Dank u zeerquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:23 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik stem zo, btw ben het eens met degene in de poll haal die graan aan de achterkant weg...volgens mij ziet dat er dan nog beter uit.
Je coin ziet er sowieso veel beter uit dan de anderenice!
Ik weet dat ik toen per bitcoin 40 euro meer zou krijgen via Bitstamp, bij de daling van nu krijg ik 40 euro meer via Bitonic. Dus het is inderdaad wel de moeite waard om te vergelijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:21 schreef ulq het volgende:
[..]
Hmm ok. Je hebt ook uitgezocht of het niet winstgevender is om tijdens een topje je cash gewoon te innen via bitonic?
Laat m eens zien zonder graan op de achterkant.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:25 schreef probeer het volgende:
[..]
Dank u zeer
Daar wordt ie inderdaad een stuk simpeler (en duidelijker) door. Kan ik eventueel nog wel doen, al staat deze versie nu al vast als mijn inzending voor de poll voor de komende 3 dagen.
Heb altijd het idee dat Bitonic naar bitcoin.de kijkt...?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik weet dat ik toen per bitcoin 40 euro meer zou krijgen via Bitstamp, bij de daling van nu krijg ik 40 euro meer via Bitonic. Dus het is inderdaad wel de moeite waard om te vergelijken.
Dacht alleen dat Bitonic weer gekoppeld was aan de prijs van Bitstamp? Blijkbaar niet dus.
Oh. Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik weet dat ik toen per bitcoin 40 euro meer zou krijgen via Bitstamp, bij de daling van nu krijg ik 40 euro meer via Bitonic. Dus het is inderdaad wel de moeite waard om te vergelijken.
Dacht alleen dat Bitonic weer gekoppeld was aan de prijs van Bitstamp? Blijkbaar niet dus.
Ik snap je niet helemaal...hoeveel hou je meer over...hoort eigenlijk altijd hetzelfde te zijn toch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef tralalala het volgende:
[..]
Voorzichtig met ADT joh, netwerk ligt al een aantal dagen op z'n gat. Chinezen blijven verwachten dat ie op BTC38 komt, maar die deadline was vandaag. Duurt zeker nog een paar dagen zo niet weken eer het ADT probleem verholpen is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef Toto69 het volgende:
Fuck dit, ik vertrouw het niet als alles straks weer instort. Ik pak m'n 0.5 LTC winst (ik weet het ) op AndroidsTokens maar snel nu ie heel iets hoger staat dan m'n inkoopwaarde. En dan wacht ik rustig de dip af, ik voorzie dat dat ding nog dieper zakt (hij staat op 0.00000064
) maar koop dan liever in op 0.00000030 of zo
Huh? ADT op BTC38?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Voorzichtig met ADT joh, netwerk ligt al een aantal dagen op z'n gat. Chinezen blijven verwachten dat ie op BTC38 komt, maar die deadline was vandaag. Duurt zeker nog een paar dagen zo niet weken eer het ADT probleem verholpen is.
Yep, als het netwerk het gedaan had was de planning dat ie vandaag daar toegevoegd zou worden. BTC38 heeft ook andere (server) problemen momenteel.quote:
Ik lees het nu idd ja, wist ik niet eens. Ik hou ze in de gaten, als ze naar 0.00000040 terugzakken koop ik wel in want veel lager kan het niet wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Yep, als het netwerk het gedaan had was de planning dat ie vandaag daar toegevoegd zou worden. BTC38 heeft ook andere (server) problemen momenteel.
haha ja zo deed ik het ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh. Dat weet ik niet.
Wat ik wel mooi vond aan bitonic is dat er een vrij grote latency aan de koers verbonden is. Zeker als je je verkoop al start. Dan kan je gewoon je IDEAL-transactie alvast starten en dan 10 minuutjes afwachten wat de koers doet. Als ie doorstijgt kan je je transactie afsluiten en op nieuw opstarten en als ie terugzakt kan je je transactie afmaken
Zo te zien wil btc38 de cryptsy worden van china :\quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:32 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Yep, als het netwerk het gedaan had was de planning dat ie vandaag daar toegevoegd zou worden. BTC38 heeft ook andere (server) problemen momenteel.
Welke exchange?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef Mortaxx het volgende:
Ik was te gierig met mijn doge buyorder. Nu is de koers verdubbeld
Dat is wel een slim ideetje inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:30 schreef ulq het volgende:
[..]
Oh. Dat weet ik niet.
Wat ik wel mooi vond aan bitonic is dat er een vrij grote latency aan de koers verbonden is. Zeker als je je verkoop al start. Dan kan je gewoon je IDEAL-transactie alvast starten en dan 10 minuutjes afwachten wat de koers doet. Als ie doorstijgt kan je je transactie afsluiten en op nieuw opstarten en als ie terugzakt kan je je transactie afmaken
Hij heeft 2 aangetikt een aantal weken terug hoor, dus...kan nog veul erger.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik lees het nu idd ja, wist ik niet eens. Ik hou ze in de gaten, als ze naar 0.00000040 terugzakken koop ik wel in want veel lager kan het niet worden
Dit is het "alles en niets" topic.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:34 schreef Tyr80 het volgende:
[..]
Hij heeft 2 aangetikt een aantal weken terug hoor, dus...kan nog veul erger.
Is dit trouwens het grappige plaatjes topic?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:36 schreef Tyr80 het volgende:
Blijf deze leuk vinden (hoop dat ie 't doet)
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:28 schreef lf2 het volgende:
[..]
Laat m eens zien zonder graan op de achterkant.
ik herinner me weer wrm ik zo een hekel heb aan die forum, zit vol met bugs:
The last posting from your IP was less than 360 seconds ago. Please try again later.
heb net gestemd via de pol maar kan weer geen bericht achterlaten
Ik vind dit veel mooier, het laat die graan logo echt naar buiten komen vooral als het kleiner wordt!quote:
Is er al een exchange? Of topic ruil?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef Mortaxx het volgende:
Waar heb je doge geprobeerd te kopen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:33 schreef Mortaxx het volgende:
Als ik win, 200 000 GRA, met een waarde van atm ongeveer 0.3 BTCquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:39 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ik vind dit veel mooier, het laat die graan logo echt naar buiten komen vooral als het kleiner wordt!
hoop dat je wint, wat krijg je
Das niet misselijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Als ik win, 200 000 GRA, met een waarde van atm ongeveer 0.3 BTC
Psychologisch. Pff daling gaat andere kant opquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:50 schreef ulq het volgende:
Waarom zou je ook echt een buywall op 879,999 gaan neerzettenDoe dan lekker 880,001
Idd .. En zeker geen slechte vangst voor het simpelweg volgen van een photoshop golden coin tutorialquote:
Zelfs een uitkering-trekkende melaatse zonder armen of benen werkt beter dan cryptsyquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
1,25 mln gekocht voor 0,2 btcop coinedup, vage exchange. Werkt wel beter dan cryptsy
Ah, maar het werkt wel daar dus, dat is mooi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:53 schreef Mortaxx het volgende:
1,25 mln gekocht voor 0,2 btcop coinedup, vage exchange. Werkt wel beter dan cryptsy
Gestemd! En m'n Cryptsy tradekey: 0aaf6102c1117b2b258f1a935a56218fa683b4aequote:Op vrijdag 13 december 2013 13:16 schreef probeer het volgende:
Ik heb een logo gemaakt voor een nieuwe coin genaamd Grain (GRA) ..
Dit is het topic over de coin .. (scrypt, POW/POS)
En dit is mijn logo:
[ afbeelding ]
Zouden jullie aub even willen stemmen (op mijn logo) in deze poll?
Ja probeerde vanochtend 4 mln te kopen hiermee. Maar op bitcointalk krijg je maar 1 mln dus goede dealquote:Op vrijdag 13 december 2013 13:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ah, maar het werkt wel daar dus, dat is mooi.
Is al een stuk hoger dan toen ik begon met Doge minen. Een paar uur geleden..
Gaat inderdaad hard momenteel ja. Ik zie het wel, voor het moment zijn ze gewoon grappig. En het is wel bazig om 100k + coins te minen van iets.quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja probeerde vanochtend 4 mln te kopen hiermee. Maar op bitcointalk krijg je maar 1 mln dus goede dealals het op cryptsy komt tenminste
Mooie mazzeltjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:14 schreef ..-._---_-.- het volgende:
Lol! Mijn sell voor 884.9999 is er net doorheen gekomen, het topje van de bult was 885.09
ooit welquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:15 schreef richolio het volgende:
Zou LTC nog ooit boven de 40 komen..?
Als niet iedereen steeds voor een paar dagen in weer de zoveelste vage coin stapt maar lekker in established spul blijft wel. En wat ook enorm gaat helpen is als LTC op grotere schaal geaccepteerd wordt als betaalmiddel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:15 schreef richolio het volgende:
ik ben nog steeds niet echt overtuigd van haar voordeel tov BTCquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:15 schreef richolio het volgende:
Ineens naar 912 op gox. Zo'n spike. Best apart om te volgen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:23 schreef lf2 het volgende:
[..]
? altijd zeggen wrm je schreeuwt haha je maakt mensen nerveus
Doe maar nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:30 schreef lf2 het volgende:
We moeten eigenlijk bijhouden wie het beste "gokt" dus soort van pol opzetten en steeds in head-post zetten laagste en hoogste koers van vandaag (alleen btc), kijken wie m t vaakst goed gokt
Nieuwe exchangequote:
Op 100 dollar kopen heb je ballenquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:30 schreef Wijnbo het volgende:
Ik ga eerst de ergste daling afwachten. Mocht het enorm hard gaan dan wil ik 33% inkopen op ~650, en daarna nog eens 66% op 100 dollar lager of hoger.
Daarna zie ik t wel en gaat t waarschijnlijk toch de verkeerde kant op
Ik heb net die site bekeken omgquote:
Alle dogecoins gejatquote:
100 dollar lager og hoger (dan 650 neem ik aan)quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:31 schreef lf2 het volgende:
[..]
Op 100 dollar kopen heb je ballenwss is t dan afgelopen
[..]
Ik heb net die site bekeken omgdat is wel heel lelukkk
als trader zijnde... hoop het !quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef Scorpie het volgende:
We gaan dit weekend denk de 600 wel zien.
Ik zou al blij worden van 43quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef Scorpie het volgende:
Dat zou wel absurd zijn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef Scorpie het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:37 schreef Scorpie het volgende:
WDC ook niet. CHNcoin wel. Maar die daalt ook als btc stijgt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:39 schreef ..-._---_-.- het volgende:
QRK dipt trouwens helemaal niet mee.
Naja valt nog reuze mee ik zie weer een kleine stijging...quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:42 schreef Toto69 het volgende:
This weekend blood will flow through the streets
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:42 schreef Toto69 het volgende:
This weekend blood will flow through the streets
Nouja. Vorige week begon ie ook pas vrijdagavond/nacht écht te dalen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:43 schreef lf2 het volgende:
[..]
Naja valt nog reuze mee ik zie weer een kleine stijging...
vrijdagnacht had die de 550 gehaald tochquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:44 schreef ulq het volgende:
[..]
Nouja. Vorige week begon ie ook pas vrijdagavond/nacht écht te dalen.
SPOILER: Uit zeer betrouwbare bronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |