Chornomorets komt uit Oekraïne en niet uit Rusland he, dus je hoeft niet voor Chornodinges te juichenquote:
Echt hequote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef JochemSjakie het volgende:
Daar gaan weer kostbare punten voor Nederland.
Nee, ik deed alleen wat je TT zei. Ik weet dat Chornomorets uit Odessa komt.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:33 schreef MAHL het volgende:
[..]
Chornomorets komt uit Oekraïne en niet uit Rusland he, dus je hoeft niet voor Chornodinges te juichen
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:38 schreef Voszje het volgende:
[..]
Nee, ik deed alleen wat je TT zei. Ik weet dat Chornomorets uit Odessa komt.
Ohquote:
De verschrikkelijk slechte prestaties van PSV met als gevolg dat Nederland wéér een plekje zakt op de UEFA-lijst.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Wat is de klacht?
M.a.w.: slotje
En met het verschil dat een hoop mensen de slechte resultaten van feyenoord niet gunden.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef Dingflofbips het volgende:
Psv is het nieuwe Feyenoord.. Met t grote verschil dat t bij Feyenoord door t geld kwam.
Moet bekennen dat ik datzelfde medelijden begin te voelen voor PSV. Hoewel ik t indertijd voor Feyenoord sneuer vond ivm de schulden.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:02 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En met het verschil dat een hoop mensen de slechte resultaten van feyenoord niet gunden.
Ja, want de nummer 10 staat zo dicht op ons...quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
De verschrikkelijk slechte prestaties van PSV met als gevolg dat Nederland wéér een plekje zakt op de UEFA-lijst.
Maar die schulden had Feyenoord volledig aan zichzelf te danken door jarenlang allerlei exotische uitvreters naar de club te halen, die een riant salaris geven en vervolgens op de bank lieten zitten.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Moet bekennen dat ik datzelfde medelijden begin te voelen voor PSV. Hoewel ik t indertijd voor Feyenoord sneuer vond ivm de schulden.
Er gaan geruchten dat Liverpool hem wil huren en hem daarna transfervrij overnemen.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:35 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar Toivonen is wel echt goed nu. Topper.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:37 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Er gaan geruchten dat Liverpool hem wil huren en hem daarna transfervrij overnemen..
Heb je PSV ook maar ENIG krediet gegeven toen ze wel punten pakte? Of zit je gewoon te zeiken?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef MAHL het volgende:
[..]
De verschrikkelijk slechte prestaties van PSV met als gevolg dat Nederland wéér een plekje zakt op de UEFA-lijst.
Ja, op Europees niveau gun ik Nederlandse clubs het allerbeste, zelfs Feyenoord. Dus nee, ik kon het zeker niet waarderen toen Feyenoord en Vitesse afgingen tegen wereldclubs als Krasnodar en Petrolul. Of Utrecht tegen fucking amateurs uit Luxemburgquote:Op donderdag 12 december 2013 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je PSV ook maar ENIG krediet gegeven toen ze wel punten pakte? Of zit je gewoon te zeiken?
Bekijk de coëfficientie lijst van de afgelopen jaren eens, en zie dat PSV en Ajax de meeste punten pakken voor Nederland. Heb je ook zitten zeiken over Feijenoord en Vitesse?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |