Nog makkelijker dan doge denk ik niet nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:00 schreef Wijnbo het volgende:
Zijn er overigens nog coins die nog makkelijker te minen zijn? ( Geen CENT)
Een dollarcent is ook goed :-)quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja, en met je nog een heleboel mensen. Maar $1 is behoorlijk onrealistisch. 0.00001 BTC zou nog wel eens kunnen. Maar dat is al veel imo.
Ik zou het prima vinden hoor, dan heb ik nu meer dan $1000 bij elkaar in een paar uur. Maar verwacht het niet.quote:
Vooralsnog vind ik het een leuk experiment.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zou het prima vinden hoor, dan heb ik nu meer dan $1000 bij elkaar in een paar uur. Maar verwacht het niet.
Ik mine ook...we moeten maxbet betalen als we lekker geld eraan verdienen hheheequote:Op vrijdag 13 december 2013 15:07 schreef Kale het volgende:
[..]
Vooralsnog vind ik het een leuk experiment.
Very Much Dig
hij is al tijdje aan het dippen met moeite..maar je bedoeld echt naar 700 ? vandaag dan... lijkt me sterk omdat ik dat soort geluk nooit heb lolquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
denke jullie dat ie gaat dippe
Ik vraag het hem even..quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:12 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Heb er 10.000 nuquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:15 schreef Maxbet het volgende:
Ik denk dat ik probeer 1 miljoen doge te minen en dan weer terug spring naar WDC ofzo.
Ach ,zeg zelf, hoe veel mensen namen bitcoin in 2010 serieus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:19 schreef lf2 het volgende:
[..]
Heb er 10.000 nuDenk eerlijk gezegd dat het niets word
ze nemen zichzelf niet eens serieus haha
https://userscripts.org/scripts/review/185755quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:21 schreef Maxbet het volgende:
Ik neem dogecoin ook niet serieus, maar het is wel leuk.
En ik voel me rijk met zoveel coins
Ja?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef lf2 het volgende:
[..]
https://userscripts.org/scripts/review/185755
Kan zijn, maar dat script is van na de launch. Dus dat wil nog niks zeggen. En ook al is het een grap van 4chan, wel een leuke grap.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:29 schreef lf2 het volgende:
[..]
Ze zeggen de coin is een joke van 4chan
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:29 schreef Mortaxx het volgende:
Hmm nu ik toch met alts aan het kloten bent wilde ik weer eens wat btc op cryptsy zetten. Is er nog steeds niet na 4 bevestigingen
Wilde XJO kopen omdat die net op coinmarketcap is verschenen. In de tussentijd al 50% gestegenquote:
Nog geen 10 minuutjes bij mij zojuist. Heb alles van cryptsy afgehaald en ga er godverdomme nooit meer geen ene pleuris op zetten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:39 schreef Toto69 het volgende:
Hoe lang zou LTC naar btc-e duren? vanaf cryptsy
al gedaanquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:40 schreef doo. het volgende:
[..]
Nog geen 10 minuutjes bij mij zojuist. Heb alles van cryptsy afgehaald en ga er godverdomme nooit meer geen ene pleuris op zetten.
btc-e blijft voor mij de enige 'betrouwbare'
en transactie van ltc kan je volgen op block-explorer.
wel moet je via een e-mail je deposit verifieren dus als je dat nog niet gedaan hebt kun je inderdaad lang wachten haha
Vul ik mijn btc-e deposit adres in: NOT FOUNDquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:44 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Voor Litecoin moet je http://block-explorer.com/ hebben.
Je stuurt ze toch van btc-e naar Cryptsy? Dan moet je op je Cryptsy deposit-adres zoeken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Vul ik mijn btc-e deposit adres in: NOT FOUND
Nee van Cryptsy naar BTC-equote:Op vrijdag 13 december 2013 15:46 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Je stuurt ze toch van btc-e naar Cryptsy? Dan moet je op je Cryptsy deposit-adres zoeken.
PPCquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:47 schreef Spatieloos het volgende:
Ik kan eindelijk in de trollbox praten
Heb LTC en PPC gekocht, ga een weekje op vakantie, hopen dat beide dan zijn gestegen.
Ok, als dan niets te vinden is bij Block Explorer heeft Cryptsy je withdrawal nog niet verwerkt.quote:
Ah, thanksquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:47 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ok, als dan niets te vinden is bij Block Explorer heeft Cryptsy je withdrawal nog niet verwerkt.
Als je op Cryptsy naar Balances gaat en dan naar View all withdrawals gaat, wat staat er dan?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:50 schreef Spatieloos het volgende:
Hoe confirm je een transactie zelf?
BTC op bitonic kopen, naar je wallet sturen of direct naar btc-e, daar LTC kopenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
wat is de makkelijkste manier om die te kopen?
Buy order?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:54 schreef lf2 het volgende:
[..]
Iedereen die op crapsy zit.
Nooit een order cancelen dan ben je m 3 dagen kwijt
Oh maar ik gebruik geen Cryptsy. Ik dacht dat je zeg maar gewoon een transaction kon confirmen die je uit je wallet stuurt ofzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:51 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Als je op Cryptsy naar Balances gaat en dan naar View all withdrawals gaat, wat staat er dan?
Heb je de withdrawal bevestigd met je emailadres?
Hmm, koop et liefst BTC. Dat kan ook in een fractie toch?quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
BTC op bitonic kopen, naar je wallet sturen of direct naar btc-e, daar LTC kopen
Ja, kan. Je kan gewoon 0.05 btc kopen bijvoorbeeldquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hmm, koop et liefst BTC. Dat kan ook in een fractie toch?
Ik ben niet overtuigd van de voordelen van LTC. of eigenlijk van de waarde van die voordelen..
gewoon het laatste stapje niet uitvoeren? (LTC van je BTC kopen)quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:58 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Hmm, koop et liefst BTC. Dat kan ook in een fractie toch?
Ik ben niet overtuigd van de voordelen van LTC. of eigenlijk van de waarde van die voordelen..
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:59 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
gewoon het laatste stapje niet uitvoeren? (LTC van je BTC kopen)
Snap ik, maar wist niet wat nou de makkelijkste manier was om aan BTC te komen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:59 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
[..]
gewoon het laatste stapje niet uitvoeren? (LTC van je BTC kopen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |