abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 december 2013 @ 19:39:24 #226
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_134301707
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:31 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

/sarcasme ofwat, techniek leek me aardig goed. Schouderbladen ingetrokken, rug hol, voeten plat op de grond, polsen recht en onderarm parallel met de barbell.
Oke, als jij zegt dat het goed is. Ik dacht meer dat je er als een zoutzak bij lag. Icm met een BOR van 70kg en het falen bij een SQ van 70 kg kom je sowieso al niet geloofwaardig over. Ik heb vooral het idee dat je te snel wil qua gewicht. De dingen die ik hiervoor noemde samen met dat DL filmpje zegt mij dat focus op techniek zwaar prioriteit heeft.
pi_134301904
quote:
1s.gif Op zondag 15 december 2013 19:39 schreef H1N1 het volgende:

[..]

Oke, als jij zegt dat het goed is. Ik dacht meer dat je er als een zoutzak bij lag. Icm met een BOR van 70kg en het falen bij een SQ van 70 kg kom je sowieso al niet geloofwaardig over. Ik heb vooral het idee dat je te snel wil qua gewicht. De dingen die ik hiervoor noemde samen met dat DL filmpje zegt mij dat focus op techniek zwaar prioriteit heeft.
Zeg dan eens wat er fout is aan de techniek hierboven.
pi_134302039
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:44 schreef BredeBroeder het volgende:

[..]

Serieus kan je niks mee dat filmpje. En nogal ongeloofwaardig dat je 70 kg rowt als je nog geen 60 kg kan benchen. Dat is een beetje het punt
"Fear is only as deep as the mind allows."
  zondag 15 december 2013 @ 19:49:01 #229
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_134302091
quote:

[..]

Wat ik al zei:' ik dacht dat je er als een zoutzak bij lag' maar als jij zegt dat het goed is..dan zal dat wel zo zijn. Ik probeer je alleen te helpen.
pi_134302093
quote:

[..]

Maak de volgende keer een filmpje met de filmer van voren, zodat je het wiebelende effect van je barbell beter kan vastleggen. Erg moeilijk om hoekfilmpjes te beoordelen. En voeg wat dips toe aan je schema.
pi_134302194
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 19:49 schreef Faeroer het volgende:

[..]

Maak de volgende keer een filmpje met de filmer van voren, zodat je het wiebelende effect van je barbell beter kan vastleggen. Erg moeilijk om hoekfilmpjes te beoordelen. En voeg wat dips toe aan je schema.
Dips zitten er al tussen, zal binnenkort wel nog een filmpje doen.
pi_134302560
En btw 3000 intake is dat wel genoeg? Als ik jouw topic over opleiding lees dan lijk je naast kt nog veel beweging te krijgen? Heb je dat ook ingecalculeerd of gewoon een internetschema?
pi_134302719
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 20:00 schreef robskem het volgende:
En btw 3000 intake is dat wel genoeg? Als ik jouw topic over opleiding lees dan lijk je naast kt nog veel beweging te krijgen? Heb je dat ook ingecalculeerd of gewoon een internetschema?
Is genoeg ja, alleen vorige week heb ik dus dagelijks op ongeveer 2000 kcal geleefd misschien nog wel minder dus dat is gewoon zwaar foktop.
pi_134315303
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 15:48 schreef Verbosity het volgende:
Heb mijn squats weer eens laten filmen. De filmer heeft nogal last van Vertical video syndrome, maar dit was dus mijn laatste cycle van 5/3/1. Had een lichte blessure aan mijn adductoren van de zomer en de laatste maanden weer rustig opgebouwd vanaf 60kg.

Hoelang heb je naar 130 kg toe moeten werken?
Ziet er fokking noice uit trouwens.
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode
  maandag 16 december 2013 @ 00:24:06 #235
395013 Verbosity
Dies diem docet.
pi_134315689
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 00:13 schreef McNulty het volgende:

[..]

Hoelang heb je naar 130 kg toe moeten werken?
Ziet er fokking noice uit trouwens.
Wel een poos al met al. Was begonnen met krachttraining voor het aansterken van mijn knie ter voorbereiding op een voorste kruisband plastiek. Na 5 maanden (operatie werd telkens verzet door mijn rijexamen, ziekte en een sportvakantie van de chirurg..) had ik een squat van ~100kg. Na de operatie weer rustig opgebouwd over 9 maanden tot 5x125kg squat(begin dit jaar).

Vervolgens in de zomer een kleine blessure opgelopen+cut waardoor ik vanaf 60kg squat begon en elke training 5kg toevoegde. Veel gelet op techniek en sinds ander halve maand 5/3/1 met de stats van mijn signature.

[ Bericht 0% gewijzigd door Verbosity op 16-12-2013 00:30:28 ]
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.
pi_134316533
quote:
9s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:14 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

MarMar is hier ook al lang niet meer. Die gooide elke week 10 kg op haar squat.
quote:
9s.gif Op donderdag 12 december 2013 22:14 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

MarMar is hier ook al lang niet meer. Die gooide elke week 10 kg op haar squat.
:W

Alleen maar sommige weken.
pi_134317493
"Sugar addiction is the Achilles heel of cancer cells"

Nog een onderzoek die hij postte http://www.plosone.org/ar(...)journal.pone.0065522
If not now, then when.
pi_134317718
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:54 schreef BigSmurf het volgende:
Over de BOR gesproken, wie gebruikt hier echt een 90 graden hoek, dus horizontale rug? Ik gebruik altijd een 45 graden hoek, dan pak ik voor m'n gevoel meer m'n lats en rear delts mee.
Ik. Maar 90 is beetje te veel van goede. Dan wordt t echt zwaar. En ik moet wat meer naar mijn navel roeien als nek(overdreven dan). zal t vast een stuk makkelijker worde. Sowieso is overhand zwaarder, werk je namelijk meer op de lats, en die zijn bij mij vrij zwak in verhouding.

@hierboven.
Mooi filmpje, hopelijk wordt er snel wat mee gedaan. Suiker is sowieso gewoon echt vergif. Alhoewel ik mij wel zou moeten afvragen hoe t leven is zonder carbs. Echt totaal geen carbs dan. Natuurlijk niks vergeleken met kanker duh. Maar ik bedoel maar.
Trouwens. Alle cellen hebben glucose nodig(het lichaam kan ook glucose maken uit vet en eiwit) dus ook de goede cellen die continu sterven en reproduceren. Alleen met een glucose overschot gaan de kanker cellen ook sneller groeien (alle cellen) (vandaar veel carbs eten ipv eiwit als je wilt gainen :p )
Zou je lichaam zelf genoeg glucose kunnen maken om gezond te leven als je totaal geen koolhydraten in neemt? (In het filmpje is wel het bewijs van die gast die al5 jaar dat dieet volgt dus tja.).

Krijg wel tering honger atm zeg....

[ Bericht 10% gewijzigd door Opblaaspop077 op 16-12-2013 04:05:35 ]
pi_134317807
quote:
1s.gif Op maandag 16 december 2013 03:39 schreef Opblaaspop077 het volgende:

[..]

Alhoewel ik mij wel zou moeten afvragen hoe t leven is zonder carbs. Echt totaal geen carbs dan. Natuurlijk niks vergeleken met kanker duh. Maar ik bedoel maar.
Het grootste probleem is uitzoeken wat je kunt eten en wat niet, en je daar aan houden. :)
Verder went alles, al gaat het ene lichaam wat makkelijker met verandering om dan het andere.

quote:
Zou je lichaam zelf genoeg glucose kunnen maken om gezond te leven als je totaal geen koolhydraten in neemt? (In het filmpje is wel het bewijs van die gast die al5 jaar dat dieet volgt dus tja.).
Uiteraard kun je gezond leven zonder KH. Je lichaam maakt ketonen aan als je een low-carb dieet volgt en gebruikt dit als brandstof (simpel gezegd).

Tijdens mij cut heb ik enkele maanden met ketose geexperimenteerd en dit ging heel goed. Ermee bulken zou ik niet doen, simpelweg omdat het zowel lastig als duur is om grote hoeveelheden low-carb/high fat producten te eten. Daarnaast geloof ik wel dat KH een rol spelen in het bulk-proces.

Voor iemand die niet sport is dit laatste niet relevant en kan een langdurig ketose dieet prima.
  maandag 16 december 2013 @ 07:36:46 #240
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134318040
quote:
Heb mijn squats weer eens laten filmen. De filmer heeft nogal last van Vertical video syndrome, maar dit was dus mijn laatste cycle van 5/3/1. Had een lichte blessure aan mijn adductoren van de zomer en de laatste maanden weer rustig opgebouwd vanaf 60kg.

ziet er ziek mooi uit zeg...
Kan ook niet anders met zulks anatomisch-mechanische kennis _O_ _O_
  maandag 16 december 2013 @ 07:48:45 #241
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_134318115
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Hier

Techniek is toch wel goed ( weer moeilijk te zien ik weet het )
Ook al wordt de bar unracked, je moet veel te hoog gaan met je armen. Je locked je ellenbogen zelfs, dat moet je echt niet doen. Met een zwaarder gewicht is dat een one way ticket to snap city.
Je ellenbogen flairen veel te ver naar buiten, hou ze iets dichter bij je lichaam, zo'n 45 graden. Als je gewend bent zo te benchen moet je waarschijnlijk even iets terug in gewicht om daar aan te wennen.

Denk eraan dat je negative je 'laadt' moment is. Zoals veel mensen laat je de bar gewoon zakken, maar de negative is ook een dynamische beweging. Dus dynamisch zakken, en van daaruit de bar snelheid geven naar boven. Denk maar aan een elastiek die je 'laadt' om daarna losgelaten te worden.

En kijk vooral veel BP filmpjes over techniek. Daar kan je nog heel erg veel aan doen.
  maandag 16 december 2013 @ 07:49:17 #242
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_134318122
quote:

Netjes.
  maandag 16 december 2013 @ 07:51:05 #243
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134318139
Heeft er iemand ervaring met DTP workout?

Nee het is niet e.o.a. ranzige fatburner of riod lol.

Het is van Kris Gethins (mateloos irritante gast maar oke)

Online was er iemand helemaal lieris van en toen ben ik er wat over gaan lezen.

Het is bedoelt voor 1 maand. en staat voor Dramatic Transformation process lol. :') 8)7
Beetje onzinnig complex moeilijk gemaakt programma met supersets en alles maar het komt er opneer dat je echt extreem high volume traint, en jezelf dwingt die sets af te maken.
sets van 50 40 30 20 10 10 20 30 40 50 reps op en aflopens in gewicht.

Omdat ik wel wat uithoudingsvermogen in m'n sets kan gebruiken en momenteel toch m'n form aan het fixen ben, doe ik m'n eigen variant er op op m'n eigen oefeningen.

Als je ff tijd hebt zoekt dan op DTP, maar voglens mij heeft die hele Kris Gethins het totaal ongefundeerd opgezet. Er missen naemlijk spiergroepen, en al helemaal als je kijkt naar de onzinnige (in mijn ogen dan) exacte timing m.b.t. herstel tussen sets e.d.

Maar het idee er achter is wel aardig namelijk extreme High volume sets en dan afbouwend in volume opbouwend in gewicht naar een paar flinke werksets, en jezelf forced die high reps af te maken no mather what.

Om een beetje in te komen gisteren met 80kg squats gedaan op
repsets van 50 40 30 20 10 10 en netjes diep

Als je niet meer kan dan wacht je ff 5 sconden tot het zure ff weg is, en dan ga je weer. tot je die 50 hebt.

Ik kan je wel zeggen, ik wist nou ff niet meer of ik een emmer nodig had, of ik in een hoekje wilde gaan zitten janken, of om m'n moeder moest roepen lol. _O- :X

god damn, m'n quads nog nooit zo swole gevoelt lol

Daarna deed ik legg extention ook zo (alleen dan wel het gewicht op gegooit) en leg press

Helemaal dood na 1,5 uur lol.
Kan niet meer lopen nu.

Zal wel geen echte massa bouwen zoals hij claimt (ook het originele programma niet) maar het lijkt me wel iets wat je kan helpen als je stalt door bijv. uithoudingsvermogen op je sets o.i.d.

[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 16-12-2013 08:00:00 ]
  maandag 16 december 2013 @ 07:53:47 #244
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134318161
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Hier

Techniek is toch wel goed ( weer moeilijk te zien ik weet het )
Ik denk dat je best wat minder wijd mag pakken...

't is goed voor je chest zo absoluut, maar als je hoger wilt in gewicht...
Probeer eens wat minder wijd?
En wat hoger op de bank gaan liggen volgens mij. Met die twee dingen corrigeer je dan al wat Snakey zegt denk ik, je moet de bar van veel te ver/hoog pakken waardoor het niet anders kan dat je schouderbladen niet meer gepinched zijn en je niet meer er op ligt goed...

[ Bericht 4% gewijzigd door RaymondK op 16-12-2013 08:18:25 ]
  maandag 16 december 2013 @ 08:00:33 #245
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_134318207
Ik heb een tijdje geleden een boek gelezen waar dit ook in voorkwam Raymond. Ik weet bij god niet meer welk boek het was, ik zal het opzoeken. Die gozert was in ieder geval niet irritant. :D

Anyway, waar het op neerkwam is dat het prima kan werken, high volume training, als cycle. Ik geloof het ook wel, maar het is zo dat eigenlijk alles werkt, voor een week of 6. Langer zou ik het dan ook niet doen. En kijken wat het je brengt.

Om meer conditie/uithoudingsvermogen te krijgen zijn en meer wegen natuurlijk. Kettlebell bv. ;)
  maandag 16 december 2013 @ 08:04:57 #246
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134318249
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 08:00 schreef Snakey het volgende:
Ik heb een tijdje geleden een boek gelezen waar dit ook in voorkwam Raymond. Ik weet bij god niet meer welk boek het was, ik zal het opzoeken. Die gozert was in ieder geval niet irritant. :D

Anyway, waar het op neerkwam is dat het prima kan werken, high volume training, als cycle. Ik geloof het ook wel, maar het is zo dat eigenlijk alles werkt, voor een week of 6. Langer zou ik het dan ook niet doen. En kijken wat het je brengt.

Om meer conditie/uithoudingsvermogen te krijgen zijn en meer wegen natuurlijk. Kettlebell bv. ;)
er zijn 100 varianten, en die gozer doet alsof hij het uitgevonden heeft vandaar dat ik hem nogal irritant vind. Plus hoe die praat lol

hij heeft ook 3 cardiosessies vwaarvan 1 met ketelbell.

Ik ga het op m'n eigen schema toepassen omdat ik zijn oefeningen gewoon niet vertrouw/volledig vind.
Benen was i.i.g. groot suc6 wat mij betreft, athans als ik dat feel van vandaag en de swole van gisteren mag geloven lol.
anderhalf uur voor ik klaar was, en nog 10 minuten aan tafel gezeten voor ik de moed gevonden had om de trap op naar de kleedkamer te gaan lol. Vooral die high reps op leg extentions man gdvr domme gees. eer dat je bij die 50 bent op redelijk gewicht, ben je al 10x gestopt voor een paar tellen lol.

Vandaag chest es proberen zo lol

[ Bericht 1% gewijzigd door RaymondK op 16-12-2013 08:18:59 ]
  maandag 16 december 2013 @ 08:29:45 #247
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_134318468
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 07:53 schreef RaymondK het volgende:

[..]

Ik denk dat je best wat minder wijd mag pakken...

't is goed voor je chest zo absoluut, maar als je hoger wilt in gewicht...
Probeer eens wat minder wijd?
En wat hoger op de bank gaan liggen volgens mij. Met die twee dingen corrigeer je dan al wat Snakey zegt denk ik, je moet de bar van veel te ver/hoog pakken waardoor het niet anders kan dat je schouderbladen niet meer gepinched zijn en je niet meer er op ligt goed...
Dave Tate zegt dat het beter is om hoger te gaan liggen dan we geleerd worden. We worden geleerd met de ogen onder bar te gaan liggen, Tate zegt dat de kin of zelfs nog iets hoger (afhankelijk van de J hooks) beter is. Dit omdat het unracken dan een zo klein mogelijke afstand wordt. Makes sense, maar ik vind het niet zo prettig om eea reden. Zal wel gewenning zijn.
  maandag 16 december 2013 @ 08:31:48 #248
58789 Snakey
-||||--------||||-
pi_134318491
quote:
10s.gif Op maandag 16 december 2013 08:04 schreef RaymondK het volgende:

[..]

er zijn 100 varianten, en die gozer doet alsof hij het uitgevonden heeft vandaar dat ik hem nogal irritant vind. Plus hoe die praat lol

hij heeft ook 3 cardiosessies vwaarvan 1 met ketelbell.

Ik ga het op m'n eigen schema toepassen omdat ik zijn oefeningen gewoon niet vertrouw/volledig vind.
Benen was i.i.g. groot suc6 wat mij betreft, athans als ik dat feel van vandaag en de swole van gisteren mag geloven lol.
anderhalf uur voor ik klaar was, en nog 10 minuten aan tafel gezeten voor ik de moed gevonden had om de trap op naar de kleedkamer te gaan lol. Vooral die high reps op leg extentions man gdvr domme gees. eer dat je bij die 50 bent op redelijk gewicht, ben je al 10x gestopt voor een paar tellen lol.

Vandaag chest es proberen zo lol
Ja precies, high volume trainen is geen vreemde ofzo. Ik heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me niet iets wat je voor de lol doet. :D
  maandag 16 december 2013 @ 08:32:48 #249
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134318504
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 08:29 schreef Snakey het volgende:

[..]

Dave Tate zegt dat het beter is om hoger te gaan liggen dan we geleerd worden. We worden geleerd met de ogen onder bar te gaan liggen, Tate zegt dat de kin of zelfs nog iets hoger (afhankelijk van de J hooks) beter is. Dit omdat het unracken dan een zo klein mogelijke afstand wordt. Makes sense, maar ik vind het niet zo prettig om eea reden. Zal wel gewenning zijn.
ja precies.
waarsch. gewenning idd.

Je kan dan veel beter goed blijven liggen met unhooken.
Het is ook wel een beetje v.h. bankje afhankelijk.

Denk dat je het onprettig vind omdat je dan relatief toch dichter bij de rack mounts ligt met benchen.
Athans, dat vond ik in het begin, ik deed het ook heel lang fout.
Nu heb ik ook veel minder last van m'n schouder met benchen gewoon door die sjouderbladen beter te pinchen en te houden ook. En je kan bijna gelijk zwaarder...
  maandag 16 december 2013 @ 08:33:58 #250
182806 RaymondK
User icon is Raymondk
pi_134318516
quote:
7s.gif Op maandag 16 december 2013 08:31 schreef Snakey het volgende:

[..]

Ja precies, high volume trainen is geen vreemde ofzo. Ik heb het nog nooit gedaan, maar het lijkt me niet iets wat je voor de lol doet. :D
nou ja, de eerste keer vond ik het wel leuk i.i.g. weer eens wat anders na 4jr sets of 8 heavy as possible lol. maar ik zie nu al op tegen m'n schouderdag.
Volgens mij krijg ik instant Strechies van de swell terplekke lol. :') c_/

Ik weet normaal al niet meer hoe ik het heb op een schouderdag. Die verzuring is gewoon zo kut altijd lol. O+

maar met 50 reps wordt dta nog veel erger lol.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')