Ben al klaar hoor.quote:
Geen echte albino, but stillquote:Op donderdag 12 december 2013 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, maar wel de knapste albino die ik ooit heb gezien.
Ik vind haar als brunette veel leuker.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen echte albino, but still
[ [url=http://www.wallpaperhi.com/thumbnails/detail/20120531/women%20actress%20game%20of%20thrones%20a%20song%20of%20ice%20and%20fire%20tv%20series%20emilia%20clarke%20daenerys%20targaryen%201_www.wallpaperhi.com_92.jpg]afbeelding[/url] ]
Jij weetquote:
Op 1 van jouw foto's vond ik je op haar lijkenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen echte albino, but still
[ [url=http://www.wallpaperhi.com/thumbnails/detail/20120531/women%20actress%20game%20of%20thrones%20a%20song%20of%20ice%20and%20fire%20tv%20series%20emilia%20clarke%20daenerys%20targaryen%201_www.wallpaperhi.com_92.jpg]afbeelding[/url] ]
Oh echt?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op 1 van jouw foto's vond ik je op haar lijken
Ja en met blote rug. Zo'n draakje op je schouder had het afgemaaktquote:Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op 1 van jouw foto's vond ik je op haar lijken
goed idee voorn photoshop!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en met blote rug. Zo'n draakje op je schouder had het afgemaakt
Hmm heb meer pics met blote rug. Maar thanks, zie ik wel als een complimentquote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en met blote rug. Zo'n draakje op je schouder had het afgemaakt
Dat visnet om d'r benen doet me denken aan van die kk grote schepen die met netten waar je U tegen zegt vis mee binnen halen midden op zeequote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat visnet om d'r benen doet me denken aan van die kk grote schepen die met netten waar je U tegen zegt vis mee binnen halen midden op zee. Discovery Channel-typa shit
.
Tevens een random cool story:
[ afbeelding ]
Gruwelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat visnet om d'r benen doet me denken aan van die kk grote schepen die met netten waar je U tegen zegt vis mee binnen halen midden op zee. Discovery Channel-typa shit
.
Tevens een random cool story:
[ afbeelding ]
wel een leuk hoofd.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
Om in de kerststemming te komen
[ afbeelding ]
hahahhahahquote:Op donderdag 12 december 2013 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hij gaat nog verder!
[ afbeelding ]
Hahahaha fucking vet verhaalquote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal een beeld bij met m'n soms kinderlijke fantasie![]()
.
Pear Chan ja. Ze heeft ook naakt pics.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:29 schreef Ezio het volgende:
Is dit hetzelfde kuiken?
[ afbeelding ]
the birdsquote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal een beeld bij met m'n soms kinderlijke fantasie![]()
.
linkquote:Op donderdag 12 december 2013 20:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Pear Chan ja. Ze heeft ook naakt pics.
Je hebtquote:
Outlookquote:Op donderdag 12 december 2013 20:44 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft hier outlook? Zijn jullie toevallig bekend met het probleem dat je geen mail meer kunt typen?
Dat dat witte veld waar je gewoon normaal gesproken op klikt om je bericht te typen, niet meer aan te klikken is? Kan er wel iets over vinden op google, maar die hebben allemaal over dat je naar menu > extra etc moet gaan, maar dat zijn berichten uit 2007/2008 en ik kan dus nergens ''menu'' etc vinden.
Ik verdenk hem er nog steeds van een kk hinderlijke troll te zijn, puur om controversieel te zijn.quote:
Outlook?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:44 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft hier outlook? Zijn jullie toevallig bekend met het probleem dat je geen mail meer kunt typen?
Dat dat witte veld waar je gewoon normaal gesproken op klikt om je bericht te typen, niet meer aan te klikken is? Kan er wel iets over vinden op google, maar die hebben allemaal over dat je naar menu > extra etc moet gaan, maar dat zijn berichten uit 2007/2008 en ik kan dus nergens ''menu'' etc vinden.
Digital Cornerquote:Op donderdag 12 december 2013 20:44 schreef VeerEli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja echt zonde wel. Niks mis met het koppie.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
verdrietig gewordenwel echt een mooi gezichtje
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Ik weet het niet man.. Hij heeft echt te veel van die acties waardoor ik denk dat hij gewoon fucking serieus is.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verdenk hem er nog steeds van een kk hinderlijke troll te zijn, puur om controversieel te zijn.
[..]
Outlook?Gebruikt men dat nog na 2004?
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Iemand bij mij uit de paardrijles dacht dat ik ongeveer even oud als haar was. 27Zij kent mij wel alleen met cap op maar dan nog.
![]()
![]()
Zag je er zo slecht uit dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:53 schreef Chai het volgende:
Iemand bij mij uit de paardrijles dacht dat ik ongeveer even oud als haar was. 27Zij kent mij wel alleen met cap op maar dan nog.
Ik werd ook laatst 27 geschat rip jeugd.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:53 schreef Chai het volgende:
![]()
Komt gewoon door ons volwassen gedrag. Heel wijs overkomen en zo.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik werd ook laatst 27 geschat rip jeugd.![]()
Ha-ha.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt gewoon door ons volwassen gedrag. Heel wijs overkomen en zo.
Ik denk eerder onze lengte.![]()
Komt eerder omdat jullie allebei 6'4 en full 'o muscle zijn ofzo.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt gewoon door ons volwassen gedrag. Heel wijs overkomen en zo.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ha-ha.
Ik denk eerder onze lengte.![]()
![]()
Maar dat ben ik al jaren.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt eerder omdat jullie allebei 6'4 en full 'o muscle zijn ofzo.![]()
Shiiiiit niggaquote:Op donderdag 12 december 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik werd ook laatst 27 geschat rip jeugd.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt gewoon door ons volwassen gedrag. Heel wijs overkomen en zo.
Oh toen werd ik ook echt 13 geschat. Zag er heel jong uit, maar was wel al lang. Ook al zat ik nog niet in mijn groeispurt.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ik 13 was werd ik ook weer 17/18 geschat, maar toen waren het de tieten, altijd wat gvd.![]()
![]()
Ik denk dat ze gewoon niet fatsoenlijk gekeken heeft, chai lijkt echt helemaal geen 27.
Van vas weet ik dat niet, want ik ken alleen die blowfoto.compact en kleverig.![]()
Ik altijd. Maar dat is misschien ook omdat ik eruit zie alsof ik stiekem nog wel erg jong kan zijn. Niet per se dat ik echt jong ben.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
Ik moest laatst id laten zien voor peuken![]()
Ik gebruikte altijd hotmail, maar sinds dat automatisch veranderde naar outlook gebruik ik outlook jaquote:Op donderdag 12 december 2013 20:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Outlook?Gebruikt men dat nog na 2004?
En het gaat niet over mij maar over m'n ma
Zij heeft dit probleem en ik kon haar niet helpen. Dus nu kan ze geen mails sturen en ze is al zo slecht met computers.
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
En wanneer kreeg je die heupen dan? Ik had het toen alquote:Op donderdag 12 december 2013 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh toen werd ik ook echt 13 geschat. Zag er heel jong uit, maar was wel al lang. Ook al zat ik nog niet in mijn groeispurt.
Hahaha Mur lijkt op <20quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
Ik moest laatst id laten zien voor peuken![]()
Ik moest op Tik Tak festival m'n ID laten zien. Was een festival voor 16+quote:![]()
Panz heb je die foto nog gezocht zonder blur over het gezicht?????quote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef Panzermaus het volgende:
Chai is gewoon max buff en beweegt als een verboden amazone.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moest op Tik Tak festival m'n ID laten zien. Was een festival voor 16+![]()
! Dat is wel ernstig.
![]()
Vas lijkt ook echt geen 27quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk dat ze gewoon niet fatsoenlijk gekeken heeft, chai lijkt echt helemaal geen 27.
Van vas weet ik dat niet, want ik ken alleen die blowfoto.
Vond het ook écht belachelijk. Normaal boeit het me niet zo, voor flessen drank of in de coffeeshop ofzo. Maar hier werd ik echt pissig van. Kom op man, je bent toch niet achterlijk. Over hoe oud iemand eruit ziet valt te twisten, maar ik ga écht niet door voor 15 man, pleasequote:
Yeah. 28 maart ofzo zat hij tussen, maar daar zat de blur al overheen. Heb het origineel niet meer.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Panz heb je die foto nog gezocht zonder blur over het gezicht?????Half Tinder en hun hond.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben volgende week 3 dagen alleen thuis.
Wie komt slapen?![]()
Ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie komt slapen?full stops and exclamation marks![]()
HAHAHA dat laatstequote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef Panzermaus het volgende:
Chai is gewoon max buff en beweegt als een verboden amazone..
![]()
Deden ze niet gewoon standaard iedereen of kozen ze je echt uit?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vond het ook écht belachelijk. Normaal boeit het me niet zo, voor flessen drank of in de coffeeshop ofzo. Maar hier werd ik echt pissig van. Kom op man, je bent toch niet achterlijk. Over hoe oud iemand eruit ziet valt te twisten, maar ik ga écht niet door voor 15 man, please![]()
![]()
Sorry mag niet van Mozy.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie komt slapen?![]()
Okay, ik laat wel eiwitpufjes onder de dekens.quote:Ben je daar content mee?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2013 21:16:24 ]![]()
Nou, de mensen met wie ik was vroegen ze het niet neequote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deden ze niet gewoon standaard iedereen of kozen ze je echt uit?
Nietquote:Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef Modus het volgende:
HAHA VEer ziet er uit als een breezahsletje van 15.
Ernstigquote:Op donderdag 12 december 2013 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, de mensen met wie ik was vroegen ze het niet nee![]()
![]()
heb een fokkin baard gvdquote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En wanneer kreeg je die heupen dan? Ik had het toen al
[..]
Hahaha Mur lijkt op <20![]()
![]()
Durf niet op FB te kijken, bang dat mensen shit posten over expeditie robinson
Er is alleen nog maar een soort terugblik op. Gelul met al die kandidaten over hoe de expeditie was en zo.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:20 schreef VeerEli het volgende:
Durf niet op FB te kijken, bang dat mensen shit posten over expeditie robinson![]()
![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Okay, ik laat wel eiwitpufjes onder de dekens.Ben je daar content mee?
full stops and exclamation marks![]()
Wutt? Maar wordt toch wel deze aflevering bekend wie wint???quote:Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Er is alleen nog maar een soort terugblik op. Gelul met al die kandidaten over hoe de expeditie was en zo.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.![]()
Ja op het allerlaatst.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wutt? Maar wordt toch wel deze aflevering bekend wie wint???![]()
Vind het maar een saai programma eigenlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat nu pas een keer beginnen.Ze gaan nu met de finalisten in de studio praten eerst.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Is het ook, maar wel leuk op de achtergrond en dan ondertussen fokken.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het maar een saai programma eigenlijk.![]()
Wtf, duurt dus ook veel langer dan anders? Is altijd van half 9 tot half 10 toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat nu pas een keer beginnen.Ze gaan nu met de finalisten in de studio praten eerst.
Is nu net afgelopen. Laatste 7 minuten de finale.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf, duurt dus ook veel langer dan anders? Is altijd van half 9 tot half 10 toch?![]()
Oke oke niks verklappen, ga zo terugkijken.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Is nu net afgelopen. Laatste 7 minuten de finale.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |