Dan nog..quote:Op donderdag 12 december 2013 14:45 schreef rival het volgende:
[..]
Zijn gewoon films met een heel goed verhaal hoor
Gaat niet om zomaar rondschieten ofzo
Is toch juist leuk, kan je je bezig houden met degene met wie je de film kijkt zonder dat je je druk maakt dat je wat mistquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:49 schreef rival het volgende:
[..]
Is toch juist leuk, kan je je bezig houden met degene met wie je de film kijkt zonder dat je je druk maakt dat je wat mist
Ja nee dat zijn er maar heel weinigquote:Op donderdag 12 december 2013 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zal best maar genoeg oprecht leuke
quote:Op donderdag 12 december 2013 14:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ja wat, overal iets positiefs in zien
Wees blij dat je niet allang begonnen was.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:53 schreef Fera het volgende:
Net begonnen aan m'n werk, krijg ik een mailtje dat het niet meer nodig is omdat per ongeluk hetzelfde bestand naar twee mensen is verstuurd.
Dan had ik nog wel een vergoeding gekregen voor dat stuk.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:55 schreef rival het volgende:
[..]
Wees blij dat je niet allang begonnen was.
It makes so much sense now.quote:
Ik wil ook zo'n paal.quote:
Helaas welquote:Op donderdag 12 december 2013 14:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja nee dat zijn er maar heel weinig
Neem mij bijvoorbeeld
En nu moet ik weg
Daarom papier machee van kranten en dan schilderenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Papier-maché'en met paars crêpepapier, geeft paarse vingers
I know. Die school die jij promoot, daar heb ik les gehad. Maar dan in Nijmegen.quote:
Bij loes?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:04 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. Die school die jij promoot, daar heb ik les gehad. Maar dan in Nijmegen.
Kan wel. Naam klinkt wel bekend inderdaad.quote:
Klein blond meisje met een tattoo op haar zij.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan wel. Naam klinkt wel bekend inderdaad.
Zoveel weet ik ook weer niet. Maar ik had wel de verkeerde les. Ik wilde meer richting sport, maar het waren meer showlessen. Terwijl er ook een sportvariant was en ik me daar ook voor opgegeven had. Met uitschrijven was er een hoop gedoe, want ik zou alles moeten betalen etc. etc.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Klein blond meisje met een tattoo op haar zij.
Verf was 4x zo duurquote:Op donderdag 12 december 2013 15:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Daarom papier machee van kranten en dan schilderen
Mij kennende zou er dan ook overal paarse verf zitten
Dan maar paarse vingersquote:Op donderdag 12 december 2013 16:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Verf was 4x zo duurEn voor een surprise die toch weer de ton in gaat, vond ik dat nogal zonde
Dan was het nog bij Diana, die voorheen nijmegen runde, die was nogal moeilijk in die dingen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Zoveel weet ik ook weer niet. Maar ik had wel de verkeerde les. Ik wilde meer richting sport, maar het waren meer showlessen. Terwijl er ook een sportvariant was en ik me daar ook voor opgegeven was. Met uitschrijven was er een hoop gedoe, want ik zou alles moeten betalen etc. etc.
Ik weet alleen nog niet hoe blij ze dan met me zijn vanavond op werkquote:
ff handjes scrubbenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:16 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik weet alleen nog niet hoe blij ze dan met me zijn vanavond op werk
Ah, oké! Want ik heb het in 2010 gedaan geloof ik, dus dan kan ik Loes niet gezien hebben. Ik wil het misschien nog wel eens proberen. En dansles nemen wil ik ook nog wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan was het nog bij Diana, die voorheen nijmegen runde, die was nogal moeilijk in die dingen.
Loes doet het sinds september ongeveer.
Leuke meid, en kan goed lesgeven.
waarom moet je dan alleen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké! Want ik heb het in 2010 gedaan geloof ik, dus dan kan ik Loes niet gezien hebben. Ik wil het misschien nog wel eens proberen. En dansles nemen wil ik ook nog wel.Alleen moet ik dan wel alleen en dat vind ik eng.
Omdat m'n vriend niet wil, dus dan krijg ik een onbekende danspartner. Ik kan nogal socially awkward zijn als ik ergens nieuw ben, dus dat vind ik dan wel spannend.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
waarom moet je dan alleen.
Stijldansen wil ik ook graag weer gaan doen.
stom van je vriend. Dansen is vrij intiem.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:29 schreef Fera het volgende:
[..]
Omdat m'n vriend niet wil, dus dan krijg ik een onbekende danspartner. Ik kan nogal socially awkward zijn als ik ergens nieuw ben, dus dat vind ik dan wel spannend.
In Januari begint er weer een nieuwe beginnerscursusquote:Op donderdag 12 december 2013 16:24 schreef Fera het volgende:
[..]
Ah, oké! Want ik heb het in 2010 gedaan geloof ik, dus dan kan ik Loes niet gezien hebben. Ik wil het misschien nog wel eens proberen. En dansles nemen wil ik ook nog wel.Alleen moet ik dan wel alleen en dat vind ik eng.
Ligt helemaal aan de persoon die ik voor me krijg. Straks mag ik hem niet eens. Of het is iemand die meer talent heeft (minder lijkt me sterkquote:Op donderdag 12 december 2013 16:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
stom van je vriend. Dansen is vrij intiem.
Dat ongemakkelijke gaat er na 1 of 2x wel vanaf toch?
Moet zelf ook op zoek naar een damspartner, maar weet niet of ik het in Hilversum of Utrecht wil.
Houden zoquote:
Liever eerst een baan.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
In Januari begint er weer een nieuwe beginnerscursus
Wat is er nu weer gay aan sushi?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de persoon die ik voor me krijg. Straks mag ik hem niet eens. Of het is iemand die meer talent heeft (minder lijkt me sterk). Met een bekend iemand is dat allemaal niet zo erg. Dan is een beetje intiem zijn ook niet erg.
Maar alle mannelijke vrienden vinden dansen dan weer 'gay'. Maar dat is hetzelfde soort dat zich man wil voelen in een steakhouse en daarom ook geen sushi wilt eten.
Weet ik veel. Ik ben dol op sushi.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat is er nu weer gay aan sushi?
Onzin.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:42 schreef Fera het volgende:
[..]
Weet ik veel. Ik ben dol op sushi.Maar het schijnt vrouwenvoedsel te zijn volgens sommigen.
Ik mis sushi. Te lang niet gehad.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:44 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Onzin.
Al heb ik wel liever een goede steak.
Maar sushi gaat er ook altijd wel in.
Cool.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:44 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
StijldansenIk heb mn goud ervoor
Al 3 jaar stijldansen gehad dus.
Wil heel graag verder, maar geen danspartner
Jawelquote:Op donderdag 12 december 2013 16:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Cool.
Had je er een beetje aanleg voor?
Ja, daar ging het nog weleens fout bij mijquote:Op donderdag 12 december 2013 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar als vrouw is het sowieso niet zo moeilijk, als je danspartner danst zoals hij hoortWant als de man maar leid, dan maakt het niet uit de je de pasjes niet kent, je voeten zweven over de vloer en hij leid ze naar de juiste passen
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel![]()
Maar als vrouw is het sowieso niet zo moeilijk, als je danspartner danst zoals hij hoortWant als de man maar leid, dan maakt het niet uit de je de pasjes niet kent, je voeten zweven over de vloer en hij leid ze naar de juiste passen
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, daar ging het nog weleens fout bij mij
Ik vind het wel typisch D om te zeggen dat het gay is, overigensquote:Op donderdag 12 december 2013 16:48 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik heb het nog nooit gedaan. Ben wel benieuwd hoe ik het zou doen. Ik denk niet bizar goed, maar het lijkt me enig om het sowieso te kunnen.
Hij wilt geen sushi omdat hij geen vis lust. Maar hij is wel twee keer meegegaan naar een restaurant. Want ik wist hem over te halen met het feit dat ze daar ook gebakken vlees, groenten etc. hadden.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik vind het wel typisch D om te zeggen dat het gay is, overigens![]()
Was hij ook degene die dat zei over sushi, of?
Ja dat dacht ik ook.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wilt geen sushi omdat hij geen vis lust. Maar hij is wel twee keer meegegaan naar een restaurant. Want ik wist hem over te halen met het feit dat ze daar ook gebakken vlees, groenten etc. hadden.
Een andere vriend zei weer dat het hem nooit zou vullen. Moest hij eens weten.
een goede dansschool matched je aan de juiste persoon en een man hoort beter te dansen, hij moet namelijk leidenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan de persoon die ik voor me krijg. Straks mag ik hem niet eens. Of het is iemand die meer talent heeft (minder lijkt me sterk). Met een bekend iemand is dat allemaal niet zo erg. Dan is een beetje intiem zijn ook niet erg.
Maar alle mannelijke vrienden vinden dansen dan weer 'gay'. Maar dat is hetzelfde soort dat zich man wil voelen in een steakhouse en daarom ook geen sushi wilt eten.
Kom eens bij Blue Sakura etenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij wilt geen sushi omdat hij geen vis lust. Maar hij is wel twee keer meegegaan naar een restaurant. Want ik wist hem over te halen met het feit dat ze daar ook gebakken vlees, groenten etc. hadden.
Ik heb ik nog nooit sushi geheten maar dat is omdat ik niet van vis houd. Wil het wel graag eens proberen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:56 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Ik bestel altijd teveel uit enthousiasme.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook.
Wij gaan vaak in arnhem waar je dan 5 rondes kunt bestellen.
na ronde 3 zit ik vaak wel een heel eind vol.
Als ik een constante geldflow heb, ga ik het denk ik toch doen.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:59 schreef PeuRac het volgende:
[..]
een goede dansschool matched je aan de juiste persoon en een man hoort beter te dansen, hij moet namelijk leiden
Dat intieme zal je aan wennen
Onbeperkte rondes, nice!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom eens bij Blue Sakura eten![]()
Ik lust ook geen vis, maar er zijn dan ook genoeg sushi-soorten zonder vis. Die lust ik dan weer wel. Zoals met warme kip, komkommer, etc
Maar bij Blue Sakura naast sushi ook heel veel lekkere andere dingen, en onbeperkte rondes voor 2,5 uur. Kan D nog dikker worden
moet je zeker doenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ook. Ik bestel altijd teveel uit enthousiasme.
[..]
Als ik een constante geldflow heb, ga ik het denk ik toch doen.
[..]
Onbeperkte rondes, nice!
Tsja, hij gaat niet graag. Ik wilde voor ons jubileum ook naar de sushi, maar uiteindelijk maar de Mexicaan geworden. Volgende keer is het mijn beurt om te kiezen.
Ze hebben vaak ook biefstuk, eendenborst, kipfilet, kangoeroe. En dan op verschillende manieren klaargemaakt met lekkere sausjes. Vlees is altijd lekker mals daar, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ik nog nooit sushi geheten maar dat is omdat ik niet van vis houd. Wil het wel graag eens proberen.
Bij Blue Sakura hebben ze ook beef enzo, heel erg lekker. Ik denk dat D het daar wel lekker vindquote:Op donderdag 12 december 2013 17:03 schreef Fera het volgende:
[..]
Onbeperkte rondes, nice!
Tsja, hij gaat niet graag. Ik wilde voor ons jubileum ook naar de sushi, maar uiteindelijk maar de Mexicaan geworden. Volgende keer is het mijn beurt om te kiezen.
en waar is dat?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:04 schreef Fera het volgende:
[..]
Ze hebben vaak ook biefstuk, eendenborst, kipfilet, kangoeroe. En dan op verschillende manieren klaargemaakt met lekkere sausjes. Vlees is altijd lekker mals daar, moet ik zeggen.Kun je ondertussen af en toe sushi proberen. Vind je het dan niks, heb je toch nog goed gegeten.
Moet je doenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb ik nog nooit sushi geheten maar dat is omdat ik niet van vis houd. Wil het wel graag eens proberen.
Hij vond het in Nijmegen bij Shabu Shabu wel leuk. Maar als hij mag kiezen zijn er gewoon andere restaurants die zijn voorkeur hebben. Ik denk niet dat het ooit echt anders wordt.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bij Blue Sakura hebben ze ook beef enzo, heel erg lekker. Ik denk dat D het daar wel lekker vind
Bij Buurmeisje onder andere. Maar meestal is een sushi restaurant in Nederland gecombineerd met een grill. Dus je kan er bijna altijd wel vlees krijgen. Ik heb zowel in Nijmegen als Den Bosch dat op het menu zien staan.quote:
D moet niet zo eigenwijs doenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij vond het in Nijmegen bij Shabu Shabu wel leuk. Maar als hij mag kiezen zijn er gewoon andere restaurants die zijn voorkeur hebben. Ik denk niet dat het ooit echt anders wordt.Maar ja, ieder zijn ding.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Is die goed?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:06 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij vond het in Nijmegen bij Shabu Shabu wel leuk. Maar als hij mag kiezen zijn er gewoon andere restaurants die zijn voorkeur hebben. Ik denk niet dat het ooit echt anders wordt.Maar ja, ieder zijn ding.
beetje ver voor een hapje. Misschien met goed gezelschap eens doenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je doenBij ons hebben ze sushi met komkommer, warme kip (
) en mozarella enzo
Blue Sakura zit niet alleen in Enschedequote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
beetje ver voor een hapje. Misschien met goed gezelschap eens doen
ga het zeker eens doenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij Buurmeisje onder andere. Maar meestal is een sushi restaurant in Nederland gecombineerd met een grill. Dus je kan er bijna altijd wel vlees krijgen. Ik heb zowel in Nijmegen als Den Bosch dat op het menu zien staan.
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
D moet niet zo eigenwijs doen
I know. In his defense, hij heeft het wel geprobeerd maar vond het gewoon echt niet lekker. De vis is niet lekker en de zeewierbladen ook niet. Maar ik wil wel gewoon af en toe naar de sushi, dus dan hapt hij maar beefrolletjes of kipfilet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
Shabu Shabu is heel leuk! Prachtige tent en prachtig (en lekker) eten.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is die goed?
In druten kun je nu ook sushi halen, hoor ik wel goede verhalen over.
Zelf sushi maken geen optie?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. In his defense, hij heeft het wel geprobeerd maar vond het gewoon echt niet lekker. De vis is niet lekker en de zeewierbladen ook niet. Maar ik wil wel gewoon af en toe naar de sushi, dus dan hapt hij maar beefrolletjes of kipfilet.
Maar als hij nou sushi zou proberen met komkommer, warme kip (quote:Op donderdag 12 december 2013 17:10 schreef Fera het volgende:
[..]
I know. In his defense, hij heeft het wel geprobeerd maar vond het gewoon echt niet lekker. De vis is niet lekker en de zeewierbladen ook niet. Maar ik wil wel gewoon af en toe naar de sushi, dus dan hapt hij maar beefrolletjes of kipfilet.
Laat maar weten als je goed gezelschap nodig hebt.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Blue Sakura zit niet alleen in EnschedeZe hebben nog 2 restaurants in NL en willen elk jaar 2 in NL erbij openen.
gaan we dan ook dansen?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat maar weten als je goed gezelschap nodig hebt.
Lang niet zo gevarieerd als een restaurant. En ik weet zeker dat het dan ook tien keer lekkerder is. En het is ook de ervaring.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zelf sushi maken geen optie?
Hij kan het proberen. Maar die warme gerechten vind hij wel lekker, dus verhongeren doet hij niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar als hij nou sushi zou proberen met komkommer, warme kip () of mozarella ofzo, denkt hij er vast anders over, wat non-fish sushi betreft
![]()
smoothquote:Op donderdag 12 december 2013 17:11 schreef Fera het volgende:
[..]
Laat maar weten als je goed gezelschap nodig hebt.
Oké.quote:
Watch and learn.quote:
date met feraquote:
Vaak doen ze ook wel afhaalquote:Op donderdag 12 december 2013 17:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Lang niet zo gevarieerd als een restaurant. En ik weet zeker dat het dan ook tien keer lekkerder is. En het is ook de ervaring.
jaquote:Op donderdag 12 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand post op FB een foto van een deur.
Is het heel erg dat ik dan wel direct zie dat zij in de Old Sailor is?
Restaurant Vandaag is misschien ook wel wat voor je vriend trouwensquote:Op donderdag 12 december 2013 17:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Bij Buurmeisje onder andere. Maar meestal is een sushi restaurant in Nederland gecombineerd met een grill. Dus je kan er bijna altijd wel vlees krijgen. Ik heb zowel in Nijmegen als Den Bosch dat op het menu zien staan.
Vandaag is geen sushiquote:Op donderdag 12 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Restaurant Vandaag is misschien ook wel wat voor je vriend trouwens
Kom op he, iedereen die daar ooit is geweest herkent dit toch wel als de deur van het damestoilet?quote:
Klopt.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vandaag is geen sushi
Dat is vanalles wat.
Hoef ik D ook niet meer lastig te vallen met mijn stomme hobby's.quote:
Klopt. Misschien wel een idee.quote:
Even opzoeken.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Restaurant Vandaag is misschien ook wel wat voor je vriend trouwens
Nee ik zou daar niet meteen aan denkenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kom op he, iedereen die daar ooit is geweest herkent dit toch wel als de deur van het damestoilet?
[ afbeelding ]
Die 2 dingen die ze hebbenquote:
Ik ben ook niet zo'n fan van sushi, broer en zus wel. Daar was eigenlijk voor ieder wat wilsquote:Op donderdag 12 december 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoef ik D ook niet meer lastig te vallen met mijn stomme hobby's.
[..]
Klopt. Misschien wel een idee.
[..]
Even opzoeken.
2 dingen?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die 2 dingen die ze hebben
Foodspot zit een goede boven langs de A2, anders amsterdam hasekura en beverwijk hachi.
Dwarsliggerquote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee ik zou daar niet meteen aan denken
Sowieso wel leuk als het heel divers is. Alleen jammer dat het niet echt in de buurt is.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben ook niet zo'n fan van sushi, broer en zus wel. Daar was eigenlijk voor ieder wat wils
Die vandaag aan de A2. t.h.v Utrechtquote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
2 dingen?
Welke ben jij dan geweest? Toen wij er waren hadden ze best wel veel hoor
Ze hebben meerdere vestigingen toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Sowieso wel leuk als het heel divers is. Alleen jammer dat het niet echt in de buurt is.
Daar was ik ook!!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Die vandaag aan de A2. t.h.v Utrecht
Oh godquote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar was ik ook!!![]()
Wie weet waren we daar tegelijk
O, op de site stonden alleen Amsterdam en Utrecht.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze hebben meerdere vestigingen toch?
Geen idee waar jij zit, Nijmegen toch?
Oh, ik dacht dat ze er nog 1 haddenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
O, op de site stonden alleen Amsterdam en Utrecht.
En van beide keren weet ik niets meerquote:Op donderdag 12 december 2013 17:21 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh god
Dan heb ik je zelfs misschien al 2x gezien
precies, want je woont ook om de hoekquote:Op donderdag 12 december 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Hoef ik D ook niet meer lastig te vallen met mijn stomme hobby's.
Ja drinken is gratis daar hequote:Op donderdag 12 december 2013 17:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En van beide keren weet ik niets meer
Dat er dance in staat wil niet meteen zeggen dat het dansen isquote:Op donderdag 12 december 2013 17:24 schreef Fera het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon Lapdance gaan leren. Dan hoeft D alleen maar te zitten.
Is dat zo?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:25 schreef PeuRac het volgende:
[..]
precies, want je woont ook om de hoek
Er wordt wel les in gegeven.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja drinken is gratis daar he
Maar je zou toch zeggen dat ik wel indruk had achtergelaten...
[..]
Dat er dance in staat wil niet meteen zeggen dat het dansen is
Ik was met de familie, ik heb toen braaf aan de thee gezetenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ja drinken is gratis daar he
Maar je zou toch zeggen dat ik wel indruk had achtergelaten...
[..]
Dat er dance in staat wil niet meteen zeggen dat het dansen is
Zolang er geld mee af te troggelen valt, waarom niet. Plus je hebt er als leraar nog een beetje plezier van ookquote:
Nouja zegquote:
Asobig!quote:
geen idee. Waar woon je?quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was met de familie, ik heb toen braaf aan de thee gezeten![]()
Lees: zusje is anti alcohol dus toen ik alleen maar opperde om bier te halen keek ze me boos aan en zei ze dat allah boos zou worden.
kut Allahquote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was met de familie, ik heb toen braaf aan de thee gezeten![]()
Lees: zusje is anti alcohol dus toen ik alleen maar opperde om bier te halen keek ze me boos aan en zei ze dat allah boos zou worden.
Ik gok dat je een lerares hebt.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang er geld mee af te troggelen valt, waarom niet. Plus je hebt er als leraar nog een beetje plezier van ook
[..]
Nouja zeg
Bij Nijmegen.quote:
Ze is aan het bekeren, haar keuzequote:
wat?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zolang er geld mee af te troggelen valt, waarom niet. Plus je hebt er als leraar nog een beetje plezier van ook
[..]
Nouja zeg
mijn stadquote:
Ik weet niet hoor maar bier drinken mag gewoon toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is aan het bekeren, haar keuze
lol niet echtquote:
snap ik niet dat bekeren.. Je kan toch niet plotseling in een god gaan geloven omdat je verliefd bent ofzo?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ze is aan het bekeren, haar keuze
moslims mogen geen alcoholquote:Op donderdag 12 december 2013 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor maar bier drinken mag gewoon toch?
een eckte moslim drinkt geen alcohol. Dat is haram!quote:Op donderdag 12 december 2013 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat vrouwen die opeens oh god roepen hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snap ik niet dat bekeren.. Je kan toch niet plotseling in een god gaan geloven omdat je verliefd bent ofzo?
Sommige mensen zijn in staat om alles te doenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
snap ik niet dat bekeren.. Je kan toch niet plotseling in een god gaan geloven omdat je verliefd bent ofzo?
alleen als ze me het licht laten zie.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zat vrouwen die opeens oh god roepen hoor
Ook daar weet ik een adres voorquote:Op donderdag 12 december 2013 17:24 schreef Fera het volgende:
Ik kan natuurlijk ook gewoon Lapdance gaan leren. Dan hoeft D alleen maar te zitten.
Is ook niet echt wat voor mij. Paaldansen is tenminste nog een sport.quote:
Ook de mijne.quote:
quote:
Weet ik. Ik was op de site aan het snuffelen.quote:
Geen alcohol bij de islamquote:Op donderdag 12 december 2013 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
quote:
Dan zijn de meeste dus gewoon schijnheilig.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een eckte moslim drinkt geen alcohol. Dat is haram!
quote:
Foute MIquote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook niet echt wat voor mij. Paaldansen is tenminste nog een sport.
ik ben dan misschien atheïst, maar vind het geloofverhaal best mooi. Het zou alleen verdomd hypocriet van me zijn als ik ineens zou gaan geloven omdat mijnquote:Op donderdag 12 december 2013 17:33 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn in staat om alles te doen
Heeft niets met verliefd zijn te maken hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Harder pleasequote:Op donderdag 12 december 2013 17:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn de meeste dus gewoon schijnheilig.
[..]![]()
[ afbeelding ]
[..]
Foute MI![]()
Even qouten voorals je het licht hebt gezienquote:Op donderdag 12 december 2013 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben dan misschien atheïst, maar vind het geloofverhaal best mooi. Het zou alleen verdomd hypocriet van me zijn als ik ineens zou gaan geloven omdat mijndat ook doet
maar dan kunnen we nog wel een keertje dansenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:35 schreef Fera het volgende:
[..]
Is ook niet echt wat voor mij. Paaldansen is tenminste nog een sport.
[..]
Ook de mijne.
[..]
Made me laugh so fricking hardquote:Op donderdag 12 december 2013 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben dan misschien atheïst, maar vind het geloofverhaal best mooi. Het zou alleen verdomd hypocriet van me zijn als ik ineens zou gaan geloven omdat mijndat ook doet
Ach, zolang zij daar gelukkig van wordt waarom niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft niets met verliefd zijn te maken hoor.
Ze is al jaren op zoek naar iets en zij denkt het gevonden te hebben in de islam en ja ze heeft verschillende religies tot op zekere hoogte bestudeerd
Neequote:
ze is graag onderdanig en heeft altijd een koud hoofd? Grietje wat ik ken is wel bekeerd omdat dr vriendje moslim is. Dat ze dan wel met m neukt moet kunnen, want 3 kinderen zijn nog niet genoegquote:Op donderdag 12 december 2013 17:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft niets met verliefd zijn te maken hoor.
Ze is al jaren op zoek naar iets en zij denkt het gevonden te hebben in de islam en ja ze heeft verschillende religies tot op zekere hoogte bestudeerd
Omdat ze niet beseft hoe lastig ze is voor de rest van de familiequote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ach, zolang zij daar gelukkig van wordt waarom niet.
[..]
Nee
enige licht wat ik zie is die die van mijn witte benen afkomt die dan in de lucht stekenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Even qouten voorals je het licht hebt gezien
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
enige licht wat ik zie is die die van mijn witte benen afkomt die dan in de lucht steken
Dan zeg je dat.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ze niet beseft hoe lastig ze is voor de rest van de familie![]()
Ze eet bijvoorbeeld alleen maar halal, prima. Maar eist dat van ons ook als zij bij ons komt eten. Grens!
Ik wil er best rekening mee houden dat ik haar geen varkensvlees ofzo geef maar ik ga echt niet naar de andere kant van het dorp lopen omdat zij halal vlees bij de turk vandaan wil hebben
Ik denk dat je mijn zus zou moeten kennen om het te snappen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ze is graag onderdanig en heeft altijd een koud hoofd? Grietje wat ik ken is wel bekeerd omdat dr vriendje moslim is. Dat ze dan wel met m neukt moet kunnen, want 3 kinderen zijn nog niet genoeg
Doe ik ook. Dus bij mij komt ze niet meer eten. Mijn moeder is wel nog steeds zo gek dus daar eet ze wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dan zeg je dat.
Zo moeilijk is het toch niet
waarom?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Made me laugh so fricking hard
Moet jij geen cadeautjes uitpakken?quote:
Is dat echt zo veel moeite dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ze niet beseft hoe lastig ze is voor de rest van de familie![]()
Ze eet bijvoorbeeld alleen maar halal, prima. Maar eist dat van ons ook als zij bij ons komt eten. Grens!
Ik wil er best rekening mee houden dat ik haar geen varkensvlees ofzo geef maar ik ga echt niet naar de andere kant van het dorp lopen omdat zij halal vlees bij de turk vandaan wil hebben
Omdat ik je scharrel even voor me zag als zwaar gelovige dudequote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
enige licht wat ik zie is die die van mijn witte benen afkomt die dan in de lucht steken
Ahquote:Op donderdag 12 december 2013 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe ik ook. Dus bij mij komt ze niet meer eten. Mijn moeder is wel nog steeds zo gek dus daar eet ze wel.
Ik heb nu al zin in de kerstmaaltijd
Ik? Niet dat ik weet.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Moet jij geen cadeautjes uitpakken?
Ja, want dan moet ik het hele dorp door wandelen. De turk zit niet om de hoek hierquote:Op donderdag 12 december 2013 17:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Is dat echt zo veel moeite dan?
En anders vraag je haar of ze zelf vlees mee wil brengen.
Doe je niet mee aan secret santa dan?quote:
Neen. Ik ben toeschouwer.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:45 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Doe je niet mee aan secret santa dan?
Kan ook leuk zijnquote:
Ja. Ik ben benieuwd wat ze voor elkaar verzonnen hebben.quote:
Logischquote:Op donderdag 12 december 2013 17:48 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben benieuwd wat ze voor elkaar verzonnen hebben.
Ik vind er niks mooi aan. Ben christelijk opgevoed,maar daar houdt het dan ook snel bij opquote:Op donderdag 12 december 2013 17:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Logisch![]()
Ik vind het geregel alleen al al heel vermakelijk.
Ik had het anders gedaan
tussen scharrel enquote:Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik je scharrel even voor me zag als zwaar gelovige dude
Still made me laughquote:Op donderdag 12 december 2013 17:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
tussen scharrel enzit dan ook een wereld van verschil!
Niet voor elk excuus de tijd aanpassen bijvoorbeeld.quote:
Ik geloof wel dat er meer is.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:50 schreef S95Sedan het volgende:
Ieder z'n ding maar ik heb echt niets met gelovigen/geloven
eens.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:51 schreef Huppelmuts het volgende:
Niet voor elk excuus de tijd aanpassen bijvoorbeeld.
De afwas kan ook na het uitpakken gedaan worden, om er maar 1 te noemen
Mwa, zal allemaal wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat er meer is.
Ik heb gewoon geen idee wat. Wie weet ontdek ik dat ooit nog maar ga er niet naar op zoek.
Sowieso, waarom moet iedereen tegelijk aanwezig zijn?quote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
eens.Daarom ook mijn post dat 2000 uur te laat is omdat ik dan aan het werk moet.
Groot gelijkquote:Op donderdag 12 december 2013 17:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Mwa, zal allemaal wel.
Voorlopig geloof ik alleen in mezelf
Het zal allemaal wel bij de voorpret horen gok ik.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sowieso, waarom moet iedereen tegelijk aanwezig zijn?
Persoon 1 Heeft tijd om 1900? Mooi die pakt van 1900 tot 1910 zijn/haar surprise uit.
Persoon 2 van 1910 tot 1920.
Persoon 3 is druk met de afwas om 1930? Mooi dan krijg jij de tien minuten van 2000 tot 2010.
Nzm
Zal vast welquote:Op donderdag 12 december 2013 17:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel bij de voorpret horen gok ik.
Maar ik verwacht wel dat het straks lachen gaat worden met al die gedichtjes en cadeaus.quote:
Vast welquote:Op donderdag 12 december 2013 18:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar ik verwacht wel dat het straks lachen gaat worden met al die gedichtjes en cadeaus.
Ze gaan niet allemaal op zondag he. Sommigen zijn op vrijdag.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sowieso, die tijd op zondag kan je wel beter besteden![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 17:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar dan kunnen we nog wel een keertje dansen
Genoeg vrije dans avonden
niet als ik het goed doe en jij gaat waar ik je heen stuurquote:Op donderdag 12 december 2013 18:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel twintig keer op je voeten staan.
Neuken kan ook wel op vrijdagquote:Op donderdag 12 december 2013 18:06 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vast wel
[..]
Ze gaan niet allemaal op zondag he. Sommigen zijn op vrijdag.
En stiekem is het best wel leuk om na het stappen meteen naar de kerk te gaan en dan de kerk uitgezet te worden want het geloof ik voor iedereen behalve voor mensen die net terug komen van stappen
Je hebt geen kraan ?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:08 schreef Fera het volgende:
Geen water meer hier.
Straks dus naar de supermarkt hobbelen voor een paar flessen.
Uhuh. We reden langs de kerk en besloten om daar ook heen te gaan.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Neuken kan ook wel op vrijdag
Haha, serieus?![]()
Dan nog kan het water om wat voor reden dan ook afgesloten zijn he.quote:
Maar ik ben een eersteklas kluns. Het gaat me vast wel een keer lukken.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:09 schreef PeuRac het volgende:
[..]
niet als ik het goed doe en jij gaat waar ik je heen stuur
Schattig hoor. Dat je een kraan hebt betekent nog niet dat er water uit komt.quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh. We reden langs de kerk en besloten om daar ook heen te gaan.
Dus met een heerlijke drankwalm om ons heen gingen we braaf achterin zitten. Binnen 10 minuten kwam de dominee naar ons toe met de mededeling dat we beter konden vertrekken want de kerk was geen plek voor ons
Je moet hem ook aanzettenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Schattig hoor. Dat je een kraan hebt betekent nog niet dat er water uit komt.
Ik haat het om peu gelijk te geven maar heb in dit geval geen andere keuze.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik ben een eersteklas kluns. Het gaat me vast wel een keer lukken.
Ben jij van de waterhelpdesk?quote:
Dat is alleen maar mooi.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik haat het om peu gelijk te geven maar heb in dit geval geen andere keuze.
Als je danspartner goed is en goed leidt dan stap jij niet op tenen
Niet open draaien?quote:
Alsof ik een IQ van een schroef hebquote:Op donderdag 12 december 2013 18:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan nog kan het water om wat voor reden dan ook afgesloten zijn he.
Denk toch eens iets verder wereldvreemd jochie
Meestal welquote:Op donderdag 12 december 2013 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Schattig hoor. Dat je een kraan hebt betekent nog niet dat er water uit komt.
Ik zal even m'n badjas aantrekken.quote:
Het is geen garantie helaas. De waterdruk is weg. Dus geen nummer twee meer op de WC.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ik een IQ van een schroef heb
[..]
Meestal wel
Nou soms heb ik dat idee wel ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Alsof ik een IQ van een schroef heb
[..]
Meestal wel
Oh ja je hebt tegenwoordig ook van die pokkekranen.quote:
Maar moeten uw leidingen niet doorgespoeld worden dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:15 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zal even m'n badjas aantrekken.
Ik zal mn oude schoenen dragen danquote:Op donderdag 12 december 2013 18:12 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar ik ben een eersteklas kluns. Het gaat me vast wel een keer lukken.
Oh dat is wel klotequote:Op donderdag 12 december 2013 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is geen garantie helaas. De waterdruk is weg. Dus geen nummer twee meer op de WC.
Wanneer dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou soms heb ik dat idee wel ja.
Have you tried turning it off and on again?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Het is geen garantie helaas. De waterdruk is weg. Dus geen nummer twee meer op de WC.
Nu klinkt het wel smerig hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar moeten uw leidingen niet doorgespoeld worden dan?
Nou bij zo'n opmerking als net bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel kloteNu tot morgen wachten zeker
[..]
Wanneer dan?
Je hebt het eindelijk opgegeven?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh crap, morgenochtend staat er een timmerman voor de deur
Er zal best een hoop ellende uitkomen jaquote:
Nee, hij komt mijn plafond makenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt het eindelijk opgegeven?
[..]
Er zal best een hoop ellende uitkomen ja
En ik geen naaldhakken.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik zal mn oude schoenen dragen dan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze zeiden dat het 18:00 gerepareerd was. Nou, niet dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh dat is wel kloteNu tot morgen wachten zeker
[..]
Wanneer dan?
Ben even weg dus!
A man once asked me if it hurt my head when I broke through the earth's crust on my ascension from Hell.
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:19 schreef Fera het volgende:
[..]
En ik geen naaldhakken.Natuurlijk kan je dat wel!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ze zeiden dat het 18:00 gerepareerd was. Nou, niet dus.
Ben even weg dus!
Als ik dat kan, kan iedereen dat!
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
O ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou bij zo'n opmerking als net bijvoorbeeld.
[..]
En ik geen naaldhakken.SuccesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Ze zeiden dat het 18:00 gerepareerd was. Nou, niet dus.
Ben even weg dus!![]()
Uhu uhuquote:Op donderdag 12 december 2013 18:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, hij komt mijn plafond maken
Context aubquote:Op donderdag 12 december 2013 18:20 schreef Royco1 het volgende:
Wat blijft Youp van het Hek toch een baas he
Wil je een foto van mijn kapotte plafond als bewijs?quote:
[..]
En ik geen naaldhakken.Wel dansschoenen aan doen, anders wordt het niks. Je hebt ze ook met en lage hak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe lang ben je eigenlijk?"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
Wat heb je ermee gedaan dan?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je een foto van mijn kapotte plafond als bewijs?
Ik heb Scherven opstaan, en was net bij het stukje aanbeland waar hij helemaal loos gaat over Ajax.quote:
En dat zegt wat?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wil je een foto van mijn kapotte plafond als bewijs?
Ik niets!!quote:
Dan heeft hij pechquote:Op donderdag 12 december 2013 18:22 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En dat zegt wat?
Wie weet wil hij wel even iets anders timmeren
Ken ik niet!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:22 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb Scherven opstaan, en was net bij het stukje aanbeland waar hij helemaal loos gaat over Ajax.
En dat konden ze niet gelijk even doen?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niets!!
Kreeg een nieuwe cv ketel maar dan moesten ze wel het plafond in de kast ernaast slopen.
Nu krijg ik daar een nieuw plafond.
De kat heeft op die kamer wel een gat in de muur gemaakt
Hoe krijgt die dat voor elkaarquote:Op donderdag 12 december 2013 18:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik niets!!
Kreeg een nieuwe cv ketel maar dan moesten ze wel het plafond in de kast ernaast slopen.
Nu krijg ik daar een nieuw plafond.
De kat heeft op die kamer wel een gat in de muur gemaakt
Whutquote:
Niet voor 0800 naar binnen laten he.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:17 schreef Huppelmuts het volgende:
Oh crap, morgenochtend staat er een timmerman voor de deur
Nee want de cv mannen zijn geen timmermannenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:24 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
En dat konden ze niet gelijk even doen?
Wat, hoe doet ze dat?
Afspraak staat om 1000quote:Op donderdag 12 december 2013 18:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Niet voor 0800 naar binnen laten he.
Beter.quote:
Hmm ja dat is waar, maar dat betekent niet dat ze het niet kunnenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee want de cv mannen zijn geen timmermannen![]()
Nou als we haar opsluiten dan gaat ze aan de deur krabben en blijkbaar ook aan de muur. Gipsmuurtje dus ze is er al bijna doorheen![]()
Kan niet wachten tot ik de gang in loop en opeens haar koppie uit de muur zie steken![]()
Nee hoor, de man van mn moeder komt het binnenkort even fixen.
Betekent wel dat ze het niet doen. Ik kan het zelf ook nog wel repareren. Maar ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:27 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm ja dat is waar, maar dat betekent niet dat ze het niet kunnen
Wtf, wat een raar beest
True. Naja scheelt dat het niet om 8 uur isquote:Op donderdag 12 december 2013 18:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Betekent wel dat ze het niet doen. Ik kan het zelf ook nog wel repareren. Maar ja.
Inderdaad!!quote:Op donderdag 12 december 2013 18:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
True. Naja scheelt dat het niet om 8 uur is
https://play.spotify.com/album/1UgOvHGvz2uAMSNH4T3wlpquote:Op donderdag 12 december 2013 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft hij pech
[..]
Ken ik niet!
Heb je geen normale link?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
https://play.spotify.com/album/1UgOvHGvz2uAMSNH4T3wlp
En dan het nummer Arena
Voor elke dag is het te vroegquote:Op donderdag 12 december 2013 18:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Inderdaad!!
Dat is mij te vroeg voor een vrijdag hoor
Ja dat is emquote:Op donderdag 12 december 2013 18:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb je geen normale link?
is het deze?
Duidelijk dat niet alle filmpjes eraf zijnquote:Op donderdag 12 december 2013 18:34 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, alle filmpjes zijn van youtube af.
Maar je kunt toch gewoon luisteren via spotify?
Ach wat weet windows er nu van.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:36 schreef Huppelmuts het volgende:
Mn externe harde schijf moet opeens geformatteerd worden volgens windows
Helemaal niets!!quote:
Hoe blond denk jij dat ik ben?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gewoon ok blijven klikken en ja enzo.
Heel erg.quote:
Zit nu een blauwe gloed over hoorquote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 18:42 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe blond denk jij dat ik ben?
Ach hun ergste jaren moeten nog komenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Toch raar.
Ik zie allemaal foto's van oude klasgenoten. Ze worden zo langzamerhand allemaal papa of mama.
Hebben allemaal kids tussen 0 en 5 jaar oud.
De mijne gaat al bijna het huis uit
Ik vond de ergste jaren serieus de eerste 3 jaar van mijn zoon zn levenquote:Op donderdag 12 december 2013 18:46 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ach hun ergste jaren moeten nog komen
Mja dat zal ook wel per koter verschillen natuurlijk.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vond de ergste jaren serieus de eerste 3 jaar van mijn zoon zn leven![]()
Het kind was nog niet grappig, kon niets, had mij overal voor nodig en ik heb 3 jaar lang te horen gekregen dat ik zo'n leuk broertje had![]()
Paar maanden terug dacht ook iemand dat mijn zoon mijn broer wasdie vond ik wel leuk
Ik denk dat dat meer aan de ouders dan aan de koters ligt.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:52 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Mja dat zal ook wel per koter verschillen natuurlijk.
Whehehe te grappig
Ik niet hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer aan de ouders dan aan de koters ligt.
Ik vond er gewoon niets aan, baby's zijn ook helemaal niet leuk vind ik.
Een normale moeder denkt daar heel anders over.
Een normale moeder hoopt stiekem dat haar kroost altijd klein en afhankelijk van haar blijft, ik kon niet wachten tot hij zelfstandig enz werd.
Dat zal ook wel schelen ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 18:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat dat meer aan de ouders dan aan de koters ligt.
Ik vond er gewoon niets aan, baby's zijn ook helemaal niet leuk vind ik.
Een normale moeder denkt daar heel anders over.
Een normale moeder hoopt stiekem dat haar kroost altijd klein en afhankelijk van haar blijft, ik kon niet wachten tot hij zelfstandig enz werd.
Zou je normaal willen zijn?quote:Op donderdag 12 december 2013 18:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik niet hoor
Ik ben ook niet normaal![]()
Ik ben gewoon geen echte mama mama.quote:
Dat is te lezenquote:Op donderdag 12 december 2013 19:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben gewoon geen echte mama mama.
Zo heb ik bijvoorbeeld niet eens pleisters in huis. Schijnbaar is dat iets wat echt wel nodig is als je kinderen hebt.
Uhm als ik ze nodig had gehad, had ik ze wel gehaald.
Dit had ik met pleisters niet kunnen dichten hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 19:05 schreef S95Sedan het volgende:
Heerlijk nummer
[..]
Dat is te lezen
Plijsters, vrij nutteloos ook.
Als je arm eraf ligt heb je daar toch niks aan
SPOILER: spoiler niet openen als je een zwakke maag hebt! :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Ze zijn er genoeg. Maar zeker vanuit de traditionele moederrol is het 'not done' om zo te praten over kinderen hebben. Dus tonen veel moeders gewenst gedrag. En een aantal vinden het gewoon écht leuk.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
Hmm ik ken eigenlijk geen enkele moeder die zo denkt als jij als laatst beschrijft
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit had ik met pleisters niet kunnen dichten hoor
Op zulke bijtplekken moet ik nog ff oefenen.SPOILER: spoiler niet openen als je een zwakke maag hebt! :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
Ik krijg ook vaak zat op mn klote als ik zeg dat ik een hekel heb aan kinderen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zijn er genoeg. Maar zeker vanuit de traditionele moederrol is het 'not done' om zo te praten over kinderen hebben. Dus tonen veel moeders gewenst gedrag. En een aantal vinden het gewoon écht leuk.
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dit had ik met pleisters niet kunnen dichten hoor
Eet smakelijkSPOILER: spoiler niet openen als je een zwakke maag hebt! :POm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ook niet hoor![]()
Is een snee van zo'n 15 cm geloof ik. Heb je best een grote mond voor nodigquote:Op donderdag 12 december 2013 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Op zulke bijtplekken moet ik nog ff oefenen.
Ik kan me er iets bij voorstellen als je dat doet waar je kinderen bij zijn, maar verderquote:Op donderdag 12 december 2013 19:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ze zijn er genoeg. Maar zeker vanuit de traditionele moederrol is het 'not done' om zo te praten over kinderen hebben. Dus tonen veel moeders gewenst gedrag. En een aantal vinden het gewoon écht leuk.
Dat zit wel goed toch?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is een snee van zo'n 15 cm geloof ik. Heb je best een grote mond voor nodig
Oh is het met monden net als met piemels dan op FOK! ?quote:
Ik niet. Volgens mij krijg je daar alleen maar van die verwende nesten van. Kinderen zijn net mensen, allemaal uniek, maar geen van allen echt bijzonder. Zo moet je ze dus ook niet opvoeden, dan gaan ze zichzelf alleen maar ten onrechte als geweldig beschouwen.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:12 schreef Vinniiee het volgende:
Ik kan me er iets bij voorstellen als je dat doet waar je kinderen bij zijn, maar verder
Mijn zoon is gewoon terecht geweldig!!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik niet. Volgens mij krijg je daar alleen maar van die verwende nesten van. Kinderen zijn net mensen, allemaal uniek, maar geen van allen echt bijzonder. Zo moet je ze dus ook niet opvoeden, dan gaan ze zichzelf alleen maar ten onrechte als geweldig beschouwen.
quote:Op donderdag 12 december 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mijn zoon is gewoon terecht geweldig!!![]()
Kom op he, een kind van 8 die NIET naar de McD wil rond etenstijd omdat het daar dan vol zit met gillende kutkoters (actual quote) dat is toch gewoon geniaal
Wat? Groot totdat puntje bij paaltje komt?quote:Op donderdag 12 december 2013 19:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh is het met monden net als met piemels dan op FOK! ?
Ja, dat dusquote:Op donderdag 12 december 2013 19:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat? Groot totdat puntje bij paaltje komt?
Nee, zat kinderen die niet van herrie en tumult en slecht voedsel houden. Totaal niet bijzonder.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
Mijn zoon is gewoon terecht geweldig!!![]()
Kom op he, een kind van 8 die NIET naar de McD wil rond etenstijd omdat het daar dan vol zit met gillende kutkoters (actual quote) dat is toch gewoon geniaal
Ik was toen zo eng trots op hemquote:
Kan ik me wel indenken ja.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was toen zo eng trots op hem
Maar van mij dus bijzonderquote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, zat kinderen die niet van herrie en tumult en slecht voedsel houden. Totaal niet bijzonder.
Zeker ook nog op Facebook gepost?quote:
Dat maakt je net zo erg als al die andere walgelijke moeders die daar al mee beginnen als hun kind hun eerste luier vol schijt.quote:
Dat was 7 jaar geleden dus neequote:Op donderdag 12 december 2013 19:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker ook nog op Facebook gepost?
Hyves dan.quote:
Maar ik ben bijzonder en hij lijkt zoveel op mijquote:Op donderdag 12 december 2013 19:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat maakt je net zo erg als al die andere walgelijke moeders die daar al mee beginnen als hun kind hun eerste luier vol schijt.
Ja, daar welquote:
euhm.....quote:Op donderdag 12 december 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik ben bijzonder en hij lijkt zoveel op mij
Je ademt, eet, slaapt en schijt net als 6 miljard andere wereldbewoners. Totaal niet bijzonder dus.quote:Op donderdag 12 december 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Maar ik ben bijzonder en hij lijkt zoveel op mij
Ontken het eensquote:
Gotta love hypocritesquote:Op donderdag 12 december 2013 19:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja, daar wel![]()
En toen kreeg ik dus ruzie met zo goed als elke moeder die tussen mn vrienden stond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |