Er gaan geruchten dat Liverpool hem wil huren en hem daarna transfervrij overnemen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Toivonen is wel echt goed nu. Topper.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Liverpool hem wil huren en hem daarna transfervrij overnemen..
Heb je PSV ook maar ENIG krediet gegeven toen ze wel punten pakte? Of zit je gewoon te zeiken?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
De verschrikkelijk slechte prestaties van PSV met als gevolg dat Nederland wéér een plekje zakt op de UEFA-lijst.
Ja, op Europees niveau gun ik Nederlandse clubs het allerbeste, zelfs Feyenoord. Dus nee, ik kon het zeker niet waarderen toen Feyenoord en Vitesse afgingen tegen wereldclubs als Krasnodar en Petrolul. Of Utrecht tegen fucking amateurs uit Luxemburgquote:Op donderdag 12 december 2013 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je PSV ook maar ENIG krediet gegeven toen ze wel punten pakte? Of zit je gewoon te zeiken?
Bekijk de coëfficientie lijst van de afgelopen jaren eens, en zie dat PSV en Ajax de meeste punten pakken voor Nederland. Heb je ook zitten zeiken over Feijenoord en Vitesse?
Hij kan ook veel beter dan die nu laat zien. Waardeloze mentaliteit. En dat terwijl hij eerst een van de weinigen was die ervoor wou knokken.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Liverpool hem wil huren en hem daarna transfervrij overnemen..
Toivonen heeft geloof ik al meerdere malen aangegeven dat hij graag weg wil bij PSV, zelfs voor deze waardeloze periode waar ze nu in verkeren.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hij kan ook veel beter dan die nu laat zien. Waardeloze mentaliteit. En dat terwijl hij eerst een van de weinigen was die ervoor wou knokken.
Celtic. Hadden we ook niet van hoeven verliezen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:53 schreef Seconde het volgende:
Krasnoder
Chomomerts
Differdange
Nederlandse voetbal
Ik mis de tijden dat Heerenveen 1-0 van Stuttgart won, Feyenoord Schalke met 2-1 inmaakte en AZ Auxerre met 2-0 naar huis stuurde..quote:Op donderdag 12 december 2013 22:00 schreef Red_85 het volgende:
Bijna kansloos ook nog gewoon. 1tje... damn. Schaam je.
[..]
Celtic. Hadden we ook niet van hoeven verliezen.
Valencia - Heerenveen in de CL 2-2. En dat toen Valencia het Atletico van nu was.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:03 schreef Seconde het volgende:
[..]
Ik mis de tijden dat Heerenveen 1-0 van Stuttgart won, Feyenoord Schalke met 2-1 inmaakte en AZ Auxerre met 2-0 naar huis stuurde..
Sowieso mis ik Europees voetbal met Heerenveen
Was toch ook geweldig. Lekker de losersleague in. HAHAHAHAHA.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:19 schreef Scorpie het volgende:
Al die boertjes die moesten lachen om Ajax gisterengrote bakkes dit dat
tompsv18 are you watching ?
Hahaha, ga maar lekker naar de losers league tegen Salzburg kijken, neppertje!!quote:Op donderdag 12 december 2013 22:42 schreef KingRoland het volgende:
PSVal die zogenaamde fans Ajax uitlachen en nu uitgeschakeld door FC chrono nog wat
verdomme zeg. Zielige club dat PSV, schande dit.
pauperclubje uit het zuiden
Als je zelfs in de losers league niet kan overwinteren moet het wel héél triest gesteld zijn met je club.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:43 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hahaha, ga maar lekker naar de losers league tegen Salzburg kijken, neppertje!!
Ja dat is ook zo, maar dat hoef je niet te herhalenquote:Op donderdag 12 december 2013 22:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als je zelfs in de losers league niet kan overwinteren moet het wel héél triest gesteld zijn met je club.
En dan te weten dat de huidige koploper van de Nederlandse competitie, niet eens de groepsfase wist te halen van die losers league....quote:Op donderdag 12 december 2013 22:44 schreef MAHL het volgende:
[..]
Als je zelfs in de losers league niet kan overwinteren moet het wel héél triest gesteld zijn met je club.
Maar dan nog zat er nog geen belastinggeld in.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:34 schreef MAHL het volgende:
[..]
Maar die schulden had Feyenoord volledig aan zichzelf te danken door jarenlang allerlei exotische uitvreters naar de club te halen, die een riant salaris geven en vervolgens op de bank lieten zitten.
Komt ie:quote:Op donderdag 12 december 2013 22:17 schreef de_boswachter het volgende:
Ik mis de tijd dat PSV überhaupt wel eens won
Tja... Gelukkig heeft Vite$$e met dank aan een maffiabaas nu wat geld op de bank zodat ze een mooi elftal neer kunnen zetten. De gehuurde spelers van een andere maffiaclub zijn ook een mooie toevoeging. Heb er wel vertrouwen in dat ze volgend jaar wat leuks kunnen doen in de Europa League.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
En dan te weten dat de huidige koploper van de Nederlandse competitie, niet eens de groepsfase wist te halen van die losers league....
Dan is het pas triest gesteld met je competitie.
Klopt. Maar ja, de gemeente Eindhoven kan altijd nog de koffieautomaat in de kantine van de directie kopen voor een paar miljoen.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar dan nog zat er nog geen belastinggeld in.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |