SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Mooie fipoquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Lieg niet joh, flapdrolquote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Jij wilde Maher niet halen?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Donnis heeft weer zijn momentje. In de zomer moest Maher nog komen.Bijna iedereen in dit topic wilde Maher
![]()
Dan maak je er "Iedereen hoopt op een loting tegen Ludogorets" van. Je hebt mijn goedkeuring.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:02 schreef DonRaja het volgende:
Ik dacht dat 'Waar....' topictitels hier verboden waren..."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ga je moeder pijpen joh, balhaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:00 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]![]()
donder op man met je ludolulhannes.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Nee, onderga de hoon van jouw mede-Ajacieden maar.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:04 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan maak je er "Iedereen hoopt op een loting tegen Ludogorets" van. Je hebt mijn goedkeuring.
BFF met GGMM![]()
quote:quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ajacieden zijn dikwijls wat traag van begrip. Op een gegeven moment snappen ze echter dat Ludogorets gewoon een bazenloting is.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee, onderga de hoon van jouw mede-Ajacieden maar."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:quote:Op donderdag 11 augustus 2013 16:47 schreef Devz het volgende:
[...]
Daar is sowieso bijna iedereen het wel over eens. Nog steeds ongelooflijk dat Ajax hem naar de grootste concurrent heeft laten gaan die met een beetje pech dit seizoen kampioen gaan worden.quote:quote:Op donderdag 11 augustus 2013 16:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[...]
Jezus zou ons langs AZ hebben geholpenquote:Op donderdag 11 augustus 2013 16:49 schreef Devz het volgende:
[...]
Als je een exceptionele speler als Maher kunt halen moet je dat altijd doen. Zeker omdat Eriksen nog maar een 1-jarig contract heeft en er een reële kans bestaat dat hij over een paar weken gewoon weg is. Wat houd je dan nog over? Onze beoogde opvolger Fischer is de laatste wedstrijden ook totaal onzichtbaar.![]()
![]()
Goedkoop bier en goedkope hoeren. Ik zie niet in waarom je als voetbalfan geen Oost-Europese club zou willen loten.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:07 schreef Mortaxx het volgende:
Leuk zo'n tour door Oost Europa. Hoe verder weg hoe beter. Helemaal eens met TS"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Dan hadden wij het als een van de weinige goedquote:Op donderdag 12 december 2013 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik was de 5% dan hoor, ik mot hem nu niet, nooit niet.
![]()
Dat corrigeert je Boerrigterfascinatie weer een beetjequote:Op donderdag 12 december 2013 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan hadden wij het als een van de weinige goed
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij wilde Maher niet halen?Bijna iedereen in dit topic wilde Maher
quote:Op zondag 30 juni 2013 21:59 schreef ejfaar het volgende:
Pauper![]()
Eerste paar weken lijkt het aardig, daarna flopt hij hard![]()
![]()
Ik had Boerrigter er gisteren heel graag bij gehadquote:Op donderdag 12 december 2013 16:11 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat corrigeert je Boerrigterfascinatie weer een beetje![]()
Aan hem had je helemaal niks gehad met zo weinig ruimtequote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had Boerrigter er gisteren heel graag bij gehad![]()
ik ook, die is tenminste goed in de kleine ruimtesquote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Montolivo vindt charge normaal. #milAJA #AJAX
1 minute ago from Twitter for Android.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Dan viel er tenminste nog iets te lachenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik had Boerrigter er gisteren heel graag bij gehad
Ik had gewoon ietsjes meer mazzel erbij gehad.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Mwoah dan had je tenminste eens een bal in de diepte kunnen geven ipv die hoge ballen die toch wel falen bij onsquote:Op donderdag 12 december 2013 16:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan viel er tenminste nog iets te lachen![]()
Ik niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:59 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Jij wilde Maher niet halen?Bijna iedereen in dit topic wilde Maher
![]()
![]()
Stop eens met jezelf voor schut zetten joh.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het uitfluiten van Poulsen was waarschijnlijk trouwens wel terecht. Niet voor die overtreding van Montolivo, maar hem kennende zal hij vast wel iets anders hebben geflikt dat niemand heeft gezien.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:14 schreef HeatWave het volgende:
Montolivo vindt charge normaal. #milAJA #AJAX
1 minute ago from Twitter for Android.
BFF met GGMM![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ik kan er ook niks aan doen dat ik mijn eigen uitspraken niet kan onthouden![]()
Nee joh gewoon 6 van dezelfde soort buitenspelers hebben daar heb je lekker veel aanquote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef Tyron het volgende:
[..]
Stop eens met jezelf voor schut zetten joh.![]()
![]()
En de gelijkenis in dezen?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef BeamofLight het volgende:
want Steaua ging ook appeltje eitje"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Had thuis 6-0 moeten worden natuurlijk. Maar uiteindelijke op pure vechtlust verloren.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef BeamofLight het volgende:
want Steaua ging ook appeltje eitje![]()
nog wat openstaande rekeningen van zijn periode bij juventusquote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het uitfluiten van Poulsen was waarschijnlijk trouwens wel terecht. Niet voor die overtreding van Montolivo, maar hem kennende zal hij vast wel iets anders hebben geflikt dat niemand heeft gezien.![]()
Meer met de (of beter het gebrek aan) instelling waarmee ze het veld ingingen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:18 schreef Tyron het volgende:
[..]
Had thuis 6-0 moeten worden natuurlijk. Maar uiteindelijke op pure vechtlust verloren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
![]()
liever jij dan ikquote:Op donderdag 12 december 2013 16:18 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Hij ligt klaar om in zijn poepert genomen te worden![]()
We zagen inderdaad bij PSV uit vorig seizoen dat het niet handig kan zijn om zo'n type speler erbij te hebbenquote:![]()
Sja, tegen het einde roste balo ook weer buiten beeld iemand omver, moet allemaal gewoon kunnen joh.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het uitfluiten van Poulsen was waarschijnlijk trouwens wel terecht. Niet voor die overtreding van Montolivo, maar hem kennende zal hij vast wel iets anders hebben geflikt dat niemand heeft gezien.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zagen inderdaad bij PSV uit vorig seizoen dat het niet handig kan zijn om zo'n type speler erbij te hebben![]()
![]()
Staat al een quote van je in dit topicquote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef Tyron het volgende:
[..]
Sherlock mijn naam en Maher maar even.![]()
Ik zie het Elia nog gewoon wel maken bij Ajax ook. Brutale speler met een goede actie, die inmiddels hard genoeg op z'n bek is gegaan om niet weer debiele dingen te doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef Stiftjelinks het volgende:
Bojan kan echt niet meer of Elia nu de gedroomde speler is?BFF met GGMM![]()
Een andere speler had dat nooit gekund. Was een huzarenstukje van Derkiequote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zagen inderdaad bij PSV uit vorig seizoen dat het niet handig kan zijn om zo'n type speler erbij te hebben"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ligt slecht in veel landen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:17 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het uitfluiten van Poulsen was waarschijnlijk trouwens wel terecht. Niet voor die overtreding van Montolivo, maar hem kennende zal hij vast wel iets anders hebben geflikt dat niemand heeft gezien.![]()
Inderdaad, net als dat gifje met die groene skippybalquote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Een andere speler had dat nooit gekund. Was een huzarenstukje van Derkie![]()
Dat was meer een fout van Pieters en die hadden ze bij Milan natuurlijk nooit gemaakt.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We zagen inderdaad bij PSV uit vorig seizoen dat het niet handig kan zijn om zo'n type speler erbij te hebben![]()
Maakt me niet uit of het Boerrigter, De Sa of Lukoki is maar het is wel handig om zo'n speler in te brengen ipv Van der Hoornquote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Een andere speler had dat nooit gekund. Was een huzarenstukje van Derkie![]()
http://foxsports.nl/video(...)er-psv-ajax-2-3.htmlquote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Een andere speler had dat nooit gekund. Was een huzarenstukje van Derkie
wat een techniek![]()
Kun je nog slechtere spelers opnoemen?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of het Boerrigter, De Sa of Lukoki is maar het is wel handig om zo'n speler in te brengen ipv Van der Hoorn![]()
Inderdaad tijdens de wedstrijd, en zeker bij de CL moet dat gewoon kunnen. Daarom vond ik die Muntari ook zo'n idioot dat hij na afloop nog Denswil(?) aan het opzoeken was.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, tegen het einde roste balo ook weer buiten beeld iemand omver, moet allemaal gewoon kunnen joh.BFF met GGMM![]()
Van den Hoorn werd erin gebracht door zijn lengte, alleen jammer dat de voorzetten om te janken waren.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of het Boerrigter, De Sa of Lukoki is maar het is wel handig om zo'n speler in te brengen ipv Van der Hoorn![]()
Als hij een beetje op het rechte pad blijft wel.. Gok dat er nog wel wat budget over is.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ik zie het Elia nog gewoon wel maken bij Ajax ook. Brutale speler met een goede actie, die inmiddels hard genoeg op z'n bek is gegaan om niet weer debiele dingen te doen.![]()
Ozbiliz is de beste flankspeler van Rusland, dus wat die in dat rijtje doetquote:Op donderdag 12 december 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die bal had zelfs Ebecilio, Özbliz of Lukoki gemaakt.![]()
Hard to argue with that.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Maakt me niet uit of het Boerrigter, De Sa of Lukoki is maar het is wel handig om zo'n speler in te brengen ipv Van der Hoorn
BFF met GGMM![]()
Qua niveau bij Ajax.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:23 schreef Adames het volgende:
[..]
Ozbiliz is de beste flankspeler van Rusland, dus wat die in dat rijtje doet![]()
Dat snap ik ook wel maar hoge ballen werken zelden tot nooit bij ons dan moet je het toch wel met me eens zijn dat het dan handiger is om een snelle buitenspeler erin te brengen die de diepte in gaat.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:23 schreef Tyron het volgende:
[..]
Van den Hoorn werd erin gebracht door zijn lengte, alleen jammer dat de voorzetten om te janken waren.![]()
Sana hoort ook in dit rijtje.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die bal had zelfs Ebecilio, Özbliz of Lukoki gemaakt.![]()
Als je als Ajax zijnde toch opportunistisch gaat spelen dan kun je imo beter een snelle buitenspeler brengen dan een centrale verdediger in de spits gooien.![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Als je als Ajax zijnde toch opportunistisch gaat spelen dan kun je imo beter een snelle buitenspeler brengen dan een centrale verdediger in de spits gooien.![]()
![]()
De buitenspelers die jij opnoemt hadden niks met die bal gekund.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel maar hoge ballen werken zelden tot nooit bij ons dan moet je het toch wel met me eens zijn dat het dan handiger is om een snelle buitenspeler erin te brengen die de diepte in gaat.![]()
Net alsof die spelers de bal niet over de achterlijn zouden rennenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
De buitenspelers die jij opnoemt hadden niks met die bal gekund.![]()
![]()
Jammer dat ze voorzetten op Serrero probeerden te gevenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
![]()
Nog altijd meer dan Siggy en Van der Hoorn.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:26 schreef Tyron het volgende:
[..]
De buitenspelers die jij opnoemt hadden niks met die bal gekund.![]()
Cambuur Leeuwarden speelde nog nooit gelijk tegen Milan. Opgepast dus.
Loting is btw pas op 16 december. Weer een foefje van Platini / Blatter.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Welke uitgaande transfers verwachten jullie eigenlijk in de periode nu tot begin volgend seizoen? Zal het team dit keer wel bij elkaar blijven ? Zou handig zijn voor als ajax weer cl speelt.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
De Jong zal vast wel vertrekken en misschien Vermeer?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef MouzurX het volgende:
Welke uitgaande transfers verwachten jullie eigenlijk in de periode nu tot begin volgend seizoen? Zal het team dit keer wel bij elkaar blijven ? Zou handig zijn voor als ajax weer cl speelt.![]()
Fischer gaat naar VVV-venlo ofzo. Kan die een beetje op eigen niveau foebellequote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef MouzurX het volgende:
Welke uitgaande transfers verwachten jullie eigenlijk in de periode nu tot begin volgend seizoen? Zal het team dit keer wel bij elkaar blijven ? Zou handig zijn voor als ajax weer cl speelt.![]()
Moisanderquote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef MouzurX het volgende:
De Jong, Vermeer, Moisander zijn de enigen die ik een transfer zie maken.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:31 schreef MouzurX het volgende:
Zou niet weten welke club Moisander wil hebbenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De Jong, Vermeer, Moisander zijn de enigen die ik een transfer zie maken.![]()
PSVquote:Op donderdag 12 december 2013 16:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zou niet weten welke club Moisander wil hebben![]()
Schijnen wat Duitse ploegen zoals HSV interesse te hebben in hem.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:36 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zou niet weten welke club Moisander wil hebben![]()
Ajax>hsvquote:Op donderdag 12 december 2013 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Schijnen wat Duitse ploegen zoals HSV interesse te hebben in hem.![]()
True.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft HSV geen salarisplafond.![]()
Misschien wil Demy de Zeeuw wel komen naar dat zielloze clubje. Geruchten zijn zo mooi.,quote:Op donderdag 12 december 2013 16:38 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Daar werkt het andersom. Die zijn al blij als iemand daarheen wil komen.![]()
Dat is wel 1 van de dingen die ik niet echt begreep, waarom hij Van Rhijn niet wisselde voor de Sa na die rode kaartquote:Op donderdag 12 december 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
En waarom hij Bojan (zo lang nog) en Fischer liet staan.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is wel 1 van de dingen die ik niet echt begreep, waarom hij Van Rhijn niet wisselde voor de Sa na die rode kaartBFF met GGMM![]()
Hoe dan ook van dat soort spelers (met een actie) moet je het wel hebben dus dat begreep nog welquote:Op donderdag 12 december 2013 17:01 schreef DonRaja het volgende:
[..]
En waarom hij Bojan (zo lang nog) en Fischer liet staan.![]()
Beter flikker je eens op uit dit topic, troll. Ga lekker aan het eind van het seizoen je coubje huldigen omdat ze niet gedegradeerd zijnquote:![]()
Ze waren allebei vanaf minuut 1 bagger. Hen laten staan is gewoon een fout geweest. Dat hij Poulsen wisselde kon ik me nog wel voorstellen, die zat op het randje van een kaart. Al was Van Rhijn ook slecht genoeg om voor een wissel in aanmerking te komen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
Hoe dan ook van dat soort spelers (met een actie) moet je het wel hebben dus dat begreep nog welBFF met GGMM![]()
Moet je wel vervangers hebben, waarschijnlijk had hij toch zijn twijfels bij De Sa en Andersenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:05 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ze waren allebei vanaf minuut 1 bagger. Hen laten staan is gewoon een fout geweest. Dat hij Poulsen wisselde kon ik me nog wel voorstellen, die zat op het randje van een kaart. Al was Van Rhijn ook slecht genoeg om voor een wissel in aanmerking te komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |