SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mooie fipoquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lieg niet joh, flapdrolquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij wilde Maher niet halen?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Donnis heeft weer zijn momentje. In de zomer moest Maher nog komen.Bijna iedereen in dit topic wilde Maher
![]()
Dan maak je er "Iedereen hoopt op een loting tegen Ludogorets" van. Je hebt mijn goedkeuring.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
Ik dacht dat 'Waar....' topictitels hier verboden waren..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ga je moeder pijpen joh, balhaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
donder op man met je ludolulhannes.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, onderga de hoon van jouw mede-Ajacieden maar.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan maak je er "Iedereen hoopt op een loting tegen Ludogorets" van. Je hebt mijn goedkeuring.
BFF met GGMM![]()
quote:quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ajacieden zijn dikwijls wat traag van begrip. Op een gegeven moment snappen ze echter dat Ludogorets gewoon een bazenloting is.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, onderga de hoon van jouw mede-Ajacieden maar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:quote:Op donderdag 11 augustus 2013 16:47 schreef Devz het volgende:
[...]
Daar is sowieso bijna iedereen het wel over eens. Nog steeds ongelooflijk dat Ajax hem naar de grootste concurrent heeft laten gaan die met een beetje pech dit seizoen kampioen gaan worden.quote:quote:Op donderdag 11 augustus 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[...]
Jezus zou ons langs AZ hebben geholpenquote:Op donderdag 11 augustus 2013 16:49 schreef Devz het volgende:
[...]
Als je een exceptionele speler als Maher kunt halen moet je dat altijd doen. Zeker omdat Eriksen nog maar een 1-jarig contract heeft en er een reële kans bestaat dat hij over een paar weken gewoon weg is. Wat houd je dan nog over? Onze beoogde opvolger Fischer is de laatste wedstrijden ook totaal onzichtbaar.![]()
![]()
Goedkoop bier en goedkope hoeren. Ik zie niet in waarom je als voetbalfan geen Oost-Europese club zou willen loten.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
Leuk zo'n tour door Oost Europa. Hoe verder weg hoe beter. Helemaal eens met TS"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan hadden wij het als een van de weinige goedquote:Op donderdag 12 december 2013 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was de 5% dan hoor, ik mot hem nu niet, nooit niet.
![]()
Dat corrigeert je Boerrigterfascinatie weer een beetjequote:Op donderdag 12 december 2013 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan hadden wij het als een van de weinige goed
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij wilde Maher niet halen?Bijna iedereen in dit topic wilde Maher
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:59 schreef ejfaar het volgende:
Pauper![]()
Eerste paar weken lijkt het aardig, daarna flopt hij hard![]()
![]()
Ik had Boerrigter er gisteren heel graag bij gehadquote:Op donderdag 12 december 2013 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat corrigeert je Boerrigterfascinatie weer een beetje![]()
Aan hem had je helemaal niks gehad met zo weinig ruimtequote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had Boerrigter er gisteren heel graag bij gehad![]()
ik ook, die is tenminste goed in de kleine ruimtesquote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Montolivo vindt charge normaal. #milAJA #AJAX
1 minute ago from Twitter for Android.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dan viel er tenminste nog iets te lachenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had Boerrigter er gisteren heel graag bij gehad
Ik had gewoon ietsjes meer mazzel erbij gehad.
Get woke, go broke!![]()
Mwoah dan had je tenminste eens een bal in de diepte kunnen geven ipv die hoge ballen die toch wel falen bij onsquote:Op donderdag 12 december 2013 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan viel er tenminste nog iets te lachen![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij wilde Maher niet halen?Bijna iedereen in dit topic wilde Maher
![]()
![]()
Stop eens met jezelf voor schut zetten joh.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het uitfluiten van Poulsen was waarschijnlijk trouwens wel terecht. Niet voor die overtreding van Montolivo, maar hem kennende zal hij vast wel iets anders hebben geflikt dat niemand heeft gezien.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Montolivo vindt charge normaal. #milAJA #AJAX
1 minute ago from Twitter for Android.
BFF met GGMM![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik mijn eigen uitspraken niet kan onthouden![]()
Nee joh gewoon 6 van dezelfde soort buitenspelers hebben daar heb je lekker veel aanquote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stop eens met jezelf voor schut zetten joh.![]()
![]()
En de gelijkenis in dezen?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef BeamofLight het volgende:
want Steaua ging ook appeltje eitje"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Had thuis 6-0 moeten worden natuurlijk. Maar uiteindelijke op pure vechtlust verloren.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef BeamofLight het volgende:
want Steaua ging ook appeltje eitje![]()
nog wat openstaande rekeningen van zijn periode bij juventusquote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het uitfluiten van Poulsen was waarschijnlijk trouwens wel terecht. Niet voor die overtreding van Montolivo, maar hem kennende zal hij vast wel iets anders hebben geflikt dat niemand heeft gezien.![]()
Meer met de (of beter het gebrek aan) instelling waarmee ze het veld ingingen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had thuis 6-0 moeten worden natuurlijk. Maar uiteindelijke op pure vechtlust verloren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
![]()
liever jij dan ikquote:Op donderdag 12 december 2013 16:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij ligt klaar om in zijn poepert genomen te worden![]()
We zagen inderdaad bij PSV uit vorig seizoen dat het niet handig kan zijn om zo'n type speler erbij te hebbenquote:![]()
Sja, tegen het einde roste balo ook weer buiten beeld iemand omver, moet allemaal gewoon kunnen joh.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het uitfluiten van Poulsen was waarschijnlijk trouwens wel terecht. Niet voor die overtreding van Montolivo, maar hem kennende zal hij vast wel iets anders hebben geflikt dat niemand heeft gezien.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zagen inderdaad bij PSV uit vorig seizoen dat het niet handig kan zijn om zo'n type speler erbij te hebben![]()
![]()
Staat al een quote van je in dit topicquote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sherlock mijn naam en Maher maar even.![]()
Ik zie het Elia nog gewoon wel maken bij Ajax ook. Brutale speler met een goede actie, die inmiddels hard genoeg op z'n bek is gegaan om niet weer debiele dingen te doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef Stiftjelinks het volgende:
Bojan kan echt niet meer of Elia nu de gedroomde speler is?BFF met GGMM![]()
Een andere speler had dat nooit gekund. Was een huzarenstukje van Derkiequote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zagen inderdaad bij PSV uit vorig seizoen dat het niet handig kan zijn om zo'n type speler erbij te hebben"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ligt slecht in veel landen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het uitfluiten van Poulsen was waarschijnlijk trouwens wel terecht. Niet voor die overtreding van Montolivo, maar hem kennende zal hij vast wel iets anders hebben geflikt dat niemand heeft gezien.![]()
Inderdaad, net als dat gifje met die groene skippybalquote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Een andere speler had dat nooit gekund. Was een huzarenstukje van Derkie![]()
Dat was meer een fout van Pieters en die hadden ze bij Milan natuurlijk nooit gemaakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zagen inderdaad bij PSV uit vorig seizoen dat het niet handig kan zijn om zo'n type speler erbij te hebben![]()
Maakt me niet uit of het Boerrigter, De Sa of Lukoki is maar het is wel handig om zo'n speler in te brengen ipv Van der Hoornquote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Een andere speler had dat nooit gekund. Was een huzarenstukje van Derkie![]()
http://foxsports.nl/video(...)er-psv-ajax-2-3.htmlquote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Een andere speler had dat nooit gekund. Was een huzarenstukje van Derkie
wat een techniek![]()
Kun je nog slechtere spelers opnoemen?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of het Boerrigter, De Sa of Lukoki is maar het is wel handig om zo'n speler in te brengen ipv Van der Hoorn![]()
Inderdaad tijdens de wedstrijd, en zeker bij de CL moet dat gewoon kunnen. Daarom vond ik die Muntari ook zo'n idioot dat hij na afloop nog Denswil(?) aan het opzoeken was.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, tegen het einde roste balo ook weer buiten beeld iemand omver, moet allemaal gewoon kunnen joh.BFF met GGMM![]()
Van den Hoorn werd erin gebracht door zijn lengte, alleen jammer dat de voorzetten om te janken waren.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of het Boerrigter, De Sa of Lukoki is maar het is wel handig om zo'n speler in te brengen ipv Van der Hoorn![]()
Als hij een beetje op het rechte pad blijft wel.. Gok dat er nog wel wat budget over is.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie het Elia nog gewoon wel maken bij Ajax ook. Brutale speler met een goede actie, die inmiddels hard genoeg op z'n bek is gegaan om niet weer debiele dingen te doen.![]()
Ozbiliz is de beste flankspeler van Rusland, dus wat die in dat rijtje doetquote:Op donderdag 12 december 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die bal had zelfs Ebecilio, Özbliz of Lukoki gemaakt.![]()
Hard to argue with that.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of het Boerrigter, De Sa of Lukoki is maar het is wel handig om zo'n speler in te brengen ipv Van der Hoorn
BFF met GGMM![]()
Qua niveau bij Ajax.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Ozbiliz is de beste flankspeler van Rusland, dus wat die in dat rijtje doet![]()
Dat snap ik ook wel maar hoge ballen werken zelden tot nooit bij ons dan moet je het toch wel met me eens zijn dat het dan handiger is om een snelle buitenspeler erin te brengen die de diepte in gaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van den Hoorn werd erin gebracht door zijn lengte, alleen jammer dat de voorzetten om te janken waren.![]()
Sana hoort ook in dit rijtje.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die bal had zelfs Ebecilio, Özbliz of Lukoki gemaakt.![]()
Als je als Ajax zijnde toch opportunistisch gaat spelen dan kun je imo beter een snelle buitenspeler brengen dan een centrale verdediger in de spits gooien.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je als Ajax zijnde toch opportunistisch gaat spelen dan kun je imo beter een snelle buitenspeler brengen dan een centrale verdediger in de spits gooien.![]()
![]()
De buitenspelers die jij opnoemt hadden niks met die bal gekund.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel maar hoge ballen werken zelden tot nooit bij ons dan moet je het toch wel met me eens zijn dat het dan handiger is om een snelle buitenspeler erin te brengen die de diepte in gaat.![]()
Net alsof die spelers de bal niet over de achterlijn zouden rennenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
De buitenspelers die jij opnoemt hadden niks met die bal gekund.![]()
![]()
Jammer dat ze voorzetten op Serrero probeerden te gevenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
Nog altijd meer dan Siggy en Van der Hoorn.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
De buitenspelers die jij opnoemt hadden niks met die bal gekund.![]()
Cambuur Leeuwarden speelde nog nooit gelijk tegen Milan. Opgepast dus.
Loting is btw pas op 16 december. Weer een foefje van Platini / Blatter.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Welke uitgaande transfers verwachten jullie eigenlijk in de periode nu tot begin volgend seizoen? Zal het team dit keer wel bij elkaar blijven ? Zou handig zijn voor als ajax weer cl speelt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
De Jong zal vast wel vertrekken en misschien Vermeer?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef MouzurX het volgende:
Welke uitgaande transfers verwachten jullie eigenlijk in de periode nu tot begin volgend seizoen? Zal het team dit keer wel bij elkaar blijven ? Zou handig zijn voor als ajax weer cl speelt.![]()
Fischer gaat naar VVV-venlo ofzo. Kan die een beetje op eigen niveau foebellequote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef MouzurX het volgende:
Welke uitgaande transfers verwachten jullie eigenlijk in de periode nu tot begin volgend seizoen? Zal het team dit keer wel bij elkaar blijven ? Zou handig zijn voor als ajax weer cl speelt.![]()
Moisanderquote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef MouzurX het volgende:
De Jong, Vermeer, Moisander zijn de enigen die ik een transfer zie maken.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef MouzurX het volgende:
Zou niet weten welke club Moisander wil hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Jong, Vermeer, Moisander zijn de enigen die ik een transfer zie maken.![]()
PSVquote:Op donderdag 12 december 2013 16:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zou niet weten welke club Moisander wil hebben![]()
Schijnen wat Duitse ploegen zoals HSV interesse te hebben in hem.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zou niet weten welke club Moisander wil hebben![]()
Ajax>hsvquote:Op donderdag 12 december 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijnen wat Duitse ploegen zoals HSV interesse te hebben in hem.![]()
True.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft HSV geen salarisplafond.![]()
Misschien wil Demy de Zeeuw wel komen naar dat zielloze clubje. Geruchten zijn zo mooi.,quote:Op donderdag 12 december 2013 16:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Daar werkt het andersom. Die zijn al blij als iemand daarheen wil komen.![]()
Dat is wel 1 van de dingen die ik niet echt begreep, waarom hij Van Rhijn niet wisselde voor de Sa na die rode kaartquote:Op donderdag 12 december 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waarom hij Bojan (zo lang nog) en Fischer liet staan.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel 1 van de dingen die ik niet echt begreep, waarom hij Van Rhijn niet wisselde voor de Sa na die rode kaartBFF met GGMM![]()
Hoe dan ook van dat soort spelers (met een actie) moet je het wel hebben dus dat begreep nog welquote:Op donderdag 12 december 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En waarom hij Bojan (zo lang nog) en Fischer liet staan.![]()
Beter flikker je eens op uit dit topic, troll. Ga lekker aan het eind van het seizoen je coubje huldigen omdat ze niet gedegradeerd zijnquote:![]()
Ze waren allebei vanaf minuut 1 bagger. Hen laten staan is gewoon een fout geweest. Dat hij Poulsen wisselde kon ik me nog wel voorstellen, die zat op het randje van een kaart. Al was Van Rhijn ook slecht genoeg om voor een wissel in aanmerking te komen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook van dat soort spelers (met een actie) moet je het wel hebben dus dat begreep nog welBFF met GGMM![]()
Moet je wel vervangers hebben, waarschijnlijk had hij toch zijn twijfels bij De Sa en Andersenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze waren allebei vanaf minuut 1 bagger. Hen laten staan is gewoon een fout geweest. Dat hij Poulsen wisselde kon ik me nog wel voorstellen, die zat op het randje van een kaart. Al was Van Rhijn ook slecht genoeg om voor een wissel in aanmerking te komen.![]()
Ja klopt, ik had eerlijk gezegd geen idee wie er op de bank zaten.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
Moet je wel vervangers hebben, waarschijnlijk had hij toch zijn twijfels bij De Sa en AndersenBFF met GGMM![]()
Montolivo vindt charge normaalBronquote:AC Milan-aanvoerder Riccardo Montolivo heeft zich een dag na zijn schandalige charge op Ajacied Christian Poulsen uitgelaten over het incident. Zijn elftal plaatste zich door het gelijkspel (0-0) voor de achtste finales van de Champions League.
"Mijn ingreep was op het randje, maar er was duidelijk geen opzet in het spel", vertelt de middenvelder van Milan op de website van AC Milan. Montolivo kreeg direct rood van arbiter Howard Webb. "Ik ging voor de bal. Het was een normale ingreep. Het maakte me verdrietig dat ik de rode kaart kreeg", zei de aanvoerder van de Italianen.
Montolivo beseft wel dat zijn elftal het na de rode kaart erg lastig kreeg in San Siro. "Het was een harde wedstrijd, die beïnvloed werd door mijn rode kaart, maar gelukkig brachten we in het vervolg wat extra´s."
Mafkut!![]()
carequote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
Montolivo vindt charge normaal
[..]
Bron
Mafkut!RED ONS HENNIEGOD![]()
Die is niet goed in zijn bovenkamerquote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef WhateverWhatever het volgende:
Montolivo vindt charge normaal
[..]
Bron
Mafkut!
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Wat moet hij dan zeggen?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:27 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Die is niet goed in zijn bovenkamer![]()
De jong weg, Bojan gaat weer terug. Misschien Blind als hij zo blijft spelen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef MouzurX het volgende:
Welke uitgaande transfers verwachten jullie eigenlijk in de periode nu tot begin volgend seizoen? Zal het team dit keer wel bij elkaar blijven ? Zou handig zijn voor als ajax weer cl speelt.
Poulsen, wanneer stopt hij eigenlijk?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Ze lullen altijd dat het niet met opzet is, maar zeggen dat dit een normale overtreding is. Zeg dan dat het er erger uitzag dan dat het was ofzo.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Yeah rightquote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, gooit de UEFA er nog een paar wedstrijden schorsing bovenop
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Als ie zegt dat het een harde overtreding was? Als je dit bagatelliseert denk ik dat je eerder langere schorsing aan je broek krijgt ipv als je zegt dat je er misschien iets te hard invloog.quote:I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Het was gewoon opzet, hij ging er vol op en dan heb ik het niet over de bal, als je dat achteraf in een interview gaat bevestigen krijg je echt wel problemen hoor. Ik kan me Koeman nog herinneren die een complimenterende opmerking maakte over een doodschop van een collega en die kreeg er zelfs een schorsing voorquote:Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Als ie zegt dat het een harde overtreding was? Als je dit bagatelliseert denk ik dat je eerder langere schorsing aan je broek krijgt ipv als je zegt dat je er misschien iets te hard invloog.![]()
Ajax zit volgens mij ook niet bij de beste nummer 3's van de CL he, dus kan het nog een zware loting krijgen
AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Ik las dat er nog 4 supporters in het ziekenhuis liggen die zijn neergestoken.. eentje had een slagaderlijke bloeding en bij een ander is zijn milt verwijderd. Best wel heftig![]()
Zat me af te vragen waar je een milt ook alweer voor nodig hebt en of je die ook kan missen. Ik hoop het maar voor die knul![]()
Milt is met name een opslagsysteem voor je immuunsysteem. Wordt vaker weggehaald als er een diepe wond is bij de milt in de buurt. Heeft verder weinig gevolgen voor de rest van leven behalve dat je wat vaccinaties voor bepaalde ziekten moet krijgen.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:16 schreef Pleun2011 het volgende:
Ik las dat er nog 4 supporters in het ziekenhuis liggen die zijn neergestoken.. eentje had een slagaderlijke bloeding en bij een ander is zijn milt verwijderd. Best wel heftig![]()
Zat me af te vragen waar je een milt ook alweer voor nodig hebt en of je die ook kan missen. Ik hoop het maar voor die knulI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Milt kan je prima missen. Topsport is alleen niet meer te doen.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
http://nos.nl/video/585815-poulsen-zo-doen-italianen-dat.html
Jack: 'Ejex'
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Stanleymessen, schroevendraaiers en meer van zulks. Maar dat gebeurt in italië ook tegenwoordig.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Goedkoop bier en goedkope hoeren. Ik zie niet in waarom je als voetbalfan geen Oost-Europese club zou willen loten.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Wat mij betreft: Sigthorsson, Sana, Castillion, Enoh, Horny Mike en Rijntje als er markt voor is.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef MouzurX het volgende:
Welke uitgaande transfers verwachten jullie eigenlijk in de periode nu tot begin volgend seizoen? Zal het team dit keer wel bij elkaar blijven ? Zou handig zijn voor als ajax weer cl speelt.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Wat mij betreft ook, al is Van Rhijn nog wel ff handig voor een tijdje en Mike is er pas net...quote:Op donderdag 12 december 2013 20:23 schreef Planga het volgende:
[..]
Wat mij betreft: Sigthorsson, Sana, Castillion, Enoh, Horny Mike en Rijntje als er markt voor is.![]()
http://www.nusport.nl/ove(...)e-kritiek-milan.html
Ik weet niet of deze al langs is geweest maar Langeler![]()
![]()
Wel lekker RTL7 zendt dus sowieso AZ en Ajax uit op een avond. Geen gedrang met PSV.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Orde van de dag ja..quote:Op donderdag 12 december 2013 19:55 schreef fathank het volgende:
[..]
Stanleymessen, schroevendraaiers en meer van zulks. Maar dat gebeurt in italië ook tegenwoordig.
Neen.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:06 schreef Afhaalchinees het volgende:
Inderdaad. Verder naar het oosten dan Tsjechie zijn ze helemaal gestoord denk ik."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Verder : PSV niet opgewassen tegen de Zwarte Zeemannen
quote:Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef Dven het volgende:
Verder : PSV niet opgewassen tegen de Zwarte Zeemannen![]()
![]()
onderschat tsjornomorets niet jonge!quote:Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef Dven het volgende:
Verder : PSV niet opgewassen tegen de Zwarte ZeemannenHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Mensen die het zo translitererenquote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef Catch22- het volgende:
[..]
onderschat tsjornomorets niet jonge!`
'The Black Seamen'quote:Op donderdag 12 december 2013 21:14 schreef Dven het volgende:
Verder : PSV niet opgewassen tegen de Zwarte Zeemannen
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
quote:
hoe dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 21:33 schreef Dven het volgende:
[..]
Mensen die het zo translitereren`
Heel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
twitter:tancredipalmeri twitterde op donderdag 12-12-2013 om 21:42:51The Ajax fan stabbed yesterday and in serious conditions is out of danger reageer retweet
![]()
Napoli, Benfica, Shakhtar Donetsk, FC Basel, Valencia, Roebin Kazan, Eintracht Frankfurt, Racing Genk, Loedogorets, Fiorentina, Red Bull Salzburg, Sevilla, Olympique Lyon, Trabzonspor en Tottenham Hotspur.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:10 schreef Afhaalchinees het volgende:
Wie kunnen we nu loten eigenlijk?![]()
Juventus... mooie wedstrijden welquote:Op donderdag 12 december 2013 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Napoli, Benfica, Shakhtar Donetsk, FC Basel, Valencia, Roebin Kazan, Eintracht Frankfurt, Racing Genk, Loedogorets, Fiorentina, Red Bull Salzburg, Sevilla, Olympique Lyon, Trabzonspor en Tottenham Hotspur."You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Red Bull Salzburg zou ik vreselijk vinden. Die club weiger ik te erkennen.quote:Op donderdag 12 december 2013 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Napoli, Benfica, Shakhtar Donetsk, FC Basel, Valencia, Roebin Kazan, Eintracht Frankfurt, Racing Genk, Loedogorets, Fiorentina, Red Bull Salzburg, Sevilla, Olympique Lyon, Trabzonspor en Tottenham Hotspur.![]()
![]()
Waarom niet ?quote:Op donderdag 12 december 2013 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is er met Juventus? Die kunnen ze niet loten.
"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Later in de Europa League maybequote:Op donderdag 12 december 2013 23:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wat is er met Juventus? Die kunnen ze niet loten.![]()
Ik hoop op Napoli of Benfica. In de Europa League is toch geen eer te behalen dus dan maar een zo moeilijk mogelijke tegenstander om een hoop ervaring op te doen.
Of Lyon, om ze terug te pakken![]()
![]()
Doe mij Lyon maar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 01:09 schreef davyleiden het volgende:
Ik hoop op Napoli of Benfica. In de Europa League is toch geen eer te behalen dus dan maar een zo moeilijk mogelijke tegenstander om een hoop ervaring op te doen.
Of Lyon, om ze terug te pakken![]()
Je kan sowieso geen club van je eigen land lotenquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:29 schreef WhateverWhatever het volgende:
Doe mij PSV maar, oh wacht, die ligt eruit...Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet zo happen jonguh!quote:Op vrijdag 13 december 2013 08:32 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Je kan sowieso geen club van je eigen land loten![]()
Klaassen: 'Dan de EL maar winnen'quote:Ajacied Davy Klaassen schakelt na de uitschakeling in de Champions League snel door. „Hoe moeilijk het nu ook is, we moeten ons op de Europa League richten”, zei de middenvelder. „En die dan maar winnen…”, grapte hij.
„Ik denk dat we het niet eens zo heel slecht hebben gedaan”, zei Klaassen. „Na die rode kaart (voor Riccardo Montolivo red.) speelden we te onrustig en waren we te snel op zoek naar de beslissende bal. De tweede helft ging het beter, hebben we alles geprobeerd, maar zat het een beetje tegen. Als die laatste omhaal erin ging, was het feest geweest. Maar ik wist dat ik kon blijven liggen…”, aldus de Ajacied.
Hoe zuur de druiven nu ook zijn: Ajax zal volgens Klaassen in de competitie en Europa League zijn voordeel doen met de ervaringen in de Champions League en het getreiter van AC Milan in het bijzonder. „We hebben laten zien beter te zijn dan Celtic, gelijkwaardig te zijn aan AC Milan en thuis van FC Barcelona te kunnen winnen. Als we ons niveau halen en minimaal net zoveel energie in de wedstrijd stoppen als onze tegenstander, kunnen we elke wedstrijd winnen. Ja, ook Europees.”![]()
Ervaring is gelul. We verkopen toch elk jaar de beste spelers en zetten er weer een paar talenten in, dus de ervaring die je nu opdoet loopt toch weg. Je moet het als Ajax gewoon hebben van talent en het perfect uitvoeren van je eigen systeem.
Gewoon zo makkelijk mogelijk loten of hopen op een tegenstander die je tactisch gezien ligt.![]()
De meeste talenten kun je 2-3 jaar houden, dan moet het gebeuren dusquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:57 schreef Saysem het volgende:
Ervaring is gelul. We verkopen toch elk jaar de beste spelers en zetten er weer een paar talenten in, dus de ervaring die je nu opdoet loopt toch weg. Je moet het als Ajax gewoon hebben van talent en het perfect uitvoeren van je eigen systeem.
Gewoon zo makkelijk mogelijk loten of hopen op een tegenstander die je tactisch gezien ligt.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet helemaal waar, al is ontwikkeling misschien een beter woordquote:Op vrijdag 13 december 2013 08:57 schreef Saysem het volgende:
Gewoon zo makkelijk mogelijk loten of hopen op een tegenstander die je tactisch gezien ligt.![]()
We zitten toch al drie jaar op exact hetzelfde niveau qua "ervaring"? Zolang de omstandigheden niet veranderen zal dat ook gewoon zo blijven.
Ik vind het niet erg trouwens hoor. Er wordt prima gevoetbald en voor hetzelfde geld halen we gewoon een keer wél de volgende ronde CL, maar laten we realistisch blijven.![]()
Ach ja PSV zinspeelt weer eens op bakken met aankopen.
Doe echt iedereen in nederland behalve in dat kutdorp een plezier en hef jezelf op..A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Is toch entertaining?quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Doe echt iedereen in nederland behalve in dat kutdorp een plezier en hef jezelf op..![]()
Precies, alsof dat de problemen oplost...quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:21 schreef HeatWave het volgende:
Doe echt iedereen in nederland behalve in dat kutdorp een plezier en hef jezelf op..![]()
Nee, want ze zullen wel weer een bak spelers aankopen en dan zal je zien dat ze weer even een opleving hebben, 1 potje, tegen Ajaxquote:.
Ik mot die kutclub gewoon niet.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Die 4-0 is nog steeds onbegrijpelijk ja. Al waren het eigenlijk allemaal zondagsschoten en gelukkiesquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want ze zullen wel weer een bak spelers aankopen en dan zal je zien dat ze weer even een opleving hebben, 1 potje, tegen Ajax.
Ik mot die kutclub gewoon niet.
Ik heb het al eerder gezegd, natuurlijk moet ik ook wel lachen om die problemen daar en lach ik ook om Feyenoorders die maar blijven (wan)hopen op een kampioenschap maar uiteindelijk ben je er als Ajax niet bij gebaat als de concurrentie wegvalt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, want ze zullen wel weer een bak spelers aankopen en dan zal je zien dat ze weer even een opleving hebben, 1 potje, tegen Ajax.
Ik mot die kutclub gewoon niet.
Incidentele kampioenen zoals AZ, Twente heb je weinig aan, je moet concurrentie hebben die tot het einde met je strijden om het kampioenschap en voor de lange termijn kom je dan toch weer bij die 2 terecht.![]()
Lange termijn is een rekbaar iets. Op het begin was PSV ook alles behalve concurrent voor de titel. Clubs kunnen zichzelf best omhoog werken. Ziequote:Op vrijdag 13 december 2013 09:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het al eerder gezegd, natuurlijk moet ik ook wel lachen om die problemen daar en lach ik ook om Feyenoorders die maar blijven (wan)hopen op een kampioenschap maar uiteindelijk ben je er als Ajax niet bij gebaat als de concurrentie wegvalt.
Incidentele kampioenen zoals AZ, Twente heb je weinig aan, je moet concurrentie hebben die tot het einde met je strijden om het kampioenschap en voor de lange termijn kom je dan toch weer bij die 2 terecht.Ludogorets
Of omlaag, zie Feyenoordquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Lange termijn is een rekbaar iets. Op het begin was PSV ook alles behalve concurrent voor de titel. Clubs kunnen zichzelf best omhoog werken. ZieLudogorets
Of Nottinhham Forestquote:
Ik zie liever de traditionele topclubs meestrijden dan die incidentclubs als AZ Twente en nu Vitessequote:Op vrijdag 13 december 2013 09:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Lange termijn is een rekbaar iets. Op het begin was PSV ook alles behalve concurrent voor de titel. Clubs kunnen zichzelf best omhoog werken. ZieLudogorets
![]()
Oh dat sowieso. Zeker Vitesse doet het slecht bij mij. Altijd al een verschrikkelijke club geweestquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zie liever de traditionele topclubs meestrijden dan die incidentclubs als AZ Twente en nu VitessePSV in het kwadraat.
Ik vervang PSV liever door AZ ofzo. Voor de rest ben ik het wel met je eens hoor, maar ik heb gewoon altijd iets tegen die club gehad, echt alles is het tegenovergestelde van Ajax.
Get woke, go broke!![]()
Zeker niet in Zagreb geweest.quote:Behulpzaam als een waterkraan.
Die provinciehoek, de supporters, de platte karquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik vervang PSV liever door AZ ofzo. Voor de rest ben ik het wel met je eens hoor, maar ik heb gewoon altijd iets tegen die club gehad, echt alles is het tegenovergestelde van Ajax.
Sanders, spelopvatting etc. etc.
Alleen mid jaren 2000 waren ze wel baas met Guus. Daar kon ik wel respect voor hebben. Was echt een ongelofelijk sterk elftal dat met wat meer geluk de CL had gewonnen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Keer of 10. Net als in vele andere Oost-Europese steden.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan zul je er wel oost-europees uitzien.
Met 3 man een steeg in gejaagd worden en hopen dat je het er heelhuids vanaf brengt is geen lolletje.
Oost-Europa, mij niet gezien.Behulpzaam als een waterkraan.
Ik snap niet hoe mensen minder sympathie kunnen hebben voor PSV dan Feyenoord.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:35 schreef HeatWave het volgende:
Alsof je over een Oost-Europees uiterlijk kan spreken. Stel je niet zo aan man. Nicht.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:45 schreef fathank het volgende:
Dan zul je er wel oost-europees uitzien.
Met 3 man een steeg in gejaagd worden en hopen dat je het er heelhuids vanaf brengt is geen lolletje.
Oost-Europa, mij niet gezien."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Klassieke grootmachten, gigantische historie, in alles tegengesteld aan elkaar en daardoor juist zo sterk verbonden. Zonder Ajax-Feyenoord zou het Nederlands voetbal niet meer zijn dan de Poolse competitie.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:45 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen minder sympathie kunnen hebben voor PSV dan Feyenoord."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Oke is goed met een mes op je strot al je bezittingen afstaan is dus aanstellerij. Weet ik dat voor als ik je een keer tegenkom droeftoeterquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof je over een Oost-Europees uiterlijk kan spreken. Stel je niet zo aan man. Nicht..
En je kan zeker spreken over een Oost-Europees uiterlijk. Of pik jij de polen en de bulgaren er niet uit bij de kassa in de supermarkt?Behulpzaam als een waterkraan.
Uberhaupt het zo ver laten komen dat je iemand een mes op je strot laat zettenquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Oke is goed met een mes op je strot al je bezittingen afstaan is dus aanstellerij. Weet ik dat voor als ik je een keer tegenkom droeftoeter.
Maar is inderdaad schering en inslag in Oost-Europa! Die duizenden Engelsmannen, Nederlanders, Duitsers en Belgen die er wonen maken het dagelijks drie keer met groot plezier mee
Internetheld.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Uberhaupt het zo ver laten komen dat je iemand een mes op je strot laat zetten
Maar is inderdaad schering en inslag in Oost-Europa! Die duizenden Engelsmannen, Nederlanders, Duitsers en Belgen die er wonen maken het dagelijks drie keer met groot plezier meeBehulpzaam als een waterkraan.
Aldus fathank met zijn groteske overdrijvingen dat je je leven niet zeker bent wanneer je de grens bij Italie, Oostenrijk, Duitsland of Tsjechie oversteektquote:
Maar allicht trek jij wel gespuis aan met je onzekere voorkomen. Roofdieren pakken altijd de zwakkeren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je aanname is zeker je sterke punt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Aldus fathank met zijn groteske overdrijvingen dat je je leven niet zeker bent wanneer je de grens bij Italie, Oostenrijk, Duitsland of Tsjechie oversteekt
Maar allicht trek jij wel gespuis aan met je onzekere voorkomen. Roofdieren pakken altijd de zwakkeren.Behulpzaam als een waterkraan.
Echt een domme opmerking dit. Ajax en PSV zijn de twee grootste clubs van Nederlandquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Klassieke grootmachten, gigantische historie, in alles tegengesteld aan elkaar en daardoor juist zo sterk verbonden. Zonder Ajax-Feyenoord zou het Nederlands voetbal niet meer zijn dan de Poolse competitie.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Bulgaren verschillen etnisch nogal van elkaar door zeer veel cultuurhistorische vermengingen. Je herkent hoogstens een zigeuner. Wat weer geen Bulgaar is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:49 schreef fathank het volgende:
[..]
Oke is goed met een mes op je strot al je bezittingen afstaan is dus aanstellerij. Weet ik dat voor als ik je een keer tegenkom droeftoeter.
En je kan zeker spreken over een Oost-Europees uiterlijk. Of pik jij de polen en de bulgaren er niet uit bij de kassa in de supermarkt?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Stop jij je arm nu maar weer tot aan de elleboog in de darm van je PSV-vriendjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 09:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Echt een domme opmerking dit. Ajax en PSV zijn de twee grootste clubs van Nederland"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
-quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:54 schreef fathank het volgende:
[..]
Je aanname is zeker je sterke punt.
[ Bericht 9% gewijzigd door Karina op 13-12-2013 10:19:42 (beetje minder op de man spelen Dven) ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Je hebt me ontmaskerd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:58 schreef Dven het volgende:
[..]
Het is toch overduidelijk dat je een nicht bent. Je hebt nog geen moment aangetoond dit niet te zijn.Behulpzaam als een waterkraan.
Daarom. Als Ajax Ludogorets loot en je komt hier dan pakken we je.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ga ook nooit met een lekker gevoel naar het oostblok met Ajax hoor.
Maar om het nou over te slaanGewoon om je heen kijken.
![]()
Je bent er zo eentje. Tof in een groepje en grote woorden op internet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom. Als Ajax Ludogorets loot en je komt hier dan pakken we je.
Ik weet genoeg.Behulpzaam als een waterkraan.
Jij woont in waar ever Ludogerets vandaan komt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom. Als Ajax Ludogorets loot en je komt hier dan pakken we je.
Dan hoop ik dat wij je loten ja. Internet praatjes![]()
![]()
Ludogorets komt uit Razgrad maar speelt Europees in Sofia. Ik woon in de buurt ja. En vrees niet, het blijft niet bij internetpraatjes. Sector G van CSKA is berucht. The Red Armyquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:06 schreef Leonos het volgende:
[..]
Jij woont in waar ever Ludogerets vandaan komt?
Dan hoop ik dat wij je loten ja. Internet praatjes
Alsof die joden niet graag 'rellen'. Gewoon onderdeel van het spelletje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:09 schreef Saekerhett het volgende:
Kunnen we het weer over Ajax hebben en niet over rellen in een tweedewereldland?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jochie het komt niet over. Je klinkt als een 12-jarige die iedere maandag vol spanning wacht op Voetbalfans op RTL7. Jij was zeker één van die praatjesmakers met zo'n burberryshawl voor je smoelwerk en een AFCA muts op je knikkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je wil trap ik je ook alleen in een donker steegje wel in elkaar hoor, geen probleem.
I'm out.Behulpzaam als een waterkraan.
Nou nee. Zoals gezegd, ik sta op Sector Gquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:12 schreef fathank het volgende:
[..]
Jochie het komt niet over. Je klinkt als een 12-jarige die iedere maandag vol spanning wacht op Voetbalfans op RTL7. Jij was zeker één van die praatjesmakers met zo'n burberryshawl voor je smoelwerk en een AFCA muts op je knikker
I'm out."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Haha, je komt heel geloofwaardig overquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Ludogorets komt uit Razgrad maar speelt Europees in Sofia. Ik woon in de buurt ja. En vrees niet, het blijft niet bij internetpraatjes. Sector G van CSKA is berucht. The Red Army![]()
Ik sla die pot dan maar over.![]()
Ben jij wel helemaal lekker? Die paar mongolen die dat leuk vinden zitten bij elke club. Die hebben niks met voetbal, maar zoeken iets waar ze zich achter kunnen scharen en dat als excuus gaan gebruiken om agressief gedrag te vertonen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Alsof die joden niet graag 'rellen'. Gewoon onderdeel van het spelletje.![]()
Sector Gehandicapt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Nou nee. Zoals gezegd, ik sta op Sector G
Het kwartje begint te vallen.Behulpzaam als een waterkraan.
Trapt nog geen mier dood johquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je wil trap ik je ook alleen in een donker steegje wel in elkaar hoor, geen probleem.![]()
Internetheld. ZIt ook eens een paar dagen in een oostblok land. Droeftoeter
![]()
![]()
Hahahaha is hij dat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Trapt nog geen mier dood joh![]()
[ afbeelding ]
Behulpzaam als een waterkraan.
Eens. Maar denk maar niet dat wij die joden een kans geven om hier herrie te trappen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:13 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Ben jij wel helemaal lekker? Die paar mongolen die dat leuk vinden zitten bij elke club. Die hebben niks met voetbal, maar zoeken iets waar ze zich achter kunnen scharen en dat als excuus gaan gebruiken om agressief gedrag te vertonen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Wauw. Maak je altijd van dat soort sterke grappen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:14 schreef fathank het volgende:
[..]
Sector Gehandicapt?
Het kwartje begint te vallen.Zijn er nog mensen die om je lachen?
Waarom trappen als je messen, ijzeren staven en knuppels hebt?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik vind het bijzonder onaardig wat hier vertoont wordt ja. Allicht dat je ze even kan noten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:21 schreef Karina het volgende:
Beetje minder kan wel heren. Op de man spelen is nergens voor nodig."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Sowieso weer lekker hoogstaand allemaal hier de afgelopen pagina'squote:Op vrijdag 13 december 2013 10:21 schreef Karina het volgende:
Beetje minder kan wel heren. Op de man spelen is nergens voor nodig.
-- There are some who call me...... ... ... 'Tim' ... (!)![]()
Als je je hand ook even in eigen boezem wil steken?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder onaardig wat hier vertoont wordt ja. Allicht dat je ze even kan noten?![]()
Kunt ook op de knop niet meer volgen drukken en hier verdwijnen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:22 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik vind het bijzonder onaardig wat hier vertoont wordt ja. Allicht dat je ze even kan noten?'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Lijkt me voor zo'n irritante user het beste.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:22 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Kunt ook op de knop niet meer volgen drukken en hier verdwijnen?![]()
Sorryquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Haha.quote:'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around![]()
Tegen jou wil ik nog wel sorry zeggen want je komt soms best wijs over. Dus sorry, Da_Sandman.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Tevens worden Ajacieden gewoon vriendelijk ontvangen in Bulgarije
Istanbul zal ook leuk zijn."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Want met uitschakeling EL pak je ze keihard aan idd, die durven straks niet meer naar buiten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:42 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dit topic
Bij de loting Lyon aub. Wil die flikkers eens goed terugpakken![]()
Ik heb meer Feyenoord vrienden dan PSV vrienden op het moment. Maar ja, ik heb toch meer sympathie voor PSV dan voor Feyenoord.quote:Op vrijdag 13 december 2013 09:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Stop jij je arm nu maar weer tot aan de elleboog in de darm van je PSV-vriendjes
Feyenoord was ooit een van de rijkste clubs van Europa, een geduchte rivaal van Ajax, tweede grootste stad, groot stadion alles. Naar maten de jaren verstreken zakten ze steeds verder weg, met als 2010 een dieptepunt. Feyenoord stelt eigenlijk nationaal en internationaal geen reet meer voor, terwijl ze in potentie dezelfde mogelijkheden hadden als Ajax bijvoorbeeld. Voor zo een club kan ik gewoon geen respect hebben, 3 landstitels in 35 jaar, kom op zeg, dat is gewoon triest.
PSV daarentegen heeft qua ligging een nadeel, ze zitten in de vijfde stad van Nederland ver buiten de randstad, ze hadden ooit een stuk minder geld dan Ajax en Feyenoord. Ook hun jeugdopleiding is fors minder. Tel daar bij op dat ze minder supporters hebben en minder internationale bekendheid. Toch zijn ze in de laatste 25-30 jaar een grotere club geworden dan Feyenoord, in sportief opzicht, financieel opzicht en zeker ook in internationaal opzicht de laatste jaren.
Ajax en PSV zijn in deze moderne tijd meer rivaal dan Ajax en Feyenoord. Dat blijkt uit alle cijfers.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV-fans hielden zich gister wel flink ja toen ze uitgeschakeld werden. Die massale cognitieve dissonantie is echt fantastischquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Want met uitschakeling EL pak je ze keihard aan idd, die durven straks niet meer naar buiten."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik las toevallig de laatste zin waardoor ik me voorgenomen heb de rest niet meer te lezen. Afgaan op cijfertjesquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:50 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik heb meer Feyenoord vrienden dan PSV vrienden op het moment. Maar ja, ik heb toch meer sympathie voor PSV dan voor Feyenoord.
Feyenoord was ooit een van de rijkste clubs van Europa, een geduchte rivaal van Ajax, tweede grootste stad, groot stadion alles. Naar maten de jaren verstreken zakten ze steeds verder weg, met als 2010 een dieptepunt. Feyenoord stelt eigenlijk nationaal en internationaal geen reet meer voor, terwijl ze in potentie dezelfde mogelijkheden hadden als Ajax bijvoorbeeld. Voor zo een club kan ik gewoon geen respect hebben, 3 landstitels in 35 jaar, kom op zeg, dat is gewoon triest.
PSV daarentegen heeft qua ligging een nadeel, ze zitten in de vijfde stad van Nederland ver buiten de randstad, ze hadden ooit een stuk minder geld dan Ajax en Feyenoord. Ook hun jeugdopleiding is fors minder. Tel daar bij op dat ze minder supporters hebben en minder internationale bekendheid. Toch zijn ze in de laatste 25-30 jaar een grotere club geworden dan Feyenoord, in sportief opzicht, financieel opzicht en zeker ook in internationaal opzicht de laatste jaren.
Ajax en PSV zijn in deze moderne tijd meer rivaal dan Ajax en Feyenoord. Dat blijkt uit alle cijfers.
Ja togg boks ouwequote:Op vrijdag 13 december 2013 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
PSV-fans hielden zich gister wel flink ja toen ze uitgeschakeld werden. Die massale cognitieve dissonantie is echt fantastisch![]()
Zeg het ze Knutquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gaan ze nu voor de KNVB-Beker?quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Bedacht me net dat ze ook al uitgeschakeld zijn in de Nederlandse beker jaquote:Dan inderdaad maar alles op alles om Jong PSV kampioen te laten worden!
![]()
Ja maar wat is er leuk aan om een rivaal te hebben die in 35 jaar net zo vaak kampioen wordt als wij in 3 jaar. Een rivaal moet wel een beetje van niveau, een beetje van hetzelfde kaliber, een club waar je de strijd mee aan kan gaan. Denk je nou werkelijk dat Liverpool een club als Nottingham Forest nog als rivaal ziet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik las toevallig de laatste zin waardoor ik me voorgenomen heb de rest niet meer te lezen. Afgaan op cijfertjesOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
De rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord zal PSV nooit kunnen evenaren. Simpelweg omdat die rivaliteit al honderden jaren tussen Amsterdam en Rotterdam zit. Ajax - Feyenoord is zo veel meer dan een wedstrijdje tussen zomaar twee voetbalclubs. Buiten dat heeft Feyenoord een supportersschare waar PSV nooit bij in de buurt zal komen. Telt ook enorm mee natuurlijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:54 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja maar wat is er leuk aan om een rivaal te hebben die in 35 jaar net zo vaak kampioen wordt als wij in 3 jaar. Een rivaal moet wel een beetje van niveau, een beetje van hetzelfde kaliber, een club waar je de strijd mee aan kan gaan. Denk je nou werkelijk dat Liverpool een club als Nottingham Forest nog als rivaal ziet?
Om het internationaal te houden : Waarom denk je dat Manchester United - Liverpool nog steeds zo'n gigantische wedstrijd is terwijl Liverpool ook al jaren niets meer presteert?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dat kwam door Dirk Kuytquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:02 schreef Dven het volgende:
[..]
De rivaliteit tussen Ajax en Feyenoord zal PSV nooit kunnen evenaren. Simpelweg omdat die rivaliteit al honderden jaren tussen Amsterdam en Rotterdam zit. Ajax - Feyenoord is zo veel meer dan een wedstrijdje tussen zomaar twee voetbalclubs. Buiten dat heeft Feyenoord een supportersschare waar PSV nooit bij in de buurt zal komen. Telt ook enorm mee natuurlijk.
Om het internationaal te houden : Waarom denk je dat Manchester United - Liverpool nog steeds zo'n gigantische wedstrijd is terwijl Liverpool ook al jaren niets meer presteert?![]()
Jong PSV naar de Eredivisie en PSV naar de JL.... hahahquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Bedacht me net dat ze ook al uitgeschakeld zijn in de Nederlandse beker jaDan inderdaad maar alles op alles om Jong PSV kampioen te laten worden!
![]()
![]()
![]()
Lyon, alleen om ze terug te pakken ja maar verder hoef ik daar echt niet heen. Doe mij Zagreb maar of Napoliquote:Op vrijdag 13 december 2013 10:28 schreef Leonos het volgende:
Lyon teken ik ook voor, vorige reisje daarheen was een prachtreis![]()
![]()
Zagreb valt natuurlijk ook nog wel een appeltje mee te schillen. Maar de stad vind ik niet echt fantastisch. Napels is natuurlijk wel geweldigquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:26 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Lyon, alleen om ze terug te pakken ja maar verder hoef ik daar echt niet heen. Doe mij Zagreb maar of Napoli"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 11:26:08De Jong waarschijnlijk niet meer in actie bij #ajax in 2013. 'We nemen geen risico met Siem', zegt De Boer op ajax.nl reageer retweet
![]()
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 11:41:21Ook Duarte en Boilesen richten zich op tweede seizoenshelft #ajax reageer retweet
![]()
Eigenlijk is dit best goed nieuwsquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:40 schreef Tarado het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 11:26:08De Jong waarschijnlijk niet meer in actie bij #ajax in 2013. 'We nemen geen risico met Siem', zegt De Boer op ajax.nl reageer retweet
Dit is dan weer jammerquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:42 schreef Tarado het volgende:
twitter:simonzwartkruis twitterde op vrijdag 13-12-2013 om 11:41:21Ook Duarte en Boilesen richten zich op tweede seizoenshelft #ajax reageer retweet
Wel het gegeven dat Siem daardoor langer uit de basis blijft. Maar wat mij betreft zit hij inderdaad fit op de bank.quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
O je hoort ook bij die mensen die denken dat Siem er niks van kanquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:47 schreef Dven het volgende:
[..]
Wel het gegeven dat Siem daardoor langer uit de basis blijft. Maar wat mij betreft zit hij inderdaad fit op de bank.![]()
Ik wil Klaasen wel op linksbuiten zien ipv Fischer als de Jong weer fit is. Die kan dan een beetje hangend/vals spelen. De jong op rechtshalf, komt helemaal goed.
Fischer bakt er al tijden niets vanHeel veel groetjes, Catch22
Met GHB nooit meer nee
Dat zeker niet. Hij heeft kwaliteiten. Ik vrees alleen dat De Boer hem mogelijk weer op het middenveld zet en dat zou ik zeker betreuren. In de punt van de aanval mag hij wat mij betreft wel basis spelen. Ben wel benieuwd naar die wisselwerking met Klaassen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
O je hoort ook bij die mensen die denken dat Siem er niks van kan"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Het middenveld is gaan lopen omdat Blind op 6 is gezet, er wordt altijd gezegd dat De Jong verstoppertje speelt maar daar ben ik het niet mee eens, de ballen kwamen gewoon te laat of helemaal niet, want Poulsen en geen Eriksen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zeker niet. Hij heeft kwaliteiten. Ik vrees alleen dat De Boer hem mogelijk weer op het middenveld zet en dat zou ik zeker betreuren. In de punt van de aanval mag hij wat mij betreft wel basis spelen. Ben wel benieuwd naar die wisselwerking met Klaassen.
Zoals het nu is zou ik Klaassen laten staan, die jongen doet het goed, dus Siem in de spits lijkt me nog altijd beter dan de andere alternatieven, je hebt ook kans dat FdB Siem in plaats van Serero zal opstellen.![]()
Ik vind Fischer juist weer langzaam opkrabbelen, Milan uitgezonderdquote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Catch22- het volgende:
Ik wil Klaasen wel op linksbuiten zien ipv Fischer als de Jong weer fit is. Die kan dan een beetje hangend/vals spelen. De jong op rechtshalf, komt helemaal goed.
Fischer bakt er al tijden niets van![]()
Wat ik ook zonde zal vinden.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het middenveld is gaan lopen omdat Blind op 6 is gezet, er wordt altijd gezegd dat De Jong verstoppertje speelt maar daar ben ik het niet mee eens, de ballen kwamen gewoon te laat of helemaal niet, want Poulsen en geen Eriksen.
Zoals het nu is zou ik Klaassen laten staan, die jongen doet het goed, dus Siem in de spits lijkt me nog altijd beter dan de andere alternatieven, je hebt ook kans dat FdB Siem in plaats van Serero zal opstellen.
Fischer - De Jong - Bojan
Serero - Blind - Klaassen
Boilesen - Veltman - Moisander - Van Rhijn
Cillessen
Dit lijkt me na de winterstop de ideale opstelling mochten er geen spelers worden aangetrokken
Duarte - Klaassen - Blind - Serero
Blind - Veltman - Moisander - Van Rhijn
Cillessen
Zou ik ook wel eens willen zienMet Blind die natuurlijk gewoon duurschuift naar het midden.
Klaassen heeft al een poos nodig gehad om aan de rechter positie te wennen. Als je hem op links zet riskeer je dat ie uit vorm raakt. Heb je niks aan. Hij staat er goed, laat hem maar lekker daar spelen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 11:50 schreef Catch22- het volgende:
Fischer bakt er al tijden niets van
Fischer moet gewoon wat meer gaan trainen op z'n linkerbeen en explosiviteit zodat hij ook eens buiten om kan ipv altijd maar naar binnen trekken.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
MI ook killing om Klaassen opeens hangend op links te posteren. Die kan je hoogstens nog op 10rquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:02 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Klaassen heeft al een poos nodig gehad om aan de rechter positie te wennen. Als je hem op links zet riskeer je dat ie uit vorm raakt. Heb je niks aan. Hij staat er goed, laat hem maar lekker daar spelen.
Fischer moet gewoon wat meer gaan trainen op z'n linkerbeen en explosiviteit zodat hij ook eens buiten om kan ipv altijd maar naar binnen trekken."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
We gaan 12 spelers opstellen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:02 schreef Dven het volgende:
[..]
Wat ik ook zonde zal vinden.
Serero - Blind - Klaassen
Boilesen - Veltman - Moisander - Van Rhijn
Cillessen
Dit lijkt me na de winterstop de ideale opstelling mochten er geen spelers worden aangetrokken
Duarte - Klaassen - Blind - Serero
Blind - Veltman - Moisander - Van Rhijn
Cillessen
Zou ik ook wel eens willen zienMet Blind die natuurlijk gewoon duurschuift naar het midden.
Jep. Danny Blind linksachter en zoonlief op het middenveldquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
We gaan 12 spelers opstellen?
Misschien dit:
Duarte-de jong- schone
Serero-blind-Klaassen
Boilesen-veltman-moisander-van Rhijn
Cillissen.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Daley loopt gewoon op 2 positiesquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:03 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
We gaan 12 spelers opstellen?
of Danny doet weer mee![]()
![]()
Sowieso prettig als er keus is en iedereen fitquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Misschien dit:
Duarte-de jong- schone
Serero-blind-Klaassen
Cillissen.![]()
Dit is inderdaad ff ultieme situatie waar iedereen fit is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso prettig als er keus is en iedereen fitI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Veltman en Moisander maar even omdraaien of wat?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:06 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Misschien dit:
Duarte-de jong- schone
Serero-blind-Klaassen
Cillissen.![]()
Inderdaadquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman en Moisander maar even omdraaien of wat?![]()
My mistakequote:Op vrijdag 13 december 2013 12:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman en Moisander maar even omdraaien of wat?I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Is gewoon een tactisch foefje om de tegenstander op het verkeerde been te zettenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:09 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman en Moisander maar even omdraaien of wat?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Misschien een keer Boilesen op links voor? Linksback positie wordt dan echter weer moeilijk. Misschien Denswil daar dan?
Gewoon om uit te proberen. Boilesen heeft namelijk aardige acties en is vrij snel. Nog maar weinig gezien natuurlijk, maar keer uitproberen zou geen kwaad kunnen. Vind hem aanvallend iig sterker dan verdedigend.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Lijkt me niet, opkomende backs zijn belangrijk + dat je dan als het goed is meer scorende mensen hebt die aangespeeld kunnen wordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:12 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Misschien een keer Boilesen op links voor? Linksback positie wordt dan echter weer moeilijk. Misschien Denswil daar dan?
Gewoon om uit te proberen. Boilesen heeft namelijk aardige acties en is vrij snel. Nog maar weinig gezien natuurlijk, maar keer uitproberen zou geen kwaad kunnen. Vind hem aanvallend iig sterker dan verdedigend.![]()
Siem de Jong speelt niet meer in 2013Bronquote:Siem de Jong houdt de rest van het kalenderjaar rust. De aanvoerder van Ajax blijft last houden van zijn hamstring.
De Jong hoopte aanvankelijk nog de Champions League-wedstrijd tegen AC Milan te halen. Nu is besloten hem niet meer op te stellen tot de tweede seizoenshelft. "We nemen geen risico met Siem", zegt trainer Frank de Boer op de website van Ajax.
"Dit is zijn tweede blessure kort achter elkaar. In de voorbereiding op de tweede seizoenshelft kan hij weer vol aan de slag. Dan is hij naar verwachting weer klaar voor de hervatting van de Eredivisie." Dat betekent dat De Jong zijn laatste wedstrijd van 2013 heeft gespeeld.
Boilesen en Duarte niet inzetbaar
De Boer kan zondag tegen sc Cambuur - naast De Jong - ook niet over Nicolai Boilesen en Lerin Duarte beschikken. Boilesen heeft last van zijn hamstring, Duarte kampt met een bovenbeenblessure. Danny Hoesen is nog een twijfelgeval. Hij heeft sinds de wedstrijd tegen Milan last van een pijnlijke voet.
"Danny heeft een schop onder zijn zool gekregen. Daardoor blijft hij in ieder geval binnen. We zullen zaterdag zien hoe hij ervoor staat, maar ik verwacht dat hij wel inzetbaar is. Al blijft het afwachten", aldus De Boer.![]()
Het was even meer met het oog op linksvoor. Denswil heeft ook veel drang naar voren alleen weet niet of hij links achter uit de voeten kan. Hij heeft iig aardige snelheid dus opkomende backs heb je dan nog steeds.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, opkomende backs zijn belangrijk + dat je dan als het goed is meer scorende mensen hebt die aangespeeld kunnen wordenI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Boilesen is goed met rushes, dat kan op linksbuiten niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:21 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Het was even meer met het oog op linksvoor. Denswil heeft ook veel drang naar voren alleen weet niet of hij links achter uit de voeten kan. Hij heeft iig aardige snelheid dus opkomende backs heb je dan nog steeds.![]()
Rushes tot diep in de 16...ik zou het wel eens 1 wedstrijd willen zien. Iedereen vond het ook niks dat schone op rechtsvoor werd gezet, maar die doet het daar ook prima.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:21 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Boilesen is goed met rushes, dat kan op linksbuiten niet.
En we hebben al gekkere dingen gezien met Duarte op linksachterI got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Die was destijds sarcastisch bedoelt.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Staat al een quote van je in dit topic![]()
![]()
Ejfaar héquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:27 schreef Tyron het volgende:
[..]
Die was destijds sarcastisch bedoelt..
![]()
We hebben dus even tijdelijk een linksback nodig tot na de winterstop, zodat Blind weer gewoon op vm kan? Kan niemand uit Jong Ajax dat even invullen? Het elftal draait voor de rest toch wel goed, dus zo'n mindere godenzoon ertussen moet kunnen...![]()
Links is nogal dunbezet..quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:28 schreef Syntix het volgende:
We hebben dus even tijdelijk een linksback nodig tot na de winterstop, zodat Blind weer gewoon op vm kan? Kan niemand uit Jong Ajax dat even invullen? Het elftal draait voor de rest toch wel goed, dus zo'n mindere godenzoon ertussen moet kunnen..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
tegen Lukoki zou ik gewoon Ligeon opstellenquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:28 schreef Syntix het volgende:
We hebben dus even tijdelijk een linksback nodig tot na de winterstop, zodat Blind weer gewoon op vm kan? Kan niemand uit Jong Ajax dat even invullen? Het elftal draait voor de rest toch wel goed, dus zo'n mindere godenzoon ertussen moet kunnen...![]()
Denswil,Ligeon of vd Hoorn op links moet kunnen lijkt me.quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:28 schreef Syntix het volgende:
Van den Hoorn linksbackquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denswil,Ligeon of vd Hoorn op links moet kunnen lijkt me.![]()
![]()
vd Hoorn hoeft sowieso niet in het eerste te spelen lijkt mij. Ligeon op Lukoki is nog niet zo verkeerd. Denswil viel mij trouwens ook tegen woensdag. Als je ziet hoe rustig Veltman is, dan is Denswil echt te onrustig. Vaak ballen zomaar keihard wegschieten richting de tribunes of ver naar voren. Ik dacht dat hij juist opbouwend sterk was?quote:Op vrijdag 13 december 2013 12:46 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Denswil,Ligeon of vd Hoorn op links moet kunnen lijkt me.![]()
De Boer zelf op linksbackBeetje met pasjes strooien
Over vd Hoorn ben ik het helemaal met je eens, het was ook meer als een laatste optie. Ik hoor ook altijd van iedereen dat Denswil opbouwend zo sterk was en vind het ook erg meevallen, hij wil nog wel eens met een mooie pass komen maar het gaat toch iets te vaak breed allemaal. Veltman is idd veel rustiger maar ik weet zeker dat er dit seizoen momenten gaan komen waarbij die een spits wilt uitkappen en dat het vreselijk mis gaatquote:Op vrijdag 13 december 2013 12:47 schreef Syntix het volgende:
[..]
vd Hoorn hoeft sowieso niet in het eerste te spelen lijkt mij. Ligeon op Lukoki is nog niet zo verkeerd. Denswil viel mij trouwens ook tegen woensdag. Als je ziet hoe rustig Veltman is, dan is Denswil echt te onrustig. Vaak ballen zomaar keihard wegschieten richting de tribunes of ver naar voren. Ik dacht dat hij juist opbouwend sterk was?. Op deze leeftijd maakt dat echter nog niet uit.
![]()
Ik ben vervelend.
[ Bericht 96% gewijzigd door GGMM op 13-12-2013 15:47:22 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
`quote:Op vrijdag 13 december 2013 13:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Over vd Hoorn ben ik het helemaal met je eens, het was ook meer als een laatste optie. Ik hoor ook altijd van iedereen dat Denswil opbouwend zo sterk was en vind het ook erg meevallen, hij wil nog wel eens met een mooie pass komen maar het gaat toch iets te vaak breed allemaal. Veltman is idd veel rustiger maar ik weet zeker dat er dit seizoen momenten gaan komen waarbij die een spits wilt uitkappen en dat het vreselijk mis gaat. Op deze leeftijd maakt dat echter nog niet uit.
Veltman is opbouwend sterker dan Denswil. Terwijl ik Denswil verdedigend weer wat sterker vind.Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"![]()
Als je het mij vraagt is Veltman in bijna alles beter dan Denswil. Niet heel veel beter hoor, maar wel iets. Liever Veltman - Moisander ipv Moisander - Denswilquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:01 schreef Komakie het volgende:
[..]
`
Veltman is opbouwend sterker dan Denswil. Terwijl ik Denswil verdedigend weer wat sterker vind.![]()
Denswil LB en Blind op middenveld.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Het enige wat Denswil mee heeft is zijn lichaam, hij is best groot en oogt wat imposanter. Veltman is echter veel feller en lijkt zelfs sterker dan Denswil.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:52 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je het mij vraagt is Veltman in bijna alles beter dan Denswil. Niet heel veel beter hoor, maar wel iets. Liever Veltman - Moisander ipv Moisander - Denswil
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |