat hele snapchat. En dan toch miljarden binnenharken...quote:Op donderdag 12 december 2013 19:43 schreef Palomar het volgende:
net of je geen screenshot kunt maken van dat snap chat
Dat zou pas leuk zijn!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef cobain1994 het volgende:
Word Mathijs nog live gebarberd?
Alleen vrouwen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Vrouwen honden en zwarten komen er niet in.
Ja, eigenlijk heeft iedereen z'n scheiding links, toch? En opgeschoren bij Matthijs wordt 'm voor hem natuurlijk niet, dan zie je z'n flaporen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:51 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Maar aan welke kant de scheiding? Links?
Daarom is het gewoon een halve kroeg.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Drie uur wachten totdat je geknipt wordt, doei.
Ben je bezopen voordat je geknipt wordt.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daarom is het gewoon een halve kroeg.
Natuurlijk kun je er ook bij voorbaat van uit gaan dat het allemaal racisten zijn ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je weet best dat de praktijk anders is.
Ja idd, de rest zit er voor Jan Lul bij.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef Gruisman het volgende:
Laat iemand anders eens antwoorden Mathijs
En een goeie snuif haarlak. Dan kom je de tijd wel door.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je bezopen voordat je geknipt wordt.
Állemaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je er ook bij voorbaat van uit gaan dat het allemaal racisten zijn ja.
Die hebben hun beste tijd wel gehad.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:55 schreef NoCigar het volgende:
The Exploited zijn ook weer gereanimeerd ter aanvulling van Wattie's uitkering.
Die had ik al gezienquote:Op donderdag 12 december 2013 19:58 schreef Specularium het volgende:
Leuk dat ze elke keer de Graham Norton show spoileren.
Dit kan RTL gewoon vergoeden.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:01 schreef waxmask het volgende:
Zijn gemeente perkjes waar hij al weken doorheen gast, als wij dat zouden doen mogen wij alles vergoeden. En dat kan in de duizenden euro's lopen.
Zwaar vervelende kerel.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:02 schreef marcodej het volgende:
BrusselmansKarikatuur van zichzelf.
Is al beter gedaan in de Us of A....niks bijzonders dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
Klinkt best leuk dit.
Gebeurt niet vaak bij DWDD.
Er is Europa league voetbalquote:Op donderdag 12 december 2013 20:05 schreef alors het volgende:
Wat weinig reacties, ik dacht dat mijn autorefresh kapot was..
Heej ik ben snel tevreden, meestal is het bagger wat je hier hoort.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is al beter gedaan in de Us of A....niks bijzonders dus.
Mini en Maxi, waarschijnlijk nog voor jou tijd.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom klappen voor Roel en zijn vader?
De hipster kapper wilde weer wat aandachtquote:Op donderdag 12 december 2013 20:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Waarom klappen voor Roel en zijn vader?
Ja en Queen en de Beatles, beter maakt niemand meer muziek meer want alles is al gedaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:06 schreef waxmask het volgende:
[..]
Is al beter gedaan in de Us of A....niks bijzonders dus.
Ga eens naar de coffeeshop een Turk scoren of zo...quote:Op donderdag 12 december 2013 20:07 schreef alors het volgende:
[..]
Ja en Queen en de Beatles, beter maakt niemand meer muziek meer want alles is al gedaan.
Pics.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik ga douchen, dit vind ik maar niks.
Ik wil Sex drugs en R & roll... Geen zondagschoolquote:Op donderdag 12 december 2013 20:13 schreef NoCigar het volgende:
Pfffff, vind iemand dit echt boeiend?
Hij moest van zijn pa iemand zoeken van zijn eigen grote...quote:Op donderdag 12 december 2013 20:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Met z'n tweeën op het beroemde zebrapad. Geen vrienden, zeker?
Grootte.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:15 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hij moest van zijn pa iemand zoeken van zijn eigen grote...
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:16 schreef wdn het volgende:
Als je wilt lachen even naar rtl 7 switchen.
Nee.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Slechtste uitzending van het jaar?
Mooi ik had ingezet op Chromonogwat (DNB).quote:Op donderdag 12 december 2013 20:16 schreef wdn het volgende:
Als je wilt lachen even naar rtl 7 switchen.
Ow ik dacht van die toekert op die wolk?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:17 schreef marcodej het volgende:
Ik heb mijn liefde voor psalmen en gezangen van mijn papa gekregen.
Nu gaan ze vechtenquote:Op donderdag 12 december 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Mooi ik had ingezet op Chromonogwat (DNB).
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:17 schreef Specularium het volgende:
Vanavond zit Matthijs bij P&W.
Dat gaat me een partij ongemakkelijk worden.
Hij moet eens bij VI gaan zitten. Dat wordt pas ongemakkelijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:19 schreef Paul het volgende:
[..]![]()
![]()
serieussssssssss? Hij zit nooit in andere programma's ja dat wordt zeker ongemakkelijk voor hem dan
Mini operaquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:13 schreef Gruisman het volgende:
Hopelijk komen ze nu met een prachtige 'vaarwel Nederland 3' dans. kunst
Zouden ze alles al hebben opgenomen? De lijst is pas net bekend.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat heeft Matthijs al lang opgenomen...die is dus weer een maand vrij.
Ok, dan nemen ze het volgende week op. Kan me niet voorstellen dat het iedere dag live wordt uitgezonden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Zouden ze alles al hebben opgenomen? De lijst is pas net bekend.
Nee dat denk ik ook niet hoor. Hij zal een week of 3 vrij zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ok, dan nemen ze het volgende week op. Kan me niet voorstellen dat het iedere dag live wordt uitgezonden.
En Spangas dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Jongens de volgende keer dat we kijken is het om 19:00 uur! En op NED1. Kunnen we dat aan, die verandering.
En spangas danquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Jongens de volgende keer dat we kijken is het om 19:00 uur! En op NED1. Kunnen we dat aan, die verandering.
Kijk je toch via UG?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
Schandalig dat de nacht herhaling op vrijdag altijd moet plaats maken voor die radio onzin.
Nogal ja. En die kutkerstmuziek op de radio. Ik heb nu Decibel opstaan overdag, daar heb ik ze nog niet gehoord geloof ik.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Al die Kerst reclames zijn zum kotzen
Bol kerstreclamequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:24 schreef Nieuwschierig het volgende:
Al die Kerst reclames zijn zum kotzen
Moeilijk, moeilijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]
[..]
ja daar zit ik ook over te dubben. Stukje DWDD missen dan maar denk ik
Zijn we volgens mij net op tijd voor DTDD. Als ze dat tenminste zo ongeveer na dezelfde tijd laten zien.quote:
Sommigen waren iets té snel hoor.quote:
Ja we kunnen ook een dag gaan achterlopen en alleen de eerste helft telkens kijkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Zijn we volgens mij net op tijd voor DTDD. Als ze dat tenminste zo ongeveer na dezelfde tijd laten zien.
Oh ja doe ik dat. Is maar 10 minuutjes zoiets.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:30 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja we kunnen ook een dag gaan achterlopen en alleen de eerste helft telkens kijken
Misschien wel, ligt eraan wat voor kado het isquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:31 schreef Grunge. het volgende:
Leuk voor de mensen die er vorige week waren.
Bij Freek Vonk ook.quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:33 schreef Stickertje het volgende:
[..]
verkapt 'ik ben geweldig ' post
Zondag was erger.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Jan jan waarom toch altijd die O-VER-AC-TING.
En dan zeggen ze dat Halina zelfs acteert als ze thee drinkt. Jan kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef Mani89 het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:35 schreef Mani89 het volgende:
Spangasquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:21 schreef Karina het volgende:
Het oudequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
[..]
We waren er al uit: alleen het nieuwe deel kijken.
Als Gordon deze opmerking zou maken...quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:36 schreef Karina het volgende:
Zwarte Piet is ook uitgenodigd. In burger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |