Ben al klaar hoor.quote:
Geen echte albino, but stillquote:Op donderdag 12 december 2013 18:14 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, maar wel de knapste albino die ik ooit heb gezien.
Ik vind haar als brunette veel leuker.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen echte albino, but still
[ [url=http://www.wallpaperhi.com/thumbnails/detail/20120531/women%20actress%20game%20of%20thrones%20a%20song%20of%20ice%20and%20fire%20tv%20series%20emilia%20clarke%20daenerys%20targaryen%201_www.wallpaperhi.com_92.jpg]afbeelding[/url] ]
Jij weetquote:
Op 1 van jouw foto's vond ik je op haar lijkenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:48 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Geen echte albino, but still
[ [url=http://www.wallpaperhi.com/thumbnails/detail/20120531/women%20actress%20game%20of%20thrones%20a%20song%20of%20ice%20and%20fire%20tv%20series%20emilia%20clarke%20daenerys%20targaryen%201_www.wallpaperhi.com_92.jpg]afbeelding[/url] ]
Oh echt?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op 1 van jouw foto's vond ik je op haar lijken
Ja en met blote rug. Zo'n draakje op je schouder had het afgemaaktquote:Op donderdag 12 december 2013 19:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Op 1 van jouw foto's vond ik je op haar lijken
goed idee voorn photoshop!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en met blote rug. Zo'n draakje op je schouder had het afgemaakt
Hmm heb meer pics met blote rug. Maar thanks, zie ik wel als een complimentquote:Op donderdag 12 december 2013 19:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja en met blote rug. Zo'n draakje op je schouder had het afgemaakt
Dat visnet om d'r benen doet me denken aan van die kk grote schepen die met netten waar je U tegen zegt vis mee binnen halen midden op zeequote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat visnet om d'r benen doet me denken aan van die kk grote schepen die met netten waar je U tegen zegt vis mee binnen halen midden op zee. Discovery Channel-typa shit
.
Tevens een random cool story:
[ afbeelding ]
Gruwelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 20:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat visnet om d'r benen doet me denken aan van die kk grote schepen die met netten waar je U tegen zegt vis mee binnen halen midden op zee. Discovery Channel-typa shit
.
Tevens een random cool story:
[ afbeelding ]
wel een leuk hoofd.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
Om in de kerststemming te komen
[ afbeelding ]
hahahhahahquote:Op donderdag 12 december 2013 20:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
Hij gaat nog verder!
[ afbeelding ]
Hahahaha fucking vet verhaalquote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal een beeld bij met m'n soms kinderlijke fantasie![]()
.
Pear Chan ja. Ze heeft ook naakt pics.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:29 schreef Ezio het volgende:
Is dit hetzelfde kuiken?
[ afbeelding ]
the birdsquote:Op donderdag 12 december 2013 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal een beeld bij met m'n soms kinderlijke fantasie![]()
.
linkquote:Op donderdag 12 december 2013 20:34 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Pear Chan ja. Ze heeft ook naakt pics.
Je hebtquote:
Outlookquote:Op donderdag 12 december 2013 20:44 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft hier outlook? Zijn jullie toevallig bekend met het probleem dat je geen mail meer kunt typen?
Dat dat witte veld waar je gewoon normaal gesproken op klikt om je bericht te typen, niet meer aan te klikken is? Kan er wel iets over vinden op google, maar die hebben allemaal over dat je naar menu > extra etc moet gaan, maar dat zijn berichten uit 2007/2008 en ik kan dus nergens ''menu'' etc vinden.
Ik verdenk hem er nog steeds van een kk hinderlijke troll te zijn, puur om controversieel te zijn.quote:
Outlook?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:44 schreef VeerEli het volgende:
Wie heeft hier outlook? Zijn jullie toevallig bekend met het probleem dat je geen mail meer kunt typen?
Dat dat witte veld waar je gewoon normaal gesproken op klikt om je bericht te typen, niet meer aan te klikken is? Kan er wel iets over vinden op google, maar die hebben allemaal over dat je naar menu > extra etc moet gaan, maar dat zijn berichten uit 2007/2008 en ik kan dus nergens ''menu'' etc vinden.
Digital Cornerquote:Op donderdag 12 december 2013 20:44 schreef VeerEli het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja echt zonde wel. Niks mis met het koppie.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
verdrietig gewordenwel echt een mooi gezichtje
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Ik weet het niet man.. Hij heeft echt te veel van die acties waardoor ik denk dat hij gewoon fucking serieus is.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik verdenk hem er nog steeds van een kk hinderlijke troll te zijn, puur om controversieel te zijn.
[..]
Outlook?Gebruikt men dat nog na 2004?
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.![]()
Iemand bij mij uit de paardrijles dacht dat ik ongeveer even oud als haar was. 27Zij kent mij wel alleen met cap op maar dan nog.
![]()
![]()
Zag je er zo slecht uit dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:53 schreef Chai het volgende:
Iemand bij mij uit de paardrijles dacht dat ik ongeveer even oud als haar was. 27Zij kent mij wel alleen met cap op maar dan nog.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |