SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Nee op de afgelopen weekendenquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:45 schreef ulq het volgende:
Ik denk dat jullie verwachting/analyse meer op hoop gebaseerd is.
Ja oké klopt.quote:
Is dat een soort prominent forum oid?quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:48 schreef Tyr80 het volgende:
In de QQ trading groups wordt ook een stijging (BTC) verwacht dit weekend.
QQ is de Skype van China, doen ze alles mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef ulq het volgende:
[..]
Is dat een soort prominent forum oid?
Met die enorme swingen heb ik wel mijn winsten gemaaktquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:51 schreef Wijnbo het volgende:
Dit is toch helemaal super ? Als de koers zo elke dag doet als de afgelopen 2 / 3 dagen? Af en toe dippen, maar steeds hogere toppen. Want zeg nou zelf, die +20% -40% +63 % swings heeft toch niemand wat aan? 1 x scheef zitten en de verliezen zijn niet te overzien...
Maar elke keer weer eindigde hij hoger dan waar hij gedipt is, dus in the end zou je denken dat mensen wel weten dat het wel goed komt, waardoor ze niet en masse hun bitcoins voor een koopje de deur uit doen, waardoor een crash/dip/hoejehetookwilnoemen uit blijft.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef ulq het volgende:
Als je trendmatig kijkt wordt de dip elk weekend groter. Eerst tikte ie 800 aan. Toen 600. Dit weekend 400?
Allemaal theorieën waar je niks aan hebt
2 weken geleden stond BTC op 1200!quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:51 schreef Wijnbo het volgende:
Dit is toch helemaal super ? Als de koers zo elke dag doet als de afgelopen 2 / 3 dagen? Af en toe dippen, maar steeds hogere toppen. Want zeg nou zelf, die +20% -40% +63 % swings heeft toch niemand wat aan? 1 x scheef zitten en de verliezen zijn niet te overzien...
Ik ook, maar wel als ik Fiat zitquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:53 schreef ulq het volgende:
[..]
Met die enorme swingen heb ik wel mijn winsten gemaakt
Persoonlijk zie ik hem graag de 600 aantikken dit weekend.
Maar wanneer ik de 6h grafiek bekijk lijkt het dat ie het dipje van dit 'weekend' al gehad heeft. 850 zou dan het dipje zijn.
Nee hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:55 schreef Waterdrinker het volgende:
[..]
Maar elke keer weer eindigde hij hoger dan waar hij gedipt is, dus in the end zou je denken dat mensen wel weten dat het wel goed komt, waardoor ze niet en masse hun bitcoins voor een koopje de deur uit doen, waardoor een crash/dip/hoejehetookwilnoemen uit blijft.
/care die 18 dollar. Tenzij je 1000 BTC hebt maar dan ben je sowieso een ei dat je niet alles uitcashed. Oke, je bent niet schatrijk maar wel hypotheek vrij met een HEEL leuk huis en dikke auto.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:57 schreef WvdL het volgende:
zou het verkoop feest beginenn?had me gisteren op 870 in de fiat gegooid
heb helaas geen 1000k BTCquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:58 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
/care die 18 dollar. Tenzij je 1000 BTC hebt maar dan ben je sowieso een ei dat je niet alles uitcashed. Oke, je bent niet schatrijk maar wel hypotheek vrij met een HEEL leuk huis en dikke auto.
1000k BTC zou helemaal mooi zijn. Dan kon je een redelijke voetbalclub opkopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:01 schreef WvdL het volgende:
[..]
heb helaas geen 1000k BTC![]()
dus mjah..v erwacht ook weld at ie dit weekend onder de 800 komt.. heb buy order op 560 gezetkieken of ie dat haalt
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:09 schreef lf2 het volgende:
Iedereen wil daling zien ? Dus omgekeerde gaat gebeuren.
950 kopen is 965 eruit max. Stop op 930.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:03 schreef mike-amersfoort het volgende:
helaas een paar dagen geleden niet uitgestapt op $950, maar uitstappen op $890 is ook niet zo verkeerd, dit weekend weer goedkoop inkopen
Waar zat je in ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef pimpel1985 het volgende:
Ben uitgestapt..
800 euro winst gepakt, nu het weekend afwachten
had het over "800 euro" winst als bedrag he :pquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:16 schreef Wijnbo het volgende:
ik ga er ook uit. Ik probeer de 900 nog te pakken maar 880 ook best.
helemaal supper man.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:17 schreef pimpel1985 het volgende:
[..]
had het over "800 euro" winst als bedrag he :p
Snap ikquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:17 schreef pimpel1985 het volgende:
[..]
had het over "800 euro" winst als bedrag he :p
Ja oke dan is t wel mogelijk als je elke dag 1 ŕ 2 % winst pakt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef pimpel1985 het volgende:
week winst.. ik "speel" wel met 10.000 euro, dus dat verklaar enigzins het bedrag
Lekker. Dan doe ik het met 1200 euro & 100 euro winst dus net zo goedquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:19 schreef pimpel1985 het volgende:
week winst.. ik "speel" wel met 10.000 euro, dus dat verklaar enigzins het bedrag
Nee niet echt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:30 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
Dames en heren, is er nog wat belangrijks qua nieuws langsgekomen gister/vandaag?
Hoef ik niet alles terug te lezen
Naja hoop niet dat het een lagere dieptepunt als vorige keer haalt want anders is straks 800 de top.quote:
Die bitstamp is nagenoeg onleesbaar of ligt dat aan mij?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:39 schreef Tyr80 het volgende:
Maar ff uitgestapt voor 't eten...5.8 vastgehouden, 6 verkocht...zie die order books, kan nooit goed gaan.
https://www.bitstamp.net/market/order_book/
http://mm.btc123.com/btcchina.php
quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:58 schreef snoek1 het volgende:
de dip is geweest nu, we gaan stijgen en rond 17.00 vanavond op hoogtepunt
Onderbouwing ?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:58 schreef snoek1 het volgende:
de dip is geweest nu, we gaan stijgen en rond 17.00 vanavond op hoogtepunt
Hoe werkt dat dan met de conversie van USD>EUR?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:10 schreef tralalala het volgende:
Centjes van Bitstamp zijn binnen. Woensdagochtend aangevraagd, nu op mijn bankrekening.
Best snel dus.
Tenzij er een correlatie is tussen de altcoins en bitcoin. Als BTC inkakt, zakt LTC meestal mee. Ze kunnen natuurlijk alsnog stijgen zelfs als er een correlatie is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
Zouden bij de weekenddip de altcoins op cryptsy juist stijgen ten opzichte van LTC/BTC of dalen? Mij lijkt stijgen... vooral de kleinere altcoins die nu echt 0.0001 cent per stuk zijn
Dat vroeg ik me ook af. Mij lijkt eigenlijk dat ze dalen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef Toto69 het volgende:
Zouden bij de weekenddip de altcoins op cryptsy juist stijgen ten opzichte van LTC/BTC of dalen? Mij lijkt stijgen... vooral de kleinere altcoins die nu echt 0.0001 cent per stuk zijn
heb je geld eruit gehaald via bitstamp ? ben ook van plan om het via hun te doen maar weet niet zeker..quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:10 schreef tralalala het volgende:
Centjes van Bitstamp zijn binnen. Woensdagochtend aangevraagd, nu op mijn bankrekening.
Best snel dus.
In dit geval bedoel ik een LTC/Altcoin. Dus als LTC zakt en die coin houdt zich normaal, zou ie moeten stijgen toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Tenzij er een correlatie is tussen de altcoins en bitcoin. Als BTC inkakt, zakt LTC meestal mee. Ze kunnen natuurlijk alsnog stijgen zelfs als er een correlatie is.
Het gaat hier om de verhouding ALT/BTC niet om ALT/USDquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef Antiheld het volgende:
[..]
Tenzij er een correlatie is tussen de altcoins en bitcoin. Als BTC inkakt, zakt LTC meestal mee. Ze kunnen natuurlijk alsnog stijgen zelfs als er een correlatie is.
Hmm, hier zit ook wel wat inquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:14 schreef ulq het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me ook af. Mij lijkt eigenlijk dat ze dalen.
BTC daalt>vertrouwen in crypto's daalt>mensen willen crypto's kwijt>mensen ruilen vage alts om voor BTC om te kunnen cashen.
ALT/LTC zelfsquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:15 schreef ulq het volgende:
[..]
Het gaat hier om de verhouding ALT/BTC niet om ALT/USD
Koers van de bank waar ze mee werken wordt gebruikt, was 1.38 dus dat klopt wel. (Was alleen de USD/EUR koers van BTC-e gewend maar die is gewoon veel te laagquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:12 schreef ulq het volgende:
[..]
Hoe werkt dat dan met de conversie van USD>EUR?
(er van uitgaande dat je geen dollarrekening hebt)
Ziet er wel leuk uitquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef probeer het volgende:
Ik heb een logo gemaakt voor een nieuwe coin genaamd Grain (GRA) ..
Dit is het topic over de coin .. (scrypt, POW/POS)
En dit is mijn logo:
[ afbeelding ]
Zouden jullie aub even willen stemmen (op mijn logo) in deze poll?
Beter dan de andere opties in de poll, daarom even voten en mij die bounty bezorgenquote:
Ik wil best stemmen maar heb geen account daarquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Beter dan de andere opties in de poll, daarom even voten en mij die bounty bezorgen
Hmm ok. Je hebt ook uitgezocht of het niet winstgevender is om tijdens een topje je cash gewoon te innen via bitonic?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:17 schreef tralalala het volgende:
[..]
Koers van de bank waar ze mee werken wordt gebruikt, was 1.38 dus dat klopt wel. (Was alleen de USD/EUR koers van BTC-e gewend maar die is gewoon veel te laag)
Verder nog 90 eurocent transactiekosten op 4000 euro dus dat was ook prima te doen.
jup.. zitten nu iig onder mijn outstap waarde.. dus van mij mag het droppen als een mallequote:
Ik stem zo, btw ben het eens met degene in de poll haal die graan aan de achterkant weg...volgens mij ziet dat er dan nog beter uit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef probeer het volgende:
[..]
Beter dan de andere opties in de poll, daarom even voten en mij die bounty bezorgen
outstap waarde?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef WvdL het volgende:
[..]
jup.. zitten nu iig onder mijn outstap waarde.. dus van mij mag het droppen als een malle
Dank u zeerquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik stem zo, btw ben het eens met degene in de poll haal die graan aan de achterkant weg...volgens mij ziet dat er dan nog beter uit.
Je coin ziet er sowieso veel beter uit dan de anderenice!
Ik weet dat ik toen per bitcoin 40 euro meer zou krijgen via Bitstamp, bij de daling van nu krijg ik 40 euro meer via Bitonic. Dus het is inderdaad wel de moeite waard om te vergelijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmm ok. Je hebt ook uitgezocht of het niet winstgevender is om tijdens een topje je cash gewoon te innen via bitonic?
Laat m eens zien zonder graan op de achterkant.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Dank u zeer
Daar wordt ie inderdaad een stuk simpeler (en duidelijker) door. Kan ik eventueel nog wel doen, al staat deze versie nu al vast als mijn inzending voor de poll voor de komende 3 dagen.
Heb altijd het idee dat Bitonic naar bitcoin.de kijkt...?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik weet dat ik toen per bitcoin 40 euro meer zou krijgen via Bitstamp, bij de daling van nu krijg ik 40 euro meer via Bitonic. Dus het is inderdaad wel de moeite waard om te vergelijken.
Dacht alleen dat Bitonic weer gekoppeld was aan de prijs van Bitstamp? Blijkbaar niet dus.
Oh. Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik weet dat ik toen per bitcoin 40 euro meer zou krijgen via Bitstamp, bij de daling van nu krijg ik 40 euro meer via Bitonic. Dus het is inderdaad wel de moeite waard om te vergelijken.
Dacht alleen dat Bitonic weer gekoppeld was aan de prijs van Bitstamp? Blijkbaar niet dus.
Ik snap je niet helemaal...hoeveel hou je meer over...hoort eigenlijk altijd hetzelfde te zijn toch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Voorzichtig met ADT joh, netwerk ligt al een aantal dagen op z'n gat. Chinezen blijven verwachten dat ie op BTC38 komt, maar die deadline was vandaag. Duurt zeker nog een paar dagen zo niet weken eer het ADT probleem verholpen is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Fuck dit, ik vertrouw het niet als alles straks weer instort. Ik pak m'n 0.5 LTC winst (ik weet het ) op AndroidsTokens maar snel nu ie heel iets hoger staat dan m'n inkoopwaarde. En dan wacht ik rustig de dip af, ik voorzie dat dat ding nog dieper zakt (hij staat op 0.00000064
) maar koop dan liever in op 0.00000030 of zo
Huh? ADT op BTC38?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Voorzichtig met ADT joh, netwerk ligt al een aantal dagen op z'n gat. Chinezen blijven verwachten dat ie op BTC38 komt, maar die deadline was vandaag. Duurt zeker nog een paar dagen zo niet weken eer het ADT probleem verholpen is.
Yep, als het netwerk het gedaan had was de planning dat ie vandaag daar toegevoegd zou worden. BTC38 heeft ook andere (server) problemen momenteel.quote:
Ik lees het nu idd ja, wist ik niet eens. Ik hou ze in de gaten, als ze naar 0.00000040 terugzakken koop ik wel in want veel lager kan het niet wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Yep, als het netwerk het gedaan had was de planning dat ie vandaag daar toegevoegd zou worden. BTC38 heeft ook andere (server) problemen momenteel.
haha ja zo deed ik het ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh. Dat weet ik niet.
Wat ik wel mooi vond aan bitonic is dat er een vrij grote latency aan de koers verbonden is. Zeker als je je verkoop al start. Dan kan je gewoon je IDEAL-transactie alvast starten en dan 10 minuutjes afwachten wat de koers doet. Als ie doorstijgt kan je je transactie afsluiten en op nieuw opstarten en als ie terugzakt kan je je transactie afmaken
Zo te zien wil btc38 de cryptsy worden van china :\quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Yep, als het netwerk het gedaan had was de planning dat ie vandaag daar toegevoegd zou worden. BTC38 heeft ook andere (server) problemen momenteel.
Welke exchange?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef Mortaxx het volgende:
Ik was te gierig met mijn doge buyorder. Nu is de koers verdubbeld
Dat is wel een slim ideetje inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh. Dat weet ik niet.
Wat ik wel mooi vond aan bitonic is dat er een vrij grote latency aan de koers verbonden is. Zeker als je je verkoop al start. Dan kan je gewoon je IDEAL-transactie alvast starten en dan 10 minuutjes afwachten wat de koers doet. Als ie doorstijgt kan je je transactie afsluiten en op nieuw opstarten en als ie terugzakt kan je je transactie afmaken
Hij heeft 2 aangetikt een aantal weken terug hoor, dus...kan nog veul erger.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik lees het nu idd ja, wist ik niet eens. Ik hou ze in de gaten, als ze naar 0.00000040 terugzakken koop ik wel in want veel lager kan het niet worden
Dit is het "alles en niets" topic.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:34 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hij heeft 2 aangetikt een aantal weken terug hoor, dus...kan nog veul erger.
Is dit trouwens het grappige plaatjes topic?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:36 schreef Tyr80 het volgende:
Blijf deze leuk vinden (hoop dat ie 't doet)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef lf2 het volgende:
[..]
Laat m eens zien zonder graan op de achterkant.
ik herinner me weer wrm ik zo een hekel heb aan die forum, zit vol met bugs:
The last posting from your IP was less than 360 seconds ago. Please try again later.
heb net gestemd via de pol maar kan weer geen bericht achterlaten
Ik vind dit veel mooier, het laat die graan logo echt naar buiten komen vooral als het kleiner wordt!quote:
Is er al een exchange? Of topic ruil?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef Mortaxx het volgende:
Waar heb je doge geprobeerd te kopen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik win, 200 000 GRA, met een waarde van atm ongeveer 0.3 BTCquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:39 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik vind dit veel mooier, het laat die graan logo echt naar buiten komen vooral als het kleiner wordt!
hoop dat je wint, wat krijg je
Das niet misselijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Als ik win, 200 000 GRA, met een waarde van atm ongeveer 0.3 BTC
Psychologisch. Pff daling gaat andere kant opquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:50 schreef ulq het volgende:
Waarom zou je ook echt een buywall op 879,999 gaan neerzettenDoe dan lekker 880,001
Idd .. En zeker geen slechte vangst voor het simpelweg volgen van een photoshop golden coin tutorialquote:
Zelfs een uitkering-trekkende melaatse zonder armen of benen werkt beter dan cryptsyquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
1,25 mln gekocht voor 0,2 btcop coinedup, vage exchange. Werkt wel beter dan cryptsy
Ah, maar het werkt wel daar dus, dat is mooi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
1,25 mln gekocht voor 0,2 btcop coinedup, vage exchange. Werkt wel beter dan cryptsy
Gestemd! En m'n Cryptsy tradekey: 0aaf6102c1117b2b258f1a935a56218fa683b4aequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef probeer het volgende:
Ik heb een logo gemaakt voor een nieuwe coin genaamd Grain (GRA) ..
Dit is het topic over de coin .. (scrypt, POW/POS)
En dit is mijn logo:
[ afbeelding ]
Zouden jullie aub even willen stemmen (op mijn logo) in deze poll?
Ja probeerde vanochtend 4 mln te kopen hiermee. Maar op bitcointalk krijg je maar 1 mln dus goede dealquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ah, maar het werkt wel daar dus, dat is mooi.
Is al een stuk hoger dan toen ik begon met Doge minen. Een paar uur geleden..
Gaat inderdaad hard momenteel ja. Ik zie het wel, voor het moment zijn ze gewoon grappig. En het is wel bazig om 100k + coins te minen van iets.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja probeerde vanochtend 4 mln te kopen hiermee. Maar op bitcointalk krijg je maar 1 mln dus goede dealals het op cryptsy komt tenminste
Mooie mazzeltjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lol! Mijn sell voor 884.9999 is er net doorheen gekomen, het topje van de bult was 885.09
ooit welquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:15 schreef richolio het volgende:
Zou LTC nog ooit boven de 40 komen..?
Als niet iedereen steeds voor een paar dagen in weer de zoveelste vage coin stapt maar lekker in established spul blijft wel. En wat ook enorm gaat helpen is als LTC op grotere schaal geaccepteerd wordt als betaalmiddel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:15 schreef richolio het volgende:
ik ben nog steeds niet echt overtuigd van haar voordeel tov BTCquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:15 schreef richolio het volgende:
Ineens naar 912 op gox. Zo'n spike. Best apart om te volgen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:23 schreef lf2 het volgende:
[..]
? altijd zeggen wrm je schreeuwt haha je maakt mensen nerveus
Doe maar nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:30 schreef lf2 het volgende:
We moeten eigenlijk bijhouden wie het beste "gokt" dus soort van pol opzetten en steeds in head-post zetten laagste en hoogste koers van vandaag (alleen btc), kijken wie m t vaakst goed gokt
Nieuwe exchangequote:
Op 100 dollar kopen heb je ballenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:30 schreef Wijnbo het volgende:
Ik ga eerst de ergste daling afwachten. Mocht het enorm hard gaan dan wil ik 33% inkopen op ~650, en daarna nog eens 66% op 100 dollar lager of hoger.
Daarna zie ik t wel en gaat t waarschijnlijk toch de verkeerde kant op
Ik heb net die site bekeken omgquote:
Alle dogecoins gejatquote:
100 dollar lager og hoger (dan 650 neem ik aan)quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:31 schreef lf2 het volgende:
[..]
Op 100 dollar kopen heb je ballenwss is t dan afgelopen
[..]
Ik heb net die site bekeken omgdat is wel heel lelukkk
als trader zijnde... hoop het !quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef Scorpie het volgende:
We gaan dit weekend denk de 600 wel zien.
Ik zou al blij worden van 43quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef Scorpie het volgende:
Dat zou wel absurd zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef Scorpie het volgende:
WDC ook niet. CHNcoin wel. Maar die daalt ook als btc stijgt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
QRK dipt trouwens helemaal niet mee.
Naja valt nog reuze mee ik zie weer een kleine stijging...quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:42 schreef Toto69 het volgende:
This weekend blood will flow through the streets
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:42 schreef Toto69 het volgende:
This weekend blood will flow through the streets
Nouja. Vorige week begon ie ook pas vrijdagavond/nacht écht te dalen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:43 schreef lf2 het volgende:
[..]
Naja valt nog reuze mee ik zie weer een kleine stijging...
vrijdagnacht had die de 550 gehaald tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:44 schreef ulq het volgende:
[..]
Nouja. Vorige week begon ie ook pas vrijdagavond/nacht écht te dalen.
SPOILER: Uit zeer betrouwbare bronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nah. Dat was zaterdagochtend/middag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:44 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
vrijdagnacht had die de 550 gehaald toch
Ik heb niet het idee van dat bitcointalk topic dat het een hele serieuze coin is/gaat worden?quote:
Ah ok, denk dat we het dit weekend wel weer gaan zien aangezien we nu al op maar 860 zittenquote:
Ja, en met je nog een heleboel mensen. Maar $1 is behoorlijk onrealistisch. 0.00001 BTC zou nog wel eens kunnen. Maar dat is al veel imo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:47 schreef Kale het volgende:
[..]
Als ie een dollar waard wordt ga ik nu mijn ontslagbrief schrijven!
Kijk eens hoe de wallet client er uit ziet:quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:48 schreef Duuc-nl het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee van dat bitcointalk topic dat het een hele serieuze coin is/gaat worden?
Whehe. Ik ben ook aan t minen. Half uurtje nu gedaan en 2K dogecoins. Minen met een laptopquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk eens hoe de wallet client er uit ziet:
[ afbeelding ]
Je zou alleen al voor die wallet zo een coin willen hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omgquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vroegahquote:Difficulty 1,890,362
Next Difficulty
in 883 blocks 1,868,274
*Smikes*
Haha geniaal, zou er ook bijna voor beginnen te minen maar dat gaat m'n macbook niet zo fijn vinden.quote:
minerd -a scrypt -t 4 -s 6 -o stratum+tcp://doge.cryptopool.it:3322 -O user:passquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
Maxbet, wat moet ik precies invullen om te minen met dogecoin?
Hier begrijp ik dus niets vanquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:56 schreef Wijnbo het volgende:
[..]
minerd -a scrypt -t 4 -s 6 -o stratum+tcp://doge.cryptopool.it:3322 -O user:pass
pause
Heb je al een .bat file voor CGminer of ben je helemaal vers?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:56 schreef Mortaxx het volgende:
Maxbet, wat moet ik precies invullen om te minen met dogecoin?
Naar het mining topic met jou!quote:
Nog makkelijker dan doge denk ik niet nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:00 schreef Wijnbo het volgende:
Zijn er overigens nog coins die nog makkelijker te minen zijn? ( Geen CENT)
Een dollarcent is ook goed :-)quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja, en met je nog een heleboel mensen. Maar $1 is behoorlijk onrealistisch. 0.00001 BTC zou nog wel eens kunnen. Maar dat is al veel imo.
Ik zou het prima vinden hoor, dan heb ik nu meer dan $1000 bij elkaar in een paar uur. Maar verwacht het niet.quote:
Vooralsnog vind ik het een leuk experiment.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden hoor, dan heb ik nu meer dan $1000 bij elkaar in een paar uur. Maar verwacht het niet.
Ik mine ook...we moeten maxbet betalen als we lekker geld eraan verdienen hheheequote:Op vrijdag 13 december 2013 15:07 schreef Kale het volgende:
[..]
Vooralsnog vind ik het een leuk experiment.
Very Much Dig
hij is al tijdje aan het dippen met moeite..maar je bedoeld echt naar 700 ? vandaag dan... lijkt me sterk omdat ik dat soort geluk nooit heb lolquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
denke jullie dat ie gaat dippe
Ik vraag het hem even..quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heb er 10.000 nuquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:15 schreef Maxbet het volgende:
Ik denk dat ik probeer 1 miljoen doge te minen en dan weer terug spring naar WDC ofzo.
Ach ,zeg zelf, hoe veel mensen namen bitcoin in 2010 serieus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:19 schreef lf2 het volgende:
[..]
Heb er 10.000 nuDenk eerlijk gezegd dat het niets word
ze nemen zichzelf niet eens serieus haha
https://userscripts.org/scripts/review/185755quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:21 schreef Maxbet het volgende:
Ik neem dogecoin ook niet serieus, maar het is wel leuk.
En ik voel me rijk met zoveel coins
Ja?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef lf2 het volgende:
[..]
https://userscripts.org/scripts/review/185755
Kan zijn, maar dat script is van na de launch. Dus dat wil nog niks zeggen. En ook al is het een grap van 4chan, wel een leuke grap.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:29 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ze zeggen de coin is een joke van 4chan
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
Hmm nu ik toch met alts aan het kloten bent wilde ik weer eens wat btc op cryptsy zetten. Is er nog steeds niet na 4 bevestigingen
Wilde XJO kopen omdat die net op coinmarketcap is verschenen. In de tussentijd al 50% gestegenquote:
Nog geen 10 minuutjes bij mij zojuist. Heb alles van cryptsy afgehaald en ga er godverdomme nooit meer geen ene pleuris op zetten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:39 schreef Toto69 het volgende:
Hoe lang zou LTC naar btc-e duren? vanaf cryptsy
al gedaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:40 schreef doo. het volgende:
[..]
Nog geen 10 minuutjes bij mij zojuist. Heb alles van cryptsy afgehaald en ga er godverdomme nooit meer geen ene pleuris op zetten.
btc-e blijft voor mij de enige 'betrouwbare'
en transactie van ltc kan je volgen op block-explorer.
wel moet je via een e-mail je deposit verifieren dus als je dat nog niet gedaan hebt kun je inderdaad lang wachten haha
Vul ik mijn btc-e deposit adres in: NOT FOUNDquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Voor Litecoin moet je http://block-explorer.com/ hebben.
Je stuurt ze toch van btc-e naar Cryptsy? Dan moet je op je Cryptsy deposit-adres zoeken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vul ik mijn btc-e deposit adres in: NOT FOUND
Nee van Cryptsy naar BTC-equote:Op vrijdag 13 december 2013 15:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je stuurt ze toch van btc-e naar Cryptsy? Dan moet je op je Cryptsy deposit-adres zoeken.
PPCquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:47 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan eindelijk in de trollbox praten
Heb LTC en PPC gekocht, ga een weekje op vakantie, hopen dat beide dan zijn gestegen.
Ok, als dan niets te vinden is bij Block Explorer heeft Cryptsy je withdrawal nog niet verwerkt.quote:
Ah, thanksquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ok, als dan niets te vinden is bij Block Explorer heeft Cryptsy je withdrawal nog niet verwerkt.
Als je op Cryptsy naar Balances gaat en dan naar View all withdrawals gaat, wat staat er dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:50 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe confirm je een transactie zelf?
BTC op bitonic kopen, naar je wallet sturen of direct naar btc-e, daar LTC kopenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
wat is de makkelijkste manier om die te kopen?
Buy order?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef lf2 het volgende:
[..]
Iedereen die op crapsy zit.
Nooit een order cancelen dan ben je m 3 dagen kwijt
Oh maar ik gebruik geen Cryptsy. Ik dacht dat je zeg maar gewoon een transaction kon confirmen die je uit je wallet stuurt ofzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:51 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je op Cryptsy naar Balances gaat en dan naar View all withdrawals gaat, wat staat er dan?
Heb je de withdrawal bevestigd met je emailadres?
Hmm, koop et liefst BTC. Dat kan ook in een fractie toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
BTC op bitonic kopen, naar je wallet sturen of direct naar btc-e, daar LTC kopen
Ja, kan. Je kan gewoon 0.05 btc kopen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hmm, koop et liefst BTC. Dat kan ook in een fractie toch?
Ik ben niet overtuigd van de voordelen van LTC. of eigenlijk van de waarde van die voordelen..
gewoon het laatste stapje niet uitvoeren? (LTC van je BTC kopen)quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hmm, koop et liefst BTC. Dat kan ook in een fractie toch?
Ik ben niet overtuigd van de voordelen van LTC. of eigenlijk van de waarde van die voordelen..
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:59 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
gewoon het laatste stapje niet uitvoeren? (LTC van je BTC kopen)
Snap ik, maar wist niet wat nou de makkelijkste manier was om aan BTC te komen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:59 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
gewoon het laatste stapje niet uitvoeren? (LTC van je BTC kopen)
Belachelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:00 schreef lf2 het volgende:
One little trick you might try is placing a very small order in the same coin pair for an amount that wont fill and cancelling it this forces an audit and may fix your issue. Try it on the buy and sell side might fix you right up.crypsy, maar als je all in bent gegaan kan je het schudden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |