abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134282994
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_134283079
Wtf
My salvation lies in your love..
pi_134283085
8)7
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_134283122
quote:
:o _O-
pi_134285587
quote:
Daar kan ik ook wel een cursus in geven, is daar geld in te verdienen? :9.

Gisteravond ging het hardlopen niet van harte, maar vanochtend waren de baarmoederkilo's en nog wat meer er af.

Bizar jongen, dat je gewoon ff 2 kilo vocht vasthoudt omdat je hormonen ff tegenwerken.
pi_134288021
Zooooo :)

O: overnight oats met banaan
S: bootcamp
L: 2 volkoren boterhammen met kaas en ei. 2 mandarijnen, kop thee.
T: ?. Misschien iets van een rijstwafel of een cracker met beleg.
D: Rijst met groenten
T: waar ik zin in heb :P
pi_134288341
quote:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_134289502
Oeh ik ga donderdag naar Berlijn O+
pi_134291693
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:09 schreef sigme het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik maar denken dat het bloedserieus was :o

OMG ik heb echt een bijzonder goed weekend *O* Ik ga maar naar bed, dan kan ik geen kwaad meer aanrichten :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zondag 15 december 2013 @ 15:55:29 #135
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134292333
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 09:08 schreef Qwea het volgende:
Waarom delf jij het onderspit, zeester? Ik zou gewoon gezond eten. Desnoods broodje gezond oid.
Uhmz, een broodje gezond is nou niet echt een gezonde keuze... Ik vind het zelf ook wel eens moeilijk om mijn zin door te duwen als de rest liever iets ongezonds eet. Als we dan bij de KFC terecht komen *en daar kan ik ook eten, want de allergie-info staat op de papieren placemats*, is dat echt niet omdat ik dat graag wilde, maar wel omdat ik een ellenlange discussie die ik toch niet ga winnen niet de sfeer wil laten verpesten. Ik snap Zeester dus best, al zou ik persoonlijk nog zes keer nadenken voor ik nog een keer met zo'n 'vriend' een weekendje weg ga.

Hier een bizar weekend. Gisterenavond zelf saté gemaakt met frituurfrietjes. Geen verstandige keus, maar wel een normale portie, groente erbij en een deel van de frietjes weggegooid, omdat ik geen honger meer had.

Nog 3,5 dag werken dit jaar en dan heb ik vakantie tot 06-01. Ga in die tijd 3 keer kerst-eten, daarna 3 dagen naar Groningen, met vrienden het nieuwe jaar inluiden en ons 5-jarig jubileum vieren, de verjaardag van vriendlief vieren in het eerste weekend van januari en dan voor 12-02 nog 4 kilo afvallen. Op de een of andere manier heb ik er niet vreselijk veel vertrouwen in 8)7
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134292645
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Nog 3,5 dag werken dit jaar en dan heb ik vakantie tot 06-01. Ga in die tijd 3 keer kerst-eten, daarna 3 dagen naar Groningen, met vrienden het nieuwe jaar inluiden en ons 5-jarig jubileum vieren, de verjaardag van vriendlief vieren in het eerste weekend van januari en dan voor 12-02 nog 4 kilo afvallen. Op de een of andere manier heb ik er niet vreselijk veel vertrouwen in 8)7
Bij mij komt er ook zo'n hysterische periode. Vol dingen waar ik bewust voor kies en ik probeer dan ook te accepteren dat ik 1 januari een paar kilo zwaarder zal zijn. Ik hoop dat het me dan 1 januari lukt de vibe gelijk weer op te pakken.
  zondag 15 december 2013 @ 16:19:27 #137
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_134293176
quote:

[..]

Uhmz, een broodje gezond is nou niet echt een gezonde keuze... Ik vind het zelf ook wel eens moeilijk om mijn zin door te duwen als de rest liever iets ongezonds eet. Als we dan bij de KFC terecht komen *en daar kan ik ook eten, want de allergie-info staat op de papieren placemats*, is dat echt niet omdat ik dat graag wilde, maar wel omdat ik een ellenlange discussie die ik toch niet ga winnen niet de sfeer wil laten verpesten. Ik snap Zeester dus best, al zou ik persoonlijk nog zes keer nadenken voor ik nog een keer met zo'n 'vriend' een weekendje weg ga.

Hier een bizar weekend. Gisterenavond zelf saté gemaakt met frituurfrietjes. Geen verstandige keus, maar wel een normale portie, groente erbij en een deel van de frietjes weggegooid, omdat ik geen honger meer had.

Waar in groningen ben je? Als je in de buurt van Leek bent dan mag je het laten weten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zondag 15 december 2013 @ 16:31:30 #138
319308 Tink89
To live is to dance
pi_134293723
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 16:19 schreef uniekhoorn het volgende:

[..]

Waar in groningen ben je? Als je in de buurt van Leek bent dan mag je het laten weten
Centrum. Slapen in het Hampshire. Het hangt er vanaf of we met de auto of de trein gaan of we de stad nog uit gaan, maar ik denk dat we gaan treinen :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_134294553
O+ Hachee O+. Sommige dingen van de Nederlandse keuken zijn echt goddelijk.
  zondag 15 december 2013 @ 16:55:16 #140
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134294938
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja, je valt nooit alleen vet af helaas... ook spier. Daarom zeggen ze ook dat het goed voor spierbehoud is om krachttraining erbij te doen en genoeg eiwit te eten.
Hoe bereken je nou je TDEE dan? Handmatig afgezien van zo'n online calculator :P Afgezien van de trendline. Ik heb besloten pas op 1 januari mijn kcal inname te gaan verhogen mbt die trendline.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zondag 15 december 2013 @ 16:58:40 #141
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134295118
quote:
Wat de neuk :')
pi_134295130
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 16:55 schreef Qwea het volgende:

[..]

Hoe bereken je nou je TDEE dan? Handmatig afgezien van zo'n online calculator :P Afgezien van de trendline. Ik heb besloten pas op 1 januari mijn kcal inname te gaan verhogen mbt die trendline.
Waarom pas 1 jan? Het moest toch al van je fysio? En andere manieren om 'm te berekenen zijn er niet... Of schatten dmv zo'n calculator, of trend bijhouden en kijken wat voor jou werkt.
pi_134295157
Is TDEE het nieuwe It-woord? Moet ik ook aan de TDEE?
pi_134295527
Qwea, als ik met jouw gegevens ga berekenen, dus 73 kg, 26 jaar, 176 cm (je was even lang en oud als ik geloof ik), met 5 keer per week sporten kom ik tussen de 2500 en 2700 kcals uit om op gewicht te blijven. Dan is 2000 kcals per dag geen slecht idee.
  zondag 15 december 2013 @ 17:05:25 #145
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134295535
quote:

[..]

Uhmz, een broodje gezond is nou niet echt een gezonde keuze...
Ehm, als de andere optie friet oid is? Vind ik vrij gezond dan :P

quote:
Ik vind het zelf ook wel eens moeilijk om mijn zin door te duwen als de rest liever iets ongezonds eet. Als we dan bij de KFC terecht komen *en daar kan ik ook eten, want de allergie-info staat op de papieren placemats*, is dat echt niet omdat ik dat graag wilde, maar wel omdat ik een ellenlange discussie die ik toch niet ga winnen niet de sfeer wil laten verpesten. Ik snap Zeester dus best, al zou ik persoonlijk nog zes keer nadenken voor ik nog een keer met zo'n 'vriend' een weekendje weg ga.
Ja, dat heb ik dus niet :P Laatst wilde men per fucking se bij de mac eten. Prima, ga dat lekker doen. Ik had wortelfrietjes en tomaten. Na afloop de AH to go in gelopen, 2 bruine pistoletjes gehaald en 10+ kaas. Boeit me persoonlijk echt geen ene flikker :) Ik snap wel dat er mensen zijn die het moeilijk vinden, maar uiteindelijk is de keuze aan jezelf natuurlijk. Ik zou er zelf strontchagrijnig van worden als ik echt ongezond moet eet terwijl ik dat eigenlijk niet wil. Dat zou de sfeer echt verpesten want dan ben ik de hele avond stikchagrijnig :P

quote:
3,5e dag *O*

Hier 1ste kerstdag uit eten, dus normaal doen overdag (Ik heb ook gewoon nog steeds geen kerstkransjes oid gehad :D ), 2de kerstdag gourmetten bij ons met 2 vrienden, dus ik heb alles zelf in de hand, bergen groente :9, maar ik ga 2de kerstdag niet echt opletten, 1x per jaar kerst, vind het prima :P. En oud en nieuw idem dito.

Ik heb besloten 5 a 6 keer per week te sporten (doe ik al 2 weken) tot iig 1 januari. Dus ook voor en na kerst. Sowieso is het heerlijk en het helpt ook prima bij de kilo's.
  zondag 15 december 2013 @ 17:05:55 #146
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134295565
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 17:05 schreef clumsy_clown het volgende:
Qwea, als ik met jouw gegevens ga berekenen, dus 73 kg, 26 jaar, 176 cm (je was even lang en oud als ik geloof ik), met 5 keer per week sporten kom ik tussen de 2500 en 2700 kcals uit om op gewicht te blijven. Dan is 2000 kcals per dag geen slecht idee.
26???? Hallo, ik moet nog 25 worden, gaat het niet? :P

Ik kwam uit op 2500 idd.
pi_134295593
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 17:05 schreef Qwea het volgende:

[..]

26???? Hallo, ik moet nog 25 worden, gaat het niet? :P

Ik kwam uit op 2500 idd.
Sorry :@.
  zondag 15 december 2013 @ 17:06:41 #148
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134295618
quote:
2s.gif Op zondag 15 december 2013 16:58 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Waarom pas 1 jan? Het moest toch al van je fysio? En andere manieren om 'm te berekenen zijn er niet... Of schatten dmv zo'n calculator, of trend bijhouden en kijken wat voor jou werkt.
Omdat ik het ergens eng vind meer te eten :') Straks kom ik kilo's aan. Jajaja, zit tussen mijn oren, dat weet ik wel :')
  zondag 15 december 2013 @ 17:07:08 #149
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134295646
quote:
10s.gif Op zondag 15 december 2013 17:06 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Sorry :@.
Ja jezus fuck, nog ff en ik kan het bejaardentehuis in met je :{w
pi_134295784
quote:
14s.gif Op zondag 15 december 2013 17:06 schreef Qwea het volgende:

[..]

Omdat ik het ergens eng vind meer te eten :') Straks kom ik kilo's aan. Jajaja, zit tussen mijn oren, dat weet ik wel :')
Dat is net zo'n gevaarlijke gedachte als die aan te veel eten vooraf gaat, dear :). Je gaat sowieso nog wel iets aankomen wellicht, omdat je sport als een mofo en dus flink spier aan het opbouwen bent ( :9.).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')