Ik werd ook laatst 27 geschat rip jeugd.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:53 schreef Chai het volgende:
Iemand bij mij uit de paardrijles dacht dat ik ongeveer even oud als haar was. 27Zij kent mij wel alleen met cap op maar dan nog.
Komt gewoon door ons volwassen gedrag. Heel wijs overkomen en zo.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik werd ook laatst 27 geschat rip jeugd.
Ha-ha.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Komt gewoon door ons volwassen gedrag. Heel wijs overkomen en zo.
Komt eerder omdat jullie allebei 6'4 en full 'o muscle zijn ofzo.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ha-ha.
Ik denk eerder onze lengte.
Maar dat ben ik al jaren.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:01 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Komt eerder omdat jullie allebei 6'4 en full 'o muscle zijn ofzo.
Shiiiiit niggaquote:Op donderdag 12 december 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik werd ook laatst 27 geschat rip jeugd.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op donderdag 12 december 2013 21:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh toen werd ik ook echt 13 geschat. Zag er heel jong uit, maar was wel al lang. Ook al zat ik nog niet in mijn groeispurt.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Toen ik 13 was werd ik ook weer 17/18 geschat, maar toen waren het de tieten, altijd wat gvd.
Ik altijd. Maar dat is misschien ook omdat ik eruit zie alsof ik stiekem nog wel erg jong kan zijn. Niet per se dat ik echt jong ben.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
Ik moest laatst id laten zien voor peuken
Ik gebruikte altijd hotmail, maar sinds dat automatisch veranderde naar outlook gebruik ik outlook jaquote:Op donderdag 12 december 2013 20:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
Outlook?Gebruikt men dat nog na 2004?
En wanneer kreeg je die heupen dan? Ik had het toen alquote:Op donderdag 12 december 2013 21:04 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh toen werd ik ook echt 13 geschat. Zag er heel jong uit, maar was wel al lang. Ook al zat ik nog niet in mijn groeispurt.
Hahaha Mur lijkt op <20quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef Murdera het volgende:
Ik moest laatst id laten zien voor peuken
Ik moest op Tik Tak festival m'n ID laten zien. Was een festival voor 16+quote:
Panz heb je die foto nog gezocht zonder blur over het gezicht?????quote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef Panzermaus het volgende:
Chai is gewoon max buff en beweegt als een verboden amazone.
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ik moest op Tik Tak festival m'n ID laten zien. Was een festival voor 16+![]()
Vas lijkt ook echt geen 27quote:Op donderdag 12 december 2013 21:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk dat ze gewoon niet fatsoenlijk gekeken heeft, chai lijkt echt helemaal geen 27.
Van vas weet ik dat niet, want ik ken alleen die blowfoto.
Vond het ook écht belachelijk. Normaal boeit het me niet zo, voor flessen drank of in de coffeeshop ofzo. Maar hier werd ik echt pissig van. Kom op man, je bent toch niet achterlijk. Over hoe oud iemand eruit ziet valt te twisten, maar ik ga écht niet door voor 15 man, pleasequote:
Yeah. 28 maart ofzo zat hij tussen, maar daar zat de blur al overheen. Heb het origineel niet meer.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:09 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Panz heb je die foto nog gezocht zonder blur over het gezicht?????
Half Tinder en hun hond.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben volgende week 3 dagen alleen thuis.
Wie komt slapen?
Ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:12 schreef Dimachaerus het volgende:
Ik ben volgende week 3 dagen alleen thuis.
Wie komt slapen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |