Bij PSV ook niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:11 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Maar dan nog zat er nog geen belastinggeld in.
En jij denkt dat een garantstelling niks kost?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:28 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Hoe komt een Duitse bank aan belastinggeld dan?
quote:Op donderdag 12 december 2013 23:29 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
En jij denkt dat een garantstelling niks kost?
Dat geld is gereserveerd. Er kan dus niet mee geïnvesteerd worden. Er kan geen rente op worden getrokken. Er kan niks meer mee gedaan worden.
Maar goed, in Eindhoven is geld gratis.
Daar heeft Guusje wel vaker last vanquote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Sterke comeback. Goed doordacht ook
Jouw reactie ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:39 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Sterke comeback. Goed doordacht ook
Waar zie je staan dat het geld gereserveerd staat op een bank? Dat geld staat gereserveerd bij de gemeente zelf. Het geld is er, maar ze mogen er niks mee doen. Het staat ingecalculeerd als reservering.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Jouw reactie ook.
"Het geld is gereserveerd en staat dus op een bank. Daarom krijgt de gemeente er geen rente over."
Juist...
AC Milan staat nummer 9.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:38 schreef MAHL het volgende:
Heb het even opgezocht, het is de huidige nummer 5 uit Oekraïne...
Achja, eigenlijk kon je dit dan wel verwachten, gezien PSV de huidige nummer 10 van Nederland is.
Dat was echt een bazen-PSV waar ik als Feijenoorder respect voor had.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:02 schreef JenHermes het volgende:
Ik mis het PSV met Jefferson Farfan, Mendes, Lalalala Jisung Paruk en Arjen Robben
FC Utrecht - PSV 12 - 4 met zeven eigen doelpunten van Hiljemarkquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:32 schreef MAHL het volgende:
Resultaat laatste tien wedstrijden:
20 oktober: FC Groningen - PSV 1-0
27 oktober: Roda JC - PSV 2-1
30 oktober: PSV - Roda JC 1-3 (KNVB Beker)
2 november: PSV - PEC Zwolle 1-1
10 november: NAC - PSV 2-1
23 november: PSV - Heerenveen 1-1
28 november: Ludogorets - PSV 2-0
1 december: Feyenoord - PSV 3-1
7 december: PSV - Vitesse 2-6
12 december: PSV - Chornomorets 0-1
Alex, Gomes, Mendes, Affelay, die andere marokaan die toen naar Ajax is gegaan waarvan ik de naam niet meer weet, Jefferson Farfan, Jantje Venegoor of Heselink, Jisung Park, Arjen Robbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 21:05 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dat was echt een bazen-PSV waar ik als Feijenoorder respect voor had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |