neequote:
En zijn vele bezoekjes aan de dierentuin.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef Pascalus het volgende:
Die scheidsrechter, die kennen we van dat youtube-kanaal TheOliversWorld.
AZ heeft er twee, dus dat heft elkaar mooi op.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:05 schreef CaptainCookie het volgende:
Waarom krijgt deze club een afkorting van vier letters
nog nietquote:
Nou en? Je weet straks wel waar je de lekkerste gyros in Thessaloniki kan etenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef CaptainCookie het volgende:
Sierd is een beetje zo iemand die er steeds doorheen praat als je lekker voetbal aan het kijken bent
Dat zeggen ze bij Ajax al 8 jaar. Als het zo doorgaat met de Nederlandse clubs in Europa spelen we straks niet meer met 1 directe en 1 niet-direct geplaatste club in de CL.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:56 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Omdat Ajax heeft laten zien best wat te kunnen brengen. Daarnaast krijgen zij waarschijnlijk meer geld dan Vitesse omdat ze kampioen worden en CL spelen want een investeerder zal niet lang blijven bij Vitesse, zielloze club.
In de top mee doen, absoluut niet, maar Ajax kan binnen 3 jaar wel eens gaan overwinteren hoor.
Omdat Sierd.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef Saekerhett het volgende:
Oh ja, waarom kijk ik dit eigenlijk?
quote:
Omdat ze beide kut hebben gepresteerd in respectievelijk de CL en EL.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:58 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Gast.Waarom zet je Ajax de hele tijd in het rijtje van PSV
Zanka.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
PSV mist een type voetballer.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Omdat ze beide kut hebben gepresteerd in respectievelijk de CL en EL.
Nederlandse clubs spelen, op een opvlieging na, gewoon niks klaar op Europees niveau.
Echt vergelijkbaar, gelijkspelen tegen AC Milan in de CL en verliezen van Odessa in de Europa League.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nederlandse clubs spelen, op een opvlieging na, gewoon niks klaar op Europees niveau.
Voor die duw die hij op het eind uitdeelt kreeg die Riera rood, wat overigens ook een debiel was.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vergelijk helemaal niks?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[quote]Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt vergelijkbaar, gelijkspelen tegen AC Milan in de CL en verliezen van Odessa in de Europa League.
Sorry maar hier kan ik niet serieus op in gaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Reageer nou eens normaal, of zeg niks. Kleuter.
Dat zegt meer over jou dan over mij.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Sorry maar hier kan ik niet serieus op in gaan.![]()
voorsteldquote:Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij.
Als jij serieus wilt gaan beweren dat het Nederlands voetbal op Europees niveau iets voorsteld moet je jezelf toch eens na laten kijken.
Ortiefquote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Schitterende Spaanse tongval van Sierd.
Dude, dat beweert hij toch helemaal nietquote:Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat zegt meer over jou dan over mij.
Als jij serieus wilt gaan beweren dat het Nederlands voetbal op Europees niveau iets voorsteld moet je jezelf toch eens na laten kijken.
Jawel.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:13 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vergelijk helemaal niks?
Lachwekkende post verder waar ik niet op in ga.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je er inhoudelijk niks op aan te merken.
Ik heb apple zooi dus hij doet het niet, flash zeker?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef Cavaliers het volgende:
Hier staat retteketet nog lekker te draaien hoor.
Ja, en ik vergelijk Ajax en PSV niet met elkaar zoals wordt gesteld. Ik zeg enkel dat de Nederlandse ploegen weinig te zoeken hebben in Europa op dit moment. En dat ik verwacht dat het grote geld in de toekomst de strijd uit gaat maken.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:15 schreef TheArt het volgende:
[..]
Dude, dat beweert hij toch helemaal nietDaarnaast is het 'voorstelt'.
Ja, makkelie..quote:Op donderdag 12 december 2013 21:18 schreef CaptainCookie het volgende:
[ afbeelding ]
Makkelie had hem gegeven
Moet je ook zeker niet doen als je niks zinnigs te melden hebt.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Lachwekkende post verder waar ik niet op in ga.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:20 schreef Cavaliers het volgende:
De club van koek en kaas, blijft op 't veld de baas. Zodra het strijdlied schalt, word er één in geknald. RETTEKETET, AAAAAAAZ.
Naja eigenlijk vind ik dat iemand met als niks name LeoLinedance dat je dan niet mag praten over voetbal. Jij moet gewoon over Roy Donders gaan praten met de dames.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:16 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je er inhoudelijk niks op aan te merken.
Wie?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Naja eigenlijk vind ik dat iemand met als niks name LeoLinedance dat je dan niet mag praten over voetbal. Jij moet gewoon over Roy Donders gaan praten met de dames.
Is dit een Vos de Mos productie?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:22 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Veel mooie gifjes weer de afgelopen week.
Tijd voor een doelpunt.[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |