Dank u zeerquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik stem zo, btw ben het eens met degene in de poll haal die graan aan de achterkant weg...volgens mij ziet dat er dan nog beter uit.
Je coin ziet er sowieso veel beter uit dan de anderenice!
Ik weet dat ik toen per bitcoin 40 euro meer zou krijgen via Bitstamp, bij de daling van nu krijg ik 40 euro meer via Bitonic. Dus het is inderdaad wel de moeite waard om te vergelijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmm ok. Je hebt ook uitgezocht of het niet winstgevender is om tijdens een topje je cash gewoon te innen via bitonic?
Laat m eens zien zonder graan op de achterkant.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Dank u zeer
Daar wordt ie inderdaad een stuk simpeler (en duidelijker) door. Kan ik eventueel nog wel doen, al staat deze versie nu al vast als mijn inzending voor de poll voor de komende 3 dagen.
Heb altijd het idee dat Bitonic naar bitcoin.de kijkt...?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik weet dat ik toen per bitcoin 40 euro meer zou krijgen via Bitstamp, bij de daling van nu krijg ik 40 euro meer via Bitonic. Dus het is inderdaad wel de moeite waard om te vergelijken.
Dacht alleen dat Bitonic weer gekoppeld was aan de prijs van Bitstamp? Blijkbaar niet dus.
Oh. Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik weet dat ik toen per bitcoin 40 euro meer zou krijgen via Bitstamp, bij de daling van nu krijg ik 40 euro meer via Bitonic. Dus het is inderdaad wel de moeite waard om te vergelijken.
Dacht alleen dat Bitonic weer gekoppeld was aan de prijs van Bitstamp? Blijkbaar niet dus.
Ik snap je niet helemaal...hoeveel hou je meer over...hoort eigenlijk altijd hetzelfde te zijn toch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Voorzichtig met ADT joh, netwerk ligt al een aantal dagen op z'n gat. Chinezen blijven verwachten dat ie op BTC38 komt, maar die deadline was vandaag. Duurt zeker nog een paar dagen zo niet weken eer het ADT probleem verholpen is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Fuck dit, ik vertrouw het niet als alles straks weer instort. Ik pak m'n 0.5 LTC winst (ik weet het ) op AndroidsTokens maar snel nu ie heel iets hoger staat dan m'n inkoopwaarde. En dan wacht ik rustig de dip af, ik voorzie dat dat ding nog dieper zakt (hij staat op 0.00000064
) maar koop dan liever in op 0.00000030 of zo
Huh? ADT op BTC38?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Voorzichtig met ADT joh, netwerk ligt al een aantal dagen op z'n gat. Chinezen blijven verwachten dat ie op BTC38 komt, maar die deadline was vandaag. Duurt zeker nog een paar dagen zo niet weken eer het ADT probleem verholpen is.
Yep, als het netwerk het gedaan had was de planning dat ie vandaag daar toegevoegd zou worden. BTC38 heeft ook andere (server) problemen momenteel.quote:
Ik lees het nu idd ja, wist ik niet eens. Ik hou ze in de gaten, als ze naar 0.00000040 terugzakken koop ik wel in want veel lager kan het niet wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Yep, als het netwerk het gedaan had was de planning dat ie vandaag daar toegevoegd zou worden. BTC38 heeft ook andere (server) problemen momenteel.
haha ja zo deed ik het ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh. Dat weet ik niet.
Wat ik wel mooi vond aan bitonic is dat er een vrij grote latency aan de koers verbonden is. Zeker als je je verkoop al start. Dan kan je gewoon je IDEAL-transactie alvast starten en dan 10 minuutjes afwachten wat de koers doet. Als ie doorstijgt kan je je transactie afsluiten en op nieuw opstarten en als ie terugzakt kan je je transactie afmaken
Zo te zien wil btc38 de cryptsy worden van china :\quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Yep, als het netwerk het gedaan had was de planning dat ie vandaag daar toegevoegd zou worden. BTC38 heeft ook andere (server) problemen momenteel.
Welke exchange?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef Mortaxx het volgende:
Ik was te gierig met mijn doge buyorder. Nu is de koers verdubbeld
Dat is wel een slim ideetje inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh. Dat weet ik niet.
Wat ik wel mooi vond aan bitonic is dat er een vrij grote latency aan de koers verbonden is. Zeker als je je verkoop al start. Dan kan je gewoon je IDEAL-transactie alvast starten en dan 10 minuutjes afwachten wat de koers doet. Als ie doorstijgt kan je je transactie afsluiten en op nieuw opstarten en als ie terugzakt kan je je transactie afmaken
Hij heeft 2 aangetikt een aantal weken terug hoor, dus...kan nog veul erger.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik lees het nu idd ja, wist ik niet eens. Ik hou ze in de gaten, als ze naar 0.00000040 terugzakken koop ik wel in want veel lager kan het niet worden
Dit is het "alles en niets" topic.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:34 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hij heeft 2 aangetikt een aantal weken terug hoor, dus...kan nog veul erger.
Is dit trouwens het grappige plaatjes topic?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |