abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134256057
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_134256069
Klinkt heerlijk miss_sly O+

Bleh ik voel me misselijk, niet handig aangezien ik vanavond moet optreden.
Misschien zo nog even slapen en dan lang douchen.
pi_134256472
DDatje je hele wandeling loopt te fantaseren wat je zo gaat eten als je thuis bent. .. zo'n dag. ..
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_134261737
En toen werd get dus buikgriep zoals het hele gezin afgelopen week gehad heeft :(
Geen optreden dus.
Maar misschien wel lekker slank voor kerst hahaha
pi_134263555
:( JULLIE POSTEN ECHT ALLEEN MAAR IN DE BAAS ZIJN TIJD HE :(

Gisteren had ik een echte graasdag :') Ik had er behoefte aan om te eten. Soort van comfort in food aan het zoeken en het werkte nog ook. Ik at gezonde dingen en vanmorgen had ik notabene een nieuw ATL, maar het mechanisme is dus blijkbaar nog steeds actief :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 14 december 2013 @ 17:21:18 #106
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134263571
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
:( JULLIE POSTEN ECHT ALLEEN MAAR IN DE BAAS ZIJN TIJD HE :(

Gisteren had ik een echte graasdag :') Ik had er behoefte aan om te eten. Soort van comfort in food aan het zoeken en het werkte nog ook. Ik at gezonde dingen en vanmorgen had ik notabene een nieuw ATL, maar het mechanisme is dus blijkbaar nog steeds actief :')
Wat is je *O* ATL *O* ?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_134263593
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:21 schreef Qwea het volgende:

[..]

Wat is je *O* ATL *O* ?
:( Hoger :( dan :( het :( jouwe :(
  zaterdag 14 december 2013 @ 17:23:32 #108
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134263620
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:22 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:( Hoger :( dan :( het :( jouwe :(
Aaaaahw. Ik was vanmorgen 73,2 voor de verandering weer eens :P Morgen ws weer 74 O+
pi_134263634
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 december 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:

[..]

Aaaaahw. Ik was vanmorgen 73,2 voor de verandering weer eens :P Morgen ws weer 74 O+
Ik volg je ik volg ik volg je!
pi_134264800
Ik ging vanmorgen wegen ipv morgen gewoon omdat ik nieuwsgierig was. Het ging zo lekker afgelopen week en het voelde goed in mijn lijf.
En ja hoor atl!!! Nog 1,1 kilo te gaan voor mijn doel van oud en nieuw! Er is nog hoop!

Het was gewoon vanaf zondag -1,6 echt bizar, ik had -0,8 of -0,9 gehoopt en verwacht 😃

Sly dat klinkt als een heerlijke avond!

Sarabi wat balen, beterschap!

En voor de andere atl's *O*
Mama van Jaël (17-07-2009)
Mama van Sarah (05-03-2011)
pi_134265590
Netjes allemaal!

Ik had zojuist een craving naar frietjes en hamburgers en pizza en en en... Maar nu staat er leftover chili in de magnetron *).
pi_134267912
We zijn gister bij een frituur frietjes gaan eten, vanochtend ontbeten bij de subway, geluncht met een croque madame en gedineerd bij de quick. Ik geloof niet dat er een ATL in mijn verschiet ligt, en was ff vergeten dat 1 van de vrienden waarmee ik ben allergisch is voor alle groentes.
pi_134268017
Waarom?
pi_134268575
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 19:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom?
Omdat ik weekendje Antwerpen doe. Heb net bij de quick wel een salade gehad ;)
pi_134268990
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:15 schreef Zeester het volgende:

[..]

Omdat ik weekendje Antwerpen doe. Heb net bij de quick wel een salade gehad ;)
Maar juist daarom! Je bent in een culinaire hoofdstad!
  zaterdag 14 december 2013 @ 20:29:18 #116
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134269121
50gr muesli in je 300gr kwark is bizar veel :')
pi_134269717
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Maar juist daarom! Je bent in een culinaire hoofdstad!
Dat zeg ik, vriend in kwestie is allergisch voor alles wat gezond is. En nogal overheersend type dus ik delf het onderspit in eet-keuzes
pi_134269779
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:46 schreef Zeester het volgende:

[..]

Dat zeg ik, vriend in kwestie is allergisch voor alles wat gezond is. En nogal overheersend type dus ik delf het onderspit in eet-keuzes
Geef hem een keer iets waar hij echt heel erg allergisch voor is? :@
pi_134270058
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Geef hem een keer iets waar hij echt heel erg allergisch voor is? :@
Hij is niet echt allergisch natuurlijk, maar vreet het gewoon niet. Alleen sperziebonen, en daar ook hoogstens 3 van:p
pi_134270269
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef Zeester het volgende:

[..]

Hij is niet echt allergisch natuurlijk, maar vreet het gewoon niet. Alleen sperziebonen, en daar ook hoogstens 3 van:p
Jammer hoor, als het nou pindaas was ofzo, kon je het met een welgeplaatst oops-momentje voorgoed oplossen :o
pi_134270638
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Jammer hoor, als het nou pindaas was ofzo, kon je het met een welgeplaatst oops-momentje voorgoed oplossen :o
Evil!

1800 kcals vandaag. Straks een rondje waggelen en niets meer in m'n muil proberen te stoppen.
pi_134279588
Wel terecht die evil. Wat ben je voor eikel als je volwassen en wel niet alleen jezelf rotzooi laat vreten maar dat ook anderen opdringt? In Antwerpen nog wel!
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_134282392
O+ V O+
  zondag 15 december 2013 @ 09:08:08 #124
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_134282499
Waarom delf jij het onderspit, zeester? Ik zou gewoon gezond eten. Desnoods broodje gezond oid.
pi_134282847
Hallon ATL :W
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')