die 14 punten zijn wel reden tot lachenquote:Op maandag 20 januari 2014 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Met 1-0 uit verliezen van de regerend en aanstaand landskampioen is geen schande.
Geen reden tot lachen dus.
Een agent greep een supporter naar de keel, wat onnodig wasquote:Op maandag 20 januari 2014 06:57 schreef Max-Westerman het volgende:
Die psv supportertjes gingen met elkaar vechten in het uitvak gister
Er zijn wel vaker clubs met 14 punten voorsprong kampioen geworden.quote:Op maandag 20 januari 2014 20:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
die 14 punten zijn wel reden tot lachen
welke Nederlandse club na 19 potjes en die achterstand?quote:Op maandag 20 januari 2014 20:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er zijn wel vaker clubs met 14 punten voorsprong kampioen geworden.
Ik denk dat het door dit topic komt....quote:Op zaterdag 15 maart 2014 20:59 schreef Nober het volgende:
7 overwinningen op rij en ze hebben weer zicht op voorronde CL, wie het laatst lacht...
quote:Op zondag 16 maart 2014 03:35 schreef Szura het volgende:
Ik vind dat stelletje idioten dat wekelijks voor dit cluppie op de tribune zit eigenlijk nog veel kanslozer. Met hun onverstaanbare Fritsie Philipslied, clownspakken, Strootbakkusspandoeken en boeruhgezang.
En dan heb ik het nog niet gehad over personen als Waterkneus, Van Raaij, de broertjes blaaskaak, die achterlijke clubwatchers zoals Elfrink en flutbestuurders als Tiny Sanders en Marcel Brands.
Wie ik dan wel weer kon waarderen was Fons Spooren.
Dit inderdaad.quote:Op zondag 16 maart 2014 03:35 schreef Szura het volgende:
Ik vind dat stelletje idioten dat wekelijks voor dit cluppie op de tribune zit eigenlijk nog veel kanslozer. Met hun onverstaanbare Fritsie Philipslied, clownspakken, Strootbakkusspandoeken en boeruhgezang.
En dan heb ik het nog niet gehad over personen als Waterkneus, Van Raaij, de broertjes blaaskaak, die achterlijke clubwatchers zoals Elfrink en flutbestuurders als Tiny Sanders en Marcel Brands.
Wie ik dan wel weer kon waarderen was Fons Spooren.
gaat dit topic nog steeds over voetbal?quote:
En dan gaan ze onderling met elkaar vechten? Jajaquote:Op maandag 20 januari 2014 20:50 schreef Internepper het volgende:
[..]
Een agent greep een supporter naar de keel, wat onnodig was
Nee zeg!quote:Op zondag 16 maart 2014 13:21 schreef madeliefff het volgende:
[..]
gaat dit topic nog steeds over voetbal?mahl is dit zo een topic waar ik weer een lepeltopic van moet maken voor je?
beetje jammer ik zat er net klaar voor tochquote:Op zondag 16 maart 2014 13:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee zeg!
En ja het gaat nog steeds over voetbal, maar het is dan ook een voetbaltopic he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |