Wat is jequote:Op zaterdag 14 december 2013 17:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
JULLIE POSTEN ECHT ALLEEN MAAR IN DE BAAS ZIJN TIJD HE
Gisteren had ik een echte graasdagIk had er behoefte aan om te eten. Soort van comfort in food aan het zoeken en het werkte nog ook. Ik at gezonde dingen en vanmorgen had ik notabene een nieuw ATL, maar het mechanisme is dus blijkbaar nog steeds actief
quote:
Aaaaahw. Ik was vanmorgen 73,2 voor de verandering weer eensquote:
Ik volg je ik volg ik volg je!quote:Op zaterdag 14 december 2013 17:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Aaaaahw. Ik was vanmorgen 73,2 voor de verandering weer eensMorgen ws weer 74
Maar juist daarom! Je bent in een culinaire hoofdstad!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:15 schreef Zeester het volgende:
[..]
Omdat ik weekendje Antwerpen doe. Heb net bij de quick wel een salade gehad
Dat zeg ik, vriend in kwestie is allergisch voor alles wat gezond is. En nogal overheersend type dus ik delf het onderspit in eet-keuzesquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar juist daarom! Je bent in een culinaire hoofdstad!
Geef hem een keer iets waar hij echt heel erg allergisch voor is?quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:46 schreef Zeester het volgende:
[..]
Dat zeg ik, vriend in kwestie is allergisch voor alles wat gezond is. En nogal overheersend type dus ik delf het onderspit in eet-keuzes
Hij is niet echt allergisch natuurlijk, maar vreet het gewoon niet. Alleen sperziebonen, en daar ook hoogstens 3 van:pquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Geef hem een keer iets waar hij echt heel erg allergisch voor is?
Jammer hoor, als het nou pindaas was ofzo, kon je het met een welgeplaatst oops-momentje voorgoed oplossenquote:Op zaterdag 14 december 2013 20:54 schreef Zeester het volgende:
[..]
Hij is niet echt allergisch natuurlijk, maar vreet het gewoon niet. Alleen sperziebonen, en daar ook hoogstens 3 van:p
Evil!quote:Op zaterdag 14 december 2013 20:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jammer hoor, als het nou pindaas was ofzo, kon je het met een welgeplaatst oops-momentje voorgoed oplossen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |