Niet altijdquote:Op zondag 15 december 2013 14:09 schreef McNulty het volgende:
[..]
Kan niemand voor je spotten terwijl je bencht?
Niet doen, staat je progressie alleen maar in de weg.quote:Op zondag 15 december 2013 14:59 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Doe ook SS, was gewoon even testen hoeveel ik met 1 rep zou kunnen halen, 55 dus.
als jij met gestrekte benen eindigt en jouw rug staat nog gebogen ... dan is die squat sws niet goedquote:Op zondag 15 december 2013 10:11 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Waarom dan?Ik denk dat die BOR dan fout is, die squat is sws goed
Klopt, ik was ook vergeten om spanning op m'n spieren te houden, toen ik in de zit houding zat was alle spanning dus al weg.quote:Op zondag 15 december 2013 15:28 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
als jij met gestrekte benen eindigt en jouw rug staat nog gebogen ... dan is die squat sws niet goed
Hoeveel reps/sets?quote:Op zondag 15 december 2013 15:31 schreef MaidensTower het volgende:
Full squats gedaan vandaag. K kon niet meer dan 40 kg excl. stang. Geen Smith machine
3 x 10.quote:Op zondag 15 december 2013 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hoeveel reps/sets?
Van daaruit verder bouwen.
Een squat uit het boekje als je het mij vraagt. Netjes.quote:Op zondag 15 december 2013 15:48 schreef Verbosity het volgende:
Heb mijn squats weer eens laten filmen. De filmer heeft nogal last van Vertical video syndrome, maar dit was dus mijn laatste cycle van 5/3/1. Had een lichte blessure aan mijn adductoren van de zomer en de laatste maanden weer rustig opgebouwd vanaf 60kg.
Mooie squat, diepte is precies diep genoeg (upper hip crease below knee level), nice!quote:Op zondag 15 december 2013 15:48 schreef Verbosity het volgende:
Heb mijn squats weer eens laten filmen. De filmer heeft nogal last van Vertical video syndrome, maar dit was dus mijn laatste cycle van 5/3/1. Had een lichte blessure aan mijn adductoren van de zomer en de laatste maanden weer rustig opgebouwd vanaf 60kg.
Merk dat ik bij het eindigen van de rep wat rechter op sta. Voor het beginnen van de squat ligt de bar dan niet meer boven de middenvoet. Tijdens het inademen (valsalva) moet ik dat iets compenseren met licht naar voren leunen.quote:Op zondag 15 december 2013 15:58 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
Mooie squat, diepte is precies diep genoeg (upper hip crease below knee level), nice!
Door die verhoogde hak lijkt het net alsof bij een enkele rep het gewicht naar je tenen verschuift, maar dat is optische illusie volgens mij.
okokquote:Op zondag 15 december 2013 16:02 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Merk dat ik bij het eindigen van de rep wat rechter op sta. Voor het beginnen van de squat ligt de bar dan niet meer boven de middenvoet. Tijdens het inademen (valsalva) moet ik dat iets compenseren met licht naar voren leunen.
En sta ongeveer op schouderwijdte. Misschien een tikje smaller, maar merk dat ik dan fijner sta en beter kracht kan zetten.
Whehequote:Op zondag 15 december 2013 18:58 schreef fathank het volgende:
Goeie techniek.
Voor een halve bench press
Gast eet jij wel genoeg? 55kg lukte wel zei je.quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Hier
Techniek is toch wel goed ( weer moeilijk te zien ik weet het )
Ja, lukte ook. Zit nu op 3000 kcal per dag, van 63KG naar 65KG nuquote:Op zondag 15 december 2013 19:06 schreef Atemno het volgende:
[..]
Gast eet jij wel genoeg? 55kg lukte wel zei je.
Hm toch vreemd want eerst liep je voor op schema en nu lopen we gelijk. Weeg wel wat meer trouwens. Iig niet meer pr'en en gewoon aan het schema houden.quote:Op zondag 15 december 2013 19:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, lukte ook. Zit nu op 3000 kcal per dag, van 63KG naar 65KG nu
Ach het is toch geen wedstrijdquote:Op zondag 15 december 2013 19:12 schreef Atemno het volgende:
[..]
Hm toch vreemd want eerst liep je voor op schema en nu lopen we gelijk. Weeg wel wat meer trouwens. Iig niet meer pr'en en gewoon aan het schema houden.
Zo was het niet bedoeld. Najah ik wil iig geen tijd verdoen, ben benieuwd waar we over een tijd staan!quote:Op zondag 15 december 2013 19:13 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ach het is toch geen wedstrijd
Mooi dat je zelf durft te zeggen dat je techniek wel goed is. Misschien moet je je eerst focussen op techniek ipv te gaan loaden. En vergeet dat filmpje niet van je 70kg BOR.quote:Op zondag 15 december 2013 18:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Hier
Techniek is toch wel goed ( weer moeilijk te zien ik weet het )
quote:Op zondag 15 december 2013 19:08 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ja, lukte ook. Zit nu op 3000 kcal per dag, van 63KG naar 65KG nu
Even dooreten en je CNS laten wennen aan benchen. Lijkt erg op stabiliteitsproblemen en niet zozeer op krachtproblemen. Geen idee of het aan de manier van filmen ligt, maar die barbell hangt al direct rechts (links op beeld).quote:
/sarcasme ofwat, techniek leek me aardig goed. Schouderbladen ingetrokken, rug hol, voeten plat op de grond, polsen recht en onderarm parallel met de barbell.quote:Op zondag 15 december 2013 19:25 schreef H1N1 het volgende:
[..]
Mooi dat je zelf durft te zeggen dat je techniek wel goed is. Misschien moet je je eerst focussen op techniek ipv te gaan loaden. En vergeet dat filmpje niet van je 70kg BOR.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |