En ze moeten niet scheurenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Dat is wel beter over het algemeen ja.
Dat komt omdat het nepleer was, ik ben zo'n arme sloeber die een echte niet kan betalen. En ik vraag me ook af hoe mooi zo'n echte zit want volgens mij zit er weinig rek in.quote:
twitter is ook een hype.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Hyves... ook nooit gehad.
Ik sla alle hypes gewoon over.
Ik heb gewoon helemaal geen mobiel. Ik ben ook een reliek uit de oudheid.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Ik om te gluren bij anderen. Onder een pseudoniem.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:37 schreef Karina het volgende:
Nee, gaat het niet redden.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:39 schreef Karina het volgende:
Wat is er mis met Nokia. Die Lumia is toch redelijk populair?
Jupquote:
Te weinig gebruikers om succesvol te worden. En te weinig gebruikers omdat het niet succesvol is.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees daar bijna alleen maar goede dingen over eigenlijk.
Er was eens... Een Nookijaquote:Op donderdag 12 december 2013 19:40 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik lees daar bijna alleen maar goede dingen over eigenlijk.
Hoiquote:Op donderdag 12 december 2013 19:41 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Er was eens... Een Nookija
Avond.
Je voelt je vooral erg oud als je op je eigen leeftijd zoekt en iedereen afkeurt.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:41 schreef Karina het volgende:
Tinder, doe ik ook niet. Lijkt me ontzettend slecht voor je zelfvertrouwen.
dit dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:43 schreef Palomar het volgende:
net of je geen screenshot kunt maken van dat snap chat
Zijn wachtwoord was 12346quote:
Staat tegenwoordig in de voorwaarden. En ook dat plaatjes 24 uur op je telefoon blijven staan (onder een andere bestandsnaam). Het is echt een enorme wassen neus, dat hele snapchat. En dan toch miljarden binnenharken...quote:Op donderdag 12 december 2013 19:43 schreef Palomar het volgende:
net of je geen screenshot kunt maken van dat snap chat
Dat zou pas leuk zijn!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef cobain1994 het volgende:
Word Mathijs nog live gebarberd?
Alleen vrouwen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:52 schreef NoCigar het volgende:
Vrouwen honden en zwarten komen er niet in.
Ja, eigenlijk heeft iedereen z'n scheiding links, toch? En opgeschoren bij Matthijs wordt 'm voor hem natuurlijk niet, dan zie je z'n flaporen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:51 schreef cobain1994 het volgende:
[..]
Maar aan welke kant de scheiding? Links?
Daarom is het gewoon een halve kroeg.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:53 schreef Karina het volgende:
Drie uur wachten totdat je geknipt wordt, doei.
Ben je bezopen voordat je geknipt wordt.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef marcodej het volgende:
[..]
Daarom is het gewoon een halve kroeg.
Natuurlijk kun je er ook bij voorbaat van uit gaan dat het allemaal racisten zijn ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:53 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Je weet best dat de praktijk anders is.
Ja idd, de rest zit er voor Jan Lul bij.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef Gruisman het volgende:
Laat iemand anders eens antwoorden Mathijs
En een goeie snuif haarlak. Dan kom je de tijd wel door.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ben je bezopen voordat je geknipt wordt.
Állemaal.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je er ook bij voorbaat van uit gaan dat het allemaal racisten zijn ja.
Die hebben hun beste tijd wel gehad.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:55 schreef NoCigar het volgende:
The Exploited zijn ook weer gereanimeerd ter aanvulling van Wattie's uitkering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |