HAHAHA dat laatstequote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef Panzermaus het volgende:
Chai is gewoon max buff en beweegt als een verboden amazone.
Deden ze niet gewoon standaard iedereen of kozen ze je echt uit?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Vond het ook écht belachelijk. Normaal boeit het me niet zo, voor flessen drank of in de coffeeshop ofzo. Maar hier werd ik echt pissig van. Kom op man, je bent toch niet achterlijk. Over hoe oud iemand eruit ziet valt te twisten, maar ik ga écht niet door voor 15 man, please
Sorry mag niet van Mozy.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben volgende week 3 dagen alleen thuis.
Wie komt slapen?
Okay, ik laat wel eiwitpufjes onder de dekens.quote:
Nou, de mensen met wie ik was vroegen ze het niet neequote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Deden ze niet gewoon standaard iedereen of kozen ze je echt uit?
Nietquote:Op donderdag 12 december 2013 21:17 schreef Modus het volgende:
HAHA VEer ziet er uit als een breezahsletje van 15.
Ernstigquote:Op donderdag 12 december 2013 21:15 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Nou, de mensen met wie ik was vroegen ze het niet nee
heb een fokkin baard gvdquote:Op donderdag 12 december 2013 21:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En wanneer kreeg je die heupen dan? Ik had het toen al
[..]
Hahaha Mur lijkt op <20
Er is alleen nog maar een soort terugblik op. Gelul met al die kandidaten over hoe de expeditie was en zo.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:20 schreef VeerEli het volgende:
Durf niet op FB te kijken, bang dat mensen shit posten over expeditie robinson
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Okay, ik laat wel eiwitpufjes onder de dekens.Ben je daar content mee?
Wutt? Maar wordt toch wel deze aflevering bekend wie wint???quote:Op donderdag 12 december 2013 21:23 schreef Chai het volgende:
[..]
Er is alleen nog maar een soort terugblik op. Gelul met al die kandidaten over hoe de expeditie was en zo.
Ja op het allerlaatst.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:27 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wutt? Maar wordt toch wel deze aflevering bekend wie wint???
Vind het maar een saai programma eigenlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat nu pas een keer beginnen.Ze gaan nu met de finalisten in de studio praten eerst.
Is het ook, maar wel leuk op de achtergrond en dan ondertussen fokken.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Vind het maar een saai programma eigenlijk.
Wtf, duurt dus ook veel langer dan anders? Is altijd van half 9 tot half 10 toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:47 schreef Chai het volgende:
[..]
Het gaat nu pas een keer beginnen.Ze gaan nu met de finalisten in de studio praten eerst.
Is nu net afgelopen. Laatste 7 minuten de finale.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:01 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Wtf, duurt dus ook veel langer dan anders? Is altijd van half 9 tot half 10 toch?
Oke oke niks verklappen, ga zo terugkijken.quote:Op donderdag 12 december 2013 22:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Is nu net afgelopen. Laatste 7 minuten de finale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |