neequote:
En zijn vele bezoekjes aan de dierentuin.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Pascalus het volgende:
Die scheidsrechter, die kennen we van dat youtube-kanaal TheOliversWorld.
AZ heeft er twee, dus dat heft elkaar mooi op.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom krijgt deze club een afkorting van vier letters
nog nietquote:
Nou en? Je weet straks wel waar je de lekkerste gyros in Thessaloniki kan etenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Sierd is een beetje zo iemand die er steeds doorheen praat als je lekker voetbal aan het kijken bent
Dat zeggen ze bij Ajax al 8 jaar. Als het zo doorgaat met de Nederlandse clubs in Europa spelen we straks niet meer met 1 directe en 1 niet-direct geplaatste club in de CL.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat Ajax heeft laten zien best wat te kunnen brengen. Daarnaast krijgen zij waarschijnlijk meer geld dan Vitesse omdat ze kampioen worden en CL spelen want een investeerder zal niet lang blijven bij Vitesse, zielloze club.
In de top mee doen, absoluut niet, maar Ajax kan binnen 3 jaar wel eens gaan overwinteren hoor.
Omdat Sierd.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
Oh ja, waarom kijk ik dit eigenlijk?
quote:
Omdat ze beide kut hebben gepresteerd in respectievelijk de CL en EL.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gast.Waarom zet je Ajax de hele tijd in het rijtje van PSV
Zanka.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV mist een type voetballer.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat ze beide kut hebben gepresteerd in respectievelijk de CL en EL.
Nederlandse clubs spelen, op een opvlieging na, gewoon niks klaar op Europees niveau.
Echt vergelijkbaar, gelijkspelen tegen AC Milan in de CL en verliezen van Odessa in de Europa League.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nederlandse clubs spelen, op een opvlieging na, gewoon niks klaar op Europees niveau.
Voor die duw die hij op het eind uitdeelt kreeg die Riera rood, wat overigens ook een debiel was.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vergelijk helemaal niks?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[quote]Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt vergelijkbaar, gelijkspelen tegen AC Milan in de CL en verliezen van Odessa in de Europa League.
Sorry maar hier kan ik niet serieus op in gaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Reageer nou eens normaal, of zeg niks. Kleuter.
Dat zegt meer over jou dan over mij.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sorry maar hier kan ik niet serieus op in gaan.![]()
voorsteldquote:Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij.
Als jij serieus wilt gaan beweren dat het Nederlands voetbal op Europees niveau iets voorsteld moet je jezelf toch eens na laten kijken.
Ortiefquote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schitterende Spaanse tongval van Sierd.
Dude, dat beweert hij toch helemaal nietquote:Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij.
Als jij serieus wilt gaan beweren dat het Nederlands voetbal op Europees niveau iets voorsteld moet je jezelf toch eens na laten kijken.
Jawel.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vergelijk helemaal niks?
Lachwekkende post verder waar ik niet op in ga.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je er inhoudelijk niks op aan te merken.
Ik heb apple zooi dus hij doet het niet, flash zeker?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
Hier staat retteketet nog lekker te draaien hoor.
Ja, en ik vergelijk Ajax en PSV niet met elkaar zoals wordt gesteld. Ik zeg enkel dat de Nederlandse ploegen weinig te zoeken hebben in Europa op dit moment. En dat ik verwacht dat het grote geld in de toekomst de strijd uit gaat maken.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dude, dat beweert hij toch helemaal nietDaarnaast is het 'voorstelt'.
Ja, makkelie..quote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Makkelie had hem gegeven
Moet je ook zeker niet doen als je niks zinnigs te melden hebt.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lachwekkende post verder waar ik niet op in ga.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
De club van koek en kaas, blijft op 't veld de baas. Zodra het strijdlied schalt, word er één in geknald. RETTEKETET, AAAAAAAZ.
Naja eigenlijk vind ik dat iemand met als niks name LeoLinedance dat je dan niet mag praten over voetbal. Jij moet gewoon over Roy Donders gaan praten met de dames.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je er inhoudelijk niks op aan te merken.
Wie?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja eigenlijk vind ik dat iemand met als niks name LeoLinedance dat je dan niet mag praten over voetbal. Jij moet gewoon over Roy Donders gaan praten met de dames.
Is dit een Vos de Mos productie?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Veel mooie gifjes weer de afgelopen week.
Tijd voor een doelpunt.[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Veel mooie gifjes weer de afgelopen week.
Tijd voor een doelpunt.[ afbeelding ]
Van mijquote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit een Vos de Mos productie?
Nee, CaptainCookie als ik het goed heb.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dit een Vos de Mos productie?
Misschien moet je hem aanmoedigen meer gifjes te plaatsen om hem vervolgens te bannen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij had ook al die horror-gif van Rayman toch?
Je begint naam te maken.
Was een tijdelijke oplevingquote:Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint naam te maken.
En deze:quote:Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je begint naam te maken.
Als ze VBL-gerelateerd zijn en niet in elk topic 100 keer voorkomen zal ik dat zeker doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien moet je hem aanmoedigen meer gifjes te plaatsen om hem vervolgens te bannen.
Waar is je AZ vlag?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:24 schreef Cavaliers het volgende:
Kom vrienden van AZ, nog even opgelet. Dan kan het niet meer fout, dan wordt die bal van goud. RETTEKET, AAAAAAAAAAAAAAAAAAZ.
Dat is een .jpgquote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef GGMM het volgende:
Ik ben wel teleurgesteld in Gramulanion dat dit gifje nog niet is langsgekomen.
[ afbeelding ]
Jij kan alles.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:25 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Waar heb ik ooit uit laten blijken dat ik vlaggetjes kan maken?
Als jij op 1 goal van de volgende ronde in de Champions League zijn, winnen van Barcelona en 2x gelijkspelen tegen AC Milan 'weinig te zoeken hebben' noemt, dan heb je gelijk ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:19 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja, en ik vergelijk Ajax en PSV niet met elkaar zoals wordt gesteld. Ik zeg enkel dat de Nederlandse ploegen weinig te zoeken hebben in Europa op dit moment. En dat ik verwacht dat het grote geld in de toekomst de strijd uit gaat maken.
Geloof ik niets van. Je komt in de buurt van Aad300.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook ik heb mijn gebreken.
Bescheiden als altijd.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:26 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ook ik heb mijn gebreken.
dit compliment kan ik helaas niet aannemen. Niemand komt in de buurt van Aad300.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Geloof ik niets van. Je komt in de buurt van Aad300.
Ja je leert daar ook allerlei talen sprekenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is dat zoiets als de Bassie en Adriaan academie?
Bassie heeft ook een liedje over Griekenland.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja je leert daar ook allerlei talen spreken
Lowietje dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dit compliment kan ik helaas niet aannemen. Niemand komt in de buurt van Aad300.
De A die is van Alkmaar!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef sonnyspek het volgende:
https://soundcloud.com/re(...)etet/sets/azliederen
'AZ Alfabet'
Volgens mij is dit niet de echte Bassie.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bassie heeft ook een liedje over Griekenland.
een, twee, drie is uno, dos, tresquote:Op donderdag 12 december 2013 21:29 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja je leert daar ook allerlei talen spreken
Dit is toch niet de echte Bassie, wat denk jij Jan?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:30 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet de echte Bassie.
Het is ook wel een gif, imgur en tinypic kijken niet naar wat er achter die punt staat. Kan je alles neerzetten.quote:
Un deux trois quatre cinq six septquote:Op donderdag 12 december 2013 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
een, twee, drie is uno, dos, tres
een botella dat is een fles
een kelner is een camareo
en een hoed die noemen ze sombrero
en de middelandse zee heet de Mediterránee
Viva Espagña olé
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Viva Espagña olé
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Wat kinderachtig, godverdomme.
luister goed naar deze shitquote:Op donderdag 12 december 2013 21:31 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Un deux trois quatre cinq six sept
wij leven van de bijstandswet.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Viva Espagña olé
Dit boeit echt niemand.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben net terug van de supermarkt.
Ik ben echt grappig.twitter:ggmm_ggmm twitterde op donderdag 12-12-2013 om 21:33:53@thijsslegers Elke keeper waar PSV tegen speelt keept ook toevallig de wedstrijd van zijn leven. reageer retweet
Deze shit is achter de rugquote:Op donderdag 12 december 2013 21:32 schreef Pascalus het volgende:
[..]
luister goed naar deze shit
wij hebben een kunstgebit
wij stoppen er nu mee
masturbatieatelier.
Ik ben snipverkouden.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben net terug van de supermarkt.
Dat was Tomquote:Op donderdag 12 december 2013 21:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Iemand stak hier net een vuurwerkje af
Tom?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:35 schreef CaptainCookie het volgende:
Iemand stak hier net een vuurwerkje af
xDquote:Op donderdag 12 december 2013 21:36 schreef Grifte het volgende:
Het is maar goed dat deze man niet tegen Shakthar Karagandy scoort, dan was hij in de rust geslacht.
Die fluiten alleen als een neger de bal heeft en verder hoor je ze niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:36 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ja, van dat fanatiekste publiek van Griekenland merk je niet veel
In Griekenland gooien ze bordjes kapot.quote:
Gezondheidquote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat het nieuws over mijn verkoudheid wat is ondergesneeuwd door de goal.
over klappers kun je in tukkerland beter zwijgen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:38 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Deze AZ-supporter heeft handen
Ja maar mij wel. De laatste keer dat ik zo snotterde was toen ik Wilfred Genee de Jupiter League zag presenteren.quote:
Ik wilde je troosten, maar de vorige keer werd het ook niet gewaardeerdquote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
Goal gemist.
Troostende reacties in DM zijn welkom.
HMF, jij ook hier?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:40 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik wilde je troosten, maar de vorige keer werd het ook niet gewaardeerd
Niemand denk ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
tevens snapte Pascalus mijn supermarkt-grap niet.
Kapiteintje, verliezende tegenpartijenquote:
Als je HMF bent krijg je een ban, dat is vervelend voor jequote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja ik kijk met een schuin oog.
Penanty
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
tevens snapte Pascalus mijn supermarkt-grap niet.
quote:
Uhm, ja. Ik denk dat ik weet wie ik ga kiezen bij 'slechtste grappen'.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kapiteintje, verliezende tegenpartijen
Uh, oké.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm, ja. Ik denk dat ik weet wie ik ga kiezen bij 'slechtste grappen'.
JR-Style-93?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Uhm, ja. Ik denk dat ik weet wie ik ga kiezen bij 'slechtste grappen'.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:42 schreef Replicat het volgende:
1-1, vermakelijke wedstrijd minus het commentaar.
Uiteraard ben ik geen HMFquote:Op donderdag 12 december 2013 21:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als je HMF bent krijg je een ban, dat is vervelend voor je
Ik geloof je niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:44 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dat is precies wat de kloon van HMF zou zeggen.
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof je niet.Maar waarom zou ik wel HMF zijn? Zeg ik dezelfde dingen als hem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindelijk kan johannes zijn specialiteit tot uitvoer brengenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als je wil heb ik wel homo gifjes voor je
Doe maar meer Alba gifjes.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
als je wil heb ik wel homo gifjes voor je
Grondboringen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Eindelijk kan johannes zijn specialiteit tot uitvoer brengen
Nee, maar elke kloon die voor Feyenoord is is HMF, Stokstaart of Ritmo, jij hebt het geluk dat je de minst debiele bent van de 3.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:46 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Maar waarom zou ik wel HMF zijn? Zeg ik dezelfde dingen als hem?
Mansjester is voor Ajax toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, maar elke kloon die voor Feyenoord is is HMF, Stokstaart of Ritmo, jij hebt het geluk dat je de minst debiele bent van de 3.
Hij heeft de trainer van Feyenoord als UI.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mansjester is voor Ajax toch?
Toen overstemde ze de 30 man van Vitesse die er zat volledig idd.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Ze hebben die klappers trouwens ook één keer in De Gelredome gehad
Dat is gewoon een Groningse god.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft de trainer van Feyenoord als UI.
Ja die heb ik net gepost.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hier is een veel betere versie van.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Hier is een veel betere versie van.
Die dingen moeten ze echt zo snel mogelijk afschaffen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef CaptainCookie het volgende:
Ze hebben die klappers trouwens ook één keer in De Gelredome gehad
Dat komt door mijn naam hier op het forum.Maar ik laat jullie graag nog in de waan dat ik HMF benquote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft de trainer van Feyenoord als UI.
Leuke ketting heeft hij om.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:04 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
19:00 PSV - Chernomorets
21:05 PAOK Saloniki - AZ
PSV - Chernomorets is de beslissing wie meegaat met Ludogorets naar de volgende ronde.
PAOK - AZ is voor de groepswinst.
Dit alles beschouwen we met Wim Kieft, Johan Derksen en Wilfred Genee
Ik geloof niet dat je HMF bent.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:51 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Dat komt door mijn naam hier op het forum.Maar ik laat jullie graag nog in de waan dat ik HMF ben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |