Chornomorets komt uit Oekraïne en niet uit Rusland he, dus je hoeft niet voor Chornodinges te juichenquote:
Echt hequote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef JochemSjakie het volgende:
Daar gaan weer kostbare punten voor Nederland.
Nee, ik deed alleen wat je TT zei. Ik weet dat Chornomorets uit Odessa komt.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Chornomorets komt uit Oekraïne en niet uit Rusland he, dus je hoeft niet voor Chornodinges te juichen
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee, ik deed alleen wat je TT zei. Ik weet dat Chornomorets uit Odessa komt.
Ohquote:
De verschrikkelijk slechte prestaties van PSV met als gevolg dat Nederland wéér een plekje zakt op de UEFA-lijst.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat is de klacht?
M.a.w.: slotje
En met het verschil dat een hoop mensen de slechte resultaten van feyenoord niet gunden.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef Dingflofbips het volgende:
Psv is het nieuwe Feyenoord.. Met t grote verschil dat t bij Feyenoord door t geld kwam.
Moet bekennen dat ik datzelfde medelijden begin te voelen voor PSV. Hoewel ik t indertijd voor Feyenoord sneuer vond ivm de schulden.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En met het verschil dat een hoop mensen de slechte resultaten van feyenoord niet gunden.
Ja, want de nummer 10 staat zo dicht op ons...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
De verschrikkelijk slechte prestaties van PSV met als gevolg dat Nederland wéér een plekje zakt op de UEFA-lijst.
Maar die schulden had Feyenoord volledig aan zichzelf te danken door jarenlang allerlei exotische uitvreters naar de club te halen, die een riant salaris geven en vervolgens op de bank lieten zitten.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik datzelfde medelijden begin te voelen voor PSV. Hoewel ik t indertijd voor Feyenoord sneuer vond ivm de schulden.
Er gaan geruchten dat Liverpool hem wil huren en hem daarna transfervrij overnemen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Toivonen is wel echt goed nu. Topper.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Liverpool hem wil huren en hem daarna transfervrij overnemen..
Heb je PSV ook maar ENIG krediet gegeven toen ze wel punten pakte? Of zit je gewoon te zeiken?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
De verschrikkelijk slechte prestaties van PSV met als gevolg dat Nederland wéér een plekje zakt op de UEFA-lijst.
Ja, op Europees niveau gun ik Nederlandse clubs het allerbeste, zelfs Feyenoord. Dus nee, ik kon het zeker niet waarderen toen Feyenoord en Vitesse afgingen tegen wereldclubs als Krasnodar en Petrolul. Of Utrecht tegen fucking amateurs uit Luxemburgquote:Op donderdag 12 december 2013 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je PSV ook maar ENIG krediet gegeven toen ze wel punten pakte? Of zit je gewoon te zeiken?
Bekijk de coëfficientie lijst van de afgelopen jaren eens, en zie dat PSV en Ajax de meeste punten pakken voor Nederland. Heb je ook zitten zeiken over Feijenoord en Vitesse?
Hij kan ook veel beter dan die nu laat zien. Waardeloze mentaliteit. En dat terwijl hij eerst een van de weinigen was die ervoor wou knokken.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Liverpool hem wil huren en hem daarna transfervrij overnemen..
Toivonen heeft geloof ik al meerdere malen aangegeven dat hij graag weg wil bij PSV, zelfs voor deze waardeloze periode waar ze nu in verkeren.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij kan ook veel beter dan die nu laat zien. Waardeloze mentaliteit. En dat terwijl hij eerst een van de weinigen was die ervoor wou knokken.
Celtic. Hadden we ook niet van hoeven verliezen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef Seconde het volgende:
Krasnoder
Chomomerts
Differdange
Nederlandse voetbal
Ik mis de tijden dat Heerenveen 1-0 van Stuttgart won, Feyenoord Schalke met 2-1 inmaakte en AZ Auxerre met 2-0 naar huis stuurde..quote:Op donderdag 12 december 2013 22:00 schreef Red_85 het volgende:
Bijna kansloos ook nog gewoon. 1tje... damn. Schaam je.
[..]
Celtic. Hadden we ook niet van hoeven verliezen.
Valencia - Heerenveen in de CL 2-2. En dat toen Valencia het Atletico van nu was.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ik mis de tijden dat Heerenveen 1-0 van Stuttgart won, Feyenoord Schalke met 2-1 inmaakte en AZ Auxerre met 2-0 naar huis stuurde..
Sowieso mis ik Europees voetbal met Heerenveen
Was toch ook geweldig. Lekker de losersleague in. HAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:19 schreef Scorpie het volgende:
Al die boertjes die moesten lachen om Ajax gisterengrote bakkes dit dat
tompsv18 are you watching ?
Hahaha, ga maar lekker naar de losers league tegen Salzburg kijken, neppertje!!quote:Op donderdag 12 december 2013 22:42 schreef KingRoland het volgende:
PSVal die zogenaamde fans Ajax uitlachen en nu uitgeschakeld door FC chrono nog wat
verdomme zeg. Zielige club dat PSV, schande dit.
pauperclubje uit het zuiden
Als je zelfs in de losers league niet kan overwinteren moet het wel héél triest gesteld zijn met je club.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahaha, ga maar lekker naar de losers league tegen Salzburg kijken, neppertje!!
Ja dat is ook zo, maar dat hoef je niet te herhalenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als je zelfs in de losers league niet kan overwinteren moet het wel héél triest gesteld zijn met je club.
En dan te weten dat de huidige koploper van de Nederlandse competitie, niet eens de groepsfase wist te halen van die losers league....quote:Op donderdag 12 december 2013 22:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als je zelfs in de losers league niet kan overwinteren moet het wel héél triest gesteld zijn met je club.
Maar dan nog zat er nog geen belastinggeld in.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar die schulden had Feyenoord volledig aan zichzelf te danken door jarenlang allerlei exotische uitvreters naar de club te halen, die een riant salaris geven en vervolgens op de bank lieten zitten.
Komt ie:quote:Op donderdag 12 december 2013 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis de tijd dat PSV überhaupt wel eens won
Tja... Gelukkig heeft Vite$$e met dank aan een maffiabaas nu wat geld op de bank zodat ze een mooi elftal neer kunnen zetten. De gehuurde spelers van een andere maffiaclub zijn ook een mooie toevoeging. Heb er wel vertrouwen in dat ze volgend jaar wat leuks kunnen doen in de Europa League.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dan te weten dat de huidige koploper van de Nederlandse competitie, niet eens de groepsfase wist te halen van die losers league....
Dan is het pas triest gesteld met je competitie.
Klopt. Maar ja, de gemeente Eindhoven kan altijd nog de koffieautomaat in de kantine van de directie kopen voor een paar miljoen.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar dan nog zat er nog geen belastinggeld in.
Bij PSV ook niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar dan nog zat er nog geen belastinggeld in.
En jij denkt dat een garantstelling niks kost?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe komt een Duitse bank aan belastinggeld dan?
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En jij denkt dat een garantstelling niks kost?
Dat geld is gereserveerd. Er kan dus niet mee geïnvesteerd worden. Er kan geen rente op worden getrokken. Er kan niks meer mee gedaan worden.
Maar goed, in Eindhoven is geld gratis.
Daar heeft Guusje wel vaker last vanquote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Sterke comeback. Goed doordacht ook
Jouw reactie ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Sterke comeback. Goed doordacht ook
Waar zie je staan dat het geld gereserveerd staat op een bank? Dat geld staat gereserveerd bij de gemeente zelf. Het geld is er, maar ze mogen er niks mee doen. Het staat ingecalculeerd als reservering.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw reactie ook.
"Het geld is gereserveerd en staat dus op een bank. Daarom krijgt de gemeente er geen rente over."
Juist...
AC Milan staat nummer 9.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:38 schreef MAHL het volgende:
Heb het even opgezocht, het is de huidige nummer 5 uit Oekraïne...
Achja, eigenlijk kon je dit dan wel verwachten, gezien PSV de huidige nummer 10 van Nederland is.
Dat was echt een bazen-PSV waar ik als Feijenoorder respect voor had.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:02 schreef JenHermes het volgende:
Ik mis het PSV met Jefferson Farfan, Mendes, Lalalala Jisung Paruk en Arjen Robben
FC Utrecht - PSV 12 - 4 met zeven eigen doelpunten van Hiljemarkquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:32 schreef MAHL het volgende:
Resultaat laatste tien wedstrijden:
20 oktober: FC Groningen - PSV 1-0
27 oktober: Roda JC - PSV 2-1
30 oktober: PSV - Roda JC 1-3 (KNVB Beker)
2 november: PSV - PEC Zwolle 1-1
10 november: NAC - PSV 2-1
23 november: PSV - Heerenveen 1-1
28 november: Ludogorets - PSV 2-0
1 december: Feyenoord - PSV 3-1
7 december: PSV - Vitesse 2-6
12 december: PSV - Chornomorets 0-1
Alex, Gomes, Mendes, Affelay, die andere marokaan die toen naar Ajax is gegaan waarvan ik de naam niet meer weet, Jefferson Farfan, Jantje Venegoor of Heselink, Jisung Park, Arjen Robbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat was echt een bazen-PSV waar ik als Feijenoorder respect voor had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je moeder een piemel had was het je vader.quote:Op zondag 15 december 2013 17:16 schreef MAHL het volgende:
Maarja als die penalty er wel in zat zou het nu 4-2 voor Utrecht staan ofzo.
[ afbeelding ]
Dan had die pipo hem moeten maken...quote:Op zondag 15 december 2013 17:16 schreef MAHL het volgende:
Maarja als die penalty er wel in zat zou het nu 4-2 voor Utrecht staan ofzo.
[ afbeelding ]
Jij ookquote:
Ik maak me niet druk om zo'n nobuddie als jijquote:Op zondag 15 december 2013 17:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Mijn garpen zijn idd lachon, jouwes niet
Niet rullevantquote:Op zondag 15 december 2013 17:49 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik maak me niet druk om zo'n nobuddie als jij
nou nou nou zegquote:Op zondag 15 december 2013 17:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je moeder een piemel had was het je vader.
quote:Op zondag 15 december 2013 18:18 schreef tja77 het volgende:
Gefrustreerd ploegje dat fc kutrecht
Weer rood
En slechts 9 punten voorsprong op de nummer laatst... Degradatie is inderdaad dichterbij dan een kampioenschapquote:
Die had ik nog niet eens gezien...quote:Op zondag 19 januari 2014 20:56 schreef MAHL het volgende:
[..]
En slechts 9 punten voorsprong op de nummer laatst... Degradatie is inderdaad dichterbij dan een kampioenschap
Ik voel je pijn mattie, ik weet nog heel goed toen FR net zo skeer speelde als PSV nu. Dat gun ik alleen Vitesse of Twente.quote:
die 14 punten zijn wel reden tot lachenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met 1-0 uit verliezen van de regerend en aanstaand landskampioen is geen schande.
Geen reden tot lachen dus.
Een agent greep een supporter naar de keel, wat onnodig wasquote:Op maandag 20 januari 2014 06:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Die psv supportertjes gingen met elkaar vechten in het uitvak gister
Er zijn wel vaker clubs met 14 punten voorsprong kampioen geworden.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
die 14 punten zijn wel reden tot lachen
welke Nederlandse club na 19 potjes en die achterstand?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker clubs met 14 punten voorsprong kampioen geworden.
Ik denk dat het door dit topic komt....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:59 schreef Nober het volgende:
7 overwinningen op rij en ze hebben weer zicht op voorronde CL, wie het laatst lacht...
quote:Op zondag 16 maart 2014 03:35 schreef Szura het volgende:
Ik vind dat stelletje idioten dat wekelijks voor dit cluppie op de tribune zit eigenlijk nog veel kanslozer. Met hun onverstaanbare Fritsie Philipslied, clownspakken, Strootbakkusspandoeken en boeruhgezang.
En dan heb ik het nog niet gehad over personen als Waterkneus, Van Raaij, de broertjes blaaskaak, die achterlijke clubwatchers zoals Elfrink en flutbestuurders als Tiny Sanders en Marcel Brands.
Wie ik dan wel weer kon waarderen was Fons Spooren.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2014 03:35 schreef Szura het volgende:
Ik vind dat stelletje idioten dat wekelijks voor dit cluppie op de tribune zit eigenlijk nog veel kanslozer. Met hun onverstaanbare Fritsie Philipslied, clownspakken, Strootbakkusspandoeken en boeruhgezang.
En dan heb ik het nog niet gehad over personen als Waterkneus, Van Raaij, de broertjes blaaskaak, die achterlijke clubwatchers zoals Elfrink en flutbestuurders als Tiny Sanders en Marcel Brands.
Wie ik dan wel weer kon waarderen was Fons Spooren.
gaat dit topic nog steeds over voetbal?quote:
En dan gaan ze onderling met elkaar vechten? Jajaquote:Op maandag 20 januari 2014 20:50 schreef Internepper het volgende:
[..]
Een agent greep een supporter naar de keel, wat onnodig was
Nee zeg!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gaat dit topic nog steeds over voetbal?mahl is dit zo een topic waar ik weer een lepeltopic van moet maken voor je?
beetje jammer ik zat er net klaar voor tochquote:Op zondag 16 maart 2014 13:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee zeg!
En ja het gaat nog steeds over voetbal, maar het is dan ook een voetbaltopic he.
Zal ze niet snel weer een hart onder de riem steken.quote:
15 jaar geen kampioenquote:Op zondag 6 april 2014 11:24 schreef Vasion het volgende:
Denken dat ze boven Feyenoord kunnen eindigen
Een 0-2 nederlaag als meest trieste wedstrijd ooit, is zo slecht nog niet.quote:Op zondag 13 april 2014 18:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit was wel een kaskrakertje.
Dit moet de meest trieste wedstrijd van PSV ooit zijn geweest.
Dat was omdat feyenoord de eerste dertig minuten slecht speelde en vanaf de een - nul op dertig procent speelde.quote:Op maandag 14 april 2014 11:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een 0-2 nederlaag als meest trieste wedstrijd ooit, is zo slecht nog niet.
PSV presteert al jaren niet meer en nog steeds die Eindhovense arrogantie. Met deze instelling spelen jullie over een jaar of drie gewoon in de Jupiler Leaguequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |